kolottaako luita

mummo-55

Mistä se johtuu, että luita alkaa vanhemmiten kolottamaan? Minulla nyt tosin kolottaa teehammas. Kai sitäkin jonkinlaisena luunkolotuksena voi pitää.

Huomenta vaan.

33

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaffekeksi

      mulla kolottaa kahvihammas vähän väliä, vaikka oon aikast nuori.

      Skål kuiteskin tällekin aamulle!

    • kieltämättä luista tulee vanhemmiten jonkinlaisia meteorolookisia antureita... varsinkin katkotuista tai murretuista luista.

      Ja kaikille tiedoksi; mulla niitä sääennustajan kykyjä ei vielä ole;)

      • mummo-55

        ollut luunmurtumia koskaan, joten siitä ei voi teehampaan kolotus johtua. Olisikohan se sitten meteorologiaa?


      • PetrusB

        Tunnen luissani, että tätä asiaa on tutkittava lisää.

        Ehkä lähin huuhaa-yliopisto asettaa tutkijaryhmän, joka saa riittävää EU-tukea asian selvittämiseksi?

        Sitäkin varmemmin, jos löytyy jokin yhtymäkohta Venäjän federaation puutulleihin. Nehän ovat selitys kaikkeen ainakin Itä-Suomessa.


      • mummo-55
        PetrusB kirjoitti:

        Tunnen luissani, että tätä asiaa on tutkittava lisää.

        Ehkä lähin huuhaa-yliopisto asettaa tutkijaryhmän, joka saa riittävää EU-tukea asian selvittämiseksi?

        Sitäkin varmemmin, jos löytyy jokin yhtymäkohta Venäjän federaation puutulleihin. Nehän ovat selitys kaikkeen ainakin Itä-Suomessa.

        juu pitää saada ja pikaisesti.


      • mummo-55 kirjoitti:

        ollut luunmurtumia koskaan, joten siitä ei voi teehampaan kolotus johtua. Olisikohan se sitten meteorologiaa?

        vaan herkistyy sääilmiöille. Voiskohan sillä laittaa rahoiksi?

        No niin, sä ja sun teehampaas... pakko keittää kahvit;)


      • mummo-55
        a-v kirjoitti:

        vaan herkistyy sääilmiöille. Voiskohan sillä laittaa rahoiksi?

        No niin, sä ja sun teehampaas... pakko keittää kahvit;)

        sitten mainoksesta, jos aloituksellani noin hyvät vaikutukset kulutukseen on :))))


      • mummo-55 kirjoitti:

        sitten mainoksesta, jos aloituksellani noin hyvät vaikutukset kulutukseen on :))))

        kyltti kaulaan ja seisomaan johonki moottoritien varteen;)

        Niin, siinä lukis tietty et; Älä ole pahvi, hörppää kahvi!


      • mummo-55
        a-v kirjoitti:

        kyltti kaulaan ja seisomaan johonki moottoritien varteen;)

        Niin, siinä lukis tietty et; Älä ole pahvi, hörppää kahvi!

        tottakai mummon mocca!


      • mummo-55 kirjoitti:

        tottakai mummon mocca!

        mennentullen mummonlihapullat...


      • mummo-55
        a-v kirjoitti:

        mennentullen mummonlihapullat...

        mummon moccasiinit eli ainot?


      • mummo-55 kirjoitti:

        mummon moccasiinit eli ainot?

        Aino'at moccasiinit on hyvät ja kätevät. Niillä voi mennä jokapaikkaan, paitsi humppatansseihin.


      • mummo-55
        a-v kirjoitti:

        Aino'at moccasiinit on hyvät ja kätevät. Niillä voi mennä jokapaikkaan, paitsi humppatansseihin.

        niin humpasta välitäkään, olen sellainen nuoremman sortin mummo :)


      • siis jytää
        mummo-55 kirjoitti:

        niin humpasta välitäkään, olen sellainen nuoremman sortin mummo :)

        vielä? Se on hyvä!


      • mummo-55 kirjoitti:

        niin humpasta välitäkään, olen sellainen nuoremman sortin mummo :)

        joskus kai ehkä voi olla että tulee se humppaikäkin... ja Ainojahan on aina. Siks mainitsin;)

        Yhteenvetona voinemme todeta että tämänhetkisessä elämäntilanteessasi sä voit mennä Ainoilla ihan mihin vaan;) Ja mää.


      • mummo-55
        a-v kirjoitti:

        joskus kai ehkä voi olla että tulee se humppaikäkin... ja Ainojahan on aina. Siks mainitsin;)

        Yhteenvetona voinemme todeta että tämänhetkisessä elämäntilanteessasi sä voit mennä Ainoilla ihan mihin vaan;) Ja mää.

        sovitaan näin.


    • se jostain

      kolottaa, en vain tiedä mistä. Sain juuri sähköpostin 700 km päästä. Tyttöystävä 56 v olikin sitä mieltä, että ukkona 62 v olenkin liian vanha. Koskaan ei ole edes nähty.

      Kait se on ruvettava tilaamaan aikaa krematorioon tai paikallisen ravinteliin, että ensin näkisivät kuin ristiin naulitsevat.

      • PetrusB

        N. Macchiavelli neuvoi jo kauan sitten viisasta valtiomiestä hankkimaan ystävät läheltä ja viholliset kaukaa.

        Olisiko parempi, että se tyttöystävä olisi niin läheltä, että ehtisit näkemään?


      • mummo-55
        PetrusB kirjoitti:

        N. Macchiavelli neuvoi jo kauan sitten viisasta valtiomiestä hankkimaan ystävät läheltä ja viholliset kaukaa.

        Olisiko parempi, että se tyttöystävä olisi niin läheltä, että ehtisit näkemään?

        viholliset pitänyt kaukana pitää?

        Etäinen suhde pitää virkeänä :)))))


      • PetrusB
        mummo-55 kirjoitti:

        viholliset pitänyt kaukana pitää?

        Etäinen suhde pitää virkeänä :)))))

        Tuota...

        Minulla voi olla mummo-55:n kanssa erilainen näkemys siitä, onko tyttöystävä ystävä vai vihollinen.

        Itse näkisin ainakin mahdollisuutena hyvään...


      • mummo-55
        PetrusB kirjoitti:

        Tuota...

        Minulla voi olla mummo-55:n kanssa erilainen näkemys siitä, onko tyttöystävä ystävä vai vihollinen.

        Itse näkisin ainakin mahdollisuutena hyvään...

        hyvänä pitää, jos sitten loppuun asti pitää :)))


    • kun oon

      vasta 20 v., mutta saa nähdä sitten vanhemmiten. Hampaatkin on vielä ihan kunnossa.

      • mummo-55

        eikä sitä jokaisen tarviikaan saada noita kolotuksia


    • kovasti

      kolottaa, pitää ottaa konjakki

      • jo 12.00

        kippis!


      • unohtui
        jo 12.00 kirjoitti:

        kippis!

        kulaus!


      • kelpaa

        vain shampanja ja mansikat.


      • mummo-55

        konjakin sitten illalla niin nukuttaa paremmin. Nyt ei konjakkihammasta kolota :))))


    • kolottanut

      koko iän ja sairaus on mulla syynä, vaikka reumaa pitkään epäiltiin niin kyllä se vain johtuu verenkierrosta, joka iänmyötä heikkenee ja myös tupakoivilla kolottaa useammin kaskun se nikotiini savukkeen jälkeen supistaa suonia 3tuntia ja jos polttaa savukkeen tunissa niin kokoaika se tekee tehtäväänsä

      • mummo-55

        ei ole tullut opeteltua tupakinpolttoa eikä muutakaan nuuskamuikkusta.


    • Luita kolottaa siksi että ne muistuttavat sinua että muistaisit harjoitella oluenjuontia kahden tunnin sisällä.

      • mummo-55

        kahden tunnin sisään enkä edes oluelle, mutta sen iltakonjakin aion ottaa.


    • vielä tähän aikaan

      sanoa huomenta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe