Keppihevos tapahtuma-Kepparit kokoon!

Heppa-Angel

    He(i)ppa!!

Olisiko joku kiinnostunut Keppari tapahtumasta??

Sillä kokoonnuttaisii,ratsastettaisiin,puhuttaisiin ja tehtäisinn muuta kivaa!!!!!

Voitte laittaa ehdotuksia ohjelmaan!
Tapahtuma siatsisi joko itä-suomessa tai Helsingissä/pääkaupunkiseudulla. Ne joilla ei ole omaa kepparia niiin ei haittaa tuon ylimääräisiä!

TÄMÄ ON KYSELY ELI EI MIKÄÄN VIRALLINEN ILMOITTAUTUMIS LOMAKE!!!!!Mitä olette mieltä??

Vastauksia odottaen:Angel & Kepparit

43

3760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kepparilla kumoon..

      mitä järkeä tuossa keppiheppa hommassa mahtaa olla?! Ymmärrän jos joku on vaikka niin pahasti allerginen ettei voi harrastaa oikeita hevosia mutta muuten asia ei aukea minulle.Kertokaa te hyvät keppihevostelijat.Olen nähnyt kun keppipolleilla hypitään esteitä ja mennään koulua...Saahan siinä tietysti liikuntaa kun päivät juoksee keppi haarojen välissä.

      • Kaikki_ei

        Valitettavasti kaikki ei ymmärrrä keppari harrastusta =(

        Joten,miksi ihmeessä te jotka ette tykkää keppareista sotkeennutte näihin sivuihin ja paatte semmosii viestein jotka EI ole missään mielessä kivoja ainakaan niille jotka "Keppi haarojen välissä juoksee"Eli Kepru harrastajille!!

        T:Keppari Harrastaja


      • kepparilla kumoon
        Kaikki_ei kirjoitti:

        Valitettavasti kaikki ei ymmärrrä keppari harrastusta =(

        Joten,miksi ihmeessä te jotka ette tykkää keppareista sotkeennutte näihin sivuihin ja paatte semmosii viestein jotka EI ole missään mielessä kivoja ainakaan niille jotka "Keppi haarojen välissä juoksee"Eli Kepru harrastajille!!

        T:Keppari Harrastaja

        pidän hevosista ja omistankin useita joten tämä palsta on juuri minunlaisia varten. Näistä keppihepo jutuista tässä on kyse, ne ei tietääkseni ole eläviä olentoja..Jokainen saa toki harrastaa mitä haluaa, tiedustelinkin mikä siinä hommassa on se "juttu"!


      • hauskaa!!
        kepparilla kumoon kirjoitti:

        pidän hevosista ja omistankin useita joten tämä palsta on juuri minunlaisia varten. Näistä keppihepo jutuista tässä on kyse, ne ei tietääkseni ole eläviä olentoja..Jokainen saa toki harrastaa mitä haluaa, tiedustelinkin mikä siinä hommassa on se "juttu"!

        Se on hauskaa ja ne jotka ovat allergisia voi tämä olla niille TOSI kiva juttu.Minä olen keppari harrastaja minulla ei vielä kunnon tallia ole.

        Miksi teidän jotka ette pidä keppareista laitatte viestejä ja annatte näonkin mainiosta harrastuksesta huonon käsityksen???!!

        Sitä paitsi oma mielipiteesi oli siinä kohtaa oikea kun sanoit: "Jokainen saa toki harrastaa mitä tahtoo" Eli ei kannata kiistellä!!!


      • kepparilla pöpelikköön
        hauskaa!! kirjoitti:

        Se on hauskaa ja ne jotka ovat allergisia voi tämä olla niille TOSI kiva juttu.Minä olen keppari harrastaja minulla ei vielä kunnon tallia ole.

        Miksi teidän jotka ette pidä keppareista laitatte viestejä ja annatte näonkin mainiosta harrastuksesta huonon käsityksen???!!

        Sitä paitsi oma mielipiteesi oli siinä kohtaa oikea kun sanoit: "Jokainen saa toki harrastaa mitä tahtoo" Eli ei kannata kiistellä!!!

        niin.elä sitten vedä hernettä nenukkiin..ihmettelin vain mikä siinä on niin kivaa ja ihmeellistä mutta te keppiheppa kansalaiset ette halua siitä kertoa. Mulle ainakin selvisi minkälaiset ihmiset sitä harrastaa:/


      • vaivaantuko!!!
        kepparilla pöpelikköön kirjoitti:

        niin.elä sitten vedä hernettä nenukkiin..ihmettelin vain mikä siinä on niin kivaa ja ihmeellistä mutta te keppiheppa kansalaiset ette halua siitä kertoa. Mulle ainakin selvisi minkälaiset ihmiset sitä harrastaa:/

        Älkää vaivaantuko te jotka ette keppareista välitä!!

        Älkää siis vastailko viesteihin! Ihmisille tulee turhaan paha mieli! Ja Hyvä että ymmärsit että keppareita harrastaa järkevät ihmiset! Eli kiitos siitä!!

        T.Harrastaja


      • Keppistelijä
        vaivaantuko!!! kirjoitti:

        Älkää vaivaantuko te jotka ette keppareista välitä!!

        Älkää siis vastailko viesteihin! Ihmisille tulee turhaan paha mieli! Ja Hyvä että ymmärsit että keppareita harrastaa järkevät ihmiset! Eli kiitos siitä!!

        T.Harrastaja

        Öhöm,kaikki keppis vihaajat!
        Tämä ei tietääkseni ole valitustopa,joten voit(te) häipyä hyvän sään aikana.

        Ajatelkaa nyt esimerkiksi kaikkia pissiksiä, jotka ovat manikyyrissä tai Ihkuttamassa, samaan aikaan kun toiset ratsastelevat rauhassa.Ei ole kyse pelkästään allergioista.Monet muut tallilla käyvät/ratsastajat leikkivät keppareilla.Repikää siitä.


      • Gepsu-
        Keppistelijä kirjoitti:

        Öhöm,kaikki keppis vihaajat!
        Tämä ei tietääkseni ole valitustopa,joten voit(te) häipyä hyvän sään aikana.

        Ajatelkaa nyt esimerkiksi kaikkia pissiksiä, jotka ovat manikyyrissä tai Ihkuttamassa, samaan aikaan kun toiset ratsastelevat rauhassa.Ei ole kyse pelkästään allergioista.Monet muut tallilla käyvät/ratsastajat leikkivät keppareilla.Repikää siitä.

        Kepparit ovat ihania


      • Heppa-Angel
        Gepsu- kirjoitti:

        Kepparit ovat ihania

        Mooi!

        Sulle Gepsu: Juu kyllä varmaan järjestetään, kunhan saan lisää halukkaita ;)

        -.Angel & Kepparit


      • KeppisF
        Gepsu- kirjoitti:

        Kepparit ovat ihania

        Mooi!! Tulkaa keppis sivuilleni..Siellä jutellaan keppiksistä :) Ja kerrotaan mitä on tehny ja mitä aikoo tehdä kepparin kans. Elikkäs se on kaikille joilla on keppis tai joka haluis keppiksen. Tulkaahan juttelemaan ja keskustelemaan sivuilleni keppisfani.suntuubi.com

        KeppisF


      • amanta ja keprut

        ne on kivoja ja jos ei pääse tallille niin niillä voi ratsastaa vaikkeivät ne sitä korvaakkaan joten kannatan keprutapahtumaa ..
        U


      • Kepru fani
        Heppa-Angel kirjoitti:

        Mooi!

        Sulle Gepsu: Juu kyllä varmaan järjestetään, kunhan saan lisää halukkaita ;)

        -.Angel & Kepparit

        Mää voisin ehkä tulla mut missä se pidettäis


      • Anonyymi

        Minäkin tahdon harrastaa keppareita. Itse en ymmärrä mikä se ongelma siinä on että me jotkut tykätään keppihevosista?


    • NamiNami

      Olen aina miettinyt, että miksi ei keppistelystä ole tehty mitään kunnon lajia... Ekös keppareilla ratsastelu ole melkein sama asia kuin lenkillä käynti paitsi, että se on paljon kivempaa... Tälläinen tapahtuma olisi aika mahtava ja kun muut näkevä miten paljon keppareita harrastetaan voisi tälläinen asiaton halveksunta ja muu vähentyä.
      Tapahtuma voisi sisältää leikkimielisen koulu ja estekilpailun, keppareiden myyntiä, keppareiden varusteiden myyntiä ja vaelluksia ja muuta kivaa vaikka vikellystä ja näyttelyitä :D sen sanon, että kun tämä tapahtuma tulee minä olen heti ekana siellä ;P
      Ps. Jos jollain ei ole omaa kepparia niin mene sivuille sunlowers.suntuubi.com ja tee tilaus

    • Karkkisi<3

      Asun itäsuomessa, imatralla! Mulla on 10 keprua. www.keppikamu.suntuubi.com

    • Vantaalainen tyttö

      joo kiinnostaa - asun vantaalla, ja mulla on 6 kepparia

      • kepparifani!

        moikka! mäkin asustan vantaalla ja haluaisin kepparikaveria!! missä päin asustelet? =)


    • miiva

      moiks Angel & kepparit!
      se olisi kyllä hauskaa jotkut kisat vielä samaan ni olis hauskaa!!! mutta en mä haluu järjestää mut jos mulle ilmotetaa ja on joskus jossai jämsän lähellä ja jos pääsen niin tuun heti!!!!!

      • 15v keppistelijä

        Menkää shfoorumille(suomenkeppihevosfoorumi) sinne ilmoitus tauluun siellä on kaikkea kilpailuista leireihin. monet yli 15 vuotiaat keppistelevät kuten minä, ja monet aloittavat sen vasta yläasteella. Vähän niinkuin pojat leikkivät pikkuautoilla ja "ampuvat" kepeillä sanoen "PUUM PUM Tapoin sut!!" tosin monet keppihevos harrastajat ompelevat hevosilleen suun, suitset(eri mallejakin), riimun, loimet, marginaalit jne. ja kuolaimia on monia erinlaisia. Monet haluavat tästä "aitoa" joten eivät vain nouki kepparia nurmikolta/lattialta ja laukkaavat ympyrää ja hyppäävät esteitä. Monet kävelevät alku ja loppukäynnit sekä harjaavat keppikset ennen ja jälkeen tuntia. Jotkut keppistelijät eivät ratsasta, rahan tai allergian vuoksi, jotkut eivät ratsasta lainkaan vaikka saisivat, jotkut ratsastavat esim. kerran viikossa että haluavat ratsastaa keppihevosilla muutenvain...


    • Kepparit!!!!!!

      Hei itselläni on 2 kepparia ja toinen on oma tekoinen. Monesti käy niin että en pääse tallille ja tulee tylsää ja touhuan keppareideni kanssa mutta olen hiukan kylästynyt. Mutta en sillallailla paljoakaan. Onnea sinulle ja keppihevossillesi!!!

    • ottoshettis

      Tälläinen tapahtuma olisi kiva! Minulla on n.4 kepruu, niillä ratsastelen ja hoivailen vaikka, veljeni huutaa vierestä:olet aivan vauva ku leikit keppihevosilla!
      (tosin tämä tapahtuma voisi olla hieman lähenpänä torniota..) XD

    • E.A

      Moi tosta keppari jutusta missä se olis??

    • kepparifani!!

      Moikka!!! HALUAISIN TULLA SINNE!!!! Millo niinku ne ois?? itelläni on 3 kepparia ja tulisin mielelläni!! voisitko sä heppa-angel lähettää sähkärii vaikka mulle ja/tai kirjottaa tänne et millo se olis???

    • jansku98

      moi.. olen 13 vuotias tyttö ja asun torniossa.. minusta tälläinen tapahtuma olisi mukava ja sitten olisi kiva jos torniossa tapahtuisi keppari kisoja..

    • Kht Tähtelä

      harrastan ite keppareita kyl ois tosi kiva jos pitäsit semmoset!kysymys!:missä ne pidettäisiin?

    • Kht Tähtelä

      osallistuisin sinne Tupla Huiske ja Zorro nimisillä keppareilla!ÄLKÄÄ HAUKKUKO KEPPAREITA SE ON TOSI TOSI INHOTTAVVAA!!!!!!!!!!!!!

    • realllll

      eihän täällä kukaan oo haukkunut keppihevosia vaan mielenkiinnolla kysynyt että miksi pidätte niistä!
      Enhän minäkään suutu jos multa kysytään että miks tykkään hevosista!
      Järki käteen.... ja vastaisitteko miksi tykkäätte keppihevosista?

    • Kepparit is my life

      Oikeasti, jos ette pidä keppareista, mitä järkeä tulla kirjoittelemaan tänne? Eikö keppareiden haukkujilla ole mitään muuta tekemistä. Oikeasti tuo on loukkaavaa sanoa "kulkea nyt keppi haarojen välissä päivät pitkät"! Itse voin sanoa, että valitsen mieluummin keppistelyn kuin oikeat hevoset!! Ja minulla on 11 keppiksen talli. Keppihevoset ovat intohimoni ja harrastukseni, niinkuin varmaan monen muunkin, joten turha tulla lannistamaan meitä tänne palstalle!!! Tai oikeastaan, ei meitä lannista, minua ainakin vain SÄÄLITTÄÄ!

    • jaa a

      keppihevoset ? XDD kuka tosiaa leikkii jollai keppihevosil jotai hippaa keskenää :d:dd

      • 16v keppariharrastaja

        Ensinnäkään keppihevosilla ei leikitä - ainoastaan pienet lapset leikkivät niillä (ja voisivat sanoa esim. "Laukkaa heppa laukkaa"), toisin kuin todelliset keppihevosharrastajat pitävät myös keppariharrastusta todellisena harrastuksena.
        Toiseksi lapset leikkivät hippaa. Keppihevosharrastajat saattavat muuten vain leikkiä hippaa (ilman keppihevosia!), mutta itse keppareilla tehdään aivan samoja
        asioita kuin oikeillakin hevosilla.
        Tässä juuri ajattelin, että jos laskettaisiin kuinka monta prosenttia Suomen lapsista ja nuorista harrastaa keppareita ja kuinka suuri osa haukkuu niitä, niin tulokseksi voisi tulla suunnilleen jotakin tällaista: 50% keppariharrastajia, 30% haukkujia, sekä loput 20% niitä jotka eivät sano ääneen. Jos tajusitte;) Ihan täysin nuo luvut eivät voi pitää paikkaansa, mutta pääasia tässä jutussa oli se, että suurin osa näille palstoillekin keppareista kirjoittajista on harrastajia, ja täälläkin vain n.5% kirjoittajista ei pidä keppihevosista.
        Joten lopettakaa keppihevosaiheisiin kirjoittaminen, jos ette välitä keppareista!


    • Garrera

      Keppihevonen voi tuoda paljonkin iloa ja valoa arkeen.

      -Lapsi/nuori joka ei esimerkiksi pääse ikinä kilpailemaan oikealla hevosella,
      voi korvata "kilpailu puutteen" keppihevosen kanssa, keksimällä uusia mielenkiintoisia kilpailuja, taikka kilpailemalla samantyylisiä kilpailuja kuin oikealla hevosella.
      -Keppihevonen on allergia ystävällinen sekä kiltti kaveri, lapselle/nuorelle, joka esim. jostakin syystä pelkää oikeita hevosia. (esimerkki pikkuserkustani)
      -Keppihevosen kanssa voi myös vaikka harjoitella kouluratsastus rataa, taikka muuta vastaavaa.
      -ja vaikka ei muuten hevosista mitään ymmärtäisi, on keppihevoset myös mukavaa puuhaa käsityöihmisille.
      -kuntokin pysyy yllä kun juoksentelee sinne tänne keppi jalkojen välissä.

      Halusin laittaa esimerkkejä mitä kaikkea keppihevosilla voi esimerkiksi tehdä ja tuota listää voisi varmasti jatkaa pitkään. itse en juoksentele niiden kanssa ympäriinsä, mutta teen lahjoiksi ja myyn niitä netissä :)

    • TILAUS KEPPARIT

      Minusta joku tapahtuma voisi olla ihan kiva mutta mennäämpä asiaan .

      Eli tilarit .
      Nyt ajattelin alkaa tehdä tilareita . Eli tilaus keppihevosia .
      Joissa saat päättää kankaan värin ja materiaalin , minkä pituinen ja värinen harja kepparilla on .
      Kriteerit ( eli ne mistä pitää olla varma kun ostaa )
      -Sinulla on vanhemman lupa .
      -Olet varma ostosta etkä peru .
      -Et tinnki hintoja .
      -Sinulla on tilatessa rahat kasassa .
      -Laitat rahat etanapostissa .

      Hevoselle voi tilata samalla varusteita mutta niistä hinta nousee 2€ korkeammaksi.
      Kun tilaat muista aina laitta nämä eteen että tiedän mitä .

      Kangas :
      silmät :
      rotu ja sukupuoli :
      Muuta : Esim tummennus?, herasilmät ?, kuvio naamassa ? , valkopää ?

      Jos haluat tilata niin ilmoita puhelimitse nro:0451233562 ,Tai s postitse [email protected] . HUOM ! En katso viestejä heti joten soita jos ilmoitat puhelimitse .

    • se oikee

      Mulla on oma poni ja aluks aattelin tätä keppari juttuu naurettavaks mut ne on oikeesti tosi kivoja!!

    • arkakeppari

      Moij! Nyt on pääsiäinen . Ja minä ja minun kaverini pidetään keppari pääsiäinen eli monet saavat osalistua kepparillaan ja pukeutua pääsiäiseksi ja olemme tuomarit :D Sinä joka valitit että mitä järkeä keppistelyssä on no siitä saa liikuntaa ja hyvän mielikuvituksen ja hyvän käsityöalan kun keppareita harrastaa. Me emme ole käisiä mutta suojelemme keppAREITA EMMEKÄ ANNA keppareiden harventua elikkä että kepparit eivät vähentyisi maapallolla vaan kasvaisi ;) ...

    • Keppari-Keppis

      Minusta olisi hyvä idea tehdä joku tapahtuma. Olisi kiva, jos siellä voisi olla estekisat ja näyttelyt. Ja tietysti kaikkea muutakin. Olisi myös kiva, jos siellä myytäisiin keppareita, koska olisi ainakin kiva ostaa omalle kepparilleni kamu. :) Siellähän voisi vaihdellakkin keppareita. Tehkää joku tapahtuma. Pliis. :)

    • kepparifani

      ihanaaaaaaa!!!
      olen suuri kepparifani!

    • Keppari 11.v

      Tietääkö kukaan onko tulossa keppari estekisoja?

    • viu1

      No, eihän kepparit mikään huono harrastus ole! Niillehän on jo ihan Sm-kisatkin, olin niissä mukana ja sain symppis-palkinnon.

    • keppari fani

      Hei olisiko joitain kilpailuja lähinnä este kilpailuja olisin Vähä kiinnostunu

    • haluis kovasti kisoi

      Onks missää kisoja ?

      • Anonyymi

        Tiiän oon myöhässä mut ite etin kans kisoja🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiän oon myöhässä mut ite etin kans kisoja🤔

        Mä kans


    • Anonyymi

      Toivoisin itä-suomen alueelle keppari kisoja enempi. Niitä on täällä niin vähän :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe