Ystävänpäivää tällekkin

Nittaminax

hiekkalaatikolle. Ikään taikka sukupuoleen katsomatta vaikka ei tääl enään kukaan ole, vai onko?

14

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selaillu noita synkeitä uutisia ja piipahdellu vähän siellä ja täällä ihmisten juttuja lueskellen.

      • nyt sitä on tullu käytyy enemmän muillakin sivuilla ku tääl on niin hiljasta.


    • Puhurix

      jos olis. Mä en tykänny sen uuden hiekkalaatikon muodosta, joten ajattelin, että lopetan sitten kokonaan tämmösen viestinnän, jos ei täällä enää le ketään. Hyvää ystävänpäivää!

      • mustakin se oli aluksi ihan karmee, mutta äkkiä siihen tottu. :)


      • Puhurix
        Nittaminax kirjoitti:

        mustakin se oli aluksi ihan karmee, mutta äkkiä siihen tottu. :)

        enää edes muista, missä seon. Voitko laittaa mulle sen osotteen? Jos vaikka vilkuilis välillä.


      • Puhurix

        putka siistiks ja baari auki vaikka talkoovoimin.


    • "Ystävän kanssa jaettu ilo voimistuu,
      jaettu suru kutistuu."

      Hyvää Ystävänpäiväniltaa Nitalle ja muillekin palstalle poikkeaville.

      Olen tässä koettanut valmistautua huomiseen magneettikuvaukseen. Suggeroin...suggestoin...äh miten se nyt menee... itseäni että kykenisin menemään siihen ahtaaseen putkeen ilman paniikkikohtausta ja olemaan siellä vielä se puoli tuntia mitä se kuvaus kestää. Huh, kammottavaa.

      • Kiitos sinullekkin. Ja minä ainakin varmaan oksentaisin jos joutuisin tuollaiseen putkeen. Saako kysyä miksi tuollaiseen helekutinkoneeseen joudut meneen.


      • Nittaminax kirjoitti:

        Kiitos sinullekkin. Ja minä ainakin varmaan oksentaisin jos joutuisin tuollaiseen putkeen. Saako kysyä miksi tuollaiseen helekutinkoneeseen joudut meneen.

        on ollut alaselkävaivoja. Nyt on jotenkin pahentuneet. Tanssiharrastusten jälkeen täytyy ottaa kunnon kipulääkkeet että saa nukuttua. En usko että sieltä mitään kummempaa löytyy. Ikä se tuo tullessaan kaikenlaista remppaa.


      • Mariet kirjoitti:

        on ollut alaselkävaivoja. Nyt on jotenkin pahentuneet. Tanssiharrastusten jälkeen täytyy ottaa kunnon kipulääkkeet että saa nukuttua. En usko että sieltä mitään kummempaa löytyy. Ikä se tuo tullessaan kaikenlaista remppaa.

        mä tiiän noi selkäkivut. Mulla ne tosin loppu ku lopetin fillarilla ajon. En tiedä miten se väänsi mun selän niin mutkalle että piti meikäläisenkin syödä kourallisen lääkkeitä ennenku tokeni. Tyhmäkin vielä olin ku en ollut tajunnut että se mun selän sai aina kipeeksi.


      • Nittaminax kirjoitti:

        mä tiiän noi selkäkivut. Mulla ne tosin loppu ku lopetin fillarilla ajon. En tiedä miten se väänsi mun selän niin mutkalle että piti meikäläisenkin syödä kourallisen lääkkeitä ennenku tokeni. Tyhmäkin vielä olin ku en ollut tajunnut että se mun selän sai aina kipeeksi.

        en ole minäkään pystynyt ajamaan vuosikausiin. Parin tunnin ajon jälkeen selkä oli kuin tulessa.

        Voi meitä raihnukaisia. Kyllä se tästä, valoa ja kevättä kohden onneksi mennään. Sekin vähän parantaa oloa.


      • Mariet kirjoitti:

        en ole minäkään pystynyt ajamaan vuosikausiin. Parin tunnin ajon jälkeen selkä oli kuin tulessa.

        Voi meitä raihnukaisia. Kyllä se tästä, valoa ja kevättä kohden onneksi mennään. Sekin vähän parantaa oloa.

        siis ei parin tunnin ajon jälkeen, vaan parin kilometrin ajon jälkeen selkä oli kuin tulessa. Hitsi, ajatukset harhailee...


      • Kiitos vinkistä. Tuota minäkin ajattelin jos pystyis olemaan koko ajan silmät kiinni. Pelkään ettei ne kuitenkaan pysy. Taidan sitoa ne jollakin huivilla. Mahtuuko siellä yhtään liikkumaan, vähän vaihtamaan asentoa?


      • kiitos, kokeilen josko se onnistuisi.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe