Jees. Mun mielest parhait on aasialaispojat Brad ja Yul ja sit Cao Boi, koska se on nii pelle. Ozzy on myös hyvä, vaik se on välil ärsyttävä.
Ketä kannatatte 13. Selviytyjissä?
9
1430
Vastaukset
- ...
Mä Kannatan Parvatii, koska se muistutaa vähän mua :) se on muutenkin mukava ja ei se nyt mistään heikoimmasta päästä ole ;) toivottavasti pääsee pitkälle. Myös Afro-Amerikkalainen Sundra On mielestäni mukava. Uskoisin häne pääsevän pitkälle?
- alun perusteella
Alun perusteella suosikkini ovat Yul ja Rebecca.
Tällä kaudella on tavallista enemmän väkeä, jotka ovat inhokkiosastoa. Sekou, Ozzy, Parvati, JP, Nathan, Jessica ("Flicka"), Cecilia, Candice, Billy, Brad...- kannatan
tietenkin...mää tiedänkin kuka tän kauden voittaa...lällälläääää....
kannatan kirjoitti:
No eiköhän jokainen voi katsoa sen voittajan vaikka wikipediasta, niin halutessaan. Itsekkin valitettavasti tiedän tämän kauden voittajan, kun joku vatipää sitä täällä tahallaan huuteli.
- survivor
kannatan kirjoitti:
Selevä, kunhan pidät voittajan nimen vain itselläsi. Helppohan se olisi selvittää, kun netti on keksitty, mutta en halua tietää sitä etukäteen. Paljon hauskempi katsella jaksoja tietämättä etukäteen, eikö?
- minusta...-
survivor kirjoitti:
Selevä, kunhan pidät voittajan nimen vain itselläsi. Helppohan se olisi selvittää, kun netti on keksitty, mutta en halua tietää sitä etukäteen. Paljon hauskempi katsella jaksoja tietämättä etukäteen, eikö?
Itse asiassa minusta on hauskempaa katsoa näitä ohjelmia, kun tietää putoamisjärjestyksen etukäteen.
Kun tietää voittajan ja putoajat etukäteen, voi jaksojen editointia seurata erilaisesta näkökulmasta.
- ozziiie
Ozzya kannatan, mun mielestä yks kiinnostavimmista tyypeistä koko survivor historiassa ja todella taitava koskemattomuus-ja palkintokilpailuissa.
- eipä pitäny kauan miettiä
Ehdottomasti Ozzy, se on ihana ja se tekee jotain eikä vaan laiskottele niin ku melkein kaikki naiset siel.
- ..koska voittaa kisan
lol
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976