En ole vieläkään saanut kotiutuksiani!!!
Missä viipyvät Wincapitan rahat?
64
7717
Vastaukset
- raukkaa
soitappa äiteelle, kyllä se lohduttaa.
- Cluso627 .
Jos tiedät asiasta jotain.
Onko ponzi jo kaatunut?
- cluso627.
!!! missä rahat!!!
- cluso 627.
jo äiteelle, ei tiennyt koko asiasta enempää ku minäkään.
- cluso 627.
cluso 627. kirjoitti:
jo äiteelle, ei tiennyt koko asiasta enempää ku minäkään.
tiesi, mulla taitaa ollakin hyvät geenit.
- Cluso627...
cluso 627. kirjoitti:
tiesi, mulla taitaa ollakin hyvät geenit.
Onko ponzi kaatunut???
- FYI
lauantaina 23.2. tänne kyselemään tuota samaa asiaa.
Saattaa olla, että löytyy melko vähän tyytymättömiä jäseniä.
Jos löytyy, niin vain ns. keiloja sellaisia..- Cluso627...
Aika pitkä aika!
- FYI
Cluso627... kirjoitti:
Aika pitkä aika!
kun sinäkään et näköjään jaksa niin kauan odottaa.
Ei niitä kotiutuspyyntöjäkään ole kuin jotain 10000, eli on se kumma, jos kestää, eikö..?
Kyllä on kärsimätöntä porukkaa.
Ensin suostutaan odottamaan se tarvittava puoli vuotta, mutta se viikko, se kyllä tekee tiukkaa ja ahistaa..
jopa ulkopuolisilla. - Cluso627....
FYI kirjoitti:
kun sinäkään et näköjään jaksa niin kauan odottaa.
Ei niitä kotiutuspyyntöjäkään ole kuin jotain 10000, eli on se kumma, jos kestää, eikö..?
Kyllä on kärsimätöntä porukkaa.
Ensin suostutaan odottamaan se tarvittava puoli vuotta, mutta se viikko, se kyllä tekee tiukkaa ja ahistaa..
jopa ulkopuolisilla.Haluan rahani!
- FYI
Cluso627.... kirjoitti:
Haluan rahani!
Liiallisten odotusten asettaminen vain on typerää..
- Cluso627..
Mitä ihmettä?
Mihin voi soittaa???- Cluso627.
Jees, viimein tuli hillot. Äh - ne olikin soskusta...
- Cluso627 .
Cluso627. kirjoitti:
Jees, viimein tuli hillot. Äh - ne olikin soskusta...
Mitä hemmettiä!!!
- Cluso627..
MINNE VOIN SOITTAA!!!
- kertomassa
Mummolle, tai mummon serkulle.
- ku saatiin
syttymään nuotio tämänkin "keskusteluaiheen" viereen, oispa makkarata.
- Cluso627.
lukekaa viralliselta palstalta niin tajuatte että minä en ole mukana toiminnassa lauantaina
- ole mitä
tykkäät luso627
- sinäkin Ada
ole mitä kirjoitti:
tykkäät luso627
äkkiä kommenttisi ennenkuin nuotio sammuu.
- minne kannattaa soittaa
ole mitä kirjoitti:
tykkäät luso627
Soita maatalousneuvojalle.
- Cluso627.
ole mitä kirjoitti:
tykkäät luso627
Kirjoitin palstan sheriffille,että ottaa IP-numeron talteen yhestä missä väitetään kirjoittajan olevan minä!Ja varmasti teen rikosilmoituksen en tutkintapyyntöä vaan rikosilmoituksen.Meni teiltä hermot vatustajat:)
Sen kirjoitin itse missä pyydän emaili osoitetta.
-T Antti Matti Pietari Suhonen - pojjaat
minne kannattaa soittaa kirjoitti:
Soita maatalousneuvojalle.
mulle tuotiin justiinsa lääkkeet ja kohta rupiaa nukuttaan, öitä vaan teillekin, nähhään aamulla ruokalassa.
- älä hermostu
Cluso627. kirjoitti:
Kirjoitin palstan sheriffille,että ottaa IP-numeron talteen yhestä missä väitetään kirjoittajan olevan minä!Ja varmasti teen rikosilmoituksen en tutkintapyyntöä vaan rikosilmoituksen.Meni teiltä hermot vatustajat:)
-T Antti Matti Pietari Suhonentämähän on palsta, missä voi vitsailla ihan ajan kuluksi, ei tämä ole mitään vakavaa.
- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
-T Antti Matti Pietari SuhonenSe rikosilmoitus tulee usko mikkopa!Sä et osaa etes ampua sorsaa häkäänkö ne kuoli'?
ADa.Mikkopa,Mursis,Phaipola ja mikä hiton JXX verkkomaha kyllä on kaikki menny vvvv
suosittelisin tälläisen palstan lopettamista kerta itse uralin sheriffikään ei pysty tätä pitään kurissa!Adan poika ei pääsy Uttiin se sitä kismittää:))Santahaminaan RUAHAHAHHA! - Antti Suhonen
älä hermostu kirjoitti:
tämähän on palsta, missä voi vitsailla ihan ajan kuluksi, ei tämä ole mitään vakavaa.
Hermostu vaan niin näytti käyvän vatustajille niin se on oikea FBI;n kuori itse mursiskin on sen nähnyt ja Adaflinkillä on kopio siitä ja KRP;llä joten se on 110%tisti aito.Ja Fbillä ei ollut mitään sanottavaa clubista ja heillä on resursseja enempi ku kellään tässä maailmassa.Veroista en tiedä muutako sen,että se ei FBI;tä kiinnosta eikä mitkään lisenssimaksut
1.Heitä kiinnostaa terrorismi
2.Rahanpesu
3.Huumeet
4.Ihmiskauppa yms ja taatusti clubin sivut olis ollut jo ajat sitten l
yöty alas jos jotain hämärää olis ollu,muttako ei ole. - on tämä
Cluso627. kirjoitti:
Se rikosilmoitus tulee usko mikkopa!Sä et osaa etes ampua sorsaa häkäänkö ne kuoli'?
ADa.Mikkopa,Mursis,Phaipola ja mikä hiton JXX verkkomaha kyllä on kaikki menny vvvv
suosittelisin tälläisen palstan lopettamista kerta itse uralin sheriffikään ei pysty tätä pitään kurissa!Adan poika ei pääsy Uttiin se sitä kismittää:))Santahaminaan RUAHAHAHHA!kirjottelu kuin lastentarhasta. Täällä suomi24 osastolla ei ole mitään järkevää kirjoittelua.
- kirjoitin
Antti Suhonen kirjoitti:
Hermostu vaan niin näytti käyvän vatustajille niin se on oikea FBI;n kuori itse mursiskin on sen nähnyt ja Adaflinkillä on kopio siitä ja KRP;llä joten se on 110%tisti aito.Ja Fbillä ei ollut mitään sanottavaa clubista ja heillä on resursseja enempi ku kellään tässä maailmassa.Veroista en tiedä muutako sen,että se ei FBI;tä kiinnosta eikä mitkään lisenssimaksut
1.Heitä kiinnostaa terrorismi
2.Rahanpesu
3.Huumeet
4.Ihmiskauppa yms ja taatusti clubin sivut olis ollut jo ajat sitten l
yöty alas jos jotain hämärää olis ollu,muttako ei ole.äsken ainakin 6 viestiä tuohon ketjuun ihan pirruuttani.
Klubi on aito ja toimii, rakit vaan räksyttää. - tämähän
on tämä kirjoitti:
kirjottelu kuin lastentarhasta. Täällä suomi24 osastolla ei ole mitään järkevää kirjoittelua.
on hauskaa, tiiä vaikka MTV 3 nappaisi tästä vielä uutisaiheen.
- FYI
Cluso627. kirjoitti:
-T Antti Matti Pietari Suhonenf**y***i**********@suomi24.fi
Eli *:ien paikalle tarvittavat kirjaimet.
Jos tämä rajaisi edes osan spämmäreistä pois.
Tai no, kohtahan joku sen oikean ratkaisun jo pistää kliimaksin kourissa, kliimaksikyylä-pokaali ensimmäiselle tällaiselle sankarille.
Tuohon osoitteeseen voit siis laittaa, jos jotain kiinnostavaa löytyy.
Spämmereiden kannattaa harkita kahteen kertaan.
Teiltä en halua yhtäkään postia.
Muistakaa, että elämme kuitenkin oikeusvaltiossa. - Antti Suhonen
FYI kirjoitti:
f**y***i**********@suomi24.fi
Eli *:ien paikalle tarvittavat kirjaimet.
Jos tämä rajaisi edes osan spämmäreistä pois.
Tai no, kohtahan joku sen oikean ratkaisun jo pistää kliimaksin kourissa, kliimaksikyylä-pokaali ensimmäiselle tällaiselle sankarille.
Tuohon osoitteeseen voit siis laittaa, jos jotain kiinnostavaa löytyy.
Spämmereiden kannattaa harkita kahteen kertaan.
Teiltä en halua yhtäkään postia.
Muistakaa, että elämme kuitenkin oikeusvaltiossa.Kirjoitan emalini kautta ja vahvistan sen forumilla,että olen sen lähettänyt.Kirjoitan siinä itsestäni....
Cluso627. kirjoitti:
-T Antti Matti Pietari SuhonenEn näe IP numeroita, mutta jätän koko viestiketjun tähän. Suomi24 ylläpito näkee kaikkien IP numerot ja tutkii viestit ja hoitaa asiaa eteenpäin.
- mahtaa
Cluso627. kirjoitti:
-T Antti Matti Pietari Suhonenolla se "rikos" mihin cluso627 . tai cluso627... tai spartacus627. on tässä syyllistynyt? idiotismin levittämiseen internetissä?
- Poistettu asiallinen viesti
uralin kirjoitti:
En näe IP numeroita, mutta jätän koko viestiketjun tähän. Suomi24 ylläpito näkee kaikkien IP numerot ja tutkii viestit ja hoitaa asiaa eteenpäin.
Jossa kerrottiin mikä wincapita on?
Eli rahankeräyslain vastainen pyramidipeli - kuvaus tapahtuneesta
mahtaa kirjoitti:
olla se "rikos" mihin cluso627 . tai cluso627... tai spartacus627. on tässä syyllistynyt? idiotismin levittämiseen internetissä?
rikoksesta:
"tuntematon henkilö on kirjoittanut totuuden vastaisesti nimimerkkiäni muistuttavaa nimimerkkiä käyttäen keskustelupalstalle, jossa suurin osa käyttäjistä esiintyy täysin anonyymisti, ilman edes rekisteröityä nimimerkkiä, viestin jossa annettiin ymmärtää, että erään panamaan rekisteröidyn säätiön ylläpitämän yksityisen sijoituskerhon oletetusti maksamat oletetun valuuttakaupan oletetut tuotot eivät todennäköisesti ole saapuneet oletetun nimimerkin hallintaan."
Venaas....
AHAHAHAHAAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHA!!!!!!!
Antti Suhonen, YOU ARE AN HERO!!! - FYI
Poistettu asiallinen viesti kirjoitti:
Jossa kerrottiin mikä wincapita on?
Eli rahankeräyslain vastainen pyramidipeliTämänkin totuuden saa poistaa..
- FYI
kuvaus tapahtuneesta kirjoitti:
rikoksesta:
"tuntematon henkilö on kirjoittanut totuuden vastaisesti nimimerkkiäni muistuttavaa nimimerkkiä käyttäen keskustelupalstalle, jossa suurin osa käyttäjistä esiintyy täysin anonyymisti, ilman edes rekisteröityä nimimerkkiä, viestin jossa annettiin ymmärtää, että erään panamaan rekisteröidyn säätiön ylläpitämän yksityisen sijoituskerhon oletetusti maksamat oletetun valuuttakaupan oletetut tuotot eivät todennäköisesti ole saapuneet oletetun nimimerkin hallintaan."
Venaas....
AHAHAHAHAAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHA!!!!!!!
Antti Suhonen, YOU ARE AN HERO!!!My hero!
- selvää
FYI kirjoitti:
My hero!
mitä tarkoittaa An Hero. Eri juttu kuin a hero. Inter-Net jutskia, nääs, ei mitään tekemistä oikean kieliopin ja oikeinkirjoituksen kanssa.
"Finally, an finnish hero."
LOL!
Tänään muuten parhaat naurut pitkään aikaan, kiitos kaikille, erityisesti sinulle Antti Suhonen, tai kuka ikinä esinnytkään Antti Suhosena. - FYI
selvää kirjoitti:
mitä tarkoittaa An Hero. Eri juttu kuin a hero. Inter-Net jutskia, nääs, ei mitään tekemistä oikean kieliopin ja oikeinkirjoituksen kanssa.
"Finally, an finnish hero."
LOL!
Tänään muuten parhaat naurut pitkään aikaan, kiitos kaikille, erityisesti sinulle Antti Suhonen, tai kuka ikinä esinnytkään Antti Suhosena.Pahoittelut tästä, en ollutkaan asiasta niin perillä kuin luulin olevani.
Ottakaa haahuilijat FYI:stä mallia.. - Cluso627.
FYI kirjoitti:
Pahoittelut tästä, en ollutkaan asiasta niin perillä kuin luulin olevani.
Ottakaa haahuilijat FYI:stä mallia..Viestiä,mutta se ei mennýt läpi voin lähettää uuden jos tietäisin sähköpostiosoitteesi.Siinä viestissä tulee vihje jota muut EI tiedä ja voit testata,että olen oikea Cluso esim skypen avulla.
-T Cluso 627
p.s kippis kulaus ja merimiehen munaus(yksi koodi)Erään ison tekijän lausuma... - AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
Viestiä,mutta se ei mennýt läpi voin lähettää uuden jos tietäisin sähköpostiosoitteesi.Siinä viestissä tulee vihje jota muut EI tiedä ja voit testata,että olen oikea Cluso esim skypen avulla.
-T Cluso 627
p.s kippis kulaus ja merimiehen munaus(yksi koodi)Erään ison tekijän lausuma...... että lörppäsuuna tarkotit Jaria tolla "kippis ja kulaus...." jutulla.
On siinä kanssa vasikka, etten muuta sano. Tulee tänne sanomaan, jotta mitä joku sanonta meinaa.
Ja mitaan ette voi... - Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
Viestiä,mutta se ei mennýt läpi voin lähettää uuden jos tietäisin sähköpostiosoitteesi.Siinä viestissä tulee vihje jota muut EI tiedä ja voit testata,että olen oikea Cluso esim skypen avulla.
-T Cluso 627
p.s kippis kulaus ja merimiehen munaus(yksi koodi)Erään ison tekijän lausuma...Että Ada on jo kirjoituskiellossa infosin sheriffiä siitä.Tää on vaikeata vaihtaa maileja sun muuta näin,mutta mulle käy näkeminenki,mutta vasta parin vko;n päästä Hesassa tai...
- Cluso627.
AdaFlink kirjoitti:
... että lörppäsuuna tarkotit Jaria tolla "kippis ja kulaus...." jutulla.
On siinä kanssa vasikka, etten muuta sano. Tulee tänne sanomaan, jotta mitä joku sanonta meinaa.
Ja mitaan ette voi...Ketään jaria mitä sä taas sekoilet.Ailahtevainen AKKA!Jolla EI ole elämässään muuta tekemistä ollut kuin polttaa tupakkaa ruokkia lintuja
ja itkeä perään mennyttä rakkautta:)HEHEHEHEH!
Vai oliko se etes teillä sitäkään - Pekka Poliisi
uralin kirjoitti:
En näe IP numeroita, mutta jätän koko viestiketjun tähän. Suomi24 ylläpito näkee kaikkien IP numerot ja tutkii viestit ja hoitaa asiaa eteenpäin.
Että näin.
- Cluso 627 .
Cluso627. kirjoitti:
Se rikosilmoitus tulee usko mikkopa!Sä et osaa etes ampua sorsaa häkäänkö ne kuoli'?
suosittelisin tälläisen palstan lopettamista kerta itse uralin sheriffikään ei pysty tätä pitään kurissa!Adan poika ei pääsy Uttiin se sitä kismittää:))Santahaminaan RUAHAHAHHA!Edellinen oli melkeen yhtä naurettavaa tekstiä kuin mun!Ei voi olla totta tämä palsta paranee hirvee metsästää oikein,tekisin heti teistä rikosilmoituksen ei auttais enää mikään
- nimim. ada
Cluso627. kirjoitti:
Että Ada on jo kirjoituskiellossa infosin sheriffiä siitä.Tää on vaikeata vaihtaa maileja sun muuta näin,mutta mulle käy näkeminenki,mutta vasta parin vko;n päästä Hesassa tai...
olisi kirjoituskiellossa?
- Mikko pa
Teidän "sijoittajien"rahoista en tiedä...
- korpo
Ei voi kuin ihmetellä mikä ihme ihmisiä kiinnostaa kyseisessä lafkassa jos ei edes ole laittanut rahaa sinne???Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka olenkin kuullut että sieltä jotain on porukka saanut.Taitaa vaan olla niin ettei osalla ole elämää ilman että yrittää sekaantua kaikkeen ja muutenkin taitavat työntää turpansa muitten ihmisten asioihin.Voisi kuvitella että elämänne olisi helpompaa jos ei tarvitsisi miettiä muiden asioita tai mihin ovat rahansa laittaneet?Ei herneitä tai jos joku vetää niin toivottavasti vetää isoja :D
- Cluso627....
Missä rahani ovat!!!
Onko Wincapita ponzi kaatunut??? - Cluso627.
Cluso627.... kirjoitti:
Missä rahani ovat!!!
Onko Wincapita ponzi kaatunut???Hän halusi Utiin eli erikoisjoukkoihin mulla on Ada sähkärit tallella!Vai ei päässyt mikä hänestä sitten tuli miinan polkija?:)RUHAHAHAHHAH
Tiedoksi Uttiin EI paska housuja oteta ite tiedän tämän siellä palvenneena tosin nykyään en ole enää palveluskelpoinen tuli sairaus joka vie mut.Se on totuus huomaatko mie kerron totuuden mitä sie?Ite raapustat mikkopan kanssa ite tehtyjä höpö höpö tepustuksia joissa ei näy otsikkotiedot varsinkaan. - Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
Hän halusi Utiin eli erikoisjoukkoihin mulla on Ada sähkärit tallella!Vai ei päässyt mikä hänestä sitten tuli miinan polkija?:)RUHAHAHAHHAH
Tiedoksi Uttiin EI paska housuja oteta ite tiedän tämän siellä palvenneena tosin nykyään en ole enää palveluskelpoinen tuli sairaus joka vie mut.Se on totuus huomaatko mie kerron totuuden mitä sie?Ite raapustat mikkopan kanssa ite tehtyjä höpö höpö tepustuksia joissa ei näy otsikkotiedot varsinkaan.Hei mulla on skype auki sillä nimellä on huomennakin..
-T Cluso627 - Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
Hei mulla on skype auki sillä nimellä on huomennakin..
-T Cluso627...Hei niin tiedän että virkakoneisto on hidas yritä jaksaa tehä hommia mä säilytän kaikki ja on taatusti varmuuskopioitkin!.Olisinpa silloinko ku soitin pekkanetille lähtenyt WGI;hin mukaan voi ei mullahan ois rahaa nyt.Ja kerranki omaa....Oota joku soittaa ovikelloa moi!
- 12345
Cluso627. kirjoitti:
...Hei niin tiedän että virkakoneisto on hidas yritä jaksaa tehä hommia mä säilytän kaikki ja on taatusti varmuuskopioitkin!.Olisinpa silloinko ku soitin pekkanetille lähtenyt WGI;hin mukaan voi ei mullahan ois rahaa nyt.Ja kerranki omaa....Oota joku soittaa ovikelloa moi!
mielisairaala vois olla oikea paikka clusolle! ei ole oikein montaa tervettä kommenttia cluso kirjoittanut vaikka satoja kertaa jo yrittänyt!
- Cluso627...
Minäkään en ole saanut rahojani!!!
- Rahat on ?
Aloitin aamulla uuden ketjun:
Valtava muutos WC:n kirjoittelussa.
Ei ole järjellisisä vastauksisia tullut.
Kopion ketjuun myös muutaman nimimerkin FYI:n aiemmin tällä viikola kirjoittaman viestin.
Merkillinen ristiriita niiden niiden viestien antaman informaattion ja avaukseeni FYI:ltä saamani tuoreen vastauksen välillä.
Odotellaan mitä sieltä seuraavaksi valehdellaan.- jhsd
Oot yksinkertainen muropoika..
Rahat tulee viikon sisällä maksatuspyynnöstä. - FYI
en minä kaikkialle veny yhtäaikaa.
Teitä tolvanoita kun on joka läpi täynnä.. - Odotettukkin
FYI kirjoitti:
en minä kaikkialle veny yhtäaikaa.
Teitä tolvanoita kun on joka läpi täynnä..Miten noin yksinkertaiseen asiaan vastaaminen voikin olla noin vaikeaa.
Kysymyshän esitettiin suoraan sinulle jo yli kaksituntia sitten uudessa keskustelussa, otsakkeen:
Valtava muutos WC keskusteluissa.
Kuinka et ole ehtinyt vastaamaan kun sinulla on aikaa spekuloida Hannun Törkeistä talousrikoksista, täyttää soopaa jälleen.
KYSYMYS:
Ovatko ne rahat nyt jo siellä "välipurnukassa" siellä MONEYBOOKERSISSA vaiko eivät ole????
Helppo kysymys, eikö??? - FYI
Odotettukkin kirjoitti:
Miten noin yksinkertaiseen asiaan vastaaminen voikin olla noin vaikeaa.
Kysymyshän esitettiin suoraan sinulle jo yli kaksituntia sitten uudessa keskustelussa, otsakkeen:
Valtava muutos WC keskusteluissa.
Kuinka et ole ehtinyt vastaamaan kun sinulla on aikaa spekuloida Hannun Törkeistä talousrikoksista, täyttää soopaa jälleen.
KYSYMYS:
Ovatko ne rahat nyt jo siellä "välipurnukassa" siellä MONEYBOOKERSISSA vaiko eivät ole????
Helppo kysymys, eikö???Kyllä minä kohta kerkiän.
Mennään nyt kuitenkin järjestyksessä tolvanat läpi.
On myös sitä muutakin elämää tässä samalla.
Kohta on sinun vuorosi, koita kestää.. - Houmer
FYI kirjoitti:
Kyllä minä kohta kerkiän.
Mennään nyt kuitenkin järjestyksessä tolvanat läpi.
On myös sitä muutakin elämää tässä samalla.
Kohta on sinun vuorosi, koita kestää..Odotatko lentolippujen vahvistumista?
- FYI
Houmer kirjoitti:
Odotatko lentolippujen vahvistumista?
Sinulla taas ei ole edes varaa sellaisiin..
- kysymyxiä
FYI kirjoitti:
Sinulla taas ei ole edes varaa sellaisiin..
Miksi asialliset kysymykseni eivät näy WC:n omalla foorumilla ?
- huijariporukkaa :
kysymyxiä kirjoitti:
50 000 - 70 000 ( viranomaisten arvio ) norjalaista menetti tässä pyramidihuijauksessa rahansa.
Norjalainen versio WinCapitasta :
http://en.wikipedia.org/wiki/T5PC - FYI
kysymyxiä kirjoitti:
etsi sitten..
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824