Tuhkis-fanit

timanttitypy

Totaniin mun mielestä tuhkimotarina on kaikkein paras ohjelma harmi ku se loppu itkin pari päivää ja oon kirjottanut koko sarjan juonen minun leike kirjaani aloin kattomaan tuhkisa heti ja mulla on jokaisen jakson nimi yhdessä lehtiössä minä palvon sitä lehtiötä... ketkä on tuhkis faneja kirjottaa tähän

21

862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Staceyyh

      Tuhkimotarina todellakin on kaikkein paras ohjelma. Televisiosta ei tule nykyään mitään kivaa, vaan jotain Lemmen Viemää p*skaa, joka on tarkoitettu viisikymppisille Kaunareiden ystäville, jotka eivät muuten tiedä telenovelista yhtään mitään...

      • gordabella

        Nyt löytyi hengen heimolaisia! Olen täysin ja 100% samaa mieltä kanssasi Staceyyh Lemmen viemää-tylsimuksestä!

        Ja tottahan toki, olen sitä mieltä, että Tuhkis on yksi parhaista ikinä tehdyistä sarjoista!!!

        *huoh*


      • kkjnnvch

        pidän Lemmen viemästä ja pidin,myös Tuhkimotarinasta,ja tiedän kyllä,mikä telenovela on.Älä stressaa,oot joskus itsekkin viisikymppinen,


      • timanttitypy
        gordabella kirjoitti:

        Nyt löytyi hengen heimolaisia! Olen täysin ja 100% samaa mieltä kanssasi Staceyyh Lemmen viemää-tylsimuksestä!

        Ja tottahan toki, olen sitä mieltä, että Tuhkis on yksi parhaista ikinä tehdyistä sarjoista!!!

        *huoh*

        niin munki mielestä tuhkis on paras telenova.. ja lemmen viemä p.... tuhkimotarina alkaa alusta 31.3.2008 ennen lemmen viemää


    • Tuhkis on paras

      Oon kauhea Tuhkis-fani. Kaipaan niitä aikoja kun Tuhkis tuli tv:stä vielä.. Kauhee ikävä.. Vai on sulla leikekirja? Millanen? :)

      • Chiquitita

        Mäkin kaipaan niitä ihania aikoja, kevättä varsinkin, oli ihanaa katsoa Tuhkista, kun muuten oli niin mälsää ja kurjaa. Hohhoijaa, mitenköhän mäkin jaksan sitä DVD:tä oottaa? No kai se on pakko... :o Yritettäiskö pitää vähän enemmän Tuhkis-meininkiä päällä? Ruvettaisiinko taas pälpättämään enemmän Tuhkiksesta, olisi kivaa muistella vuosi sitten tulleita jaksoja. :)


      • Sí!
        Chiquitita kirjoitti:

        Mäkin kaipaan niitä ihania aikoja, kevättä varsinkin, oli ihanaa katsoa Tuhkista, kun muuten oli niin mälsää ja kurjaa. Hohhoijaa, mitenköhän mäkin jaksan sitä DVD:tä oottaa? No kai se on pakko... :o Yritettäiskö pitää vähän enemmän Tuhkis-meininkiä päällä? Ruvettaisiinko taas pälpättämään enemmän Tuhkiksesta, olisi kivaa muistella vuosi sitten tulleita jaksoja. :)

        Chiquitita, tuo voisi olla hyvä idea. Ei täällä muutenkaan ole paljoa elämää, kun ainoa televisiosta tuleva telenovela tulee juuri silloin, kun suurin osa telenovelafanesta on töissä tai istuu (minun tapauksessani) luonnoilla.


      • Staceyyh
        Sí! kirjoitti:

        Chiquitita, tuo voisi olla hyvä idea. Ei täällä muutenkaan ole paljoa elämää, kun ainoa televisiosta tuleva telenovela tulee juuri silloin, kun suurin osa telenovelafanesta on töissä tai istuu (minun tapauksessani) luonnoilla.

        Nimimerkki ja otsikko menivät väärinpäin :)


      • timanttitypy

        on sellanen kiva


    • joku vaan

      joo eli mä oomn ehdottomasti tuhkis fan mut alakaaks se taas uuestaan ja koks a se alkaa ja saako tuhkis filmejä josyain kapoista

      • Chiquitita

        Tuhkis-dvd tulee joskus huhtikuussa tai toukokuussa tai millon lie...


      • keksi-ikäinen
        Chiquitita kirjoitti:

        Tuhkis-dvd tulee joskus huhtikuussa tai toukokuussa tai millon lie...

        Sepä hauskaa! Olen itse keski-ikäinen jo ja varmasti aion ostaa sen sitten kun se tulee ja toivottavasti tulee. Tiedätkö onko se kuinka monella levyllä ja mitä maksanee?


      • timanttitypy

        Valitettavasti se ei tuu enää telkkariin varmaanki seuraavaks 5 vuoden päästä mut se tulee dvd:nä huhtikuussa aijon ostaa sen entä sä? se maksaa suunilleen 20-50e :) enkä... Mulla on serranon perhe 1 tuotantokausi aijon ostaa 2 tuotantokauden ens-viikon torstaina


      • Estrambótica
        timanttitypy kirjoitti:

        Valitettavasti se ei tuu enää telkkariin varmaanki seuraavaks 5 vuoden päästä mut se tulee dvd:nä huhtikuussa aijon ostaa sen entä sä? se maksaa suunilleen 20-50e :) enkä... Mulla on serranon perhe 1 tuotantokausi aijon ostaa 2 tuotantokauden ens-viikon torstaina

        En usko että se Tuhkimotarinan DVD millään viidelläkympillä lähtee. O.C:n kakkoskauden DVD maksoi viime jouluna alennuksessa reilut viisikymppiä, ja Tuhkimotarinan dvdboxiin tulee melkein 40 levyä. Että veikkaan hinnaksi yli 100 euroa...


      • Chiquitita
        Estrambótica kirjoitti:

        En usko että se Tuhkimotarinan DVD millään viidelläkympillä lähtee. O.C:n kakkoskauden DVD maksoi viime jouluna alennuksessa reilut viisikymppiä, ja Tuhkimotarinan dvdboxiin tulee melkein 40 levyä. Että veikkaan hinnaksi yli 100 euroa...

        Apua! Ei mulla oo niin paljon rahaa! Tai on, mut enhän mä voi niin paljoa käyttää! Tai no, kyllähän mä Tuhkis-dvd:hen voin, mut silti... No jaa. Ehkä se ei ole niin vaarallista, en mä kuitenkaan muuten käytä paljoakaan rahaa mihinkään. Ihanaa kummiskin että se dvd tulee... :)


    • telenovelafani

      Minä olen Mi Gorda Bellan fani ;) Olen näitä mattimyöhäisiä, joka alkoi seurata ihan vahingossa tätä nettitv:n kautta maalis-huhtikuu taitteessa 2007 :( Onneksi latasin alkupään jaksot netistä ja pääsin kärryille :D ja nythän novela tulee uusintanakin ;)

      • timantti typy

        anteeks jos kysyn mut tuleeko tuhkimotarina uusintana?milloin???vastaa mahdollisimman nopeasti


      • telenovelafani
        timantti typy kirjoitti:

        anteeks jos kysyn mut tuleeko tuhkimotarina uusintana?milloin???vastaa mahdollisimman nopeasti

        Voi kyllä se tulee :) 31.3.2008 maanantaina alkaa Tuhkimotarina ihan ALUSTA alkaen Subilla klo: 17 alkaen :) Ennen Lemmen Viemää.


      • timantti typy
        telenovelafani kirjoitti:

        Voi kyllä se tulee :) 31.3.2008 maanantaina alkaa Tuhkimotarina ihan ALUSTA alkaen Subilla klo: 17 alkaen :) Ennen Lemmen Viemää.

        ihanaaaaaaaaaaaaaaaaa jes jes jes


    • bellavillanueva

      luin tämmösen subin sivuilta..

      JAKSOJA 89 X 45 min.

      ja kysyisin että eikö subi näytä tuhkista kokonaan ku eikös siitä ole jotain 160 tai sinne päin jaksoja?? jos ne tekee noin nii aika outoo jättää se kesken :(

      • ohjelmakartta

        Ehkäpä ohjelmakartassa ei ole tällä hetkellä tilaa kuin 89 jaksolle... Nuo 89 jaksoa vievät ohjelmakartasta aikaa n.18 vkoa eli maaliksuun lopusta heinäkuun loppuun ja sitten varmaankin elokuusta alkaen on käytössä ohjelmakartassa jo ihan muuta. Subin mukaan uutta telenovelaa ei ole lähiaikoina tulossa, mutta onneksi sentään hankkivat lisää jaksoja LV:hen ja toivottavasti hankkivat lisääkin!

        Ja tuleehan se MGB-dvd sieltä kun jaksatte odottaa! Sitten voitte katsoa sitä aamuin illoin, etu- ja takaperin, ihan milloin vain :) Iloitkaa siitä ja älkää harmitelko jos kaikkia jaksoja ei näytetä, olettehan nähneet sarjan jo kerran aiemmin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe