"Tämähän on niin kuin teinien kuhertelun jälkiseurantaa" valtiotieteen tohtori Jukka Tarkka napauttaa Matti Vanhasen kohukäräjistä.
"Ainakin minun silmissäni Vanhasen maine kärsii, koska tämä osoittaa huonoa harkintaa."Tarkka lataa.
Valtiotieteen tohtori Jukka Tarkka on tämän hetken arvostetuimpia suomalaisen politiikan tutkijoita.
Matti Vanhasen naisseikkailuille nettimetsästyksineen, tekstiviestillä päättämisineen nauraa koko maailma. Jopa USA:ssa uutiskanava Fox News noteerasi Vanhasen seksiskandaalin näyttävästi, vaikka se ei maininnut sanallakaan Vanhasen taannoisesta USA:n matkasta.
Briteissä ja Ruotsissa Vanhaselle nauretaan yleisesti.
Tällaista markkinointia tekee KEPUn puheenjohtaja Suomelle.
Vanhasen menetetty maine
7
304
Vastaukset
- nauravat ja me
joudutaan siitä kärsimään - monessa suhteessa.
- ei kukaan usko
Sama se on ulkomailla. Siellä tunnistetaan, että oppositio lähettää kyseenalaista uutista maailmalle. Viikon päästä ei kukaan muista enää mitään. Kuiva roska lakastuu.
- voi voi voi voi
Tämä oli Suomen pääministeriltä erittäin harkitsematon teko. Vanhasen julkisuudenkipeys ja mediapeli ei tällä kertaa onnistunut, nyt oli pelimerkit väärät. Vanhasella ei ole muuta mahdollisuutta, kuin voittaa tämä käräjöinti, muutoin Vanhaselle käy tosi nolosti, jos häviää käräjät.
- häviää
vanhasen voitto käräjillä olis oikeuden (tasavertaisen ja rehellisen) tappio
- äijä vain
linnaan haamukirjoittajansa kanssa, mikäkin rahanpyydys ei muuta kun telkien taa vain, ihmisten elämästä ei tarvitse ilman lupaa kenenkään kirjoittaa .
- sama mitä
känän silmissä kärsii, jukka tarkka kaikkien alojen asiantuntijana on aina aukomassa päätään, ymmärtäähä sen hänen motiivinsa, samaa äärioikeistolaista porukkaa etkenon kanssa,hyi.
- Mr X
Jukka Tarkka on oikeassa. Tässä casessa Matti Vanhanen voi vain hävitä. Siis riippumatta mitä oikeus päättää.
Jo nyt negatiivisen julkisuuden määrä on ollut iso ja pahempaa on vielä tulossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221