Aquaflex...

kuulat...

ostin kuulat instrusta. Käytän niitä viitenä päivänä viikossa ja nyt mulla on menossa isompi kuula ja painoa siinä 20 g.

En saa sitä millään pysymään sisällä. Vaikka seison ihan paikoillani, kuula tulee ulos viimeistään parin minuutin kuluttua. Olen jo ihan turhautunut koko hommaan.
Aloitin ensin tyhjällä kuulalla ja lisäsin painoja aina, kun kuula alkoi pysymään hyvin. Tähän astiset painot pysyvät hyvin sisällä muutaman päivän päästä. Tämän 20:n gramman painon kanssa olen tapellut jo ainakin kuusi viikkoa.

Onko jollakin kokemuksia näistä kuulista? Mitä kannattaa tässä tapauksessa tehdä, jatkanko toivottomalta tuntuvaa hommaa, vain palaanko kevyempään painoon ja pidän sitä pidemmän ajan? Olen pitänyt kuulia 20 min. päivässä.

2

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uwa

      Kokeile palata siihen kevyempään painoon. Jos lihaksesi eivät kuitenkaan olleet ihan niin hyvässä mallissa vielä, että jaksaisivat nuo raskaammat kannatella.

      Kuinka nopealla tahdilla siirryit painavampiin? Kannattaa saada kunnon rutiini siihen painoon, joka pysyi hyvin. Vaikka tuntuisi turhalta käyttää sitä, kun se pysyy niin helposti.

      Jos nopealla tahdilla siirtyy painosta toiseen, niin voi tulla takapakkia. Ihan niin kuin muissakin painoharjoitteluissa. Jos tekee rähmäkunnolla kilon punttiharjoitusta, joka ensimmäisellä kerralla tuntuu todella helpolta, niin lihaksia kannattaisi silti totutella siihen hommaan pitemmän aikaa niillä kilon painoilla, ennen kuin siirtyy 1,5kg painoihin, tai edes ajattelee 2kg painoja. Kun rutiini on hyvin hallussa, niin sitten vasta seuraavaan.

      Uskoisin, että onnistut kun palaat edelliseen painoon joksikin aikaa vielä. :)

      • sinulle..

        uwa vastauksesta. Olen saattanut olla hiukan hätäinen ja aion palata kevyempiin. Kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe