moi winclubilaiset sijoitin kaverini siivellä 1000e tähän paljon kehuttuun klubiin oon kuullu paljon juttuja siitä minkä verran 1000e sijoitus on puolessa vuodessa kasvanut mutta olis mukava kuulla paljonko 1000e on muilla poikinut jännityksellä ootan seuraavat 6kk ei muutaku hyviä jatkoja kaikille
wclub
paljonko sakkerille
6
1742
Vastaukset
- se on
pyramidihuijaus
- Onnistunut riskeeraaja
Kuten tiedät mitään ei voi voittaa ellei väliin riskeeraa. Ei mitään pyramidihuijausta, vaan täyttä totta. :) Pian huomaat sen itsekin.
- banaanit
jos on näin toiminu...edellyttäen tietenkin että jää siitä kiinni.
- ...sitten
voisitko nyt kertoa kokemuksistasi uudelleen? paljonko 1000€ tuotti?
- dfhd
muhahahahahahaahhahaah. ahneella paskanen loppu
- Mie78
Ei tainnu tuottaa yhtään mitään ku on koko klubi hävinny niin ku pieru saharaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712