ärsyttää ihan sikana kun oon yleisessä vessassa jossa on n. 10 koppia vierekkin ja kaikki ovat tyhjiä. no, menen yhteen niistä ja kohta vessaan tulee toinenkin asiakas ja tottahantoki se tulee siihen VIEREISEEN koppiin. Siinä sitten kiva istua ja liristellä vierekkäin, kun mahdollisuus olisi ollut vähän yksityisempäänkin toimitukseen, mutta ei- viereen pitää tulla!!
vessassa asiointi
keittäää!!
2
540
Vastaukset
- onsama
Joo ja kaupassa on sama juttu. Jos pysähdyt johonkin miettimään ostoksiasi, tulee joku taaksesi huohottamaan ja kyyläämään mitä oikein seisot siinä ja mitä mahdollisesti olet ostamassa. Varsinkin Espoossa jossa tunnetusti asustavat hiukan hitaat ja huonotapaiset :)
- .....................
Jos sinua tuollaiset asiat harmittaa,mahdat olla yksinäinen tiukkapipo,jolla ei ole ystäviä.
Risuja turhasta valittelijoille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.617119Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652773Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191892- 1471884
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181848Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361771Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291552- 1021467
- 381241
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411206