Pari kysymystä,

vastauksia vaan kumpaankin - ensimmäinen löytyi taas kerran jogurttipurkin kyljestä ja jäi askarruttamaan mieltäni, toinen löytyi omista ajatuksistani:

1) Mikä tekee satavuotiaasta raisun rakastajan?

2) Voiko musiikki välittää ajatuksia ja voitko/osaatko kertoa sen välityksellä toiselle haluamasi?

Lopuksi "perinteinen" - nyt kylläkin kuvan osalta mustavalkoinen, musiikillinen osuus tallennettu Lontoossa, Abbey Roadin studiolla vuonna 1960:

http://youtube.com/watch?v=pY-rPDwzM9M

Huomenta vaan kaikille omasta puolestani, t. MM.

13

994

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini_siivetär

ensinnäkin ykköskohta, kyllä sen täytyy olla elämänkokemus , joka tekee satavuotiaasta raisun rakastajan...ja saattaa siinä olla pelissä hyvää fyysistä kuntoakin jo sille ikää..ja sitten tämä toinen kohta..musiikki on nonverbaalista viestintää tosissaan hyvin, sanojen käyttö on vain 10% koko viestinnästä..

• hyötyä:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802117229311_uu.shtml
        Iltalehti.fi | Uutiset | 11.02.2008 | Timmiin kuntoon rintoja tuijottamalla.
        Tutkijoiden mukaan jo 10 minuutin tuijottelutuokio kohottaa miesten kuntoa yhtä tehokkaasti kuin puolen tunnin treeni kuntosalilla.

Niin että huomenta vaan.

• >ja sitten tämä toinen kohta..musiikki on nonverbaalista viestintää tosissaan hyvin, sanojen käyttö on vain 10% koko viestinnästä..<

Käyhän se ilman sanojakin - nyt vasta huomasin laittaneeni instrumentaaliesityksen tuohon aloitukseen. Silläkin voi kertoa paljon - toinen asia on, miten toinen sen ottaa vastaan, jos tuntemattomalle koittaa tällä tavoin jotain kertoa. Eli ns. tapauskohtainen juttu....

Mutta jokaisella on valinnanvapautensa viestittää asioita toiselle - mulle musiikki on aika tärkeä keino, sanoja kuitenkaan unohtamatta.

Makuasioita, makuasioita - niin kuin tuo jogurttikin....

• gitta5

Pelotti jo toi eka kysymys:))))))
      100v raisu rakastaja eiiiiiiii jättäisin väliin ;)
      voi itse joutua pulaan :))) murhasyyte :( siinä raisua oliskin kerrakseen...

• ei vaan - ymmärsin kyllä....*murhasyyte*

Tai sitten en ymmärtänyt. Niin aina.

• gitta5
        Man-of-Mystery kirjoitti:

ei vaan - ymmärsin kyllä....*murhasyyte*

Tai sitten en ymmärtänyt. Niin aina.

eikös tää ole huuhaa;))kyllä sä ymmärsit usko pois;D

• MuisQuu
      • kohta päivää....

Nuo tuollaiset sananlaskut ovat niii-in suomalaisia - niissä kai asuu suurikin viisaus.

>Musiikilla voi todellakin ilmentää tunteitaan. Tehostaa sanomaansa.<

Näin tekee - eikä onneksi tarvitse itse osata soittaa *minä en osaa, en ensimmäistäkään instrumenttia*

• Minusta on helvetin kiva vastailla kysymyksiin koska olen nero. Olen myös Savon keisarikunnan päällikkö ja lottoarvonnan virallinen valvoja.

1) Mikä tekee satavuotiaasta raisun rakastajan?

Kai se on se kokemus. Kun minä olin satavuotias noin 68 vuotta sitten niin minä ainakin mylläsin niin aitoissa että joutuivat uusimaan katot ja lattiat heti aamusesta.

2) Voiko musiikki välittää ajatuksia ja voitko/osaatko kertoa sen välityksellä toiselle haluamasi?

Kyllä vaan. Aina kun laitan kauniin metalliballadin kehiin niin voi jokainen arvata että vesisänky hölskyy aika reippaanlaisesti viiden minuutin sisällä. naiset eivät voi vastustaa kauniita kappaleita. Heille voi näin myös kertoa tunteistaan vaikka heviballadin kera ja kohta oletkin jo patjana.

PS: Savo on täynnä sohjoa. Noin kolme metriä jalkakäytävillä. Mummelit kuravehkeet mukaan jos tulette Savoon minua kosimaan.

• huuhaileen...

ihan OK.

• olla

kevättä rinnassa ?
        *virn*

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2947
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1693
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe