Mikähän voi olla ongelmana kun välillä tuo käynnistä-valikon nappula menee ns. jumiin eli valikko ei aukea kuten normaalisti pitäisi sitä klikattaessa. Myös windows-nappulaa olen näppiksestä kokeillut mutta ei auta.
F-Secure käytössä, sillä easycleanerilla ja ad-awarella olen skannannut mutta ei löydy viruksia/spywareakaan.
Missä voi olla siis vika?
Windowsin uudelleenasennus vissiin ainoa vaihtoehto?
Käynnistä-valikko ei aukea
4
422
Vastaukset
- ongelmia...
mulla sama ongelma ja en tiedä kauheasti tuosta uudelleenasentamisestakaan...Käynnistys-valikko ei auennut enää sen jälkeen, kun olin yrittänyt asentaa SP2(Service Pack 2)
- =)
Nyt sain järjestelmän palautuksella Käynnistys-valikon aukeamaan. Enää en kokeile tuota SP2 asentaa...varmaan kannattaa ostaa kokonaan uusi käyttöjärjestelmä(Jos Vistakin alkaa vanhenemaan). =)
- nyynny
Onko teillä ihan laillinen kopio XP:stä?
Nimittäin, jos SP2 asentaminen tuottaa noin paljon harmia, niin suosittelisin koko käyttöjärjestelmän uudelleen asentamista, niin pystytte asentamaan suoraan SP3....vai onko teillä professional?
Koska jos teillä on Home Edition ja porskuttelette jollain SP1, niin ei ihme, jos kone ei toimi kunnolla- VvIiSsTtAa
mulla ainaki on vista. Olisin muuten kirjoittanut Vistan-osioon, mutta en aiemmin huomannut=O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446