tuommonen pitäs viedä II-vaiheen ekalle ajokerralle, eli oonko saanu ko. todistuksen sillon ku oon läpässy inssin/teoriakokeen? vai riittääkö pelkkä ajokortti? olen siis suorittanut kortin autokoulun kautta..
Todistus kuljettajaopetuksesta/ II-vaihe
5
837
Vastaukset
- kysynyt siltä
joka tällaisen ukaasin on sinulle antanut?
- konttoristi ak
Todistus saadusta kuljettajaopetuksesta ja suoritetusta kuljettajantutkinnosta (AKEN lomake E100) viedään II-vaiheessa autokouluun, mikäli olet suorittanut ajokorttisi opetusluvalla tai toisessa autokoulussa.
Mikäli olet suorittanut I-vaiheen toisessa autokoulussa, voit hakea sen sieltä. (Jotkut meistä autokoulun konttoristeista voivat tosin soittaakin sinne vanhaan kouluusi ja kysyä puhelimitse pimeänpäiväyksesi.) Autokoulut säilyttävät lomaketta E100 kymmenen vuotta vähintään. - _mntt
Olet ilmeisesti suorittanut I-vaiheen opetusluvalla. Silloin tarvitaan vihreäpohjainen opetus- ja tutkintotodistus kakkosvaiheeseen, jotta saadaan selville pimeälläajon päivämäärä.
Jos olet ollut I-vaiheessa jossain toisessa autokoulussa, pitäisi mun tietojen mukaan riittää pelkkä pimeänajontodistus ja oma ajokortti. Välillä riittää, kun autokoululta soitetaan edelliseen autokouluun.
Koska poliisilaitokselle vietävässä kakkosvaiheen todistuksessa on tultava ilmi kaikki mahdolliset päivämäärät.
Toivottavasti täsmensi.(:- ainkaan
tarvinnu sinne mitään lappuja viedä. opettaja kysy vaan ku 2vaiheeseen meni et oonko ajanu pimeän jo.
- konttoristi ak
ainkaan kirjoitti:
tarvinnu sinne mitään lappuja viedä. opettaja kysy vaan ku 2vaiheeseen meni et oonko ajanu pimeän jo.
eli jos menit takaisin omaan autokouluusi II-vaiheeseen, et tarvinnut todistusta (koska ne näki sen päiväyksen koneelta). Mutta kyllä poliisilaitokselle vietävään todistukseen tarvitaan ihan oikea, virallinen päiväys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831579Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721390Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271354Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
- 11941