Otsikko sen kertoo^ Eli minkä telenovelan tahtoisitte nähdä, jos se nyt on enää Suomessa mahdollista...? Ja nimenomaan Subilta, kello kuuden telenovelana?
Itse haluaisin nähdä joko Amor a Palosin, La Estrambótica Anastasian tai Anita no Te rajesin (
Minkä telenovelan tahtoisit nähdä?
17
967
Vastaukset
- jklxy
Oikein paljon lisää Lemmen viemän jaksoja.
- Anonyyymi
Jos kyse on telenovelista, niin Ser Bonita No Bastan! Tai La Estrambotica Anastasian! Kello kuuden telenovelaksi tarvitaan jotain jännittävää ja tapahtumatäyteistä, ja sitä on noissa kahdessa telenovelassa!
- Oribel
Että alkas La Tormenta.
Siinä on tuhkiksen Valentina/Bella ja sit Zorrosta Diego :) Lääh.. - Staceyyh
Oribel kirjoitti:
Että alkas La Tormenta.
Siinä on tuhkiksen Valentina/Bella ja sit Zorrosta Diego :) Lääh..La Tormentakin olisi kiva nähdä... Mutta en sitten tiedä, iskisikö minuun muu kuin RCTV:n telenovela :)
- Aouda
Estrambótica Anastasia kiinnostaa, mutta niin moni muukin. Esimerkiksi Niña de mis ojos, Mi prima ciela, Amor a palos...
- blackmagictiger
ihmeiden aika < uusintana
sitten Joku brassisarja subille
- tuunari
kunhan vain tulevat :-)
- kattoisin
Mis tres hermanas!
- Chiquitita
Mä haluisin nähdä Estrambotica Anastacian, kun siinä on varmaan puolet Tuhkiksen näyttelijöistä. Muutkin käy, kunhan niissä on Marianela González ja Hugo Vásquez. :) Ei ne kyllä varmaan oo näytellyt samassa telenovelassa Tuhkiksen lisäksi, paitsi jossain kai, mut en nyt muista mikä se oli... :)
- Estrambótica
Marianela ja Hugo on näytelleet yhdessä samassa telenovelassa MGB:n lisäksi, nimittäin Ser Bonita No Bastassa. Olisi sekin telenovela ihana nähdä, pääosassa on Ricardo Álamo (jos ette ole nähneet JLV:ä niin ette tiedä mistä herkkupalasta jäitte paitsi :) )
- vaan
Estrambótica kirjoitti:
Marianela ja Hugo on näytelleet yhdessä samassa telenovelassa MGB:n lisäksi, nimittäin Ser Bonita No Bastassa. Olisi sekin telenovela ihana nähdä, pääosassa on Ricardo Álamo (jos ette ole nähneet JLV:ä niin ette tiedä mistä herkkupalasta jäitte paitsi :) )
pääosassa Ricardo Alamo. Siin on kyllä mies mun makuun!!!!
- MoonAngel
Ehkäpä Mis Tres Hermanas, La Tormenta tai Ser Bonita No Basta =) Olen kyllä nähnytkin La Tormentaa, mutta koneelta ja ilman tekstityksiä ja kielitaito kun on vähän niin ja näin...
- telenovelafani
Ehdottomasti vuonna 2001 valmistuneen telenovelan La Niña de Mis Ojos
- tuhkis
La Niña de Mis Ojos, La tormenta, anita no te rajes ja muita telenoveloita missä naty ois x) se on nii hyvä. mut jos vaa yks nii toi eka, koska siin on naty ja juanpablo kumpiki :)
- jerocin
Voitko kertoo mist latasit Mun La niña de Mis Ojosin? :)
- telenovelafani
jerocin kirjoitti:
Voitko kertoo mist latasit Mun La niña de Mis Ojosin? :)
jerocin; mitä tämä tarkoittaa "Mun La niña de Mis Ojosin" ???? XD
- jerocin
telenovelafani kirjoitti:
jerocin; mitä tämä tarkoittaa "Mun La niña de Mis Ojosin" ???? XD
La niña de Mis Ojosin*(korjaus) telenovelafani olit laittanut että olit ladannut La niña de Mis Ojosin jostain niin voitko kertoa sivun tai linkittää sen? en sit oo varma kirjotetaanks se La niña de Mis Ojos, mut eiks se oo se mis on Natalia Streignard ja Juan Pablo Raba esittämäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123856Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja313240Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2973222Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82050- 2541911
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81858Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2461476- 811411
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431214Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81133