Palstalla on silloin tällöin epäselvyyksiä Marian lapsista.
Raamatussa löytyy useita kohtia joissa mainitaan Marian lapsia.
Luuk.8:19-21 Ja hänen (Jeesuksen) äitinsä ja veljensä tulivat häntä tapaamaan, mutta eivät väentungokselta päässeet hänen tykönsä.
Niin hänelle ilmoitettiin: "Sinun äitisi ja veljesi seisovat ulkona ja tahtovat nähdä sinua".
Mutta hän vastasi ja sanoi heille: "Minun äitini ja veljeni ovat nämä, jotka kuulevat Jumalan sanan ja sen mukaan tekevät".
Mark.6:3 Eikö tämä ole se rakentaja, Marian poika ja Jaakobin ja Jooseen ja Juudaan ja Simonin veli? Ja eivätkö hänen sisarensa ole täällä meidän parissamme?" Ja he loukkaantuivat häneen.
Joh.7:3-5 Niin hänen veljensä sanoivat hänelle: "Lähde täältä ja mene Juudeaan, että myös sinun opetuslapsesi näkisivät sinun tekosi, joita sinä teet;
sillä ei kukaan, joka itse tahtoo tulla julki, tee mitään salassa. Koska sinä näitä tekoja teet, niin ilmoita itsesi maailmalle."
Sillä hänen veljensäkään eivät häneen uskoneet.
Ap.t.1:14 Nämä kaikki pysyivät yksimielisesti rukouksessa vaimojen kanssa ja Marian, Jeesuksen äidin, kanssa ja Jeesuksen veljien kanssa.
1.Kor.9:5 Eikö meillä olisi oikeus kuljettaa muassamme vaimoa, uskonsisarta, niinkuin muutkin apostolit ja Herran veljet ja Keefas tekevät?
Gal 1:19 Mutta muita apostoleja minä en nähnyt; näin ainoastaan Jaakobin, Herran veljen.
Sisarista ja veljistä
4
610
Vastaukset
- ENosaasanoa
Onko muka millään lailla uskottavaa että Maria ja Joosef olisivat eläneet loppuelämänsä ilman petipuuhia? Tottakai jeesuksella oli sisaruksia, ei 2000v sitten kondomeja tunnettu.
- mutta...
Joku viisas ja katolinen on sanonut seuraavasti:
(vapaa suomennos)
"Ne, jotka uskovat, eivät tarvitse mitään selityksiä--Niille, jotka eivät usko, ei mikään selitys ole mahdollinen"
Joten en edes jaksa ajatella tätä asiaa niin pitkälle, että lähtisin todistelemaan Jeesuksen Äidin, meidän siunatun Äitimme elämää, te ette uskoisi kuitenkaan...
I rest my case....
Siunauksia! - lll
mutta... kirjoitti:
Joku viisas ja katolinen on sanonut seuraavasti:
(vapaa suomennos)
"Ne, jotka uskovat, eivät tarvitse mitään selityksiä--Niille, jotka eivät usko, ei mikään selitys ole mahdollinen"
Joten en edes jaksa ajatella tätä asiaa niin pitkälle, että lähtisin todistelemaan Jeesuksen Äidin, meidän siunatun Äitimme elämää, te ette uskoisi kuitenkaan...
I rest my case....
Siunauksia!kaipaa joskus selityksiä, vaikka heppoisiakin.
Miksi muuten olisi keksitty sellainen hölynpöly kuin apologetiikka. - Elw.
Jeesuksella nimenomaan puolisisaruksia, joiden isä oli Joosef, sitä on vaikeampi sanoa.
Pyhää henkeä ja incubuksia voi tuskin koskaan sulkea täysin pois, kun isyyttä selvitellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622