Tytöt, kannattaa menettää neitsyys aikaisin!

Viisastunut

Mut on nyt jätetty kaks kertaa sen jälkeen kun oon kertonu et oon neitsyt. Oon jo 21v. nainen! Se on kyllä paskapuhetta että miehet arvostais sitä että on neitsyt. En oo ikinä antanu muitten ymmärtääkkään mitään muuta, mutta se on vaa niin että neitsyet on sellasta paskasakkia ettei mitään rajaa! Niin kaikille tytöille tiedoksi vaan että teidän arvostus laskee vaan sitä myötä mitä kauemmin te ootte neitsyitä! Kannattaa jo tänään mennä ja päästä siitä eroon ni te vielä kelpaattekin jollekkin vanhempana! Ei se auta jos ootte nättejä ja fiksuja, nykyään nimittäin se mitä on ollut haarojen välissä merkkaa eniten!

26

7277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jättänyt myös

jos alat vaahdota että "en ole vielä valmis menettämään.....blabla"
      ei paljon houkuta elo ilman seksiä vuosikausia kun toinen "odottaa oikeaa hetkeä".....
      ja sitten siinä yleensä käy niin että parin odottelun jälkeen saakin selville että se "oikea" onkin ollut joku muu kun itse tumputat käteen pillun toivossa......

• ei koskaan jättänyt mutta...

Kyllä se juuri noin on. Miehenä voin sanoa, että neitsyys ei missään nimessä voi olla syy jättämiseen. Miehet ovat sen verran alkukantaisia, että ainoa seksiin liittyvä syy jättämiseen on se, että seksiä ei olekaan luvassa. Sellainen kombinaatio on lähes sataprosenttisesti tuhoisa, että kerrot olevasi neitsyt ja samalla hengenvedolla ilmoitat haluavasi vielä harkita, tahdotko olla sitä edelleen. Mikäli tilanne on ollut se, että sinun on täytynyt ottaa neitsyytesi puheeksi, se on varmasti ollut myös sellainen, että mies on ollut valmis seksiin hetkellä millä hyvänsä, ja jos siinä vaiheessa olet alkanut epäröidä ja selitellä, ei ole mikään ihme, että on käynyt kuin on käynyt. En puolustele miehiäsi, mutta selitys ei mitenkään voi olla neitsyytesi vaan se, että miehet ovat olettaneet sinun haluavan pysyäkin sellaisena - vaikka vain lyhyenkin aikaa. Seuraavalla kerralla esitä asia niin, että olet kyllä neitsyt mutta hetkeäkään et enää halua olla.

• B rappu
        ei koskaan jättänyt mutta... kirjoitti:

Kyllä se juuri noin on. Miehenä voin sanoa, että neitsyys ei missään nimessä voi olla syy jättämiseen. Miehet ovat sen verran alkukantaisia, että ainoa seksiin liittyvä syy jättämiseen on se, että seksiä ei olekaan luvassa. Sellainen kombinaatio on lähes sataprosenttisesti tuhoisa, että kerrot olevasi neitsyt ja samalla hengenvedolla ilmoitat haluavasi vielä harkita, tahdotko olla sitä edelleen. Mikäli tilanne on ollut se, että sinun on täytynyt ottaa neitsyytesi puheeksi, se on varmasti ollut myös sellainen, että mies on ollut valmis seksiin hetkellä millä hyvänsä, ja jos siinä vaiheessa olet alkanut epäröidä ja selitellä, ei ole mikään ihme, että on käynyt kuin on käynyt. En puolustele miehiäsi, mutta selitys ei mitenkään voi olla neitsyytesi vaan se, että miehet ovat olettaneet sinun haluavan pysyäkin sellaisena - vaikka vain lyhyenkin aikaa. Seuraavalla kerralla esitä asia niin, että olet kyllä neitsyt mutta hetkeäkään et enää halua olla.

Jos sitä ihteään haluaa säätää jollekullille
        niin voihan sitä poiketa naapurirapussa.
        Apteekista saa huuhtelulaitteen edullisesti, homma on siistimpää ja muista ostaa liukuvoidetta.
        Voi vaikka valittaa et A rapussa on hiiva ym.. ja ei saa olla yhdynnässä..

Tässä ohje

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000202&posting=22000000015402051

http://plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/himoa-hipelointia/vinkkeja-anaaliseksiin

• sano....

..niin se on, että sitä pillua ei kannata ruveta pihtaamaan. Neitsyeet ovat tänä päivänä pelkkiä rasitteita, aina täytyy pelätä, että mahtaako tuokin nyt taas olla sellainen umpinainen....Pillua pitää hoitaa hyvin, sen pitää olla puhdas, pehmeä, liukas ja vastaanottavainen. Mies kun pääsee huulille, niin ei siinä vaiheessa ole aikaa ryhtyä korkkaamaan ja sähläämään, mulkku pitää saada sisään ja nautinto heti ylimmilleen...

• sanonpa vaan

että... ko. miehet ovat halunneet seurustella vaan alapään kanssa. ja parempi vaan, että ero tuli nyt eikä 5v päästä.. siis siihen ois kuitenkin päätynyt.

• Asiantuntija

En tiedä mihin olet törmännyt, mutta kuulostaa hieman epämääräiseltä jos joku on jotenkin välittömästi ja siitä syystä, että olet kertonut olevasi neitsyt.

Tosi on, että moni mies ei välttämättä halua alkaa kouluttaa tyttöystävälle seksiä - itse nyt kahdelle opettaneena en välttämättä ehkä ihan kolmatta jaksaisi "kasvattaa" ainakaa nyt heti perään.

Kyse siitä, että onko pippeli käynyt pimpsassa ei nyt ihan ole asian tärkein laita. Jos on kerran käyty laittamassa likkaa kun on ollut 13v ja sitten ollut seksittä 21v asti niin ihan yhtä neitsyt se on vaikka ei olisi koskaan käynyt sängyssä.

Kanssa parikymppisistä n. 70% on harrastanut seksiä jo säännöllisestikin parisuhteessa, joten heille tämä seksittömyyden mystiikka ei paljon aiheuta kierroksia. Jos olet menevä ja utelias ja seksuaalinen, niin ei paina vaa'assa vaikka ei olisi pippeli suppilossa vieraillut. Neitsyet tuppaavat olemaan hieman arkoja ja heillä on ongelmia nauttia seksistä ensimmäisillä kerroilla.

• Veli Vesseli

Oliko ongelmasi se, että haluaisit parantua neitsyydestäsi? Voisinko jotenkin auttaa?

• mää vaan...

Olen itse melkoisen kokematon ja sinua vähän vanhempi poika.

En voi ymmärtää sellaisia miehiä, jotka jättävät tytön neitsyyden takia. Tai edes sen takia, etteivät saa seksiä heti kun haluavat. Ilmeisesti heidän ainoa tavoitteensa on ollutkin vain seksi, eikä mikään sen syvempi suhde.

No, itse en voisi alkaa kenenkään kanssa millekään vain seksin vuoksi. Ja jos johonkin tyttöön nyt rakastuisin ja hän myös minuun, niin voisin huoletta odottaa seksiä vaikka pari vuotta, en "saamattomuuden" takia voisi ketään jättää tai sillä painostaa/kiristää.

Ihminen minulle jotain merkitsee ja se, että hänän kanssaan on hyvä olla, seksi tulee sitten aikanaan kuin puun takaa, jos kaikki muuten on mennyt hyvin.

Joten älkää hyvät tytöt yleistäkö liikaa sitä, mitä me poikapuoliset ajattelemme ja tunnemme. Meitä on moneksi, aivan kuin teitä tyttöjäkin, joten ei ne jutut ole niin yksinkertaisia kuin viestin aloittaja kuvasi. Oikea maailma on niin paljon monimutkaisempi, ettei sitä yhden henkilön kokemuksilla tyhjentävästi selitetä. Eikä tarvitsekaan.

• ei koskaan jättänyt mutta...

Kirjoitin tuonne edelle vähän aikaa sitten viestin, joka ei ollut ihan samansuuntainen kuin sinulla, joten pitänee kommentoida jotenkin.

Ydinajatuksenihan oli, että miehet ovat kovin malttamattomia seksin suhteen ja jos ei sitä heti ole luvassa, pitempään ei jakseta odottaa. Aivan varmasti sinunkinlaisiasi miehiä on - eihän maailmassa mikään asia täysin poikkeukseton ole. Mutta enpä usko, että ketjun aloittaja helposti sinunlaiseesi missään törmää (kaltaistesi määrä on vähäinen ja mahtavatko ne harvat paljon ihmisten ilmoilla liikkuakaan ja jos liikkuvat, paikat tuskin ovat samat), joten strategia kannattaa kyllä suunnitella toisenlaisia tapauksia varten. Hyvähän se tietysti olisi jos miehet sinun tavallasi ajattelisivat ja toimisivat, mutta enimmäkseen eivät toimi.

• Viisastunut
        ei koskaan jättänyt mutta... kirjoitti:

Kirjoitin tuonne edelle vähän aikaa sitten viestin, joka ei ollut ihan samansuuntainen kuin sinulla, joten pitänee kommentoida jotenkin.

Ydinajatuksenihan oli, että miehet ovat kovin malttamattomia seksin suhteen ja jos ei sitä heti ole luvassa, pitempään ei jakseta odottaa. Aivan varmasti sinunkinlaisiasi miehiä on - eihän maailmassa mikään asia täysin poikkeukseton ole. Mutta enpä usko, että ketjun aloittaja helposti sinunlaiseesi missään törmää (kaltaistesi määrä on vähäinen ja mahtavatko ne harvat paljon ihmisten ilmoilla liikkuakaan ja jos liikkuvat, paikat tuskin ovat samat), joten strategia kannattaa kyllä suunnitella toisenlaisia tapauksia varten. Hyvähän se tietysti olisi jos miehet sinun tavallasi ajattelisivat ja toimisivat, mutta enimmäkseen eivät toimi.

Niin mä vähän ajattelinkin... Mä en kyllä tiedä mitä tehä enään. Seuraavalle pojalle mä en sano mitään, mut en haluais valehdellakkaan. Ei se neitsyys homma oo mitenkään erikoinen, mutta kun miehet ei tunnu tajuuvan ettei sitä kenen tahansa kanssa haluais itteään nolata. Ja mikä se on että sitte miehet kummiski haluaa hiplata alapäästä! Luulis että se on viimeinen asia mitä haluu tehdä kun on mennyt sellasia sanomaan! Kiitti vaan kun yrititte auttaa, mutta kyllä mä nyt rupeen lesboks ni on paljon helpompaa!

• ole neitsyitä,,
        Viisastunut kirjoitti:

Niin mä vähän ajattelinkin... Mä en kyllä tiedä mitä tehä enään. Seuraavalle pojalle mä en sano mitään, mut en haluais valehdellakkaan. Ei se neitsyys homma oo mitenkään erikoinen, mutta kun miehet ei tunnu tajuuvan ettei sitä kenen tahansa kanssa haluais itteään nolata. Ja mikä se on että sitte miehet kummiski haluaa hiplata alapäästä! Luulis että se on viimeinen asia mitä haluu tehdä kun on mennyt sellasia sanomaan! Kiitti vaan kun yrititte auttaa, mutta kyllä mä nyt rupeen lesboks ni on paljon helpompaa!

siis melkein kaikki lespot ovat korkattuja. Siinähän se omituisuus onkin, että pitää olla lespo, ja etsiä naisrakkautta, mutta kun puuhiin ryhdytään, niin heti vaan muovisauvaa sisään ja ulos,,,,on se niin kumma juttu, kun ei elävä mulkku kelpaa.

• ehkä..
        ole neitsyitä,, kirjoitti:

siis melkein kaikki lespot ovat korkattuja. Siinähän se omituisuus onkin, että pitää olla lespo, ja etsiä naisrakkautta, mutta kun puuhiin ryhdytään, niin heti vaan muovisauvaa sisään ja ulos,,,,on se niin kumma juttu, kun ei elävä mulkku kelpaa.

lespot olisivat ymmärtäväisempiä kuin keskimääräismiehet?

• ihkis

..tulis mieleen jättää naista vaikka olis neitsyt!!! jos muuten synkkaa ja kaikki menee hyvin..ei se seksi oo koko maailma..herranjestas..HERÄTKÄÄ JO....JONKUILLE SE EHKÄ ON..KUKIN TAVALLAAN!!! on elämäs muutakin...vai eikö oo..jos onneitsyt sit on..ja siitää pääsee eroon ku oikea hetki koittaa..mä en ainaka ite pidä sellasista naisista jotka hyppii kaikkien sängys...

• Miksikö?

Ei tämä nyt niin kaunista kerrottavaa ole eikä miessukupuolta ylentvää, mutta syy on selkeä:

Minä en halua olla se ROSVO, joka vie neitseeltä sen, mitä hän ilmeisesti on säästänyt 'sille oikealle'. Todennäköisesti en kuitenkaan se oikea ole.

Eri asia sitten on, jos olen rakastunut. Mutta rakastuminen kyllä edellyttää jonkinasteista seurustelua. Ja nykyaikana tuo neitsyys saattaa olla este sillekin 'koeseurustelulle'. Vaikea juttu.

• jos

neitsyt ei olekaan sellainen säästelijä, vaan elämä on vain vahingossa mennyt niin ohi? Silloin et olisi rosvo eikä tarvisisi olla Se Oikeakaan.

• Miksikö?
        jos kirjoitti:

neitsyt ei olekaan sellainen säästelijä, vaan elämä on vain vahingossa mennyt niin ohi? Silloin et olisi rosvo eikä tarvisisi olla Se Oikeakaan.

...sitten jotenkin sanoisi haluavansa päästä asiasta eroon.
        Mutta en sittenkään... en haluaisi häneen ryhtyä.
        Onhan niiä avattujakin pilvin pimein.

• neitsyt onkin...

Mutta mitä jos se neitsyt onkin leikkinyt pillussaan kaikenlaisilla orgasmisauvoilla ja vaikka millä kiihoittimilla? Eikö kelpaa?

• 26-v. neitsytnainen

Ymmärrän toki pettymyksesi, mutta minusta on edesvastuutonta purkaa pettymystään tällä palstalla tuolla tavalla. Kaikkihan tietää, että näitä juttuja lukevat myös alaikäiset.

Ihmisiä on monenlaisia, sinulla on käynyt huono tuuri. Ihminen, joka ei arvosta sinua sellaisena kuin olet (olit sitten neitsyt tai et), ei ole arvoisesi. Se ei ole sinun ongelmasi, jos neitsyytesi on ongelma miehelle.

Itse olen 26-v. neitsyt eli sinuun verrattuna todella vanha, ja kuitenkin olemme molemmat vielä varsin nuoria. Kyllähän sitä on tullut mietittyä itsekin, mitä miehet siitä mahtavat ajatella, mutta loppujen lopuksi sillä ei ole mitään merkitysta ennen kuin löytää sen ihmisen, jolla on tarpeeksi merkitystä ja jolle itse on tarpeeksi merkityksellinen.

Ei kai neitsyys nyt herranjestas sentään määrittele ihmisen koko olemassaoloa!

• neitsytpoika 24

Osuit juuri naulan kantaan, kun totesit, että tuo merkitys on se juttu.

Ihminen on tosiaan paljon muuta kun seksuaalisten kokemustensa summa. En itse ole kenenkään kanssa ollut, mutten silti koe, että se olisi se juttu, jonka mukaan muut minua arvoivat. Varmasti monet naiset pitäisivät minua jotenkin outona, kun poikuudestani kuulisivat, mutten sellaisten kanssa kyllä mihinkään suhteeseen haluaisikaan mennä. Ei neitsyys/poikuus ole minkään ihmisyydenpuutten merkki, aivan samanlaisia tallaajia mekin olemme.

Parsuhteessa täytyy olla muitakin merkityksellisiä tekijöitä kuin seksuaalinen menneisyys. Aika pinnallisia ovat sellaiset, jotka toisen tämän menneisyyden vuoksi torjuvat. Heillä tuskin on alunperinkään ollut muuta mielessä kuin toisen hyväksikäyttö tai oman vallan alle alistaminen.

Ja kannattaa kyllä arvostaa itseään sen verran, ettei koe seisovansa tai kaatuvansa sen mukaan, mitä toiset minusta mahtavat ajatella. Jos sellaisia rupeaa liiaksi miettimään, niin hukassa on. Kaikille kun ei koskaan voi olla mieliksi. Monelle on aina joko liian kokenut tai kokematon, olipa millainen tahansa.

Pitää muistaa, että ristiriitatilanteessa kannattaa mieluummin olla sovussa itsensä kuin toisten kanssa (siis tällaisissa jutuissa, jotka ovat omavalintaisia asioita, ja joissa mitään sääntöjä ei kerran rikota). "Omissa nahoissaan" kun jokainen joutuu elämään 24/7, toisten kanssa ei koskaan niin pitkää aikaa. Joten pahempi on rikkoa sitä vastaan, minkä itse kokee oikeaksi, kun sitä mitä kaverit, media tai "yleinen mielipide" sanovat.

Media kun ei kanna vastuuta "rikkinäisistä ihmisistä", vaan päinvastoin tulee haaskalle ja ottaa kaiken ilon ja rahan irti aina kun joku onneton ei enää jaksa elää ihmisiksi ja tekee jotain traagista.

Joten sinä 26 v neitsytnainen sanoit ihan oikein, kun totesit, että suhteeseen menevien ihmisten pitää oikeasti kokea, että tuo toinen on tärkeä ja arvokas juuri minulle. Ja kun niin molemminpuolisesti sitten koetaan, niin ei siinä neitsyys (tai sen puute) paljon paina.

Toivottavasti löydät itsellesi aikanaan sen oikean, sinulla tuntuu näet käsitys hyvästä parisuhteesta olevan ihan kohdallaan, joten olet melkoinen kultakimpale tulevalle puolisollesi!

• 26-v. neitsytnainen
        neitsytpoika 24 kirjoitti:

Osuit juuri naulan kantaan, kun totesit, että tuo merkitys on se juttu.

Ihminen on tosiaan paljon muuta kun seksuaalisten kokemustensa summa. En itse ole kenenkään kanssa ollut, mutten silti koe, että se olisi se juttu, jonka mukaan muut minua arvoivat. Varmasti monet naiset pitäisivät minua jotenkin outona, kun poikuudestani kuulisivat, mutten sellaisten kanssa kyllä mihinkään suhteeseen haluaisikaan mennä. Ei neitsyys/poikuus ole minkään ihmisyydenpuutten merkki, aivan samanlaisia tallaajia mekin olemme.

Parsuhteessa täytyy olla muitakin merkityksellisiä tekijöitä kuin seksuaalinen menneisyys. Aika pinnallisia ovat sellaiset, jotka toisen tämän menneisyyden vuoksi torjuvat. Heillä tuskin on alunperinkään ollut muuta mielessä kuin toisen hyväksikäyttö tai oman vallan alle alistaminen.

Ja kannattaa kyllä arvostaa itseään sen verran, ettei koe seisovansa tai kaatuvansa sen mukaan, mitä toiset minusta mahtavat ajatella. Jos sellaisia rupeaa liiaksi miettimään, niin hukassa on. Kaikille kun ei koskaan voi olla mieliksi. Monelle on aina joko liian kokenut tai kokematon, olipa millainen tahansa.

Pitää muistaa, että ristiriitatilanteessa kannattaa mieluummin olla sovussa itsensä kuin toisten kanssa (siis tällaisissa jutuissa, jotka ovat omavalintaisia asioita, ja joissa mitään sääntöjä ei kerran rikota). "Omissa nahoissaan" kun jokainen joutuu elämään 24/7, toisten kanssa ei koskaan niin pitkää aikaa. Joten pahempi on rikkoa sitä vastaan, minkä itse kokee oikeaksi, kun sitä mitä kaverit, media tai "yleinen mielipide" sanovat.

Media kun ei kanna vastuuta "rikkinäisistä ihmisistä", vaan päinvastoin tulee haaskalle ja ottaa kaiken ilon ja rahan irti aina kun joku onneton ei enää jaksa elää ihmisiksi ja tekee jotain traagista.

Joten sinä 26 v neitsytnainen sanoit ihan oikein, kun totesit, että suhteeseen menevien ihmisten pitää oikeasti kokea, että tuo toinen on tärkeä ja arvokas juuri minulle. Ja kun niin molemminpuolisesti sitten koetaan, niin ei siinä neitsyys (tai sen puute) paljon paina.

Toivottavasti löydät itsellesi aikanaan sen oikean, sinulla tuntuu näet käsitys hyvästä parisuhteesta olevan ihan kohdallaan, joten olet melkoinen kultakimpale tulevalle puolisollesi!

Kovasti nyökyttelin vastaustasi lukiessani. Ei voi muuta kuin olla samaa mieltä. Tekstisi olisi voinut olla minun kirjoittamani, jos olisin ollut tai olisin kirjoitustuulella.

Minäkin toivon sinulle onnea ja menestystä. Sinä myös kuulostat fiksulta ihmiseltä, joka arvostaa paitsi itseään, myös muita, ja tulee siksi olemaan hyvä elämänkumppani jollekulle.

• neitsytpoika 24
        26-v. neitsytnainen kirjoitti:

Kovasti nyökyttelin vastaustasi lukiessani. Ei voi muuta kuin olla samaa mieltä. Tekstisi olisi voinut olla minun kirjoittamani, jos olisin ollut tai olisin kirjoitustuulella.

Minäkin toivon sinulle onnea ja menestystä. Sinä myös kuulostat fiksulta ihmiseltä, joka arvostaa paitsi itseään, myös muita, ja tulee siksi olemaan hyvä elämänkumppani jollekulle.

Suuret kiitokset viestistäsi ja lämpöisistä toivotuksistasi! Ne piristävät päivää ja tuovat mukavasti hymyä huuleen. Nyt jaksaa sitten taas keskittyä tenttiin lukemiseen aivan uudella positiivisella energialla. :)

Joten vielä kerran kiitokset sinulle ja kaikkea hyvää jatkossakin! Melkoinen kultakimpale ja päivien piristäjä tosiaan olet.

• Minulla on ollut huono onni miesten suhteen. 25-vuotiaana minut jätettiin, koska olin neitsyt - ei siis siksi, että halusin olla, vaaN koska kerroin rehellisesti, että olin. Tuon tapauksen jälkeen halusin kiihkeästi "hankkiutua eroon" neitsyydestäni, mutta koska en malttanut tutustua kumppaneihin kunnolla, ei ensimmäisissä kokeiluissa päästy kovin pitkälle. Olen päätynyt siihen, ettei neitsyydestä eroon pääsemisen pidä olla suhteen ainoa tarkoitus.

On minustakin usein tuntunut siltä, etten taida kelvata miehille, koska olen ahdas. Missään tapauksessa en kuitenkaan suosittele kenellekään pikaseksiä täysin tuntemattoman kanssa vain kokemusten saamisen vuoksi. Vaikkette odottaisikaan "sitä oikeaa", malttakaa ainakin tutustua mieheen ja puhua avoimesti seksistä ja muustakin, ennen kuin menette sänkyyn!

• Viisastunut

..raiskaan pihalla rääkyvän Kuovin. Tietääpähän miltä minusta tuntuu!

• yks täti-ikään ehtiny..

Alkuperästä viestiä lukiessa tuli ensimmäiseks mieleen, että tän on kyllä kirjottanu joku kiero mies, joka yrittää manipuloida neitsyydestään stressaavia likkalapsia jakamaan auliimmin. Mutta en nyt tiedä osaako miehet olla niin kieroja?

Oli miten oli, oon vahvasti eri mieltä alkuperäsen kirjottajan kanssa. Tiedän kyllä miten stressaavaa on olla neitsyt vielä siinä vaiheessa, kun keskiarvoikä ensikokeiluille on ohitettu jo aikoja sitten, mutta en silti missään tapauksessa kannattais sitä, että pitäis keinolla millä hyvänsä hankkiutua neitsyydestä tai poikuudesta eroon. Itte pihtasin pitkästi yli parikymppiseks, ensin periatteesta, sittemmin vaan olosuhteitten pakosta, kun ketään sopivaa ei ollu vaan tullu vastaan.

Lopulta sitten löyty se mies, joka vaan vei jalat alta. Olin tuntenu sen ehkä kuukauden, kun olin valmis antamaan neitsyyteni sille. Loppujen lopuks se suhde ei kauheen kauan edes kestäny, mutta oon silti tyytyväinen, että odotin niinkin kauan, koska just sen miehen kanssa kokemus oli aivan ihana.

Sen ekan kerran muistaa kuitenkin aina, eikä ehkä sit kuitenkaan oo kiva muistella jotain puolivahingossa rääpästyä panoa, joka ei tuntunu oikeen miltään. Niinkun tossa jo joku muukin sano, niin ei oo pakko odottaa Sitä Oikeaa (jos sellasta koskaan tuleekaan), mutta on se silti sen verran iso juttu jokaisen elämässä, ettei neitsyyttä kannata tuhlata keneenkään ihan turhaan tyyppiin vaan siks, että kokemattomuus nolottaa.

• melkein sedäksi ehtinyt

Tekee mieli kommentoida parilla sanalla viestisi viimeistä kappaletta. Voi tosin olla, että kokemukseni ja näkemykseni eivät ole yleistettävissä, mutta väitän kuitenkin omalta kohdaltani, että jos eka kerta tulee liian myöhään, se ei enää ole sellainen iso juttu jollaiseksi sen kuvaat. Oma eka kertani tuli vasta n. 30-vuotiaana ja vaikka sen ulkoiset puitteetkit olivat sellaiset, joita moni voisi pitää äärettömän romanttisina (en voi kuvata niitä tarkemmin, koska jos huonosti käy, silloinen kumppanini voisi tunnistaa minut), voin sanoa korkeintaan, että kyllähän minä tietysti sen ikuisesti muistan, mutta ei kokemus muuten ollut paljon mikään. Ei vastenmielinen tietenkään, mutta muuten lähinnä vain eräänlainen tilastomerkintä. Nuorempana odotin ekan kertani koittamista kovastikin, mutta kun sitä ei sitten ruvennut tulemaan, olin jo ehtinyt sisäistää kohtaloni sellaiseksi, ettei sitä varmaan tule ikinä. Sitten kun se lopulta tuli eteen, en enää kyennyt tuntemaan mitään erityisempää. Ajattelin vain, että "jaaha, tässä tämä nyt sitten on". Sanoisin, että kaikille isoille asioille on oma aikansa, jolloin ne ovat isoja. Neitsyyden/poikuuden menettäminen ei ole liian vanhalle ihmiselle enää iso juttu sen enempää kuin joulupukin tulolla on merkitystä kouluikään ehtineelle.

• sivusta.
        melkein sedäksi ehtinyt kirjoitti:

Tekee mieli kommentoida parilla sanalla viestisi viimeistä kappaletta. Voi tosin olla, että kokemukseni ja näkemykseni eivät ole yleistettävissä, mutta väitän kuitenkin omalta kohdaltani, että jos eka kerta tulee liian myöhään, se ei enää ole sellainen iso juttu jollaiseksi sen kuvaat. Oma eka kertani tuli vasta n. 30-vuotiaana ja vaikka sen ulkoiset puitteetkit olivat sellaiset, joita moni voisi pitää äärettömän romanttisina (en voi kuvata niitä tarkemmin, koska jos huonosti käy, silloinen kumppanini voisi tunnistaa minut), voin sanoa korkeintaan, että kyllähän minä tietysti sen ikuisesti muistan, mutta ei kokemus muuten ollut paljon mikään. Ei vastenmielinen tietenkään, mutta muuten lähinnä vain eräänlainen tilastomerkintä. Nuorempana odotin ekan kertani koittamista kovastikin, mutta kun sitä ei sitten ruvennut tulemaan, olin jo ehtinyt sisäistää kohtaloni sellaiseksi, ettei sitä varmaan tule ikinä. Sitten kun se lopulta tuli eteen, en enää kyennyt tuntemaan mitään erityisempää. Ajattelin vain, että "jaaha, tässä tämä nyt sitten on". Sanoisin, että kaikille isoille asioille on oma aikansa, jolloin ne ovat isoja. Neitsyyden/poikuuden menettäminen ei ole liian vanhalle ihmiselle enää iso juttu sen enempää kuin joulupukin tulolla on merkitystä kouluikään ehtineelle.

luulisin. Minua häiritsee sellainen tunne, että koska paras seksi-ikä on mennyt jo ohi, ei millään ole väliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      31
      7028
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4708
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      62
      3939
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      229
      2968
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      2913
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2566
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2515
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      40
      1863
    9. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      26
      1845
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1777
    Aihe