Masturbointi ja testosteroni?

Masturbointi ja testosteroni?

Olen pitkän aikaa seurannut omaa olotilaani (parisen vuotta), ikä siinä 25 tietämillä. Olen laittanut merkille, että jos masturboin ejakuloitumiseen asti päälle 2krt/ viikossa (eri päivinä), niin mun mieliala tippuu rajusti, ahdistaa, ajatus ei kulje, ja ei ole energiaa tehdä yhtään mitään. Yksikin kerta välillä jo lamaannuttaa olotilan.

Sitten jos olen 4-5pvä tai päälle ejakuloitumatta, niin mun mieliala on aika huikee, positiivinen mieli, jaksan tehdä melkein mitän vain, vilkas olo, puhelias jne.

Voiko mun testosteroni -pitoisuus tippua noin vähästä kuin parista ejakuloitumisesta / viikko? Vai mistähän tämä johtuu?

En ainakaan keksi mitään muuta syytä, vai tuleeko mulle joku aineen puutostila tjt? Syön kyllä myös lisäravinteita (sinkki, b-vitamiini, rauta yms)jonkin verran, mutta en ole niillä juurikaan mitään positiivista tai negatiivista vaikutusta huomannut olevan.

Spermaakin kyllä tulee ihan kai normaali määrä, vaikka ejakuloituisi parikin kertaa päivässä...

Tähän päälle vielä se, että mulla on myös erektiohäiriötä. Aamuseisokkeja ei ole käytännössä koskaan, seisokin päälle saamisessa joutuu oleen tosi kiihottunut tai sitten rypistämään aika kovaa (tai runkkaamalla). Seisokki ei myöskään pysy kovana kuin hetken, jonka jälkeen se hieman veltostuu, mutta käyttäessä pysyy kohtuullisen jäykkänä. Ilman fyysistä stimulaatiota erektio katoaa aika nopeasti.

Kuntoilen mielestäni melko riittävästi, vatsalihaksiakin näkyy hieman, lenkillä käyn, harrastan joukkue-urheiluakin, joten ei luulisi niin kunnosta kiinni olevan.

Missäs sitä kannattaisi käydä selvittämässä tätä asiaa virallisesti, oliko se nimike urologi, vai oliko joku toinen paikkakin missä noita juttuja tutkitaan (muu kuin terveyskeskus)? Entä mitä siellä urologilla sitten tehdään, housut alas tjts? Joutuuko siinä kenties peräsuolikopelointiin?

Mitä sellanen käyntikerta maksaa? Entä mitä itse testosteroni -hoito maksaa? Kela tuskin kustantaa sellaisia kuin erittäin vaikeissa tapauksissa?

16

30914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      kyllähän siitä on tutkimuksia, että masturbointi vähentää testosteronia ja aiheuttaa mielisairauksia. niin papitkin sanoo.

    • notäätässä

      Masturbointi on lopultakin aika yksinäinen harrastus. Ehkä mielessäsi on jonkinlainen peruspettymys siitä, ettet ole "aikuisten oikeasti" liikkeellä.Tyydytyksen tunne tulee paljolti partnerin vuorovaikutuksesta.

      • leo K.

        Olen masturboinut jo 45 vuotta joka päivä ja hyvää tekee.
        Mieli on iloinen ja kunto hyvä.
        Joten teidän väitteet ei päde.
        Pitää syödä vain paljon sinkkiä !!!


      • make
        leo K. kirjoitti:

        Olen masturboinut jo 45 vuotta joka päivä ja hyvää tekee.
        Mieli on iloinen ja kunto hyvä.
        Joten teidän väitteet ei päde.
        Pitää syödä vain paljon sinkkiä !!!

        sitä ihanaa tunnetta kun ensikerran masturboin naisten alusvaate kuvaston väliin..mahanpohjasta kutkutti ja lasti lensi nuoren pojan innolla 100 sivuisen kataloogin läpi.olen jatkanut samalla tiellä 46-vuotta..parta ei enää kasva minulle on alkanut muodostua naisen rinnat sekä mielialani vaihtelee
        ylös alas ylös alas..aivan niinkuin löysäksi muodostunut esinahkanikin tälläkin hetkellä jonka väliin voisin piiloitta vaikka banaanin eikä kukaan huomaisi sitä..mmmmmm......aaaaah!!!!! siinä se taas oli..Kiitos kaikille lukijoille että sain jakaa tämän hetken kanssannne..


    • Jorke

      Oliskohan sulla testosteronit valmiiksi jo alhaalla ilman masturbointiakin, se vaan antaa lopullisen niitin?
      Yksityispuolella urologilla käynnistä selvinnee alle 60eurolla.Siihen vaan voit varautua että eturauhasen se tutkii eli sormen työntää..ja pallit tutkii..
      Voit tietysti mittauttaa testosi jo etukäteen ennen sinne menoa muuallakin ja otat tulokset mukaan, tietysti näet osapuilleen itsekin niistä tuloksista ovatko normaalit. Nopeuttaa prosessia koska kuitenkin ne mitataan. Samoin eturauhas-ja kilpirauhasarvot testataan. Ei muuta kuin rohkeasti sanoista tekoihin. Ei ne miettimällä asiat parane.

    • normi mies

      Libidosi on melko olematon, mutta ei se sinänsä mitään ihmeellistä ole. Kaikkia ei seksi vain nappaa.

      Jos masturbointi ja seksi masentaan niin suosittelisin menemään paikalliseen mielenterveystoimistoon varaamaan ajan.

    • normi mies

      Niin mainittakoon, että sain neliraajahalvauksen masturboinnista. Kaikki energiat lähti ja olisi kannattanut odottaa papin aameneen asti.

    • voi käydä

      mittauttamassa vaikka jollain yksityisellä lääkäriasemalla (Pulssi tms). Maksaa joitakin kymppejä.

      • teeeeeeees

        170e ja vähän tarkemmat veritutkimukset 233e


    • ja piste.

      KAIKKI nyrkkeilijät pidättäytyvät seksistä ennen tärkeää matsia noin 8:n viikon ajan, siis myös itsetyydytys ja alkoholi on pannassa.
      Arvaa vain nouseeko vitutuskäyrä?
      Tapan kaikki!

      • testosteroni3363

        nouseeko silloin testosteroni


    • kurkkaamassa

      sivustoa
      www.testostereoni.com

      siellä hyvää tietoa ko. aiheesta

    • -Harjus-

      kun runkkaa tai nai kerran päivässä, on virtaa miehessä kuin pienessä pitäjässä.
      Tappaako siis liiallinen testosteroni testosteronia, eli joillakin runkkaaminen päivässä pitä mielen virkeänä kun testoa ei liikaa?

    • Testosteroni boosterit
    • Anonyymi

      Testosteroni vähenee veressä sen jälkeen kun on runkannut, koska on vaje siemennesteestä. Älkää tehkö samaa virhettä kuin minä runkkaamalla viisi vuotta. Runkkaus haittaa ja yhdynnöistäkin kannattaa kieltäytyä jotta säilyttää korkean testosteronitason ja miehekkään käytöksen.

      Runkkaaminen heikentää miestä! Uskaltaa heikommin lähestyä naista. Saattaa tulla riippuvaiseksi runkkaamisesta. Heikentynyt testosteronitaso aiheuttaa mm. mieliala ja erektioongelmia. Uniongelmia ja keskittymisongelmia. Muistiongelmia ja yleensäkin miehekkään käytöksen heikentymistä.

      Runkkasin 5 vuotta siihen riippuvaisena ja hävisin siinä paljon. Menetin, koska runkkaus heikensi vointiani tässä parikymppisenä. Sitäpaitsi muutaman runkkauksen jälkeen murrosikäisenkään ei käytännössä tarvitse enää tutustua seksuaalisiin reaktioihinsa runkkaamalla.

      Netissä on virheellistä tietoa säännöllisen runkkaamisen hyödyistä koskien parantunutta mielialaa, unenlaatua ja stressin vähenemistä. Nuo ei pidä paikkansa. Sen sijaan asiantuntijat esimerkiksi youtubessa kertovat kuinka semen retention / nofap kohentaa miestä ja miehisyyttä! Kannattaa ottaa tuosta selvää!

      • Paskapuhetta☝️
        Ketjun aloittaja vain kärsii mitä ilmeisemmin nykyään alati yleistyvästä hypogonadismista. Testosteroni taso on liian alhainen. Korvaushoito, miköli laboratorio tutkimukset tätä puoltavat.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe