Haluisko joku vähän kertoo, et mitä ekan tuotantokauden lopus tapahtuu, kun ite alotin kattoon jo toista tuotantokautta Canalilta ja en oo oikeen kärryillä sen alusta.
Juonipaljastuksia?
Katruski
1
727
Vastaukset
- Nauhoita vaikka
Heroes on kyllä sellainen sarja, että sen kanssa on TODELLA tyhmää alkaa katsoa kakkoskautta, jos ei ole ykköskautta nähnyt ihan loppuun. Sarjan juoni on jatkuva, ja siitä ei saa juuri mitään irti, jos ei ole itse nähnyt mitä aiemmin on tapahtunut.
Ei niitä jaksoja ole MTV3:lla jäljellä kuin viisi, eli ota ne Canal jaksot vaikka nauhalle, tai tallenna digiboksille, katso ykköskausi ensin loppuun, ja sitten siirryt kakkoskauteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823263
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201655- 191544
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81497Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351325Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61268