Edelliseen viestiin jatkoa
Edunvalvontaan joutumiseen on monia syitä
eräs on hallitsematon rahakåyttö-voi johtua olosuhdeiden muutosten johdosta jossa viinalla ei ole mitään tekemistä.rahaasiat ovat muuten ajautuneet umpikujaan JA JOS TÄHÄN SAUMAAN ISKEE JOIDENKIN IHMISTEN TOIMESTA--KÄRÄJÄOIKEUDEN SUOSIOLLISELLA AVUSTUKSELLA --EDUNVALVONTA OLET HELVETILLISESSÄ LOUKUSSA VARSINKIN JOS SAMASSA ISTUNNOSSA VASTAPUOLI HAKEE AVIOERON OLET TUHON OMA SINUA KÄSITELLÄÄN MIELIVALTAISESTI -KUKAAN EI VASTAA MILLÄ TAVOIN --KÄSITTÄMÄTONTÄ.
EDUNVALVONTA SUORAAN -HANURISTA
6
477
Vastaukset
- LIPOKAS
-ensinnäkin-MIKÄ ON KÄRÄJÄOIKEUS-
Käräjäoikeus on täysin tunteeton järjestelmä siinä voi istua ihnmisiä jotka päättävät täysin toisten ihmisten tekemlllä perusteilla sulle mitä haluavat jos satut SUOSTUMAAN tähän ennakkoon luottaen että asiat järjestyy näin edunvalvonnankautta paremmin---TOTUUS ON ETTÄ ASIAT KYLLÄ SAADAAN KUNTOON JOS ON OMAISUUTTA MUTTA KUKAAN EI VASTAA MITEN VOIDAAN VAIKKA TAPPAA NÄLKÄÄN ENNENKUIN ASIAT SAADAAN KOHDALLEEN--AIKAA MENEE KUUKAUSITOLKULLA P--LE.
SIINÄ MENEE VIIMEISETKIN HERMOT- VIRKAMIESTEN RATTAAT JAUHAVAT OMAN MINÄSI TUUSANNUUSKAKSI-
--ÄLKÖÖN KUKAAN JÄRKEVÄ IHMINEN TÄHÄN SUOSTUKO
PIRULLISEEN JÄRJESTELMÄÄN.. TÄMÄ SAA SUT LOPULLISESTI VARMASTI NUJERRETTUA--VOIN VAKUUTTAA..LINNATUOMIOKIN ON PAREMMILLA EDUILLAKUIN EDUNVALVONNAN ALAISUUDESSA P--LE-- TAPETAAN HENKISESTI-- JATKUU HUOMENNA..- kunnan oikeusavusta
Vähän tuo selvensi, mutta on mulle niin outo alue tuo että en kyllä osaa tuollaiseen kommentoida, muuta kuin noiden käräjäoikeuksien osalta.
Kyllä käräjille aina tulisi mennä jonkun oikeusavustajan kanssa.
Kunnan oikeusavusta kyllä pitäisi saada pienituloisen apua näissä asioissa. Ehkä pahin on tilanne jos olet pienituloinen, mutta et kuitenkaan riittävän pienituloinen saadaksesi mitään apua ilmaiseksi. Tällöin yleensä päädytään menemään käräjille ilman oikeusapua. - upoksissa
Ilman tosi hyvien ystävien apua olet tosipahassa pulassa,ja kuka on vastuussa-ei kukaan-järjestelmä runnoo siihenmalliin että varmasti suoraviivaisesti niin että jos sillähetkellä tilanne on osaltas huono --hiin sanat ei riitä kertomaan se on niin paha
.--jos rahaa ei ole niin syö vaikka kynsiäs--järjestelmässä on pahoja puutteita, tämä on totuus koktmusta on.en minä tyhmä ole.sattumoisin
- UPPINEN
tein sen virheen etten viheltäny peliä poikki ajoissa vaan jääräpäisesti yritin selviytyä ahdingosta rahan puutteesta sillä hetkellä..
Kas seuraus nimeltä mainitsemattomat tahot iskivät tähän saumaan.leimasivat minut täysin kykenemättömäksi hoitamaan mitään asoita hyväksi käyttäjäksi..jne..tmähän menee kärräoikeuteen ku häkä päähän--lisäksi ero--katastrofi on täydellinen,järjestemä hoitaa lopun--kätevää-
omamainenousee---itsse sinut polkaistaan lattian rakoon-et ole nyt mitään
sano vaan joo joo ja ole hiljaa bolitbyroo valvoo tehokkammin ku entisessä NL.OLET NYT TOTISESTI ET MITÄÄN. - samaset21
tämä järjestelmä ei ole niille jotka vähänki osaavat ja tajuavat missä mennään--vaan niille jotka ovat todella avuttomia-ja kukua huolehtii heistä ja millä tyylillä ja miten --tätä ei valvo kukaan otetaanko heidän mielipiteitään mitenkään huomioon--jokainen tapaus pitäs tarkemmin yksilöidä---EIKÄ MURSKATA SUORAVIIVAISELLA EDUNVALVONNALLA JOKA EI TUNNNE MITÄÄN INHIMILLISYYTTÄ ASOIDEN HIÖIDOSSA TÄMÄ EI OLE OIKEIN ...jatkuu huomenna
- näkojään11
on siinä kinttaalla etten kantele euroopanihioikeuskomussiolle kuka tämän keksiny kyllä minä sen tiedän että jos rahat ei riitä sillähetkellä..mutta toiveissa on saada asiat kuntoon omaisuutta myymällä..muttakun näitä asioita pyöritellään jopa puolivuotta-tämän ajan
olet ystävien armoilla.kun rahaa ei yksikertaisesti ole
velkojien etu on ensimmäisenä-NIIHEN OTETAAN ENSIIMMÄISENÄ PÄÄLTÄ JOS SUINKI MAHDOLLISTA VALVOTTAVAVALLE JÄÄ JOS JÄÄ-jatkuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181