siis tämän aamun avauksen - omalta osaltani?
No - eilen ette ilmeisesti kukaan huomanneet, että en ns. ollut paikalla käytännössä ollenkaan, paitsi aamulla kahlasin palstani pikaisesti läpi, suljin koneen ja poistuin paikalta.
Oli taas niitä päiviä, että oli pakko lähteä tuulettumaan - en tarkoita, että istuisin täällä normaalisti ns. p***e homeessa, vaan vallan muista syistä.
Niin teki ilmeisesti moni muukin, kovin hiljainen näytti eilinen olleen....
Mutta taaksepoistuminen teki hyvää - oli tosi nasta tunne tulla takaisin.
Ei näin maanantaiaamuna voi vaatia tämän kummempia edes minulta, mutta loppuun perinteinen (ei ole videota, jee) - tällä kertaa yksi niistä ensimmäisistä omalla kasettimankalla äänitetyistä kappaleista *suoraan mikillä radiosta edellytti hiljaisuutta isolla h:lla* - metkaa huomata, kuinka laulun sanoma avautuu eri tavalla kuin silloin pienenä - ei kai se silloin oikeastaan avautunutkaan, kunhan vaan otettiin talteen silkasta äänittämisen riemusta:
- http://youtube.com/watch?v=ZxEazBfPVFg
"Where do I begin?
To tell the story of how great a love can be
The sweet love story that is older than the sea
The simple truth about the love she brings to me
Where do I start?
With her first hello
She gave a meaning to this empty world of mine
There'd never be another love, another time
She came into my life and made the living fine
She fills my heart
She fills my heart with very special things
With angels' songs, with wild imaginings
She fills my soul with so much love
That anywhere I go I'm never lonely
With her around, who could be lonely?
I reach for her hand
It's always there
How long does it last?
Can love be measured by the hours in a day?
I have no answers now, but this much I can say
I know I'll need her 'til the stars all burn away
And she'll be there
How long does it last?
Can love be measured by the hours in a day?
I have no answers now, but this much I can say
I know I'll need her 'til the stars all burn away
And she'll be there...."
Viikonalkua, t. MM.
Mä mistä alkaisin -
12
1067
Vastaukset
- ex_er1
sefu;o) Voi, voi, kun tota biisiä tuli veisattuu itekkin, tosin niin ettei muut kuullu=0)
Eipä ole ollut aikaa koneella istuu ja nytkin poistun samantien joten päivän jatkoja;o) - Alien-8
Joskus tekee ihan hyvää olla näissä live-elämän realiteeteissa parikin päivää kerrallaan.Ennen viivyin tääällä joka päivä tuntikausiakin,mutta..niin se maailma muuttuu,Eskoseni,ja me sen mukana:)
Tuskin silti tulen jättämään huuhaata,niinkauan kun se on olemassa.Pulliaisen Esa sanoi Agentsien jäätyä keikkatauolle reilu vuosi sitten:
"On pakko välillä pysähtyä, että pääsis taas eteenpäin...."
Kaikella on aikansa, tälläkin palstatouhulla, mutta huonompiakin tapoja viettää aikaansa on varmaankin olemassa - ei vaan nyt heti tule yhtään mieleen.....!
- sola
Kun omat sensorit on virittäytyneet sopivalle taajuudelle..joku biisi saattaa ykskaks kolahtaa kybällä :)
Mulla nuo ekat nauhotteet oli tuossa 80-luvun alkupuolella..ja sillonhan kuunneltiin kummallista syntikkapoppia ...ja sit Queenia, Kajagoogoota, Kissiä, Dingoa, Van Halenia..etc
Mun eka itte ostama kasetti oli Michael Jacksonin Thriller..vähä nolottaa tunnustaa.. ;))))
Tässäpä vähän toisenlainen versio Thrilleristä:
http://youtube.com/watch?v=LbvP7dT3Dx0Thriller on sattumalta ensimmäinen levy, jonka kuulin CD-muodossa, vuosi oli jotain 80-lukua.
Tutulla oli silloin tajuttoman kallis pyörittäjä, ja piti toki mennä ihmettelemään sitäkin.
Jacksonin levy pyöri silloin sattumalta demolevynä....
Mä petyin tuohon "Volga"- linkkiin - luulin jo, että se olisi ollut Sliipparien lyhyt akustinen "Volga, Volga - ruostetta helmassa..." (löytyy Metsäratio-älppäriltä)- musaa;
Man-of-Mystery kirjoitti:
Thriller on sattumalta ensimmäinen levy, jonka kuulin CD-muodossa, vuosi oli jotain 80-lukua.
Tutulla oli silloin tajuttoman kallis pyörittäjä, ja piti toki mennä ihmettelemään sitäkin.
Jacksonin levy pyöri silloin sattumalta demolevynä....
Mä petyin tuohon "Volga"- linkkiin - luulin jo, että se olisi ollut Sliipparien lyhyt akustinen "Volga, Volga - ruostetta helmassa..." (löytyy Metsäratio-älppäriltä) - Kylli.Kyllä (elossa vielä)
musaa; kirjoitti:
tuo Volga nyt kummittelee. Itse löysin vahingossa kauan kaipaamani Volgalied´in perjantaina.
Tässä teillekin Leharia.
http://www.youtube.com/watch?v=thz0s5PiBHE&feature=related
- MuisQuu
Kotiin on aina niin ihmeen hyvä tulla :o))))))))...
Toi sun linkittämä biisi on hieno, mut tuo mieleen sen leffan...ja siinä niin surullinen loppu.
Tässä linkki tuubin kautta todella hyvään tulkintaan...upealla kielellä...(klassikko).
Voiko mies tämän koskettavammin asian ilmaista..
http://youtube.com/watch?v=uEAGoLHMMoA&feature=relatedsiis nastaa tulla kotiin, tosin eilen oli ns. menoakin, mutta näin tällä kertaa....
Tuo Love Story on ajalta, jolloin olin muistaakseni peräti 10-vuotias, enkä ymmärtänyt laulusta sen kummempaa - radiohittejä se oli ja ne äänitettiin, siinä kaikki siihen aikaan.
Totta puhuen en ymmärrä vielä nytkään tuon aloitukseni laulun sanomaa (siis sen sanoituksen), mutta aina ah niin optimistinen vanhempi sisareni sanoi kerran "...sulla on kuule vanhainkotiin asti aikaa...." - että näin kuitenkin se tuli kerrottua.
Niin mikäkö? No se, minkä voimalla tämä maailma yleensä pysyy kasassa, jos on pysyäkseen.
Taas kerran kiertelyä, kaartelua ja lopuksi puoliväkisin totuus - sekin rautalangasta väännettynä. No - kukin ilmaisee itseään tavallaan....- MuisQuu
Man-of-Mystery kirjoitti:
siis nastaa tulla kotiin, tosin eilen oli ns. menoakin, mutta näin tällä kertaa....
Tuo Love Story on ajalta, jolloin olin muistaakseni peräti 10-vuotias, enkä ymmärtänyt laulusta sen kummempaa - radiohittejä se oli ja ne äänitettiin, siinä kaikki siihen aikaan.
Totta puhuen en ymmärrä vielä nytkään tuon aloitukseni laulun sanomaa (siis sen sanoituksen), mutta aina ah niin optimistinen vanhempi sisareni sanoi kerran "...sulla on kuule vanhainkotiin asti aikaa...." - että näin kuitenkin se tuli kerrottua.
Niin mikäkö? No se, minkä voimalla tämä maailma yleensä pysyy kasassa, jos on pysyäkseen.
Taas kerran kiertelyä, kaartelua ja lopuksi puoliväkisin totuus - sekin rautalangasta väännettynä. No - kukin ilmaisee itseään tavallaan....Silmät kiinni ja antaa melodian viedä...omiin sfääreihinsä:o))...
Absoluuttinen totuus....rautalangasta..;o))...
http://youtube.com/watch?v=vQVeaIHWWck
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450