Naispappeus ei ole ongelma helluntalaisille:
http://www.aftonbladet.se/karleksex/hbt/article1875813.ab
naispappeus
9
254
Vastaukset
- hirvas
ja siellä on helluntailainen naispappi rohkaissut vielä tekemään sukupuolenvaihdoksen..!
Mariasta miehen jotta hän pelastuisi.
Tuom.114 Simon Pietari sanoi hänelle, ”Anna Marian jättää meidät, sillä naiset eivät ansaitse elämää.” Jeesus sanoi, ”Katso, minä opastan häntä tehdäkseni hänestä miehen, niin että hänkin tulisi eläväksi hengeksi muistuttamaan teitä miehiä. Sillä jokainen nainen, joka tekee itsestään miehen astuu sisälle Taivaan valtakuntaan.”- PakanainHuuto
"...Sillä jokainen nainen, joka tekee itsestään miehen astuu sisälle Taivaan valtakuntaan.”"
Pitääkö tästä nyt lähteä leikkaukseen että pääsisi taivaaseen, minä olen luullut että pelkkä usko riittää. PakanainHuuto kirjoitti:
"...Sillä jokainen nainen, joka tekee itsestään miehen astuu sisälle Taivaan valtakuntaan.”"
Pitääkö tästä nyt lähteä leikkaukseen että pääsisi taivaaseen, minä olen luullut että pelkkä usko riittää.Raamatun kasaajille ei kelvannut Apostoli Tuomaan evankeliumi ja se jätettiin Raamatun ulkopuolelle.
Tuomas oli kyllä Jeesuksen lähimpiä opetuslapsia ja evankeliumissa Jeesuksen kanta asiaan selviää.- PakanainHuuto
Pe.ku kirjoitti:
Raamatun kasaajille ei kelvannut Apostoli Tuomaan evankeliumi ja se jätettiin Raamatun ulkopuolelle.
Tuomas oli kyllä Jeesuksen lähimpiä opetuslapsia ja evankeliumissa Jeesuksen kanta asiaan selviää.miehet ja leikatut naiset nostetaan ylös kolmikulman yhteyteen?
Muslimit haaveilevat paratiisista, jossa neitokaiset tarjoilevat heille (miehille ) viinirypäleitä ja kutkuttelevat heitä jalkapohjista.
Meillä taasen hyvät miehet ja leikatut naiset saavat
katsella samaa sukupuolta iänkaikkisuuden taivaassa, luulen että heillä käy aika pitkäksi, kun ei ole soreita neitoja soittelemassa kultaisia harppuja vaan miesparkojen täytyy tyytyä toisiin miehiin:( - en ole kuullut
PakanainHuuto kirjoitti:
Pitääkö tästä nyt lähteä leikkaukseen että pääsisi taivaaseen, minä olen luullut että pelkkä usko riittää.raamatussa on toi kirjoitus?
jokainen nainen joka tekee
itsestään miehen - PakanainHuuto
en ole kuullut kirjoitti:
raamatussa on toi kirjoitus?
jokainen nainen joka tekee
itsestään miehen"Tuom.114 Simon Pietari sanoi hänelle, ”Anna Marian jättää meidät, sillä naiset eivät ansaitse elämää.” Jeesus sanoi, ”Katso, minä opastan häntä tehdäkseni hänestä miehen, niin että hänkin tulisi eläväksi hengeksi muistuttamaan teitä miehiä. Sillä jokainen nainen, joka tekee itsestään miehen astuu sisälle Taivaan valtakuntaan.” "
Tuossahan se on selvästi sanottu.
- Daniel 1
sillä Allanhan on oikeasti Jumalan silmissä edelleen mies, vaikkei enää siltä näytäkään.
- PakanainHuuto
kukaan nähnyt, Hän on Henki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2762043Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131798- 1351283
Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1181280Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1351195- 83817
- 174796
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä176769Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala426700- 52592