Kylläpä ärsyttää kun odottelen liikennevaloissa että pääsen ylittämään suojatien ja olen siis painanut sitä nappulaa josta valot saa vaihtumaan. Kohta suojatien toiselle puolelle kävelee joku ja painaa nappulaa myös sieltä toiselta puolelta!! Minä siis olen saapunut paikalle ensin ja seison edelleen tuon tolpan vieressä- monesti tulee mietittyä että miksi sitä pitää painaa sieltä toiseltakin puolelta!! että ajatteleeko tuo toinen että mä en ole painanut sitä nappia että kuhan vaan seisoskelen napin vieressä!!
liikennevaloissa
ei osata käyttäytyä
3
389
Vastaukset
- ajt557
...niin hanki elämä!
- Jekku-Petteri
Monasti vaan menen seiskolemaan siihen napin viereen. Porukkaa kerääntyy valohin jotka ei vaihdu ei millään... kunnes joku vihdoin tajuaa etten olekaan painanut nappia alunperinkään. Voi että mua aina naurattaa se!
- Miks vaivautua
minkä takia vaivautua yleensä edes painamaan niitä nappeja kun ei se vaikuta siihen miten nopeasti pääsee tien yli vitun vertaa muutenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591