Lemmen viemää

hyvä sarja

Minä ainakin mielelläni seuraan kyseistä sarjaa ja olen 28 v. eli eivät kaikki katsojat tosiaan ole mitään eläkeikäsiä tai koululaisia. Monet tuttunikin sarjasta tykkäävät, paljon mukavampi kuin esim tuhkimotarina jossa hirveätä heilumista ja ylinäyttelemistä. Ei hyvään sarjaan tarvita mitään fantasiaa, voi ihan todenmukaisilla tapahtumillakin hyvän sarjan tehdä. Ihanaa vaihtelua noiden venezuelaisten hössöjen jälkeen. Coraa näyttelevä Claudia on mainio näyttelijä, jonka sivut löysin netistä vastikään
http://www.claudiawenzel.de/

17

2114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarja lemmen viemää

Moi
      Jos, hömppää haluaa katsoa, niin ei Lemmen viemää ole sieltä pahimmasta päästä ollenkaan.
      Niin kuin tuolla ylläolevassa ketjussa kirjoitinkin (joka muuten poistettiin) en ole ikuna, kuin ehkä Venäjällä, nähnyt yhtä huonosti tehtyä sarjaa, kuin Tuhkimo tarina oli/on.
      Yritin katsoa sitä, mutta ei iskeny, EI. Juuri tuo yli näytteleminen ja heiluminen, hössöttäminen, sekä heikot, halvat lavasteet oli kauheeta.
      Onneksi siinä ”kaukossa” on myös muita näppäimiä off/on nappulan lisäksi ja kirjastossa kirjoja.

• -----------------------

Minustakin tämä Lemmen viemää on tosi hyvä sarja. Olen 25-vuotias opiskelija, joten aamuisin (jos ei luentoja ole) on mukava nauttia aamiaista ja katsoa kyseistä sarjaa. Minua ärsytti noissa venezuelalaisissa telenoveloissa se ainainen naisen alistaminen...Aina jotain fyysistä väkivaltaa, raiskauksia jne.

Onneksi tuli Lemmen viemää! :)

• Anonyymi

Kunhan tuota kan näytetä ikuisuuksia. Loppuu ideat aika äkkiä, kuten Salkkareissa yn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan tuota kan näytetä ikuisuuksia. Loppuu ideat aika äkkiä, kuten Salkkareissa yn.

Siis tuotakaan ja ym.

• mona_freak

Lemmen viemää on tosi hyvä sarja. Claudia on ihan hyvä mutta minun mielestäni Charlottea näyttelevä Mona on kuitenkin parempi. :) Lemmen viemäässä on ihanat alppimaisemat ja kaikki puhuvat selkeää saksaa. xD saksa

• kykbinbhb

Tämäkin jo liian kauan näkynyt televisiossa.

• Tintsku

Juu, Lemmen Viemää pyörii meillä edelleen ja pidän sarjasta. Nykyisistä tapahtumista se Beatricen lapsenvaihto ja seuraukset siitä oli koukuttavaa katsottavaa että milloinkahan Tom-vauva pääsee takaisin Tina-äitinsä luokse. Se aika tuntui ikuisuudelta mutta hyvin siinä loppujen lopuksi kävi vaikka kaikenlaista ikävää ehti tapahtua välillä. No Pahis-Beatricen taival siinä sarjassa päättyi. Paha sai palkkansa.

• Kauniitmaisemat

Itse Saksassa asuneena koukutuin sarjaan, kun jotan iltapäivä paussin piti olla ja emmeä ei esitetty, ( ylipäätään englantilaisia sarjoja ei Saksan tv näyttänyt),.
      Suomessa katsoin sitä alkuun siksi, että ylläpidän saksankielen taitoja.

• Sarjanseuraaja

Lemmen Viemää telenovela-sarjassa se hotellin keittiössä työskentely ei näytä oikein hygienian periaatteita noudattavalta. Siellä ne työntekijät hyörii ja kokkailevat ilman päähineitä ja suojakäsineitä. Oikeassa elämässä ei menisi läpi nuo työskentelytavat mutta fiktio- ja viihdeohjelmassa käsikirjoittajat eivät huomaa tällaisia seikkoja.

• Anonyymi

Esitetty Suomessa 6.12.2007 alkaen ja nyt taitaa olla menossa kahdeksastoista (18) kausi?

Eli kuinka monta kautta tuosta tulee vielä?

• Anonyymi

Neljän vuoden päästä joulukuussa 2027 tulee jo 20-vuotta siitäkin, kun alkoi Suomessa tuo sarja :o

Miten äkkiä mennyt aika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neljän vuoden päästä joulukuussa 2027 tulee jo 20-vuotta siitäkin, kun alkoi Suomessa tuo sarja :o

Miten äkkiä mennyt aika.

Onko tämäkin ikuisuus-sarja, kuten Salkkarit, Kauniit ja rohkeat yms?

• Anonyymi

Voisi tämänkin tilalle jo pikkuhiljaa tulla uutta? Vai mitä? 🤔

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Tanja Liebertz.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanja Liebertz.

Tekeekö paluuta joskus sarjaan tai joku muu vanha hahmo?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      315
      2888
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1283
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70