Mitä juomalla vältyn?

Helposti kärsivä

Olen ihminen joka kärsii helposti krapulasta. Saattaa jo neljästä oluesta tulla pieni krapula aamuksi. Sitten taas kun kunnolla juon (useimmiten) kankkunen on aivan hirveä, oksettaa ja on järkyttävä jano. Päänsärystä en sentään kärsi. Olen kuullut, että joillain ihmisillä ei joistain tietyistä viinoista tule ollenkaan krapulaa.
Olen tässä viikonloppuna risteilylle lähdössä. Aamulla olisi kiva päästä taas Tukhomaa katselemaan, mutta ilman darraa. Illalla en kuitenkaan haluaisi olla juomatta, eli mitä suosittelisitte juomaan, että välttyisin darralta?
Kiitos kaikille!

11

2368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkki!

      Maitoa, mielellään rasvatonta. Nimittäin jos todella haluaa välttää krapulan niin krapulaa edeltävänä iltana kannattaa juoda jotain muuta kuin viinaa. Toimii 100 varmasti, on omakohtaisia kokemuksia.

    • sussu4

      Kannattaa juoda vain samaa juomaa koko illan aikana. Viineistä ei itselleni ainakaan tule ollenkaan krapulaa. Muista juoda lasillinen vettä aina drinksujen välissä ja runsaasti vettä ennen kuin käyt nukkumaan. Lisäksi olisi hyvä käydä nukkumaan vasta kun tuntee jo alkavansa selvitä. Mulla pahimmat darrat on sillon ku ympäripäissään on mennyt nukkumaan.

      • ei ole merkitystä

        tärkeintä on juoda kohtuudella ja viimeinen tunti pelkää limua - ainakin 0.5 litraa.
        Suurin osa kankkusesta johtuu siitä, että alkoholi kuivattaa ja sokerit ovat alhaalla pahimman kankkusen aikana.

        Eli juon lopuksi aina pelkää limua, ja viinaakin vain kohtuudella - ei ole kankkuset meikäläistä tämän jälkeen kiusanneet.


    • ei krapulaa

      Kannattaa juoda päivittäin vähintään muutama olut, niin toleranssi kasvaa ja ei tule minkäänlaista krapulaa.

    • Joo.

      Eli saman illan aikana vain yhtä juomaalajia.
      Illalla ennen nukkumaanmenoa menoa pitäisi olla suunnilleen selvä, sitten pari Buranaa huuleen ja paljon vettä - aamulla ei pahempaa olotilaa.

    • mauilman

      yksinkertaisin juttu älä läträä viinan kansa niin et tule kipiäksi

    • zinzin

      Aamun krapulaa aatellen vodka on paras juoma ryypätä. Ei tuu niin paha krapula eikä mee pää kipeeks. Ja syödä kandee ennen ryyppäämistä. Ja juomien sekottelu ei kannata.

    • juujjuu

      kannattaa syödä ennen ku alkaa juomaan ja juoda alkoholiannosten välissä vettä. ja itellä tulee pahin krapula raa'asta viinasta, vähiten ehkä kaljasta. ja oon huomannu että vaikka en kovin vanha ookaan, niin kun on ikää tullu lisää niin krapulaki tulee ehkä vähä helpommin tai siis pahempana mitä ennen.

    • kokenut tequilisti

      Mitä tummempi juoma sitä pahempi krapula! (Eli kirkas viina paras. Itselläni ei tequilakänneistä ikinä tullut krapulaa)

    • rabias

      kannattaa juua vain mietoja juomia,tai ainaki eri sekotuksia välttää juomasta liikaa.jos sekotukset sisältää väkeviä tulee helpommi pahaan kännii ja aamul kaduttaa aika varmasti

    • Syö hyvin ruokaa!

      Ennenkuin alat ryypätä! Myös pieniä suuhunpantavia välipaloja ja välillä vettä, alkoholijuomisen aikana. Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe