Lomareissun krapulasta selviäminen...

Lomalle***

Olen lähdössä viikon loma reissulle ja siellähän tulee tissuteltua joka ilta ja joskus päivälläkin. Kertokaa miten olette selvinneet reissusta ja sen jälkeen töihin????

4

1827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomalla,

Silloin kun on loma niin ei viitti stressata vaik paha kankkunen olisikin. Samoilla keinoilla helpottaa kun kotonakin. Pehmeä lasku töihin vaan eli vikoina päivinä juot kohtuudella.

• 2 viikkoa etelässä

Oltiin jätkäporukalla thaimaassa 2 viikkoa. Juotua tuli jokapäivä enemmän ja vähemmän. Aamu aloitettiin yleensä rohkeella huikalla jotain terävää. Huorissa käytiin ja taas juotiin. Sellainen kunnon äijäreissu. Koneessa en enää ottanut mitään takaisin tulleesa. Thaimaasta saa reseptilääkkeitä kaupasta ja esim imovane on ihan ehdoton. Kaksi nappia naamaan ja heräsin seutulassa. Pari lonkeroa kentällä ja kotiin jatkaan unia. Kolmepäivää vapaata reissun jälkeen ja pari diabamia pelkotiloihin. Unta kaaliin ja pari lonkeroa janoon jos yöllä heräsi. Eihän siitä täysin toipunut kolmessa päivässä mutta ainakin sai nukuttua ja tieto siitä että oli vielä vapaata kun pääsi kotiin helpotti kummasti. Toiset meni töihin suoraan seuraavana päivänä!!??

Mää olin kotona ovet ja ikkunat kiinni ja puhelin pois päältä.

• profi*

Jamaikalla 3 viikkoa all inclusivessa. Ensimmäinen kalja viim. klo 10 aamulla ja sitä menoa sitten koko päivän myöhään iltaan asti. En ollut päivääkään selvinpäin joskin vain muutamana päivänä perseet olalla, kun erehdyin vetämään rommia. Takaisinlento selvinpäin, uni maittoi koneessa ja kotonakin. Tosin piti mennä päivän päästä jo duuniin, vähän väsytti mutta sen tekee aikaerokin.

Mä uskon, että siellä hikoo niin perkeleesti että aine poistuu melkein yhtä nopeesti kuin sitä ottaa sisäänsä. Jos tuollaisen putken joisi kotona niin ei ilman pameja selviäisi millään.

• mkkk
        profi* kirjoitti:

Jamaikalla 3 viikkoa all inclusivessa. Ensimmäinen kalja viim. klo 10 aamulla ja sitä menoa sitten koko päivän myöhään iltaan asti. En ollut päivääkään selvinpäin joskin vain muutamana päivänä perseet olalla, kun erehdyin vetämään rommia. Takaisinlento selvinpäin, uni maittoi koneessa ja kotonakin. Tosin piti mennä päivän päästä jo duuniin, vähän väsytti mutta sen tekee aikaerokin.

Mä uskon, että siellä hikoo niin perkeleesti että aine poistuu melkein yhtä nopeesti kuin sitä ottaa sisäänsä. Jos tuollaisen putken joisi kotona niin ei ilman pameja selviäisi millään.

vain yhtä laatua illan aikana ja välillä juo pelkkää vettä. Vältä tupakointia. Syö ennen kuin alat nauttimaan alkoholia. Ennen nukkumaan meno juon paljon vettä ja ota burana. Aamusta juo vettä heti herättyäsi ja ota burana pienet unet, herättyäsi syö kunnon aamupala ja lähde kävelylle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe