Tuhkimotarinasta

Estrambotica

Mitä asioita kaipaatte eniten Tuhkimotarinassa? Minä kaipaan niitä jännittäviä tapahtumia ja sitä ihanaa ja tulista espanjan kieltä... Mitään noista ei voi tällä hetkellä nähdä Subilta ;(

11

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuhkimotarinaan totaalisest...

      Se DVD saisi jo ilmestyä! Olisi ihana katsoa kaikki YouTubesta tuhat kertaa katsomani pätkät jälleen televisiosta ja tekstityksen kanssa. Jos Sub nyt ei tule järkiinsä, niin pitää varmaan katsoa jakso aina kello 6...

      • Mi Gordita

        Minä kaipaan kaikkea siitä telenovelasta! Ylinäyttelemistä, hahmoja, näyttelijöitä, Gorditaa... Tuhkimotarinan veroista sarjaa ei Suomessa ole!


    • Kaipaammee

      Antaisin mitä vaan jotta saisin nähdä telenovelan tekstitettynä telkusta tänään! Mutta ootan DVD boxia.. Kaipaan näyttelijöitä, varsinkin Bellaa, Orestesta, Chiquita ja jotain kamaliakin kuten Olimpiaa.. =P Kaipaan myös juonenkäänteitä, espanjan ihanaa kieltä ja musiikkia.. Ihania pareja yms!

      • Estrambotica

        Tuossa se taisi tulla tyhjentävästi... Tuhkimotarinassa kaipuuta aiheuttaa koko sarja!


      • dvd?
        Estrambotica kirjoitti:

        Tuossa se taisi tulla tyhjentävästi... Tuhkimotarinassa kaipuuta aiheuttaa koko sarja!

        julkaistaan?


      • Estrambótica
        dvd? kirjoitti:

        julkaistaan?

        Julkaisijan mukaan DVD:n pitäisi ilmestyä vappusesongin aikoihin, eli toukokuun alussa. Muuta ei ole kerrottu... Tai ainakaan minä en tiedä siitä ;)


      • dvd
        Estrambótica kirjoitti:

        Julkaisijan mukaan DVD:n pitäisi ilmestyä vappusesongin aikoihin, eli toukokuun alussa. Muuta ei ole kerrottu... Tai ainakaan minä en tiedä siitä ;)

        Voih. Ilmestys aiemmin... no onneks edes sillon..


      • Oribel
        dvd kirjoitti:

        Voih. Ilmestys aiemmin... no onneks edes sillon..

        Sitä että oli aina syy mennä kotiin kello 18:00 :) välil oli nii tylsää kamujen kans et ootti vaa et pääsee sanoo: Tuhkis alkaa eli moikka! :D


    • Chiquitita

      Mä kaipaan kaikkea siinä, mutta eniten kummiskin Pandoa ja Jordia, ne on kuitenkin mun lempparityypit. :)

      • Estrambótica

        Se DVD saisi ilmestyä jo! En malta odottaa, että saan sen käsiini ja voin katsoa uudelleen kaikkia parhaat Chiqui & Franklin- hetket... Ja tietty näen taas sen ihanan alkuaikojen pullukan, eikä tarvi kuuteenkymmeneen jaksoon seurata nälkäkurki Bellaa :P


      • tuhkiksen seuraaja
        Estrambótica kirjoitti:

        Se DVD saisi ilmestyä jo! En malta odottaa, että saan sen käsiini ja voin katsoa uudelleen kaikkia parhaat Chiqui & Franklin- hetket... Ja tietty näen taas sen ihanan alkuaikojen pullukan, eikä tarvi kuuteenkymmeneen jaksoon seurata nälkäkurki Bellaa :P

        kyllä mäki oon oottanu ihan sikana sitä dvd:tä! se varmaan voi maksaa aika paljon..
        ite en nähnyt alusta ollenkaan, niin ootan siksi innolla sitä että mitä siinä alussa tapahtuu,...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe