http://www.tieteenkuvalehti.com/htm/IQTest/fi/index.html
itse sain 117 koittakaa tehdä ja kertokaa tulos mutta älkää huijatko testin aikana se mahdollista mutta ei kerro sitten oikeaa älykkyyttänne!!!
ÄO testin tulos!!!
35
2604
Vastaukset
- pää määrää..
-älykkyystestit on juuri oikeaa materiaalia tälle huuhaa-sivulle...-OIKEASTI älykäs tajuaa mikä on ihmisaivojen ääretön monimutkaisuus,ja monikykyisyys....ps.täyttä huuhaata tämäkin.. ;)
- vai etkö uskalla!!
no?????
- hilda-hymy
tylsä, mä en jaksa keskittyä tollasiin pikku nipellyksiin. Tuli 117, mitä lie tarkottaa, en viittinyt kattoa.
- kakkaa..
Nyt kyl päästät suustas sellasta ruikelia että!! Jos teit testin sinne päin eikä sinulla oollut kiinnostusta sen tekemiseen niin et saanut tulokseksi 117!!! Otit tuon 117 tämän keskustelun aloittaneelta henkilöltä joka oli saanut tulokseksi tuon kyseiset 117... Mahdoton saada hutaisemalla 117 pitettä!!! että sillai.... :)
- hilda-hymy
kakkaa.. kirjoitti:
Nyt kyl päästät suustas sellasta ruikelia että!! Jos teit testin sinne päin eikä sinulla oollut kiinnostusta sen tekemiseen niin et saanut tulokseksi 117!!! Otit tuon 117 tämän keskustelun aloittaneelta henkilöltä joka oli saanut tulokseksi tuon kyseiset 117... Mahdoton saada hutaisemalla 117 pitettä!!! että sillai.... :)
asia on kyllä niin, että tein sen ihan suurempia ajattelematta. Miks mä puhuisin soopaa, sorry jos kirjoitukseni ärsytti. Ei ollut tarkoitus.
Olen kyllä tehnyt sen joskus, ajan kanssa, silloin tulos oli muistaakseni 122, jotain sitä luokkaa.
Mutta hei, mitä väliä, pääasia että tuun toimeen jotenkin nupillani.
ajatteles, joku oli saanut 130, siinä oli jo välkky.
- Ellun kana
Tuli tulokseksi 130. Tein vastaavan joskus pari vuotta sitten ja silloin tuli tulokseksi 132, ilmeisesti olen tyhmentynyt..
Nimi: Jokeri
Kokonaispistemäärä: 130
Tuloksen luokitustaso: Erittäin hyvä
Onneksi olkoon! Olet suorittanut Tieteen Kuvalehden älykkyystestin. - sain..
kaameessa krapulassa tulokseksi 119.:) Mielestäni oli ihan hauska ja suht. monipuolinen testi.
- kun krapulassa
teit ja 119 sait!! :D
- Läskihanu
Taas tuli todistettua yks asia, sain 148.
(siis se todistettiin että puhun paskaa :D)- Sola kka
Oi ihanaa ku sä oot niin viisaskii, pusu hali rutistus sulle nallukkani!!!
Vasta nyt tiedän mitä rakkaus on!!!
*halii kaaaamalasti* :)))))))))))))))))))))))
..varautumatta mukaan lähteneenä.. onnekseni älyni on edes hiukan keskitasoa parempi vai miten se meni?.. tähän on tyytyminen.. ei ihan huipputasoa kuitenkaan.. mutta parempi näin kuin ei mitään.. mutta miten se pirun muistitesti liittyy älykkyyteen.. muistini kun ei ole maailman.. no mikä se nyt on???
- dsfgfdszgfsad
Taas "eräät" poistelee viestejään...eipä kannata pal vastaille sellasten juttuihin kun menee kankkulan kaivoon.
- padme_amidala
ne numerot juu, oisihan voinut lukea tehtävät ensin, eikä vastailla umpimähkään.
===
Nimi: padme
Kokonaispistemäärä: 127
Onneksi olkoon! Olet suorittanut Tieteen Kuvalehden älykkyystestin.
Napsauta selaimen Tulosta-painiketta, jos haluat säästää testisi tuloksen.
===- padme_amidala
Nimi: Padme
Kokonaispistemäärä: 134
Tuloksen luokitustaso: Huipputasoa
==========
Harjoitus tekee mestarin, niinkuin kaikessa muussakin. En taida kolmatta kertaa enää kuitenkaan viitsiä tehdä. - hilda-hymy
padme_amidala kirjoitti:
Nimi: Padme
Kokonaispistemäärä: 134
Tuloksen luokitustaso: Huipputasoa
==========
Harjoitus tekee mestarin, niinkuin kaikessa muussakin. En taida kolmatta kertaa enää kuitenkaan viitsiä tehdä.toisen kerran, ajatuksen kanssa, tulos 124.
Näköjään siitä on hyötyä, jos viittii käyttää aivojaan.
- Mensan jäsen.
En viitsi edes sanoa, ette ymmärtäisi kuitenkaa!
- Tontun-retale
Ai ai ai, tulos komeet 79 pojoa, eipä oo kehuttavaa :(
Mutta positiivisesti ajatellen joku saattaa saada vieläkin huonommat pisteet :p- hilda-hymy
että sun kirjoituksesi ovat piristäviä, ja mukavia.
Saavat hymyilemään.....tosi on.... - Tontun-retale
hilda-hymy kirjoitti:
että sun kirjoituksesi ovat piristäviä, ja mukavia.
Saavat hymyilemään.....tosi on....Thx :)
Eihän sitä näin yksinkertainen osaa olla epämukava tahi kiero ;)
Naapurinkii mummu sano v1984 että "...komee se on ku Clack Cable mutta melekosen yksinkertainen..."
Ihan kiva mummu, tosin sillä oli jo tuolloin aikast vaikee kaihi... - hilda-hymy
Tontun-retale kirjoitti:
Thx :)
Eihän sitä näin yksinkertainen osaa olla epämukava tahi kiero ;)
Naapurinkii mummu sano v1984 että "...komee se on ku Clack Cable mutta melekosen yksinkertainen..."
Ihan kiva mummu, tosin sillä oli jo tuolloin aikast vaikee kaihi...menee täydelleen hukkaan noi Äo lukemat, mä onstun aina munaan itteni.
Niinkun nyt eilen, serkun häissä.
Oli sitten se hääkimpun heitto, mut kiskottiin mukaan. No tietty mä sen kimpun sain.
Olin ihan puulla päähän humautettu, ja tokaisin että...
Ei jumankaut ole totta, ja kaikista vanahin muija vielä....
Hävetti, sali puolillaan uskovaisia, oli siellä muutama pakanakin, onneks... - Tontun-retale.
hilda-hymy kirjoitti:
menee täydelleen hukkaan noi Äo lukemat, mä onstun aina munaan itteni.
Niinkun nyt eilen, serkun häissä.
Oli sitten se hääkimpun heitto, mut kiskottiin mukaan. No tietty mä sen kimpun sain.
Olin ihan puulla päähän humautettu, ja tokaisin että...
Ei jumankaut ole totta, ja kaikista vanahin muija vielä....
Hävetti, sali puolillaan uskovaisia, oli siellä muutama pakanakin, onneks......kesähäät tulossa, onneks olkoon vaan :p
- hilda-hymy
Tontun-retale. kirjoitti:
...kesähäät tulossa, onneks olkoon vaan :p
kiire, miehestä tietookaan......
Mutta kimppu on, ja komee onkin..... - Tontun-retale.
hilda-hymy kirjoitti:
kiire, miehestä tietookaan......
Mutta kimppu on, ja komee onkin.....Eihän siihe nyt luulis menevän kauaakaan, tonne vaan niin sillä siitä pääsee ;)
http://www.suomi24.fi/ego/c_ris24/http://treffit.suomi24.fi/search.do?gender=1&provinceId=0&minAge=40&maxAge=50&withImage=on&lastLogin=1W&submit=Hae&method=search&search=simple - hilda-hymy
Tontun-retale. kirjoitti:
Eihän siihe nyt luulis menevän kauaakaan, tonne vaan niin sillä siitä pääsee ;)
http://www.suomi24.fi/ego/c_ris24/http://treffit.suomi24.fi/search.do?gender=1&provinceId=0&minAge=40&maxAge=50&withImage=on&lastLogin=1W&submit=Hae&method=search&search=simplekimpun, ilman miestä.....
- Tontun-retale.
hilda-hymy kirjoitti:
kimpun, ilman miestä.....
Yksin on hyvä olla :)
- valehtelija
on sellainen joka valehtelee kunnolla ja uskoo oman valeensa.
Sinua,aloittaja en tarkoita tällä.
Arvatkaapa,keitä tarkoitan?- On syyttää
Toisii valehtelijax.Mist sää tiiät kuinka fiksu toi Padme on.Must hyvii juttui kirjottaa.
- se koira
On syyttää kirjoitti:
Toisii valehtelijax.Mist sää tiiät kuinka fiksu toi Padme on.Must hyvii juttui kirjottaa.
älä johon kalikka kalahti hah
- sano kettu
pihlajanmarjoista.
- Carmelita*
Nimi: Carmelita
Kokonaispistemäärä: 124
Onneksi olkoon! Olet suorittanut Tieteen Kuvalehden älykkyystestin.- :D:D:D:D:D:D
aski voi olla tupakka tai karkki??? vai voiko???
- Maria****
sain kiireellä heitettyyn
vastauksiin 108. mä en ala - olisi ollut mieluummin 112....
T. MM.- Aloittaja!!
teinpä testin uudestaan ja ensimmäisellä siis tuo 117 nyt 124!!!! Kolmannella taas parempi ja niin pois päin!!:D:D:D:D
Nimi: tukkajumala
Kokonaispistemäärä: 124
/td>
Pistemääräsi oli korkeampi kuin 94 %:lla väestöstä keskimäärin.
et sellasta!!:D:D:D
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883