Kertokaapas tietävät millaista työtä tuo Rotaatiovalutyöntekijän/viimeistelijän homma oikein on?
Onko vaikeeta/likasta/raskasta?
Minkälainen meininki ja asenne tehtaalla on työntekijöiden/johdon keskuudessa/välillä?
Minkälainen palkka, tuleeko kuinka paljon vuorolisiä?
Saako Virroilta helposti vuokra asuntoja?
Missä päin tehdas sijaitsee? Kaukana keskustasta?
Onko helppo liikkua jos ei omista autoa?
Kuinka paljon sinne otetaan väkeä? Onko kuinka suuri vaihtuvuus firmassa?
Entä tulevaisuuden näkymät alalla? Onko porukka ollut työllistetty kokoajan, ettei ole lomautuksia/vähennyksiä ollut?
Kannattaako yleensäkin muuttaa Virroille, tosissaan harkitseva.
Saa kertoa muutakin aiheeseen liittyvää jos mieleen tulee.
FINNCONT OY VIRRAT
7
4728
Vastaukset
- Viis vuotta työttömänä jo
Todella suuri kiitos kaikille vastanneille Virtalaisille ja muillekin vastauksia lähettäneille.
Näiden vastausten perusteella on helppo tehdä se päätös että en todellakaan muuta Virroille ja töihin johnkin kuppaseen hikipuljuun.- Uudisasukas
Eihän tosta sun viestistä oo kulunu vasta kuin pari päivää - vielä kannata alkaa mesoomaan. Kyllä joku finncontilainenkin vastaa, kunha nyt kuluu ees kuukausi. Kato ne tiedä, vaikka ois joku pomoista laittanu moisen viestin - täytyy ensin vähän kysellä kavereilta. Määkin oon Virroilla ollu vasta 21 vuotta ja just kohta voin ajatella, että muhun aletaan luottaa virtolaisena...
Ihan hyvä paikka tää on, vähän vaan sisäänlämpiävä;) - Äläpäs nyt.
Rotaatiovalu on nopeasti kasvava muovituotteiden valmistusmenetelmä. Muotoilun mahdollisuudet, edullinen muottikustannus ja tehokas tuotanto suhteellisen pienilläkin sarjoilla, tarjoaa moneen käyttösovellutukseen todellisia, ainutlaatuisia etuja...
Työntekijöitä hakevat lisää ja ainakin minun tutut ovat tyytyväisiä. Iso firma, palkka tulee ajallaan ja siisti ympäristö tällä firmalla.
Mukava kaupunki ja rauhallinen, loistavat harrastus ja ulkoilu mahdollisuudet.
Suosittelen. - asukkaat
Hei,virtolaiset ovat hämäläisiä!Hämäläiset ovat tosi hitaita.
- VIRTOLAINEN
JOO. siis virtolaisena voisin sanoa, että tuo on varmaan Virroilla se kaikista varmin työllistävä firma ja palkanmaksu ym. sellaiset pelaa...tietääkseni myös aika kattavasti on sairakassan piirissä eli osittain kustannetaan lääkerikäynnit yms. Luulisi työn olevan aika ruumiillisesti helppoa kun naisetkin sitä tekevät..
No jos on tottunut suurkaupungin vilinään, niin äitiä vois tulla ikävä, mutta itse Virroilla syntyneenä en muuttaisi muualle....
Riippuu mitä arvostaa ja mihin on tottunut...ja onhan esim. Tampereelle, Jyväskylään ja Seinäjoelle n.110 km vain matkaa....
- nuori väki
Tervetuloa vaan työhön Virroille, jos on työpaikka
avoinna! Me kantakundit ollaan vaan niin hämäläisiä
ettei aina lueta näitä viestejä!
Olen viihtynyt täällä Virroilla tänne kotiutuneena
ja vaikka täällä ollaan vähän jäyheitä, niin ollaan
sitten tosi kavereita aikaa myöden kun tutustutaan.
Ainakin minä olen viihtynyt työssäni ja työtoverit
hyviä - tosin en ole rotaatioalalla vaan paperin-
pyörittäjä! - tuulee taas
Tolla asenteella saat olla ainakin toiset viisi vuotta työttömänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733