helvetillinen kipu

anaaliseksissä

Mies vonkasi ja vonkasi peppuseksiä puoli vuotta joka päivä.. Mua ällötti ajatuskin, osittain varmaan siksi, kun olen sairaanhoitajana ihan eri tavalla tekemisissä ihmisen elimistön kanssa.. Mä en osaa ajatella SUOLTA mitenkään eroottisena paikkana.. Sinne pistetään peräruiskeet ja se otetaan vatsan läpi ulos kun sitä leikataan. Ällöä? No sitä se just on.
No suostuin kuitenkin kun kaikki peppuseksin ihanuutta niin hehkutti. Liekö sit jännitys / mielikuvat sit aiheutti sen, mutta mulla se sattui niin että varmaan koko kerrostalo heräsi mun huutoon. Laitettiin liukasteet ja ylihitaasti aloiettiin niin että mä työnsin itseäni kalua vasten että varmasti menee juuri mun tahtiin. Muutaman kerran kokeiltiin kun ajattelin että siihen tottuu mutta ei helvetti. Ei yhtään hetkeä ollut etteikö olisi ollut helvetillistä kipua. Mieheni munakin kyl on aika iso että pienemmän kans olis saattanut paremmin onnistua. Vertakin tuli monta päivää sen jälkeen.
Lopetin sit hommat kokonaan. Siitä on nyt vuosi eikä ole mieskään vongannut enää, kun huomasi kuinka kipeää se kävi. Eihän normaali ihminen nauti toisen AIDOSTA kivusta.
Mutta onpahan kokeiltu.

18

4860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä.

"Sairaanhoitaja" taas vauhdissa...

• meinaa?

sh olen ja mitä sit?

• kiitos vaan
        meinaa? kirjoitti:

sh olen ja mitä sit?

"sairaanhoitaja" valehteli aikanaan palstalla suut ja silmät täyteen. Se jäi kiinni housut kintuissa kun väitti läääkäreiden varoitelleen vaikka mitä. Ethän tee samaa tyhmyyttä.

• hellalettas
        kiitos vaan kirjoitti:

"sairaanhoitaja" valehteli aikanaan palstalla suut ja silmät täyteen. Se jäi kiinni housut kintuissa kun väitti läääkäreiden varoitelleen vaikka mitä. Ethän tee samaa tyhmyyttä.

teitä. mitä mä nyt valehtelemaan täällä vieraille ihmisille. Kunhan vaan kerroin juttuni. Sori vaan.

• Athena

...ja kipu kuulu kuule yhteen, ei jos se tehdään oikein. Ei minuun ainakaan ole koskaan koskenut. Tottakai lihasten venyminen tuntuu, mutta ei sekään koske vaan tuntuu hyvälle.

Tuo "laitettiin liukasteet ja ylihitaasti aloiettiin niin että mä työnsin itseäni kalua vasten" kertoo jo paljon. Ei sitä noin aloiteta, ei ainakaan jos kyseessä on sellainen henkilö joka sitä ei ole koskaan ennen tehnyt. Pitää aloittaa hitaasti ja hellästi sormilla venytellen, opetella rentoutumaan niiden ollessa sisällä. Myös pienikokoinen dildo on aloittelijalle hyvä apuväline.

Jos ei viitsitä ottaa asiasta selvää ennen peppuseksin harrastamista, mitä kannattaa ja pitää tehdä ja miten, niin varmaan koskee. Se on ihan omaa hölmöyttä. Juuri tuon hölmöyden takia tullaan sitten valittamaan, että "voi kun koskee" ja "miten kukaan voi nauttia tuollaisesta". Jos todellakin olet sairaanhoitaja, niin olisi luullut että olisit valmistautunut peppuseksiin vähän paremmin, vaikka kyllä se tavan maalaisjärkikin riittää. Nyt se näytti valitettavasti puuttuvan.

• ATHENA!

Mä kävin kauppareissulla seksikaupassa ennen kun aloiteltiin. Ostin anustapin ja sitä pidin usein ja aina kun muutenkin harrastettiin seksiä että peppu tottuis että siellä jotain on. Mies nuoli takapuolta (koska se tuntuu hyvältä ja kuulemma auttaa rentoutumaan). Sit kokeiltiin sormia. Myöskin harrastettiin pimppiseksiä ihan normisti ennen anaalia. Kaikki tehtiin niin ku pitääkin. Onko nyt hyvä?
        Silti se käy kipeetä. Joten lopeta saatana tuo narina! Eiköhän jokainen peppuseksin kokeilija tiedä mitä pitää tehdä ennen kun siihen ryhtyy? En tiennyt että siitä pitää ihan erikseen kirjoittaa että "ostin anustapin blaa blaa blaa"

• hoitsutytteli!
        ATHENA! kirjoitti:

Mä kävin kauppareissulla seksikaupassa ennen kun aloiteltiin. Ostin anustapin ja sitä pidin usein ja aina kun muutenkin harrastettiin seksiä että peppu tottuis että siellä jotain on. Mies nuoli takapuolta (koska se tuntuu hyvältä ja kuulemma auttaa rentoutumaan). Sit kokeiltiin sormia. Myöskin harrastettiin pimppiseksiä ihan normisti ennen anaalia. Kaikki tehtiin niin ku pitääkin. Onko nyt hyvä?
        Silti se käy kipeetä. Joten lopeta saatana tuo narina! Eiköhän jokainen peppuseksin kokeilija tiedä mitä pitää tehdä ennen kun siihen ryhtyy? En tiennyt että siitä pitää ihan erikseen kirjoittaa että "ostin anustapin blaa blaa blaa"

Osta itsellesi sellainen pumpattava anustappi. Sillä kun harjoittelet jonkin aikaa (muutaman viikon), niin eiköhän se perseseksikin ala luistamaan!

ps. Kyllä se peppu on tottunut siihen, että siellä jotain on (oletan, että sinullakin on joskus ollut paskahätä?)!

• pitää kerrata
        hoitsutytteli! kirjoitti:

Osta itsellesi sellainen pumpattava anustappi. Sillä kun harjoittelet jonkin aikaa (muutaman viikon), niin eiköhän se perseseksikin ala luistamaan!

ps. Kyllä se peppu on tottunut siihen, että siellä jotain on (oletan, että sinullakin on joskus ollut paskahätä?)!

sulle vähän ihmisen fysiologiaa. Kun paska kulkee eteenpäin suolessa niin suoli se itse sitä työntää eteenpäin. Kun taas suoleen tungetaan jotain väärää kautta niin se taas ei olekaan suolelle niin luonnollista. Johtuisikohan siitä osittain se kipu? Voi saateri kun ihmisen anatomiasta ja fysiologiasta tietämättömät viitsii kinastella.

• johtuiskohan
        pitää kerrata kirjoitti:

sulle vähän ihmisen fysiologiaa. Kun paska kulkee eteenpäin suolessa niin suoli se itse sitä työntää eteenpäin. Kun taas suoleen tungetaan jotain väärää kautta niin se taas ei olekaan suolelle niin luonnollista. Johtuisikohan siitä osittain se kipu? Voi saateri kun ihmisen anatomiasta ja fysiologiasta tietämättömät viitsii kinastella.

se kipu siitä, että sen tyttelin persaukko ei ole venyny tarpeeksi? Mitäs anatomian professori siihen sanoo?

• ne enää nykyään
        pitää kerrata kirjoitti:

taida opettaa ihmisen anatomiaa hoitsuille?

• kokenut
        pitää kerrata kirjoitti:

Jos anaaliseksissä sattuu niin syynä on kitka, liiallinen peräaukon lihasten venytys tai haavauma/pukama. Peräsuolessa ei tiettävästi ole liikesuunnan tunnistinta edes Toni Halmeella.

• Athena
        ATHENA! kirjoitti:

Ei täällä olla mitään saamarin ajatusten lukijoita. Luulisi aikuisen ihmisen sen tajuavan jo itsekin ja jos et sen vertaa viitsi viestiä kirjoittaessasi mainita, että mitä sitä on sitten oikeastaan tehty, niin turha siitä on tulla ihmisille vittuilemaan, jos saavat väärän käsityksen. Jälleen kerran tuli loistava esimerkki perusteellisesta hölmöydestä.>:-(

• Tarjoaja

"Siitä on nyt vuosi eikä ole mieskään vongannut enää, kun huomasi kuinka kipeää se kävi. "

Jep eli mies on joutunut sitten menemään muualle tämän perään, onhan se ikävää.

• Athena ja muut

Hauskaa nähdä miten te oikeasti suututte, otatte henkilökohtaisesti jos joku ei perseennuohoamisesta tykkääkään. Repikää te omat aukkonne vaikka 20-senttiseksi. Mä häivyn, jatkakaa keskenänne kinastelua.

Heippa :)

• provolle
        Athena ja muut kirjoitti:

Hauskaa nähdä miten te oikeasti suututte, otatte henkilökohtaisesti jos joku ei perseennuohoamisesta tykkääkään. Repikää te omat aukkonne vaikka 20-senttiseksi. Mä häivyn, jatkakaa keskenänne kinastelua.

Heippa :)

"Mä häivyn, "

Lupaat vain kuten aina ennenkin. Et kuitenkaan kestä ilman provoista hermostuvien vastauksia joten palaat kohta takaisin uudella nimimerkillä. Miten olisi vaikkapa "ns. anusseksipoliisi".

• evelie

...täällä myös hoitsu, joka tosin nauttii peppuseksistä täysin siemauksin :)

• sairaita

luin teidän keskustelua ja voi luoja että persettä pitää venyttää ja sinne tungetaan kaikkea kamaa.jos ei pillu tunnu enää miltään niin huh huh.jos mua joku äijä kiksauttais ja sitten sanois että anna tästälähin persettä niin sanoisin että ettiköön muualta perseensä.kun mikään ei tunnu enään miltään.naiset uhratkaa perseenne!

• kokeilin

kerran kännipäissäni antaa persettä niin ihan karsee kokemus oli se kyllä.onneks on niin tiukka vittu,että ei ole äijät persettä tullut pyytämään koskaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3286
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe