Mistä se johtuu, että luita alkaa vanhemmiten kolottamaan? Minulla nyt tosin kolottaa teehammas. Kai sitäkin jonkinlaisena luunkolotuksena voi pitää.
Huomenta vaan.
kolottaako luita
33
578
Vastaukset
- kaffekeksi
mulla kolottaa kahvihammas vähän väliä, vaikka oon aikast nuori.
Skål kuiteskin tällekin aamulle! kieltämättä luista tulee vanhemmiten jonkinlaisia meteorolookisia antureita... varsinkin katkotuista tai murretuista luista.
Ja kaikille tiedoksi; mulla niitä sääennustajan kykyjä ei vielä ole;)- mummo-55
ollut luunmurtumia koskaan, joten siitä ei voi teehampaan kolotus johtua. Olisikohan se sitten meteorologiaa?
- PetrusB
Tunnen luissani, että tätä asiaa on tutkittava lisää.
Ehkä lähin huuhaa-yliopisto asettaa tutkijaryhmän, joka saa riittävää EU-tukea asian selvittämiseksi?
Sitäkin varmemmin, jos löytyy jokin yhtymäkohta Venäjän federaation puutulleihin. Nehän ovat selitys kaikkeen ainakin Itä-Suomessa. - mummo-55
PetrusB kirjoitti:
Tunnen luissani, että tätä asiaa on tutkittava lisää.
Ehkä lähin huuhaa-yliopisto asettaa tutkijaryhmän, joka saa riittävää EU-tukea asian selvittämiseksi?
Sitäkin varmemmin, jos löytyy jokin yhtymäkohta Venäjän federaation puutulleihin. Nehän ovat selitys kaikkeen ainakin Itä-Suomessa.juu pitää saada ja pikaisesti.
mummo-55 kirjoitti:
ollut luunmurtumia koskaan, joten siitä ei voi teehampaan kolotus johtua. Olisikohan se sitten meteorologiaa?
vaan herkistyy sääilmiöille. Voiskohan sillä laittaa rahoiksi?
No niin, sä ja sun teehampaas... pakko keittää kahvit;)- mummo-55
a-v kirjoitti:
vaan herkistyy sääilmiöille. Voiskohan sillä laittaa rahoiksi?
No niin, sä ja sun teehampaas... pakko keittää kahvit;)sitten mainoksesta, jos aloituksellani noin hyvät vaikutukset kulutukseen on :))))
mummo-55 kirjoitti:
sitten mainoksesta, jos aloituksellani noin hyvät vaikutukset kulutukseen on :))))
kyltti kaulaan ja seisomaan johonki moottoritien varteen;)
Niin, siinä lukis tietty et; Älä ole pahvi, hörppää kahvi!- mummo-55
a-v kirjoitti:
kyltti kaulaan ja seisomaan johonki moottoritien varteen;)
Niin, siinä lukis tietty et; Älä ole pahvi, hörppää kahvi!tottakai mummon mocca!
- mummo-55
a-v kirjoitti:
mennentullen mummonlihapullat...
mummon moccasiinit eli ainot?
mummo-55 kirjoitti:
mummon moccasiinit eli ainot?
Aino'at moccasiinit on hyvät ja kätevät. Niillä voi mennä jokapaikkaan, paitsi humppatansseihin.
- mummo-55
a-v kirjoitti:
Aino'at moccasiinit on hyvät ja kätevät. Niillä voi mennä jokapaikkaan, paitsi humppatansseihin.
niin humpasta välitäkään, olen sellainen nuoremman sortin mummo :)
- siis jytää
mummo-55 kirjoitti:
niin humpasta välitäkään, olen sellainen nuoremman sortin mummo :)
vielä? Se on hyvä!
mummo-55 kirjoitti:
niin humpasta välitäkään, olen sellainen nuoremman sortin mummo :)
joskus kai ehkä voi olla että tulee se humppaikäkin... ja Ainojahan on aina. Siks mainitsin;)
Yhteenvetona voinemme todeta että tämänhetkisessä elämäntilanteessasi sä voit mennä Ainoilla ihan mihin vaan;) Ja mää.- mummo-55
a-v kirjoitti:
joskus kai ehkä voi olla että tulee se humppaikäkin... ja Ainojahan on aina. Siks mainitsin;)
Yhteenvetona voinemme todeta että tämänhetkisessä elämäntilanteessasi sä voit mennä Ainoilla ihan mihin vaan;) Ja mää.sovitaan näin.
- se jostain
kolottaa, en vain tiedä mistä. Sain juuri sähköpostin 700 km päästä. Tyttöystävä 56 v olikin sitä mieltä, että ukkona 62 v olenkin liian vanha. Koskaan ei ole edes nähty.
Kait se on ruvettava tilaamaan aikaa krematorioon tai paikallisen ravinteliin, että ensin näkisivät kuin ristiin naulitsevat.- PetrusB
N. Macchiavelli neuvoi jo kauan sitten viisasta valtiomiestä hankkimaan ystävät läheltä ja viholliset kaukaa.
Olisiko parempi, että se tyttöystävä olisi niin läheltä, että ehtisit näkemään? - mummo-55
PetrusB kirjoitti:
N. Macchiavelli neuvoi jo kauan sitten viisasta valtiomiestä hankkimaan ystävät läheltä ja viholliset kaukaa.
Olisiko parempi, että se tyttöystävä olisi niin läheltä, että ehtisit näkemään?viholliset pitänyt kaukana pitää?
Etäinen suhde pitää virkeänä :))))) - PetrusB
mummo-55 kirjoitti:
viholliset pitänyt kaukana pitää?
Etäinen suhde pitää virkeänä :)))))Tuota...
Minulla voi olla mummo-55:n kanssa erilainen näkemys siitä, onko tyttöystävä ystävä vai vihollinen.
Itse näkisin ainakin mahdollisuutena hyvään... - mummo-55
PetrusB kirjoitti:
Tuota...
Minulla voi olla mummo-55:n kanssa erilainen näkemys siitä, onko tyttöystävä ystävä vai vihollinen.
Itse näkisin ainakin mahdollisuutena hyvään...hyvänä pitää, jos sitten loppuun asti pitää :)))
- kun oon
vasta 20 v., mutta saa nähdä sitten vanhemmiten. Hampaatkin on vielä ihan kunnossa.
- mummo-55
eikä sitä jokaisen tarviikaan saada noita kolotuksia
- kovasti
kolottaa, pitää ottaa konjakki
- jo 12.00
kippis!
- unohtui
jo 12.00 kirjoitti:
kippis!
kulaus!
- kelpaa
vain shampanja ja mansikat.
- mummo-55
konjakin sitten illalla niin nukuttaa paremmin. Nyt ei konjakkihammasta kolota :))))
- kolottanut
koko iän ja sairaus on mulla syynä, vaikka reumaa pitkään epäiltiin niin kyllä se vain johtuu verenkierrosta, joka iänmyötä heikkenee ja myös tupakoivilla kolottaa useammin kaskun se nikotiini savukkeen jälkeen supistaa suonia 3tuntia ja jos polttaa savukkeen tunissa niin kokoaika se tekee tehtäväänsä
- mummo-55
ei ole tullut opeteltua tupakinpolttoa eikä muutakaan nuuskamuikkusta.
Luita kolottaa siksi että ne muistuttavat sinua että muistaisit harjoitella oluenjuontia kahden tunnin sisällä.
- mummo-55
kahden tunnin sisään enkä edes oluelle, mutta sen iltakonjakin aion ottaa.
- vielä tähän aikaan
sanoa huomenta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412