Epäile vain...

moukku..

"Ne jotka osaa ne tekee mitä vaan
ne jotka ei ne ryhtyy opettamaan
kuinka kauan ne mellastaa saavatkaan pellossain
Ne muokka tutkii ja lannoittaa
ne hyödyntää kaiken minkä saa
jos tahdo et olla niiden riistomaa
Epäile vain"

Juice osasi ja teki mitä vaan...

2

1199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Afroditen_poika

Totta. Juice todella teki mitä halusi eikä päästänyt itseään turhan helpolla.

Ympäröivän maailman alituinen kyseenalaistaminen ja epäily oli Juicelle varmaankin henkisesti sekä siunaus että kirous. Toisaalta se tuotti paljon upeita ajatuksia, lauluja ja runoja. Mutta toisaalta tässä maailmassa ei ole helppoa, jos sattuu olemaan liian älykäs. Kuten Juice itsekin lauloi:

"Tuska nautinnon on aateloimaa
      Epäilystä saan mä uutta voimaa
      Ja palat yhteen liimaa Vin Rosé"

• Anonyymi

Tuota laulua esitettiin kerran työpaikallani eläköityvän viestintäjohtajakollegan läksiäisissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!
      Maailman menoa
      394
      6687
    2. Nakkilassa on raiskattu wanhus

Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )
      Nakkila
      19
      4508
    3. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1941
    4. Haluaisin tietää miten sulla menee

Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(
      Ikävä
      97
      1862
    5. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1835
    6. Uskallatko paljastaa

Kaivattusi nimikirjaimet ja sukupuoli? Minä aloitan, KA, nainen.
      Tunteet
      69
      1660
    7. Natoon liittymisen hinta kova.

Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht
      Maailman menoa
      380
      1659
    8. Totuus on että

Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j
      Ikävä
      42
      1530
    9. Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää

ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan
      Maailman menoa
      163
      1219
    10. En halua satuttaa sinua

Mutta tässä ei ole järkeä!..
      Ikävä
      39
      1019
    Aihe