Tuhkimotarinasta

Estrambotica

Mitä asioita kaipaatte eniten Tuhkimotarinassa? Minä kaipaan niitä jännittäviä tapahtumia ja sitä ihanaa ja tulista espanjan kieltä... Mitään noista ei voi tällä hetkellä nähdä Subilta ;(

11

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuhkimotarinaan totaalisest...

Se DVD saisi jo ilmestyä! Olisi ihana katsoa kaikki YouTubesta tuhat kertaa katsomani pätkät jälleen televisiosta ja tekstityksen kanssa. Jos Sub nyt ei tule järkiinsä, niin pitää varmaan katsoa jakso aina kello 6...

• Mi Gordita

Minä kaipaan kaikkea siitä telenovelasta! Ylinäyttelemistä, hahmoja, näyttelijöitä, Gorditaa... Tuhkimotarinan veroista sarjaa ei Suomessa ole!

• Kaipaammee

Antaisin mitä vaan jotta saisin nähdä telenovelan tekstitettynä telkusta tänään! Mutta ootan DVD boxia.. Kaipaan näyttelijöitä, varsinkin Bellaa, Orestesta, Chiquita ja jotain kamaliakin kuten Olimpiaa.. =P Kaipaan myös juonenkäänteitä, espanjan ihanaa kieltä ja musiikkia.. Ihania pareja yms!

• Estrambotica

Tuossa se taisi tulla tyhjentävästi... Tuhkimotarinassa kaipuuta aiheuttaa koko sarja!

• dvd?
        Estrambotica kirjoitti:

Tuossa se taisi tulla tyhjentävästi... Tuhkimotarinassa kaipuuta aiheuttaa koko sarja!

julkaistaan?

• Estrambótica
        dvd? kirjoitti:

julkaistaan?

Julkaisijan mukaan DVD:n pitäisi ilmestyä vappusesongin aikoihin, eli toukokuun alussa. Muuta ei ole kerrottu... Tai ainakaan minä en tiedä siitä ;)

• dvd
        Estrambótica kirjoitti:

Julkaisijan mukaan DVD:n pitäisi ilmestyä vappusesongin aikoihin, eli toukokuun alussa. Muuta ei ole kerrottu... Tai ainakaan minä en tiedä siitä ;)

Voih. Ilmestys aiemmin... no onneks edes sillon..

• Oribel
        dvd kirjoitti:

Voih. Ilmestys aiemmin... no onneks edes sillon..

Sitä että oli aina syy mennä kotiin kello 18:00 :) välil oli nii tylsää kamujen kans et ootti vaa et pääsee sanoo: Tuhkis alkaa eli moikka! :D

• Chiquitita

Mä kaipaan kaikkea siinä, mutta eniten kummiskin Pandoa ja Jordia, ne on kuitenkin mun lempparityypit. :)

• Estrambótica

Se DVD saisi ilmestyä jo! En malta odottaa, että saan sen käsiini ja voin katsoa uudelleen kaikkia parhaat Chiqui & Franklin- hetket... Ja tietty näen taas sen ihanan alkuaikojen pullukan, eikä tarvi kuuteenkymmeneen jaksoon seurata nälkäkurki Bellaa :P

• tuhkiksen seuraaja
        Estrambótica kirjoitti:

Se DVD saisi ilmestyä jo! En malta odottaa, että saan sen käsiini ja voin katsoa uudelleen kaikkia parhaat Chiqui & Franklin- hetket... Ja tietty näen taas sen ihanan alkuaikojen pullukan, eikä tarvi kuuteenkymmeneen jaksoon seurata nälkäkurki Bellaa :P

kyllä mäki oon oottanu ihan sikana sitä dvd:tä! se varmaan voi maksaa aika paljon..
        ite en nähnyt alusta ollenkaan, niin ootan siksi innolla sitä että mitä siinä alussa tapahtuu,...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5327
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      32
      3544
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      56
      2927
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      37
      2135
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1896
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1676
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1402
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1195
    Aihe