Aquaflex...

kuulat...

ostin kuulat instrusta. Käytän niitä viitenä päivänä viikossa ja nyt mulla on menossa isompi kuula ja painoa siinä 20 g.

En saa sitä millään pysymään sisällä. Vaikka seison ihan paikoillani, kuula tulee ulos viimeistään parin minuutin kuluttua. Olen jo ihan turhautunut koko hommaan.
Aloitin ensin tyhjällä kuulalla ja lisäsin painoja aina, kun kuula alkoi pysymään hyvin. Tähän astiset painot pysyvät hyvin sisällä muutaman päivän päästä. Tämän 20:n gramman painon kanssa olen tapellut jo ainakin kuusi viikkoa.

Onko jollakin kokemuksia näistä kuulista? Mitä kannattaa tässä tapauksessa tehdä, jatkanko toivottomalta tuntuvaa hommaa, vain palaanko kevyempään painoon ja pidän sitä pidemmän ajan? Olen pitänyt kuulia 20 min. päivässä.

2

808

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uwa

Kokeile palata siihen kevyempään painoon. Jos lihaksesi eivät kuitenkaan olleet ihan niin hyvässä mallissa vielä, että jaksaisivat nuo raskaammat kannatella.

Kuinka nopealla tahdilla siirryit painavampiin? Kannattaa saada kunnon rutiini siihen painoon, joka pysyi hyvin. Vaikka tuntuisi turhalta käyttää sitä, kun se pysyy niin helposti.

Jos nopealla tahdilla siirtyy painosta toiseen, niin voi tulla takapakkia. Ihan niin kuin muissakin painoharjoitteluissa. Jos tekee rähmäkunnolla kilon punttiharjoitusta, joka ensimmäisellä kerralla tuntuu todella helpolta, niin lihaksia kannattaisi silti totutella siihen hommaan pitemmän aikaa niillä kilon painoilla, ennen kuin siirtyy 1,5kg painoihin, tai edes ajattelee 2kg painoja. Kun rutiini on hyvin hallussa, niin sitten vasta seuraavaan.

Uskoisin, että onnistut kun palaat edelliseen painoon joksikin aikaa vielä. :)

• sinulle..

uwa vastauksesta. Olen saattanut olla hiukan hätäinen ja aion palata kevyempiin. Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      875
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      637
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      578
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      543
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      532
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      56
      503
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      468
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      465
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      427
    Aihe