hiekkalaatikolle. Ikään taikka sukupuoleen katsomatta vaikka ei tääl enään kukaan ole, vai onko?
Ystävänpäivää tällekkin
14
959
Vastaukset
Selaillu noita synkeitä uutisia ja piipahdellu vähän siellä ja täällä ihmisten juttuja lueskellen.
- Puhurix
jos olis. Mä en tykänny sen uuden hiekkalaatikon muodosta, joten ajattelin, että lopetan sitten kokonaan tämmösen viestinnän, jos ei täällä enää le ketään. Hyvää ystävänpäivää!
- Puhurix
Nittaminax kirjoitti:
mustakin se oli aluksi ihan karmee, mutta äkkiä siihen tottu. :)
enää edes muista, missä seon. Voitko laittaa mulle sen osotteen? Jos vaikka vilkuilis välillä.
- Puhurix
putka siistiks ja baari auki vaikka talkoovoimin.
"Ystävän kanssa jaettu ilo voimistuu,
jaettu suru kutistuu."
Hyvää Ystävänpäiväniltaa Nitalle ja muillekin palstalle poikkeaville.
Olen tässä koettanut valmistautua huomiseen magneettikuvaukseen. Suggeroin...suggestoin...äh miten se nyt menee... itseäni että kykenisin menemään siihen ahtaaseen putkeen ilman paniikkikohtausta ja olemaan siellä vielä se puoli tuntia mitä se kuvaus kestää. Huh, kammottavaa.Kiitos sinullekkin. Ja minä ainakin varmaan oksentaisin jos joutuisin tuollaiseen putkeen. Saako kysyä miksi tuollaiseen helekutinkoneeseen joudut meneen.
Nittaminax kirjoitti:
Kiitos sinullekkin. Ja minä ainakin varmaan oksentaisin jos joutuisin tuollaiseen putkeen. Saako kysyä miksi tuollaiseen helekutinkoneeseen joudut meneen.
on ollut alaselkävaivoja. Nyt on jotenkin pahentuneet. Tanssiharrastusten jälkeen täytyy ottaa kunnon kipulääkkeet että saa nukuttua. En usko että sieltä mitään kummempaa löytyy. Ikä se tuo tullessaan kaikenlaista remppaa.
Mariet kirjoitti:
on ollut alaselkävaivoja. Nyt on jotenkin pahentuneet. Tanssiharrastusten jälkeen täytyy ottaa kunnon kipulääkkeet että saa nukuttua. En usko että sieltä mitään kummempaa löytyy. Ikä se tuo tullessaan kaikenlaista remppaa.
mä tiiän noi selkäkivut. Mulla ne tosin loppu ku lopetin fillarilla ajon. En tiedä miten se väänsi mun selän niin mutkalle että piti meikäläisenkin syödä kourallisen lääkkeitä ennenku tokeni. Tyhmäkin vielä olin ku en ollut tajunnut että se mun selän sai aina kipeeksi.
Nittaminax kirjoitti:
mä tiiän noi selkäkivut. Mulla ne tosin loppu ku lopetin fillarilla ajon. En tiedä miten se väänsi mun selän niin mutkalle että piti meikäläisenkin syödä kourallisen lääkkeitä ennenku tokeni. Tyhmäkin vielä olin ku en ollut tajunnut että se mun selän sai aina kipeeksi.
en ole minäkään pystynyt ajamaan vuosikausiin. Parin tunnin ajon jälkeen selkä oli kuin tulessa.
Voi meitä raihnukaisia. Kyllä se tästä, valoa ja kevättä kohden onneksi mennään. Sekin vähän parantaa oloa.Mariet kirjoitti:
en ole minäkään pystynyt ajamaan vuosikausiin. Parin tunnin ajon jälkeen selkä oli kuin tulessa.
Voi meitä raihnukaisia. Kyllä se tästä, valoa ja kevättä kohden onneksi mennään. Sekin vähän parantaa oloa.siis ei parin tunnin ajon jälkeen, vaan parin kilometrin ajon jälkeen selkä oli kuin tulessa. Hitsi, ajatukset harhailee...
Kiitos vinkistä. Tuota minäkin ajattelin jos pystyis olemaan koko ajan silmät kiinni. Pelkään ettei ne kuitenkaan pysy. Taidan sitoa ne jollakin huivilla. Mahtuuko siellä yhtään liikkumaan, vähän vaihtamaan asentoa?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427