ollaan ostettu viime keväänä talo. tontti noin neliön mallinen, ja kahdella vastakkaisella sivuilla (tieltä talon edestä katsottuna vasen ja oikea sivu) orapihlaja-aita. etusivulle istutimme koristearonia-aidan. tontin takasivulla on puoleen väliin ilmeisesti unkarinsyreenia leikattuna ja toinen puoli oli pensashanhikkia, jotka otimme pois. haluaisimme näiden pensashanhikkien tilalle jonkun peittävän leikattavan aidan. olisiko syytä hankkia unkarinsyreenia, niin olisi yhtenäinen vai jotain muuta? onko se miten nopeakasvuinen? jos keväällä sen istutamme, olisiko se peittävä milloin?
Mistä pensasaita
???
1
672
Vastaukset
- miriam
Koska teillä on jo leikattua syreeniä puolet aitaa, kannatan samalla lajilla jatkamista loppuun saakka. Jos vanha osa olisi vapaasti kasvavaa aidannetta, voisi siihen ajatella muutakin lajia. Kasvatuksessa hujahtaa helposti useita vuosia. Jos hankkii mahdollisimman isot taimet, on näyttävyyttä nopeammin tiedossa mutta toisaalta pienemmät taimet yleensä juurtuvat uuteen paikkaan kivuttomammin kuin isot...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509