ostin kuulat instrusta. Käytän niitä viitenä päivänä viikossa ja nyt mulla on menossa isompi kuula ja painoa siinä 20 g.
En saa sitä millään pysymään sisällä. Vaikka seison ihan paikoillani, kuula tulee ulos viimeistään parin minuutin kuluttua. Olen jo ihan turhautunut koko hommaan.
Aloitin ensin tyhjällä kuulalla ja lisäsin painoja aina, kun kuula alkoi pysymään hyvin. Tähän astiset painot pysyvät hyvin sisällä muutaman päivän päästä. Tämän 20:n gramman painon kanssa olen tapellut jo ainakin kuusi viikkoa.
Onko jollakin kokemuksia näistä kuulista? Mitä kannattaa tässä tapauksessa tehdä, jatkanko toivottomalta tuntuvaa hommaa, vain palaanko kevyempään painoon ja pidän sitä pidemmän ajan? Olen pitänyt kuulia 20 min. päivässä.
Aquaflex...
2
746
Vastaukset
- uwa
Kokeile palata siihen kevyempään painoon. Jos lihaksesi eivät kuitenkaan olleet ihan niin hyvässä mallissa vielä, että jaksaisivat nuo raskaammat kannatella.
Kuinka nopealla tahdilla siirryit painavampiin? Kannattaa saada kunnon rutiini siihen painoon, joka pysyi hyvin. Vaikka tuntuisi turhalta käyttää sitä, kun se pysyy niin helposti.
Jos nopealla tahdilla siirtyy painosta toiseen, niin voi tulla takapakkia. Ihan niin kuin muissakin painoharjoitteluissa. Jos tekee rähmäkunnolla kilon punttiharjoitusta, joka ensimmäisellä kerralla tuntuu todella helpolta, niin lihaksia kannattaisi silti totutella siihen hommaan pitemmän aikaa niillä kilon painoilla, ennen kuin siirtyy 1,5kg painoihin, tai edes ajattelee 2kg painoja. Kun rutiini on hyvin hallussa, niin sitten vasta seuraavaan.
Uskoisin, että onnistut kun palaat edelliseen painoon joksikin aikaa vielä. :)- sinulle..
uwa vastauksesta. Olen saattanut olla hiukan hätäinen ja aion palata kevyempiin. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308418Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17756Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?60650En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588