mitä mieltä

olette tästä

jari.tasanen.com

10

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä johtopäätökset

      Ote J.Tasasen kirjeestä:

      "Joulukuussa sain kokea Jumalan ihmeitä muutenkin. Olin saarnaamassa Valkealassa.

      Puhuessani sanoin, ettei hengellisessä työssä tule läpimurtoa, ellei ihmisille ala tulla synnintuntoa vanhanajan malliin(niin kuin Raamatun päivinä). Palasin ko. kokouksesta kotiin seuraavana aamuyönä noin kolmen aikaan. Varhain aamulla soi puhelin. Soittaja oli nainen, jolle oli tullut voimakas synnintunto. Hän kysyi, että mihin aikaan hän voi tulla tunnustamaan syntejään. Niin hän sitten tuli ja tunnusti syntinsä ja luovutti elämänsä Jeesukselle. Hän tuli itkien ja lähti iloiten Jeesus sydämessään. Hän oli ollut aikaisemmin kokouksessa, jossa olin saarnannut ja saarnan lopuksi olin ilmoittanut, että jonkun kainalossa alkaa kyhmy sulaa. Hänen vaivansa oli parantunut ja hän sai kohdata sen tosiasian, että Jumala on hyvä. Ja niin sitten Jumalan hyvyys alkoi vetää häntä parannukseen.

      Viime kesänä Jumala laski sydämelleni saarnata siitä, kuinka Jeesus julisti parannuksen ja parantumisen sanomaa yhtä aikaa. Usein hän ensin paransi jonkun ja sitten puhui syntielämän jättämisestä eli parannuksen tekemisestä.(Joh 5:14)

      Eräänä joulukuisena aamuna sain sydämelleni mennä tapaamaan vanhaa lukion aikaista opettajaani, jonka olin tavannut viimeksi noin 28 vuotta sitten. Ei hän enää ulkonäöstä tunnistanut entistä oppilastaan, mutta muisti kuitenkin, kun sanoin nimeni hänelle.

      Sanoin hänelle, että tulin sitä varten, että sinäkin löytäisit Jeesuksen elämäsi Herraksi. Hän sanoi, että Raamatun kohdat, joita hänelle todistaessani lainasin, ovat tuttuja. Hän ei vaan ole ymmärtänyt, että pitää tehdä ratkaisu ja luovuttaa elämä Jeesukselle. Niin sitten polvistuin hänen viereensä ja rukoilin syntisen rukouksen hänen kanssaan.

      Jälkeenpäin olen ajatellut, että Suomessa on varmaan paljon hänen kaltaisiaan, jotka uskovat, että Jumala on olemassa ja lukevat jopa aika ajoin Raamattua. He ovat niin kuin hoviherra, joka oli valmiiksi lukemassa Raamattua, kun Filippus tuli hänen tykönsä. Hänen kysymyksensä oli vilpitön; kuinka voisin ymmärtää ellei kukaan minua opasta? Tarvitsemme tässä ajassa ja erityisesti tässä uskonnollisessa maassa paljon Filippuksen kaltaista herkkyyttä kuulla Pyhän Hengen ääni ja toimia sen mukaisesti.(Apt.8:26-40)"

    • talousasiat :)

      Taas olisi myytävänä tietoa, jota et omin voimin raamatustasi löydä.

      "Jolle sanaa opetetaan, se jakakoon kaikkea hyvää opettajallensa." (Gal. 6:6)

      "Kuka tekee koskaan sotapalvelusta omalla kustannuksellaan? Kuka istuttaa viinitarhan, eikä syö sen hedelmää? Tai kuka kaitsee karjaa, eikä nauti karjansa maitoa? "(I Kor. 9:7)

      "Jos me olemme kylväneet teille hengellistä hyvää, onko paljon, jos me niitämme teiltä aineellista?" (I Kor.9:11)

      "Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti." (Malakia 3:10)

      • adventisteja täällä

        Mutta miksi adventistit eivät maksa opettajilleen palkkaa?

        "Jolle sanaa opetetaan, se jakakoon kaikkea hyvää opettajallensa." (Gal. 6:6)

        Miksi adventtikirkko mainostaa ILMAISISTA Ilmestyskirjaseminaareista?


      • törkeä petos

        SDA teologian tohtorin opetusta: "Sinä varastat Jumalalta jos et maksa adventtikirkolle kymmenyksiä".

        Varo niitä jotka teketyvät juutalaisiksi papeiksi 144000-opin avulla.
        2. Kor. 11:13
        Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.


      • totta...

        Ei köyhän käännyttämisestä eli kääntämisestä kukaan mitään hyödy. Raamatussa kehoitetaan saarnaamaan evankeliumia köyhille, mutta siinä täytyy olla käännösvirhe ja tarkoitetaan todellisuudessa rikkaita. Eli siinä tarkoitetaan henkisesti köyhiä (vajavaisia), mutta aineellisesti rikkaita.


      • *p* loppu
        totta... kirjoitti:

        Ei köyhän käännyttämisestä eli kääntämisestä kukaan mitään hyödy. Raamatussa kehoitetaan saarnaamaan evankeliumia köyhille, mutta siinä täytyy olla käännösvirhe ja tarkoitetaan todellisuudessa rikkaita. Eli siinä tarkoitetaan henkisesti köyhiä (vajavaisia), mutta aineellisesti rikkaita.

        Adventtikirkolla on aina 'siunaantunut' rahapula.


      • Valtaisa.rahavirta
        *p* loppu kirjoitti:

        Adventtikirkolla on aina 'siunaantunut' rahapula.

        Mikäs rahapula sillä adventtikirkolla on? Rahaa tulee Suomen adventtikirkolle ovista ja ikkunoista ja testamentteja ja lahjakirjoja rustaamalla höperöiden vanhusten omaisuus siirretään adventtikirkon nimiin.

        Adventtikirkolla Suomessakin on varallisuutta satojen miljoonien eurojen edestä. Pelkästään adventtikirkon omistamat lahjoituksina saadut asunto-osakkeet muodostavat kymmenien miljoonien osuuden.


      • Anonyymi
        Valtaisa.rahavirta kirjoitti:

        Mikäs rahapula sillä adventtikirkolla on? Rahaa tulee Suomen adventtikirkolle ovista ja ikkunoista ja testamentteja ja lahjakirjoja rustaamalla höperöiden vanhusten omaisuus siirretään adventtikirkon nimiin.

        Adventtikirkolla Suomessakin on varallisuutta satojen miljoonien eurojen edestä. Pelkästään adventtikirkon omistamat lahjoituksina saadut asunto-osakkeet muodostavat kymmenien miljoonien osuuden.

        Pitäisi lailla kieltää uskinnollisilta yhteisöiltä omaisuuksien vastaanotto ja käyttö.


    • Jaritasanen

      Tsöt tsöt.

    • Anonyymi

      Selvä uskovainen hihhuli ja sekopää.

      T: iloinen nauraja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe