Onko

Tekoälykkö

tietoa uudesta Bellestä? Nyt kun tämä nykyinen on vasta saanut Amerikassa potkut. entä mikä on Shawnin esittäjän kohtalo?
Häipyykö pariskunta kokonaan sarjasta?

8

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivien viemää

      Philipin näyttelijä vaihtuu takaisin siihen vanhaan philippiin..jeeee!

      • ...

        ei tarkoita sitä Shawnia joka tulee seuraavaksi Suomessa ja on nykyisin Amerikan jaksoissa.. Tämä Amerikan jaksoissa oleva nykyinen Shawn eli Brandon Beemer ja nykyinen Belle, Martha Madison ovat saaneet potkut. Sarja haluaisi alkuperäiset Shawnin ja Bellen eli Jason Cookin ja Kirsten Stormin takaisin mutta jos he eivät tule, Belle ja Shawn ovat vähän aikaa poissa ruudusta, mutta palaavat jonkun ajan kulutta uusien näyttelijöiden esittäminä.. Kirsten Storm on ainakin jo ilmoittanut ettei aio tulla takaisin Päivien viemään koska pitää nykyisestä sarjastaan enemmän. Jason Cookin paluusta ei vielä ole tietoa.


      • Tekoälykkö
        ... kirjoitti:

        ei tarkoita sitä Shawnia joka tulee seuraavaksi Suomessa ja on nykyisin Amerikan jaksoissa.. Tämä Amerikan jaksoissa oleva nykyinen Shawn eli Brandon Beemer ja nykyinen Belle, Martha Madison ovat saaneet potkut. Sarja haluaisi alkuperäiset Shawnin ja Bellen eli Jason Cookin ja Kirsten Stormin takaisin mutta jos he eivät tule, Belle ja Shawn ovat vähän aikaa poissa ruudusta, mutta palaavat jonkun ajan kulutta uusien näyttelijöiden esittäminä.. Kirsten Storm on ainakin jo ilmoittanut ettei aio tulla takaisin Päivien viemään koska pitää nykyisestä sarjastaan enemmän. Jason Cookin paluusta ei vielä ole tietoa.

        Ei voi oikein puhua alkuperäisistä näyttelijöistä, kun molemmat hahmot ovat syntyneet sarjan aikana (:
        Pidin kyllä tuosta "uudesta" Bellestä. Harmi kun vaihtuu..
        "Uutta" Shawnia en olekaan nähnyt.


      • tausssk

        nikki : päivien viemää : oon sun kanssa ihan samaa mieltä! shawnin näyttelijä todellakin vaihtuu rumempaan kun tämä nykyinen... niin, tosiaan kiva että phillip vaihtuu siihen entiseen, se oli paljon komeampi =)


      • Tekoälykkö
        tausssk kirjoitti:

        nikki : päivien viemää : oon sun kanssa ihan samaa mieltä! shawnin näyttelijä todellakin vaihtuu rumempaan kun tämä nykyinen... niin, tosiaan kiva että phillip vaihtuu siihen entiseen, se oli paljon komeampi =)

        seurannut päivien viemäätä parin vuoden ajan. En oo nähnyt sitä uutta/vanhaa Phillipiä. En pidä kyllä tästä nykyisestä jättileuasta. Tulee vähän Ridge Forrester siitä mieleen..
        Suomen jaksojen Shawn on kyllä mun mieleen (:
        En vaan pidä siitä, että se paritetaan Mimin kanssa yhteen.


    • pusshhuu

      joo tota.. mun tietääkseni ne häipyy kummatki ( shawn ja belle.... en muista minne :D mutta siis mitä? nykyinen saanut potkut? ;o

      • ...

        Amerikan jakson Belle ja Shawn ovat saaneet potkut noin kuukausi sitten.. Heidän viimeiset kuvaukset pitäisi olla ihan tässä lähiaikoina.. Sarja haluasi Jason Cookin ja Kirten Stormin takaisin Shawniksi ja Belleksi, mutta ainakaan Kirsten ei ole tulossa. Shawn ja Belle ovat vähän aikaa poissa mutta palaavat takaisin uusien näyttelijöiden esittäminä, sitä ketkä ne näyttelijät ovat ei tiedetä vielä. Itse toivoisin, että Jason Cook tulisi takaisin Shawniksi ja Kirsten Storm Belleksi, mutta Kirsten ei siis ainakaan ole tulossa..

        Tässä muuten kuva nykyisestä Shawnista, seuraavasta Suomen jaksojen Shawnista:
        http://z.about.com/d/movies/1/0/3/d/O/catchreleaseprem3.jpg

        Itse en hänestä pidä..


      • Tekoälykkö
        ... kirjoitti:

        Amerikan jakson Belle ja Shawn ovat saaneet potkut noin kuukausi sitten.. Heidän viimeiset kuvaukset pitäisi olla ihan tässä lähiaikoina.. Sarja haluasi Jason Cookin ja Kirten Stormin takaisin Shawniksi ja Belleksi, mutta ainakaan Kirsten ei ole tulossa. Shawn ja Belle ovat vähän aikaa poissa mutta palaavat takaisin uusien näyttelijöiden esittäminä, sitä ketkä ne näyttelijät ovat ei tiedetä vielä. Itse toivoisin, että Jason Cook tulisi takaisin Shawniksi ja Kirsten Storm Belleksi, mutta Kirsten ei siis ainakaan ole tulossa..

        Tässä muuten kuva nykyisestä Shawnista, seuraavasta Suomen jaksojen Shawnista:
        http://z.about.com/d/movies/1/0/3/d/O/catchreleaseprem3.jpg

        Itse en hänestä pidä..

        Toivottavasti Belleksi Bellen tilalle ei tule se karsea piipittävä "Väli-Belle."
        Se joka näytteli Belleä parin kolmen viikon, ennen tätä Madisonia.
        En voinut sietää sitä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      4974
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      292
      3085
    3. 134
      1797
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1647
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1223
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1173
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe