ilman naista halia ja seksiä

jo_2v_mies

jo 2vuotta ilman ollut, tarvisi jotain korjausta asiaan. Onko ketään muuta ketä on näin avioliitossa elännyt koskaan, milloinkaan.
Nyt en jaksa enään yrittää, onko ketään muuta joka haluaisi jo lopettaa tämän hemmetin selibaatti tilan. Löytyisikö ketään naista auttamaan tässä asiassa.

Apuva huutaa hän.

28

3161

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjjjjjjjjjjjj

      2 vuotta! Tuon täytyy olla maailmanennätys. Perässä tullaa, vaikka meillä pihtaus lasketaan vielä kuukausissa.

      • maailmanennätys!

        Aviomieheni on pihdannut nyt 6 vuotta!!!

        Ja tämä on totta. Viimeksi sain helmikuussa 2002.
        Eikä me olla edes vanhoja, vähän alle ja vähän yli 40v.

        Olen itsekin järkyttynyt, miten ihmeessä olen ollut näin kauan ilman?! Enkä ole edes käynyt vieraissa..vielä...., mutta aion sen asian kyllä pian korjata.


      • korjata?
        maailmanennätys! kirjoitti:

        Aviomieheni on pihdannut nyt 6 vuotta!!!

        Ja tämä on totta. Viimeksi sain helmikuussa 2002.
        Eikä me olla edes vanhoja, vähän alle ja vähän yli 40v.

        Olen itsekin järkyttynyt, miten ihmeessä olen ollut näin kauan ilman?! Enkä ole edes käynyt vieraissa..vielä...., mutta aion sen asian kyllä pian korjata.

        Niin milloin?

        Nyt kun luet tämän ja vastaat, sano tarkka päivämäärä ja sen mitä aiot tehdä.

        6 vuotta on aivan liian pitkä aika ja sellaisen toiminnan täytyy loppua nyt ilman mitään jahkailuja!

        Älä käy vieraissa ja piilottele kuin raukka, vaan ota ero ja kerro eron syy miehellesi. Minä tiedän että maailmassa on tuhansia miehiä jotka ottavat 40 naisen mielellään viereensä ja antavat sellaista rakkautta mitä sinä kaipaat.

        Sinä et elä veljen kanssa, vaan hänen pitäisi olla sinun miehesi jolla on velvollisuus parisuhteessa tyydyttää sinun tarpeesi aivan samoin kuin sinulla on sama velvollisuus häntä kohtaan!

        Mitä sinä saat mieheltäsi sellaista mitä et saisi muilta miehiltä ja muilta ehkä vielä enemmän?

        Nyt nainen, sanon miehenä sinulle että HETI teet asialle jotain etkä enää odottele parempia aikoja jos kaikki vielä, ehkä, jonain päivänä, kai, toivottavasti, mahdollisesti, muuttuisi. Ei se muutu!

        Sinun tehtäväsi tässä maailmassa ei ole piilotella ja kärsiä jonkun riippakiven vierellä joka ei selvästikään täytä sinun elämääsi niinkuin pitäisi, ja mihin sinä antauduit kun pappi siunasi liittonne! Lyö nyt nyrkkiä perkele pöytään ja karjaise että sinun tehtäväsi on nauttia tästä elämästä niin että voit olla onnellinen. Ellei miehesi täytä sinun elämääsi ilolla, sinulla ei ole mitään tarvetta jäädä piilottelemaan painostavan salaisuuden kanssa jos pääset nauttimaan toisen miehen kanssa seksistä!


      • jo_2v_mies

        2 vuotta, että toivottavasti et tule perässä. Eilen tuossa taas kun käveli keskustassa ja katseli ihmisiä, ja heidän meininkii, tulipas taas surkee olo. arg.


      • jo_2v_mies
        maailmanennätys! kirjoitti:

        Aviomieheni on pihdannut nyt 6 vuotta!!!

        Ja tämä on totta. Viimeksi sain helmikuussa 2002.
        Eikä me olla edes vanhoja, vähän alle ja vähän yli 40v.

        Olen itsekin järkyttynyt, miten ihmeessä olen ollut näin kauan ilman?! Enkä ole edes käynyt vieraissa..vielä...., mutta aion sen asian kyllä pian korjata.

        kans sitä pitää kestää. Minä kyllä haen muualta ennekuin tuo määrä tulee eteen, vaikka ei toi tietenkään kivalle kuullosta, mut ihminen kyllä tarvii hellyyttä ja seksiä, sanon minä! (heh, joka on 2v ollut ... ties missä tilassa)

        En kyllä tajua miten olet jaksanut 6v, huh huh, ja ollaan tuota samaa ikäluokkaa kuin te. Ihan veti sanattomaksi.


      • vaimo nykyinen ex-vaimo
        jo_2v_mies kirjoitti:

        2 vuotta, että toivottavasti et tule perässä. Eilen tuossa taas kun käveli keskustassa ja katseli ihmisiä, ja heidän meininkii, tulipas taas surkee olo. arg.

        yksin omin sormin, myös mieheni vieressä ja hänen kommentti yrityksiini asiasta puhua oli että olen seksihullu ja pitää mennä hoitoon.
        Otin eron.
        Ei kaikkiin keskustelu ja perustelut auta.


      • jo_2v_mies
        vaimo nykyinen ex-vaimo kirjoitti:

        yksin omin sormin, myös mieheni vieressä ja hänen kommentti yrityksiini asiasta puhua oli että olen seksihullu ja pitää mennä hoitoon.
        Otin eron.
        Ei kaikkiin keskustelu ja perustelut auta.

        nyt kun olet "yksin" eikös tilanne olisi helpommin korjattavissa? Tai siis kyllähän seksinkin pitää minusta olla jotain muuta kuin vain seksiä, jotta se hyvälle tuntuisi, mut kuitenkin.


      • samat sanat
        jo_2v_mies kirjoitti:

        kans sitä pitää kestää. Minä kyllä haen muualta ennekuin tuo määrä tulee eteen, vaikka ei toi tietenkään kivalle kuullosta, mut ihminen kyllä tarvii hellyyttä ja seksiä, sanon minä! (heh, joka on 2v ollut ... ties missä tilassa)

        En kyllä tajua miten olet jaksanut 6v, huh huh, ja ollaan tuota samaa ikäluokkaa kuin te. Ihan veti sanattomaksi.

        kuin mitä tuossa ylempänä.

        Tee asialle nyt HETI jotain, joko pistät eron vireille ellei sinun tarpeitasi saada tyydytetyksi millään ilveellä, tai sitten jäät tilanteeseesi märehtimään.

        Kokemuksesta sen tiedän että asia ei tule parantumaan ellet sinä itse tee asialle jotain nyt heti.

        Minulle on kertonut useita ihmisiä jotka valittavat ettei heidän seksielämänsä toimi.

        Jos kumpikin tulee yhdessä ja kertovat ettei homma toimi, silloin asialle voi tehdä jotakin. Mutta jos vain toinen puolisko tulee ja kertoo ettei homma toimi, silloin se ei ainakaan odottamalla enää parane vaan se vaatii radikaaleja ratkaisuja joihin on pakko ottaa puolisokin mukaan.

        Joko teet asialle nyt jotakin, ja merkkaat samalla kalenteriisi päivän jolloin ero astuu voimaan ellei asia ole parantunut, tai sitten jäät vain odottamaan parempia aikoja joita ei varmasti tule.

        Rakastajatar ei tule sinua hakemaan neljän seinän sisältä, jos samassa taloudessa asuu vaimosi. Jos taas näet sen parhaimmaksi ratkaisuksi että muualta pitää saada seksihalut tyydytetyksi, silloin otat eron niinkuin mies ja pistät sen vireille heti eikä huomenna.

        Jos haluat tilannetta parantaa nimenomaan vaimosi kanssa, silloin molempien pitää täysipainoisesti alkaa pureutumaan siihen ongelmaan mikä aiheuttaa haluttomuuden ja rakkaudettomuuden. Ellei vaimosi siihen suostu, silloin vihellät pelin poikki ja alat elää omaa elämääsi.

        Parisuhdetta ei ole tarkoitettu kärsimykseksi vain sen vuoksi kun pappi joskus sanoi aamenen, tai kun lapset ovat pieniä. Jos vanhemmat kärsivät parisuhteessa, se rakkauden puute tulee vaikuttamaan myös lapsiin. Jos vanhemmat ovat onnellisia eronsa jälkeen, se on lapsillekin parempi vaihtoehto.

        Jos vaimosi kieltää sinulta kokonaan jotain sellaista mikä on sinulle ominaista, sinulla ei ole mitään velvollisuutta ketään kohtaan kärsiä, varsinkaan kun vaimoltasi ei kielletä samalla tavoin mitään sellaista mikä hänelle on ominaista!

        Parisuhde ei ole kaupantekoa, mutta parisuhteeseen pitää kummankin panostaa täydet 100% ja sinun vaimosi ei selvästikään siihen niin täysillä panosta!


    • ihan ilman

      niinpä niin. onhan meitä, 2 vuottahan meni ihan lepuutellessa, mutta kyllä jo ottaa koville. meillä se on siis mies, joka ei pysty eikä välitä. kuten sanottua, pakkoero on edessä, eihän (seksi)elämä saa olla ohi vielä?

      tosin en tiedä niistä iloisista ottajista, mahtaako oikeesti löytyä - siis niin että olisi muutakin kuin se panokeikka. vaikka rehellisyyden nimissä mulle kyllä sopisi sekin, tietyin edellytyksin... on se niin, että seksi on yksi rakkauden ja rakastamisen ilmenemismuoto, ainakin mulle, enkä enää tämän ikäisenä osaa itseäni katsoa kertapanoja harrastamassa vieraan ihmisen kanssa... pitäisi päästä kokeilemaan...

      • jo_2v_mies

        paljon asiaa sinulla tuossa viestissä. Jos nyt jotain hyvää netistä hakee, niin ehkä tätä kautta voisi saada jonkinlaisen kumppanin, tai siis apua. Tosin epäilen että naisille se olisi kyllä helpompaa kuin miehille. Niin, tästä nyt höpisin kun en minäkään jaksa ulos ravintolaan mitään seuraa lähteä hakemaan. Mut mut, näin.


      • eräs eronnut julia
        jo_2v_mies kirjoitti:

        paljon asiaa sinulla tuossa viestissä. Jos nyt jotain hyvää netistä hakee, niin ehkä tätä kautta voisi saada jonkinlaisen kumppanin, tai siis apua. Tosin epäilen että naisille se olisi kyllä helpompaa kuin miehille. Niin, tästä nyt höpisin kun en minäkään jaksa ulos ravintolaan mitään seuraa lähteä hakemaan. Mut mut, näin.

        Kysyisin sulta ap mies: Onko vaimosi kertonut syitä miksi ei halua seksiä? oletteko puhuneet asiasta?? entä vieläkö jaksat ns.vongata? vai oletko antanut asian olla? kuinka kauan olette olleet yhdessä ja onko teillä lapsia? Kiitos jos viitsit vastata. Niin, ja vieläkö rakastat vaimoasi??


      • jo_2v_mies
        eräs eronnut julia kirjoitti:

        Kysyisin sulta ap mies: Onko vaimosi kertonut syitä miksi ei halua seksiä? oletteko puhuneet asiasta?? entä vieläkö jaksat ns.vongata? vai oletko antanut asian olla? kuinka kauan olette olleet yhdessä ja onko teillä lapsia? Kiitos jos viitsit vastata. Niin, ja vieläkö rakastat vaimoasi??

        voihna jotain sanoa, mutta en liian paljastavasti tänne foorumille. Eli lapsia on, ja mitä tuohon vonkaamiseen tulee, sitä en enään tee. Oikeastaan olemme jotenkin ajautuneet eriteille jo tuossa jonkin aikaa sitten.
        Itse toivoin että ei aina tarvisi vongata, vaan joskus asiat menisi toistepäin.. noo näin.
        Niin ollaan naimisissa oltu yli 10v.

        Että tuo viimenen kysymys sitten vielä, no kaipa se rupeaa olemaan jo niin etten rakasta. Eli luulenpa että se on myös samoin toiselta puolelta. Taitaa olla raha/lapset joka pitää tätä kasassa enään, avioliittoa nimittäin.

        Miten sinä Julia, tarinasi?


      • 9v7kk
        jo_2v_mies kirjoitti:

        paljon asiaa sinulla tuossa viestissä. Jos nyt jotain hyvää netistä hakee, niin ehkä tätä kautta voisi saada jonkinlaisen kumppanin, tai siis apua. Tosin epäilen että naisille se olisi kyllä helpompaa kuin miehille. Niin, tästä nyt höpisin kun en minäkään jaksa ulos ravintolaan mitään seuraa lähteä hakemaan. Mut mut, näin.

        mä olen jo joutanut puutteen aina vaan jatkuessa aika kauan tälläkin palstalla roikkumaan, ja täytyy kyllä myöntää että kynnys on taivaissa lähteä netin kautta ehdottelemaan tai ottamaan yhteyksiä tapaamismielessä, "tosi tarkoituksella". onkin aika epätoivoinen olo, kun kapakkaan on asiaa tai edes mahdollisuus vain harvakseltaan enkä arkena/duunissa juuri potentiaalisia (seksi)kumppaniehdokkaita tapaa. maitokaupasta ihastuksia/petikavereita löytyy vain elokuvissa ja herttasarjan pokkareissa - ei tosielämässä (jos jollakin on kokemusta sellaisesta niin ilmoittautukoon nyt!).

        kyllä mä silti haluan saada voimia unelmoimalla siitä, että joku vielä joskus haluaa nimenomaan minua... että just mä ihmisenä ja naisena olisin se kiinnostava, haluttava ja kiihdyttävä. saas nyt nähdä, ennen kuin vanhaksi tulee ;).

        tsemppiä sullekin, ap. kyllä se on niin, että seksin kieltäminen toiselta tappaa rakkaudenkin. muu on hurskastelua.


      • Julia
        jo_2v_mies kirjoitti:

        voihna jotain sanoa, mutta en liian paljastavasti tänne foorumille. Eli lapsia on, ja mitä tuohon vonkaamiseen tulee, sitä en enään tee. Oikeastaan olemme jotenkin ajautuneet eriteille jo tuossa jonkin aikaa sitten.
        Itse toivoin että ei aina tarvisi vongata, vaan joskus asiat menisi toistepäin.. noo näin.
        Niin ollaan naimisissa oltu yli 10v.

        Että tuo viimenen kysymys sitten vielä, no kaipa se rupeaa olemaan jo niin etten rakasta. Eli luulenpa että se on myös samoin toiselta puolelta. Taitaa olla raha/lapset joka pitää tätä kasassa enään, avioliittoa nimittäin.

        Miten sinä Julia, tarinasi?

        Jotain voin kertoa, itse olen eronnut n.5 vuotta sitten, oma eroni johtui muista syistä en siksi kysele vaan sen takia kun olen ollut jo pari vuotta suhteessa varattuun mieheen. Hänellä on samanlainen tilanne kuin sinulla. Me olemme rakastuneet,aluksi tämä oli seksisuhde mutta tunteet tulivat peliin. Mies elää kaksoiselämää, ja luulen että ei eroa lasten/omaisuuden vuoksi. Hänellä on varmasti raskaampaa kuin minulla, itsehän olen muutoin täysin vapaa,tulemaan ja menemään, hänellä on vaikeampaa. En tiedä miten tässä vielä käy...en usko että kukaan jaksaa montaa vuotta kuluttavaa kaksoiselämää.


      • jo_2v_mies
        Julia kirjoitti:

        Jotain voin kertoa, itse olen eronnut n.5 vuotta sitten, oma eroni johtui muista syistä en siksi kysele vaan sen takia kun olen ollut jo pari vuotta suhteessa varattuun mieheen. Hänellä on samanlainen tilanne kuin sinulla. Me olemme rakastuneet,aluksi tämä oli seksisuhde mutta tunteet tulivat peliin. Mies elää kaksoiselämää, ja luulen että ei eroa lasten/omaisuuden vuoksi. Hänellä on varmasti raskaampaa kuin minulla, itsehän olen muutoin täysin vapaa,tulemaan ja menemään, hänellä on vaikeampaa. En tiedä miten tässä vielä käy...en usko että kukaan jaksaa montaa vuotta kuluttavaa kaksoiselämää.

        ei kuullosta kyllä yhtään hyvälle tuo tilanne, hoh hoh, ei tuollaista kestä, tiedän kun on jonkinlaisia kokemuksia tuon suuntaisesta asiasta.
        Sen olen päättänyt että jos joskus vielä rakastuisin niin haluaisin että asiat tehdään sen eteen ja heti. Mitä pidempään asioita vitkutellaan sen vaikeammaksi ne menee, ja sitten vain sydämmiä rikotaan enemmän, vailla että kukaan saa sitten sitä oikeaa rakkautta eteensä.

        Tsemppii sinulle kovin, toivottavasti saat asiat ratkottua, tosin ainakin sinulla on jotain paljon mitä minulla ei ole, vai voiko noin sanoa, ei, mutta sanon kuitenkin.


      • jo_2v_mies
        9v7kk kirjoitti:

        mä olen jo joutanut puutteen aina vaan jatkuessa aika kauan tälläkin palstalla roikkumaan, ja täytyy kyllä myöntää että kynnys on taivaissa lähteä netin kautta ehdottelemaan tai ottamaan yhteyksiä tapaamismielessä, "tosi tarkoituksella". onkin aika epätoivoinen olo, kun kapakkaan on asiaa tai edes mahdollisuus vain harvakseltaan enkä arkena/duunissa juuri potentiaalisia (seksi)kumppaniehdokkaita tapaa. maitokaupasta ihastuksia/petikavereita löytyy vain elokuvissa ja herttasarjan pokkareissa - ei tosielämässä (jos jollakin on kokemusta sellaisesta niin ilmoittautukoon nyt!).

        kyllä mä silti haluan saada voimia unelmoimalla siitä, että joku vielä joskus haluaa nimenomaan minua... että just mä ihmisenä ja naisena olisin se kiinnostava, haluttava ja kiihdyttävä. saas nyt nähdä, ennen kuin vanhaksi tulee ;).

        tsemppiä sullekin, ap. kyllä se on niin, että seksin kieltäminen toiselta tappaa rakkaudenkin. muu on hurskastelua.

        taas asiaa kirjoiti, varsinkin viimeinen kommentti oli kovin oikein.

        Tulikin mieleen että missä kaupassa sinä oikein käyt, kun minulla ollut ihan samoja ajatuksia tai käynnyt mielessä. Eli tuleppas tänne meidän kauppaan niin voisin hymyillä sinulle..ja voisit sitten katsoa miten sinulle kelpaisin, höh..tulipas taas hiukan haaveiltua...sori, sinulle ja kaikille muille myös tätä viestiketjua lukeville. Tämä olo vain saa aikaa kaiken, tulisi joku ja veisi mukanaan ja kertoisi että rakastaa ja halii, ja hellii.

        öitä..tai aamuja.


      • mieti tätä
        9v7kk kirjoitti:

        mä olen jo joutanut puutteen aina vaan jatkuessa aika kauan tälläkin palstalla roikkumaan, ja täytyy kyllä myöntää että kynnys on taivaissa lähteä netin kautta ehdottelemaan tai ottamaan yhteyksiä tapaamismielessä, "tosi tarkoituksella". onkin aika epätoivoinen olo, kun kapakkaan on asiaa tai edes mahdollisuus vain harvakseltaan enkä arkena/duunissa juuri potentiaalisia (seksi)kumppaniehdokkaita tapaa. maitokaupasta ihastuksia/petikavereita löytyy vain elokuvissa ja herttasarjan pokkareissa - ei tosielämässä (jos jollakin on kokemusta sellaisesta niin ilmoittautukoon nyt!).

        kyllä mä silti haluan saada voimia unelmoimalla siitä, että joku vielä joskus haluaa nimenomaan minua... että just mä ihmisenä ja naisena olisin se kiinnostava, haluttava ja kiihdyttävä. saas nyt nähdä, ennen kuin vanhaksi tulee ;).

        tsemppiä sullekin, ap. kyllä se on niin, että seksin kieltäminen toiselta tappaa rakkaudenkin. muu on hurskastelua.

        Sinun puutoksesi on kestänyt 10 vuotta.

        Sinun eron jälkeinen asioiden selvittely ja oman uuden elämän aloitus, suruineen kestää maksimissaan kaksi vuotta.

        Näetkö eron?

        Jos sinä otat nyt itseäsi niskasta kiinni, osoitat että sinä olet rakastamisen arvoinen nainen ja aloitat oman elämän, silloin sinulle tulee myös itsevarmuutta lisää.

        Surusi ja kärsimyksesi kuluttaa sinua nyt hiljalleen pois. Seksittömyys tappaa myös rakkautesi se on täysin varmaa. Puutteessa elämisessä ei ole kysymyksessä se, eroaako pari, vaan kyse on siitä milloin pari eroaa.

        Ellei seksinne ole kymmenessä vuodessa parantunut, se ei enää parannu itsestään! Joko menette pariterapiaan jossa käsittelette tämän seksiongelmanne kumpikin siihen paneutuen sadalla prosentilla, tai sitten alat nyt heti aloittamaan omaa elämääsi ja puhkeat kukkaan.

        Älä siitä välitä tai puolustele nykyisen suhteen jatkamista sillä että onko sinulla enää ottajia vaiko eikö ole. Jos sinä olet nyt suhteessa jossa et saa seksiä, voit olla täysin varma että mahdolliset ottajat ovat entistä kauempana! Suomessa on kuitenkin miehiä ja naisia jotka eivät halua sekaantua varattuun vaikka tietäisivätkin että varatulla on kotona sänkykamarissa ongelmia.

        Mikä vaihtoehto on mielestäsi parempi?

        Se että jatkat kärsimystäsi elämäsi loppuun asti, hiljalleen katkeroituen ja eläen tylsistyneenä

        Vai se että eroat, saat mahdollisuuden elää elämäsi yksin, mutta vapaana päivittäisestä kärsimyksestä, mahdollisesti antautuen pari kertaa seksille pelkän seksin vuoksi.

        Vai se että eroa, saat mahdollisuuden löytää uuden rakastajan itsellesi ja mahdollisesti vieläpä rinnallesi kulkemaan?

        Punnitse itse, sillä sinä itse teet tuon päätöksen. Älä masennu päätöksestä ja anna itsellesi aikaa toipua tuo kaksi vuotta. Sen jälkeen se helpottaa aivan varmasti!


      • vielä piti lisäämäni
        9v7kk kirjoitti:

        mä olen jo joutanut puutteen aina vaan jatkuessa aika kauan tälläkin palstalla roikkumaan, ja täytyy kyllä myöntää että kynnys on taivaissa lähteä netin kautta ehdottelemaan tai ottamaan yhteyksiä tapaamismielessä, "tosi tarkoituksella". onkin aika epätoivoinen olo, kun kapakkaan on asiaa tai edes mahdollisuus vain harvakseltaan enkä arkena/duunissa juuri potentiaalisia (seksi)kumppaniehdokkaita tapaa. maitokaupasta ihastuksia/petikavereita löytyy vain elokuvissa ja herttasarjan pokkareissa - ei tosielämässä (jos jollakin on kokemusta sellaisesta niin ilmoittautukoon nyt!).

        kyllä mä silti haluan saada voimia unelmoimalla siitä, että joku vielä joskus haluaa nimenomaan minua... että just mä ihmisenä ja naisena olisin se kiinnostava, haluttava ja kiihdyttävä. saas nyt nähdä, ennen kuin vanhaksi tulee ;).

        tsemppiä sullekin, ap. kyllä se on niin, että seksin kieltäminen toiselta tappaa rakkaudenkin. muu on hurskastelua.

        että kaverillani on kokemusta "herttasarjoista"

        Hän löysi itselleen vaimonsa kirjastosta kirjahyllyjen välistä. Täysin tuntematon nainen tuli hänelle juttelemaan kirjasta ja siitä se sitten lähti.

        Että kyllä sitä tapahtuu niitä onnellisiakin sattumia. Pääasia on se, ettet ole neljän seinän sisällä märehtimässä vaan elät elämääsi aktiivisesti ulkoilmassa.

        Mene lenkkiporukkaan. Ellei sellaista ole, ala vetämään sellaista itse. Ei siihen mitään koulutusta tarvitse tai alkaa jäsenmaksuja keräämään!

        Mene kirjastoon. Mene jumppaamaan, joogaan tai muuhun sellaiseen. Tee kaikkea sellaista harrastusta mikä vie sinua kauemmaksi omasta kodistasi. Mene kielikurssille jossa pitää puhua vierasta kieltä muiden oppilaiden kanssa. Mene käsityökurssille jossa väkisin keskustellaan muiden ihmisten kanssa. Lyö nyrkkiä pöytään ja TEE JOTAIN!

        Se ei haittaa vaikka pitsinypläyskurssilla olisi pelkästään naisia, jos saat heistä sinulle uusia ystäviä. Näillä ystävillä voi olla tiedossa sopivia miehiä, tai heidän kanssaan pääset "tuulettumaan" välillä jolloin taas miehen saanti mahdollisuudet paranevat.

        Ole aktiivinen.


      • Viehättää
        9v7kk kirjoitti:

        mä olen jo joutanut puutteen aina vaan jatkuessa aika kauan tälläkin palstalla roikkumaan, ja täytyy kyllä myöntää että kynnys on taivaissa lähteä netin kautta ehdottelemaan tai ottamaan yhteyksiä tapaamismielessä, "tosi tarkoituksella". onkin aika epätoivoinen olo, kun kapakkaan on asiaa tai edes mahdollisuus vain harvakseltaan enkä arkena/duunissa juuri potentiaalisia (seksi)kumppaniehdokkaita tapaa. maitokaupasta ihastuksia/petikavereita löytyy vain elokuvissa ja herttasarjan pokkareissa - ei tosielämässä (jos jollakin on kokemusta sellaisesta niin ilmoittautukoon nyt!).

        kyllä mä silti haluan saada voimia unelmoimalla siitä, että joku vielä joskus haluaa nimenomaan minua... että just mä ihmisenä ja naisena olisin se kiinnostava, haluttava ja kiihdyttävä. saas nyt nähdä, ennen kuin vanhaksi tulee ;).

        tsemppiä sullekin, ap. kyllä se on niin, että seksin kieltäminen toiselta tappaa rakkaudenkin. muu on hurskastelua.

        Jotta päästään alkuun niin kerro mistä Sinut tavoittaa.


    • Peiliä

      Kyllähän se vika on siellä peilissä , jos joutuu elään puutteessa .
      Aika Urpoja ja Maijoja olette , kun ette saa itseänne niskasta kiinni .
      Meillä toisilla kun loukut laukeilee milloin mitenkin päin . Ja Nyt
      Ylös Ulos Ja Lenkille , jättäkää se puolisko katseleen peräänne , niin sekin voi kinnostua , tai sitten ei . piste

      • on noinkin

        että ulkomuoto ei enää vain kiihota kumppania, mutta ei aina.

        Silloin ollaan väärässä suhteessa jos pelkästään puolison ulkomuoto on siitä kiinni ettei kiinnosta. Seksi on kuitenkin myös älyllistä peliä, ei pelkästään "pornoa".

        Tietysti jos on jättänyt itsestään huolenpidon kokonaan pois, silloin saa tasan tarkkaan syyttää itseään kun toista ei enää seksi kiinnosta. Itsestään huolehtiminen on parisuhteessa myös eräs välittämisen osoitus!

        Tämä tarkoittaa sekä naisilla että miehillä sitä että kroppa pidetään kunnossa, mutta myös sitä että pukeudutaan ja laittaudutaan kauniiksi ja komeaksi niin että toisella on hyvä olla lähellä. Pedissä se tarkoittaa sitä että toisen haluja kuunnellaan, jos toinen pitää seksikkäistä vaatteista, silloin voi pukeutua johonkin seksikkäisiin kuteisiin miellyttääkseen toista.

        Mutta seksi ei ole mitään kaupankäyntiä. Suhteeseen ja toisen hyvään oloon pitää kummankin panostaa täysillä. Se tarkoittaa myös sitä että epäkohdista pitää toiselle mainita. Hyvä kommunikaatio on myöskin sitä että suhteeseen panostetaan!


      • nelikymppinen rouva
        on noinkin kirjoitti:

        että ulkomuoto ei enää vain kiihota kumppania, mutta ei aina.

        Silloin ollaan väärässä suhteessa jos pelkästään puolison ulkomuoto on siitä kiinni ettei kiinnosta. Seksi on kuitenkin myös älyllistä peliä, ei pelkästään "pornoa".

        Tietysti jos on jättänyt itsestään huolenpidon kokonaan pois, silloin saa tasan tarkkaan syyttää itseään kun toista ei enää seksi kiinnosta. Itsestään huolehtiminen on parisuhteessa myös eräs välittämisen osoitus!

        Tämä tarkoittaa sekä naisilla että miehillä sitä että kroppa pidetään kunnossa, mutta myös sitä että pukeudutaan ja laittaudutaan kauniiksi ja komeaksi niin että toisella on hyvä olla lähellä. Pedissä se tarkoittaa sitä että toisen haluja kuunnellaan, jos toinen pitää seksikkäistä vaatteista, silloin voi pukeutua johonkin seksikkäisiin kuteisiin miellyttääkseen toista.

        Mutta seksi ei ole mitään kaupankäyntiä. Suhteeseen ja toisen hyvään oloon pitää kummankin panostaa täysillä. Se tarkoittaa myös sitä että epäkohdista pitää toiselle mainita. Hyvä kommunikaatio on myöskin sitä että suhteeseen panostetaan!

        asia on niin, että muille kelpaisin hyvinkin....

        Mutta omaa miestäni ei seksi kiinnosta.


      • tätä se tarkoittaa
        nelikymppinen rouva kirjoitti:

        asia on niin, että muille kelpaisin hyvinkin....

        Mutta omaa miestäni ei seksi kiinnosta.

        Siis, aina ei ole kyse mistään ulkonäöstä tai itsestään huolehtimisesta.

        Joskus seksiä ei vaan tee mieli puolison tai kenenkään muunkaan kanssa.

        Joskus puolison haluttomuuden syynä voi olla ulkomuoto, mutta silloin suhde on muutenkin väärällä pohjalla.

        Että siinä mielessä ei kannata mennä julistamaan kuten tuo ensimmäinen, että itseään (ulkomuotoaan, käyttäytymistään tms) saa syyttää jos toista ei haluta.


    • Eksyksissä

      Itselläni on selibaatti kestänyt lähes 3 vuotta vaimoni vakavan sairauden takia. Olen tähän saakka huolehtinut vain vaimon tarpeista ja tehnyt sen enemmän kuin hyvin (muidenkin mielestä, mutta pikkuhiljaa alkaa hiipiä omatkin tarpeet esiin. En halua missään nimessä erota vaimostani, joka tarvitsee jatkuvaa huolenpitoa kaikessa, jotta voi elää inhimillistä elämää kotiloissa. Vaimo on oman sairautensa vanki eikä voi ajatella asioita minun näkökulmastani. Onko sitten väärin, että 54 vuotias mies kaipaa osakseen myös hellyyttä ja fyysistä kosketusta ns. vieraalta naiselta ?

      • Nimetön

        hei!!!!PUUTTEESSA OLEVAT, KOKOONNUTAAN YHTEEN JA TYYDYTETÄÄN TOISEMME!!!!!

        t. Mieheni pihtaa


      • Ooooh
        Nimetön kirjoitti:

        hei!!!!PUUTTEESSA OLEVAT, KOKOONNUTAAN YHTEEN JA TYYDYTETÄÄN TOISEMME!!!!!

        t. Mieheni pihtaa

        Hyvä idea tuo kokoontuminen ja toistensa tydyttäminen. Eli järjestetään kokoontumispanot vai ajot, mutta minne. Ja patjat mukaan.


      • Hete valmis
        Ooooh kirjoitti:

        Hyvä idea tuo kokoontuminen ja toistensa tydyttäminen. Eli järjestetään kokoontumispanot vai ajot, mutta minne. Ja patjat mukaan.

        Ilmoitelkaa minne mennään ja milloin.


      • mukanaku
        Hete valmis kirjoitti:

        Ilmoitelkaa minne mennään ja milloin.

        hep hep, jos sellanen järj. olen salamana paikalle ;) -m-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe