niin ajattelin kysellä ja kertoa kun täällä on paljon niitä uskovaisia jotka eivät millään usko tieteen todituksiin jotka todistavat totuutta vaan raamattuun jonka on koonneet ihmiset ja kirjoittaneet sen. Elikkäs tieteessä on todistettu että on elänyt jeesus niminen tyyppi suurinpiirtein siihen aikaan kun "raamattu kertoo" MUTTA miten selitetään se kun jerusalemista tai siellä missä tää jeesus eli niin on löydetty kivi arkku jossa oli ihmisen luut ja siteitä jotka olivat jeesusksen päälläkin ristin jälkeen ja epäiltiin niiden olevan jeesuksen luut...
Mutta joku isompi virkamies kielsi niiden tutkimisen koska oli liian iso totuus tulossa julki niin ne luut tuhottiin jottei niitä voi tunnistaa ja todistaa jeesuksen luiksi.
Kuvitelkaa te jeesus hömppään uskovat jos ne olisikin todistettu oikeiksi niin joutuisitte heittää raamatun roskiin kun siinä vaiheessa olisi koko huijaus paljastunut. Sen takia ne varmaan jätettiin todistamasta kun kristinusko olisi kaatunut ja hihhulit olisivat alkaneet riehumaan todisteita vastaan...
Jeesuksen luut...
8
335
Vastaukset
- siellä on totuus asiasta
http://koti.phnet.fi/petripaavola/Jeesuksenkadonnuthauta.html
Kun tuon luet, et enää usko huijauksiin!- Fenrir^
mutta se uutis lähetys jonka silloin näin ja kuuntelin niin se tuli joskus -98 ja siinä puhuttiin vain yhdestä kivi arkusta jossa oli luita. Tuo tarina kertoi että oikeen sukuhauta.
Fenrir^ kirjoitti:
mutta se uutis lähetys jonka silloin näin ja kuuntelin niin se tuli joskus -98 ja siinä puhuttiin vain yhdestä kivi arkusta jossa oli luita. Tuo tarina kertoi että oikeen sukuhauta.
Jeesus oli yleinen nimi tuohon aikaan, joten löytyy varmaan kasoittain eri Jeesusten luita...
- Fenrir^
KTS kirjoitti:
Jeesus oli yleinen nimi tuohon aikaan, joten löytyy varmaan kasoittain eri Jeesusten luita...
Niin tuskin uutisissa tulisi siitä jos se olisi joku muu kuin tämä raamatussa kerrottu Jeesus. Siinä puhuttiin silloin raamatusta yms. niin ei se ollut muusta kuin tästä yhdestä kaverista että sen luut olisivat löytyneet.
- siisniinkun
No jos ne olisivat hänen luunsa olleet, niin ei olisi enää sairaita ihmisiä, ne parantaisivat kun lukee siitä enemmän sieltä Raamatun sivuilta niin tälleen voi päätellä, mutta tuota kun minä itse uskon siihen mitä Raamatussa sanotaan...!
- Fenrir^
Mut mitäs jos ne olisivatkin olleet hänen luunsa niin olisiko raamatulla ollut enään mitään virkaa kun suurin tarina siinä kirjassa olisi ollut väärin kerrottu niin ainakin maalais järjellä olisi miettinyt että hei tää voi olla huijausta muukin et ei se tyyppi noussutkaan kuolleista vaan pakattiin arkkuun ja joku oli nähnyt jotain omiaan ja siitä keksitty tarina.
Mutta jos uskot raamattuun niin en siitä sua hauku tai vähättele koska jokainen ihminen valitsee polkunsa elämässä. Itse olen realisti ja uskon vain asioihin joilla on tieteellistä todistusta ja kylhän yleensä uskovaiset sanovat että se raamattuun uskominen on uskon asia eikä tieteen koska raamatusta haetaan helpotusta nyky päivän ahdistukseen jotta jaksaa. Itse olen sen verran kovaluontoinen että pärjään hyvin ilmankin. - ei ole
Fenrir^ kirjoitti:
Mut mitäs jos ne olisivatkin olleet hänen luunsa niin olisiko raamatulla ollut enään mitään virkaa kun suurin tarina siinä kirjassa olisi ollut väärin kerrottu niin ainakin maalais järjellä olisi miettinyt että hei tää voi olla huijausta muukin et ei se tyyppi noussutkaan kuolleista vaan pakattiin arkkuun ja joku oli nähnyt jotain omiaan ja siitä keksitty tarina.
Mutta jos uskot raamattuun niin en siitä sua hauku tai vähättele koska jokainen ihminen valitsee polkunsa elämässä. Itse olen realisti ja uskon vain asioihin joilla on tieteellistä todistusta ja kylhän yleensä uskovaiset sanovat että se raamattuun uskominen on uskon asia eikä tieteen koska raamatusta haetaan helpotusta nyky päivän ahdistukseen jotta jaksaa. Itse olen sen verran kovaluontoinen että pärjään hyvin ilmankin.Jeesus Raamatun tärkein asia.
Tärkein asia on Vanha Testamentti, varsinkin Mooseksen kirjat. Mooseksen kirjat eivat ole vain se mitä luemme, niillä on kolmisyvyinen merkitys.
Siellä ei ole yhtään tyhjää sanaa tai kirjainta,
itseasiassa sinne kätketty koko maailman historia, tulevaisuus myös, mutta se onkin sitten toinen juttu. - caby
ei ole kirjoitti:
Jeesus Raamatun tärkein asia.
Tärkein asia on Vanha Testamentti, varsinkin Mooseksen kirjat. Mooseksen kirjat eivat ole vain se mitä luemme, niillä on kolmisyvyinen merkitys.
Siellä ei ole yhtään tyhjää sanaa tai kirjainta,
itseasiassa sinne kätketty koko maailman historia, tulevaisuus myös, mutta se onkin sitten toinen juttu.Moni ihminen tarvii todella paljon faktaa uskoakseen jotain, tälläinen ihminen ei silti tarvi Jumalaan muuta faktaa kun raamatun, se riittää ja sitä uskotaan....
Raamattu faktana aika hatara!
EI se väärin ole jos uskoo ja saa itselleen hyvän mielen ja rauhan;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115077Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853069Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382298- 811797
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211474Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431077