Minkä telenovelan tahtoisit nähdä?

Staceyyh

Otsikko sen kertoo^ Eli minkä telenovelan tahtoisitte nähdä, jos se nyt on enää Suomessa mahdollista...? Ja nimenomaan Subilta, kello kuuden telenovelana?

Itse haluaisin nähdä joko Amor a Palosin, La Estrambótica Anastasian tai Anita no Te rajesin (

17

1032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jklxy

Oikein paljon lisää Lemmen viemän jaksoja.

• Anonyyymi

Jos kyse on telenovelista, niin Ser Bonita No Bastan! Tai La Estrambotica Anastasian! Kello kuuden telenovelaksi tarvitaan jotain jännittävää ja tapahtumatäyteistä, ja sitä on noissa kahdessa telenovelassa!

• Oribel

Että alkas La Tormenta.

Siinä on tuhkiksen Valentina/Bella ja sit Zorrosta Diego :) Lääh..

• Staceyyh
        Oribel kirjoitti:

Että alkas La Tormenta.

Siinä on tuhkiksen Valentina/Bella ja sit Zorrosta Diego :) Lääh..

La Tormentakin olisi kiva nähdä... Mutta en sitten tiedä, iskisikö minuun muu kuin RCTV:n telenovela :)

• Aouda

Estrambótica Anastasia kiinnostaa, mutta niin moni muukin. Esimerkiksi Niña de mis ojos, Mi prima ciela, Amor a palos...

• blackmagictiger

ihmeiden aika < uusintana
        sitten Joku brassisarja subille

• tuunari

kunhan vain tulevat :-)

• kattoisin

Mis tres hermanas!

• Chiquitita

Mä haluisin nähdä Estrambotica Anastacian, kun siinä on varmaan puolet Tuhkiksen näyttelijöistä. Muutkin käy, kunhan niissä on Marianela González ja Hugo Vásquez. :) Ei ne kyllä varmaan oo näytellyt samassa telenovelassa Tuhkiksen lisäksi, paitsi jossain kai, mut en nyt muista mikä se oli... :)

• Estrambótica

Marianela ja Hugo on näytelleet yhdessä samassa telenovelassa MGB:n lisäksi, nimittäin Ser Bonita No Bastassa. Olisi sekin telenovela ihana nähdä, pääosassa on Ricardo Álamo (jos ette ole nähneet JLV:ä niin ette tiedä mistä herkkupalasta jäitte paitsi :) )

• vaan
        Estrambótica kirjoitti:

Marianela ja Hugo on näytelleet yhdessä samassa telenovelassa MGB:n lisäksi, nimittäin Ser Bonita No Bastassa. Olisi sekin telenovela ihana nähdä, pääosassa on Ricardo Álamo (jos ette ole nähneet JLV:ä niin ette tiedä mistä herkkupalasta jäitte paitsi :) )

pääosassa Ricardo Alamo. Siin on kyllä mies mun makuun!!!!

• MoonAngel

Ehkäpä Mis Tres Hermanas, La Tormenta tai Ser Bonita No Basta =) Olen kyllä nähnytkin La Tormentaa, mutta koneelta ja ilman tekstityksiä ja kielitaito kun on vähän niin ja näin...

• telenovelafani

Ehdottomasti vuonna 2001 valmistuneen telenovelan La Niña de Mis Ojos

• tuhkis

La Niña de Mis Ojos, La tormenta, anita no te rajes ja muita telenoveloita missä naty ois x) se on nii hyvä. mut jos vaa yks nii toi eka, koska siin on naty ja juanpablo kumpiki :)

• jerocin

Voitko kertoo mist latasit Mun La niña de Mis Ojosin? :)

• telenovelafani
        jerocin kirjoitti:

Voitko kertoo mist latasit Mun La niña de Mis Ojosin? :)

jerocin; mitä tämä tarkoittaa "Mun La niña de Mis Ojosin" ???? XD

• jerocin
        telenovelafani kirjoitti:

jerocin; mitä tämä tarkoittaa "Mun La niña de Mis Ojosin" ???? XD

La niña de Mis Ojosin*(korjaus) telenovelafani olit laittanut että olit ladannut La niña de Mis Ojosin jostain niin voitko kertoa sivun tai linkittää sen? en sit oo varma kirjotetaanks se La niña de Mis Ojos, mut eiks se oo se mis on Natalia Streignard ja Juan Pablo Raba esittämäs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2605
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      47
      1785
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      146
      1387
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      340
      1290
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      345
      1244
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1166
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      57
      1103
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1002
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      976
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      883
    Aihe