Uusi Ritari Ässä pilotti

KITTfani

huomenna sunnuntaina Amerikkalaiset saavat nähdä uuden Ritari Ässän pilotin telkkareistaan. Kauankohan menee ennenkuin se nähdään Suomen telkkarissa ja millä kanavalla :/
Alkuperäinen sarjahan nähtiin aikoinaan 80-luvulla MTV2:lla (joitain jaksoja MTV1:llä), 90-luvun uusinnat MTV3:lla ja viimeisimmät uusinnat 2000-luvulla Subilla mutta viime aikoina Nelosellakin on nähty Hasselhoffia ja muutakin Ritari Ässää sivuavaa, mm. Moto GP mainoksessa Ritari Ässä tunnari "voicebox" ja skanneri :)

Jos tuo pilotti saa hyvät katsojaluvut niin siitä voi tulla uusi tv-sarjakin, etukäteismateriaali näyttää minusta lupaavalta, Hasselhoff tekee paluun Michael Knightinä, alkuperäisen KITTin osia ainakin nähdään myös ja uudetkin näyttelijät vaikuttaa hyvältä, Mustang aika räyhäkäs uutena KITTinä (Knight Industries 3000).
Mielestäni tämä uusin yritys näyttää paljon paremmalta kuin Team Knight Rider 10v sitten ja sekin pyöri kokonaisen yhden tuotantokauden verran.

Toivoa sopii että pilotti ja mahdollinen sarja nähtäisiin mahdollisimman pian Suomessakin :)

5

1632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisko jo maanataina .

netissä?

• on nykyään

kyllä sellanen että en valitsis sitä pääosaan. Silloin ei huomannu mut nykyään tuntuu että kun katellu sen näyttelijäsuorituksia uudestaan Ritari Ässänä, niin se oli siinä liian imelä, tekohauska ym. eli ei oikein hyvä. Tosin jenkkijutut tohon aikaan olikin liian siirappisen imeliä ja tekohauskoja. Vähän inhimillisyyttä noihin rooleihin.

Mutta KITT se vaan jaksaa edelleen olla POP!

Kattelin juuri alkuperäisen Ritari Ässän ihan ensimmäistä, eli ns. pilottijaksoa.

Ja joka kerta kun katson telkkarista sen mainoksen VW Touran Park Assist niin oon vähällä ladata Ritari Ässä-vhs:n koneeseen ja pyörimään. :D

Nyt parhaillaan kuuntelen Ritari Ässä tunnaria osoitteesta:

http://homepages.paradise.net.nz/~acorn/kr/audio/themes/Phoenix.mp3

• KITTfani

The Hoff on kaiketi vaan vierailevana tähtenä tuossa uudessa pilotissa. Justin Bruening on pääosassa ja esittää Michael Knightin poikaa Mike Traceria, muita sarjan henkilöitä on Deanna Russo Sarah Graimanin roolissa, Sydney Tamiia Poitier näyttelee FBI agentti Carrie Ruvaia, Bruce Davison Charles Graimania (Sarahin isäukko) ja uuden KITTin äänenä Val Kilmer.

Olen samaa mieltä että alkuperäinen '82 Trans-Am KITT on kyllä ylittämättömän hieno, samoin se tunnari :D

• on paras kaikista.
        KITTfani kirjoitti:

The Hoff on kaiketi vaan vierailevana tähtenä tuossa uudessa pilotissa. Justin Bruening on pääosassa ja esittää Michael Knightin poikaa Mike Traceria, muita sarjan henkilöitä on Deanna Russo Sarah Graimanin roolissa, Sydney Tamiia Poitier näyttelee FBI agentti Carrie Ruvaia, Bruce Davison Charles Graimania (Sarahin isäukko) ja uuden KITTin äänenä Val Kilmer.

Olen samaa mieltä että alkuperäinen '82 Trans-Am KITT on kyllä ylittämättömän hieno, samoin se tunnari :D

Se on aito ja ehta KITT. Olen muuten itse saanut yhden unelmani toteen kun pääsin istumaan yhden KITTin kuskin penkille, joskus nuoruusvuosinani. Noita kuvauksissa käytettyjä KITTejähän on monta, muistaakseni peräti 17, tosin en tiedä kuinka moni niistä on pelkkä perus Trans-AM mutta monta niitäkin gagdet-autoja oli käytetty. Tai oikeastaan tuo missä itse sain istuksia, oli keltaisella skannerivalolla varustettu eli tarkoitettu KITTin sisarusautoksi eli KARR-autoksi, tosin helmapellit oli täysin mustia eikä harmaat niinkuin yhdessä jaksossa jossa KARR esiintyi, toisessa KARR-jaksossahan sillä oli mustat helmapellit. KARRin kuitenkin tunnistaa juuri keltaiseta skannerista. Mutta samat vermeet on KARRissa ja KITTissä muuten ja oli hieno kokemus, taitaa olla jossain vielä valokuvakin tallella. Mainittakoon että monitoriruutuja oli tuossa kaksi kappaletta myöhemmen yhden isomman sijaan joten se on siis siltäkin osin sarjan ensimmäiseltä tuotantojaksolta peräisin.

http://homepages.paradise.net.nz/~acorn/kr/

Tuossa vähän ritariässä-aiheista juttua ja tuolta ne tunnaritkin löytyy sitten.

• Pete77
        on paras kaikista. kirjoitti:

Se on aito ja ehta KITT. Olen muuten itse saanut yhden unelmani toteen kun pääsin istumaan yhden KITTin kuskin penkille, joskus nuoruusvuosinani. Noita kuvauksissa käytettyjä KITTejähän on monta, muistaakseni peräti 17, tosin en tiedä kuinka moni niistä on pelkkä perus Trans-AM mutta monta niitäkin gagdet-autoja oli käytetty. Tai oikeastaan tuo missä itse sain istuksia, oli keltaisella skannerivalolla varustettu eli tarkoitettu KITTin sisarusautoksi eli KARR-autoksi, tosin helmapellit oli täysin mustia eikä harmaat niinkuin yhdessä jaksossa jossa KARR esiintyi, toisessa KARR-jaksossahan sillä oli mustat helmapellit. KARRin kuitenkin tunnistaa juuri keltaiseta skannerista. Mutta samat vermeet on KARRissa ja KITTissä muuten ja oli hieno kokemus, taitaa olla jossain vielä valokuvakin tallella. Mainittakoon että monitoriruutuja oli tuossa kaksi kappaletta myöhemmen yhden isomman sijaan joten se on siis siltäkin osin sarjan ensimmäiseltä tuotantojaksolta peräisin.

http://homepages.paradise.net.nz/~acorn/kr/

Tuossa vähän ritariässä-aiheista juttua ja tuolta ne tunnaritkin löytyy sitten.

Tuli katottua eka ja ainoa kausi, ja on pakko sanoa muutama sananen vaikka ketju onkin vanha. Sen verran olen pettynyt. Kaikkia sontaa sitä tehdään!

Olin lapsena alkuperäisen sarjan kova fani ja sarjalla on edelleen nostalgia-arvoa. Uuden sarjan ainoa arvo on tahaton koomisuus. Puhuva auto ei oikein riitä hyvän sarjan ainoaksi sisällöksi.

Sarjasta on yritetty luoda vakavampi, paikoin jopa 24 tyylinen toimintasarja, jossa jahdataan hyvin varustautuneita terroristeja ja asekauppiaita. Sarjan alussa, päähenkilöt toimivat valtion laskuun ja auto on armeijan prototyyppi . Uusi Michel myös käyttää usein tuliaseita(auton hanskalokerosta löytyy kaksi Berattaa) ja tappaakin muutamia rosmoja, toisin kuin alkuperäisessä sarjassa.

Sarjan suurimmat ongelmat ovat heikot käsikirjoitukset, ja se ettei yhteenkään hahmoon kiinny eikä heistä jaksa välittää. Juonessa on aivan käsittämättömiä epäloogisuuksia. Sarja on ilmeisesti suunnattu lapsille, mutta liika väkivalta ei oikein sovi pilttien katsottavaksi. Aikuisille sarja on aivan liian lapsellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe