tää näköjään temppuilee tää foorumi, varmaan liikaa vastauksia tossa :)
sun viestis näky hetken, ja katos sitten, vastaukseni siihen:
kuulostaa ehkä liiankin helpolta...
pieni on todennäköisyys sille, että ihmisen ihastuessa, tunne olisi kakspuolinen, valitettava totuus...
tänään olen joutunut painimaan erään ongelman kanssa...
nimittäin jokin aika sitten, kun ilmeni mahdollisuus, tavata hänet, kysyin että onko se mahdollista, hän kieltäytyi ilmeisesti tekosyyllä. lähetin jälkeenpäin aiheesta tekstarin, joka ei ehkä ollut mistään kohteliaimmasta päästä... hänestä ei ole kuulunut mitään, ja itsekin ajattelin, etten häneen ota yhteyttä, hän ottakoon seuraavan kerran yhteyttä, jos haluaa... silti joskus tuntuu, että haluaisin tarttua puhelimeen ja pirauttaa, tai lähettää tekstari...
kysynpä vielä, että kuinka paljon sulla itsellä on henk.koht kokemuksia rakkaudesta, parisuhteista, ikävästä?
yritäpä arvata ikäni... tuntuu jotenkin, että arviosi menee pahasti ylä tai ala kanttiin...
mene ja tiedä
niin määrällisesti mun ihmissuhde kokemukset ovat vähäisiä, mutta laadullsiesti sitäkin suurempia...
joskus mietin ja huomasin, että yhdessä vaiheessa koko tunteiden kirjo, kaikki mahdolliset tuntemukset, mitä voi tuntea toista kohtaa, tunsin häntä kohtaan...
rakkaus, viha, katkeruus, sääli...
"kun mielessäni kuljen muiston hämärään
niin toiveistani parhaat rauenneksi nään
sain nuoruudelta siivet kerran minäkin
ja pilvilinnan jonne lentäisin
niin paljon toivotaan
niin paljon haaveillaan
jää liekistämme kerran
tuhkaa vaan
ei pilvilinnaa koskaan voi luoda kestävää
ken tämän tietää, kaiken ymmärtää
nyt mielessäni kuljen muiston hämärään
ja toiveistani parhaat rauenneksi jää
mä ymmärtäen katson nyt jo taakse päin
ja itselleni lausun, olkoon näin"
Maarione!
8
355
Vastaukset
- Mi..r
en malttanut olla vastaamatta. Olet suunnilleen ikäiseni ja olen kokenut aika lailla samoja tunteita kuin sinäkin Raid. Rakastuin korviani myöten mieheen ja nyt tilanne on se, että rakkauden tunne on vaihtunut ystävyyden ja toveruuden tunteeksi. En tule saamaan häntä koskaan omakseni -mikä on erittäin todennäköistä- mutta hyväksyn sen realiteettina.
Neuvoksi sinulle, vaikka sitä et ole pyytänytkään, antaisin tällaisen: Anna ajan kulua ja älä katkaise yhteyttä häneen, jos hän ei ole sitä kieltänyt.
p.s. Osaat kirjuutella nättejä runoja.- Raid
Mistä sinä ikäni päättelit, kun sanoit olevasi ikäiseni? en ole tietääkseni sitä missään maininnut...
Aikaakin on jo kulunut, ihan liikaakiin...
P.S. ottanet huomioon, että vain runot, joissa ei ole lainausmerkkejä, ovat minun...
- Raid
ei toimi!
- maarione
olet joko hyvin hyvin nuori alle kolmekymmentä tai sitte olet viisissäkymmenissä . Tuntuu että olet kokenut rankasti ja tunne elämäsi on vahva se näkyy tuosta kaikesta ja joudut niiden tunteittesi valtaan kovasti ne hallitsee mutta se ei ole paha asia mutta vähän niitä voi kyllä varsinkin vaikeiden asioiden tullessa kohdalle avittaa eteenpäin ja helpottaa .
On mulla kokemuksia kans ei niin paljon mutta tiedän mistä sä puhut kun olen itsekin tunne ihminen ja vältän mielellän pettymyksiä .
Tottakai se riski otettava että rakastuu ja mikä on ihanampaa kuin olla rakastunut ja tuntea ne tunteet lujasti täysillä niin elämä pitää mennäkin . Jos pettyy tiedän kokemuksesta sen raastavan tuskan ja kuinka vaikeaa on mutta se on onneksi helpottunut tähän mennessä ja huomasin että kuinka paljon kevyempi oloni sitte tulikaan taas ja tilaa sille rakkaudella kun kohdalle sattuu. Oikein hyvää yötä nyt nukkumaan ja huomenna taas ulos katsomaan josko jotain olisi minullekin olemassa vaikka en siihen niin kovin uskokkaan . Mutta eihän sitä ikinä tiedä.......- Raid
kuten arvelin, ei ihan nappiin tuon iän arvaus, nooh, alle kolmekymmentä teitenkin osu kohdalleen, kun se kattaa aika paljon...
noh, paljastettakoon se tässä sitten, kuitenkin kysyisit, eli ole hitusen vajaa 20
Sitä mä itsekin toivon, ehkä liikaakin, että rakastun, ja tunnen sen tunteen taas, ja voisin olla onnellinen, herätä ihanan tytön vierestä...
mutta rakkauteen vaaditaan kaksi, ja multa alkaa loppua muutenkin paikat, mistä etsiä itselleni seuraa...loppuelämäksi...
P.S. naisilta ei ikää saa kysyä, mutta kukaan ei kiellä kertomasta, veikkaukseni sun iästä on siinä 24-27 voi se olla yli kolmenkymmenenkin... :) - maarione
Raid kirjoitti:
kuten arvelin, ei ihan nappiin tuon iän arvaus, nooh, alle kolmekymmentä teitenkin osu kohdalleen, kun se kattaa aika paljon...
noh, paljastettakoon se tässä sitten, kuitenkin kysyisit, eli ole hitusen vajaa 20
Sitä mä itsekin toivon, ehkä liikaakin, että rakastun, ja tunnen sen tunteen taas, ja voisin olla onnellinen, herätä ihanan tytön vierestä...
mutta rakkauteen vaaditaan kaksi, ja multa alkaa loppua muutenkin paikat, mistä etsiä itselleni seuraa...loppuelämäksi...
P.S. naisilta ei ikää saa kysyä, mutta kukaan ei kiellä kertomasta, veikkaukseni sun iästä on siinä 24-27 voi se olla yli kolmenkymmenenkin... :)yli kolmekymmentä jo nyt
Sinulle haluan kyllä sanoa että älä ihmesssä anna sen tunteen pitää sua kiinni .Anna vähän jo periksi avoimin mielin eteenpäin . Älä enää haikaile Hänen perään ja hukkaa omaa aikaasi ja sydäntäsi ja kauniita ajatuksia ja tunteita ja runojasi häneen . Voi tuntua kylmältä mutt ihan todella huomaat sitte kun annat itsellesi luvan elää tuntea ja rakastaa uudelleen miten hyvä on olla ja miten tarpeellista on antaa sen menneen vain olla muistoja .
Tiedänpä 99 prosenttisesti että sinä tulet olemaan vielä rakastunut ja ihana tyttö vieressäsi , kirjoittele niitä runoja ne on hyviä ja tunteellisia ja niissä on paljon .
Anna nyt vain aikaa itsellesi tehdä ihan kaikkea mukavaa läähteä ulos liikkeelle katsella maailmaa ja ennenkuin huomaatkaan on sulla joku ihana kohdallasi. Mutta ihan vain etsien ja ajatellen että pitää löytää joku se ei helposti onnistu.
Tapaa monia kivoja ihania naisia nauti seurasta ja iloisesta yhdessä olosta kulje yhdessä kohtaa asioita yhdessä .Luulempa että rakastut hyvinkin pian . Chatissakin voit käydä alle kolmekymppisten puolella kyllä sieltäkin voi löytyä vaikka elämänmeno onkin nykyään nuorilla kovin vauhdikasta pysähtymättä ja rakastumatta mutta kun se sitte kolahtaa niin älä jarruta anna mennä vain.
Moni todennäköisesti mahdollinen rakkauden kohde on varmaan tullut jo vastaan mutta sä et oleollut avoinna siihen rakkauteen kun olet ollut kiinni entisessä.
Vapaudu ja rentoudu ja elä ja liiku jaihastu ja RAKASTU UUDELLEEN ihanan nuori runosielu
Oikein hyvää keskiviikkoa . - Raid
maarione kirjoitti:
yli kolmekymmentä jo nyt
Sinulle haluan kyllä sanoa että älä ihmesssä anna sen tunteen pitää sua kiinni .Anna vähän jo periksi avoimin mielin eteenpäin . Älä enää haikaile Hänen perään ja hukkaa omaa aikaasi ja sydäntäsi ja kauniita ajatuksia ja tunteita ja runojasi häneen . Voi tuntua kylmältä mutt ihan todella huomaat sitte kun annat itsellesi luvan elää tuntea ja rakastaa uudelleen miten hyvä on olla ja miten tarpeellista on antaa sen menneen vain olla muistoja .
Tiedänpä 99 prosenttisesti että sinä tulet olemaan vielä rakastunut ja ihana tyttö vieressäsi , kirjoittele niitä runoja ne on hyviä ja tunteellisia ja niissä on paljon .
Anna nyt vain aikaa itsellesi tehdä ihan kaikkea mukavaa läähteä ulos liikkeelle katsella maailmaa ja ennenkuin huomaatkaan on sulla joku ihana kohdallasi. Mutta ihan vain etsien ja ajatellen että pitää löytää joku se ei helposti onnistu.
Tapaa monia kivoja ihania naisia nauti seurasta ja iloisesta yhdessä olosta kulje yhdessä kohtaa asioita yhdessä .Luulempa että rakastut hyvinkin pian . Chatissakin voit käydä alle kolmekymppisten puolella kyllä sieltäkin voi löytyä vaikka elämänmeno onkin nykyään nuorilla kovin vauhdikasta pysähtymättä ja rakastumatta mutta kun se sitte kolahtaa niin älä jarruta anna mennä vain.
Moni todennäköisesti mahdollinen rakkauden kohde on varmaan tullut jo vastaan mutta sä et oleollut avoinna siihen rakkauteen kun olet ollut kiinni entisessä.
Vapaudu ja rentoudu ja elä ja liiku jaihastu ja RAKASTU UUDELLEEN ihanan nuori runosielu
Oikein hyvää keskiviikkoa .Niin, periaatteessa mä en kirjoita runoja niinku tyhjästä, mä liitän niihin aina tunteita. eli tällä hetkellä en pysty kirjoittamaan kuin masennuksesta ja ikävästä, valitettava totuus...
oravanpyörä tai umpikuja, en mä sieltä yksin pääse pois, jonkun on tultava suojamuurin läpi...
mun voimat on loppu...
- Filosofin Poika
Heipä hei!
Itseasiassa olen hieman eri mieltä tuosta ihastumisen kaksipuolisuudesta. Mielestäni se on valloittavan todennäköinenkin juttu, koska ihminen on rakenneltu sen verran hienosti.
Ihastuminen on kuitenkin melko pinnallinen ja ohimenevä tunne, joka tosin tuo kohtalaisen voimakkaita tuntemuksia. Sitä seuraa vähän syvempi kiintyminen, joka vaatiikin jo hetkiä ihmisten kanssa. Se tuo syvyysvaikutusta.
Monta kerta ihminen ihastuu jo pelkästään siihen, että kokee jonkun ihmisen jollain tavalla kiehtovaksi. Siihen saattaa riittää melko pienikin juttu.
Uskon vahvasti, että moni ihastus lähtee siitä, kun toinen ihminen ilmoittaa ihastuksensa tätä kohtaan.
On toki totta, ettei se nyt aina onnistu. Ei aina ihastuminen johda pidempään. Mutta olen varma, että jonkinlainen tunnereaktio ihastumisen kuulminen saa aikaa ihastuksen kohteessa.
Toisinaan vahvemmat tunteet voivat viedä ihastumisen ylitse. Kuten rakkaus, pelko, viha...
Vaikka kysymys ei ole minulle esitetty, niin toivon, ettet pahastu, kun vastaan. Iäksesi voisin arvioida 18.
Loistava sanotus muuten tuossa Reino Helismaalta. :)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893