Oletteko törmänneet..

koskaan jäävuoreen?..hehee vitsi vitsi:)..

..siis törmänneet ennakkoluuloihin tai itse siihen langenneena osallistunut?

Kysymys on huumorista ja kyseessä on nyt nainen.
Olen miettinyt tätä huumorin olemusta ja tullut siihen lopputulokseen,että miehille huumori on sallitumpaa kuin naiselle.
En puhu käytännön kokemuksesta vaan palstailusta se erottakoot asiat toisistansa.

Kerro sinä ihminen (

18

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mardell

      Kerro ihmeessä kuinka tulit siihen loppupäätelmään ?

      • miksi tulit sitä kysymään?


      • mardell
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        miksi tulit sitä kysymään?

        kuvittelin sinun pystyvän perustelemaan kantasi


      • mardell kirjoitti:

        kuvittelin sinun pystyvän perustelemaan kantasi

        oman päätelmäni pohjalta.
        En luvannut perustella.


      • mardell
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        oman päätelmäni pohjalta.
        En luvannut perustella.

        tuollaiset heitot jäävätkin perustelematta, joten et poikkea tavanomaisesta.


      • mardell kirjoitti:

        tuollaiset heitot jäävätkin perustelematta, joten et poikkea tavanomaisesta.

        minä ja kaikki muutkin naiset hihittelevät miesten heitoille,mutta missä naisten heittojen hihittelijät ja ymmärtäjät.
        Kaipaan naisnäkokulmaa...


      • minä en
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        minä ja kaikki muutkin naiset hihittelevät miesten heitoille,mutta missä naisten heittojen hihittelijät ja ymmärtäjät.
        Kaipaan naisnäkokulmaa...

        edellisen heittoja, enkä vaikutteita muussa kuin siinä tapauksessa, että hän otti itseensä.


    • Ledzeppele

      En usko! Ei ole sallitumpaa! Huumori siis...miehille. Humoristinen väite! Väitän että naiset ovat humoristisempia! Tai ainakin naurettavimpia... :-D

      • Ledzeppele

        Naurattavampia :D:D:D


      • Ledzeppele kirjoitti:

        Naurattavampia :D:D:D

        pienempi ja sitä pienempi dee...


    • nyt.
      Night in peace.:)

    • Masse setä

      Heh heh. Itse asiassa tosi vaikea.
      Olenkin juuri aloittamassa kiropraktiikkaani valtion varoin. Ensimmäiseksi ajattelin laittaa pystyyn odotushuoneen, jossa 30 - 40 asiakasta voi viihtyä vaikka koko päivän ja mahdollisesti jopa yöpyä siellä.
      Yön jälkeen voi sitten kysyä porukalta, että kuka tarvitsee vielä hoitoa ja ohjata ne sitten ammattilaisille.
      Sen takia onkin tärkeää saada valtiolta apuraha, että työhuoneen seinille voidaan laittaa esimerkiksi arvokkaita tauluja. Suomalaista taidetta ei kukaan toistaiseksi ole viitsinyt väärentää kovin aktiivisesti.
      Taistelevat sähköyhtiötkin on jo maalaattu voittoa hamuaviksi yhtiöiksi, mutta tilannehan ei ole tämä. Kyseisissä paikoissahan ollaan nimen omaan ajattelemassa asiakasta kaikin markkinavoimien sallimien puitteiden rajoissa.

      Heti, kun potilas-sana on saatu kitkettyä suomen kielestä ja tilalle on saatu asiakas, niin ajatuksensiirto on ainoa oikea ilmaisu- ja sähköyhtiöissäkin voidaan virallisesti alkaa käyttää maksiakas-termiä.

      • saat mut ajattelemaan kahdella lailla;)

        Oikeastaan haluan olla potilas niin kauan kuin jalat on amputoitu,mutta annas olla kun ne ovat parantuneet.
        Lenkkaan vaikka tyngillä puolustamaan oikeuksiani ja huutelemaan perään,että mihis mun "europenniset" ovat menneet,vaikka niitä on nyhdetty etukäteen jo likimain koko elämän:))


      • Masse setä
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        saat mut ajattelemaan kahdella lailla;)

        Oikeastaan haluan olla potilas niin kauan kuin jalat on amputoitu,mutta annas olla kun ne ovat parantuneet.
        Lenkkaan vaikka tyngillä puolustamaan oikeuksiani ja huutelemaan perään,että mihis mun "europenniset" ovat menneet,vaikka niitä on nyhdetty etukäteen jo likimain koko elämän:))

        Osuit asian ytimeen. Siis siihen, jota ei voi ajatella kahdella jalalla.
        Luku kolme edustaa matematiikassa pysyvyyttä. Kolmio on maailman kestävin rakenne. Kaikki kantava on rakennet kolmioiden varaan. Sillat, nosturit ym.


    • gitta5

      Kyllä voin sanoa :)))))))))))))))jus nyt..täällä on lunta muille jakaa ........:)

    • jos mies sanoo ilkeästi se on vain "huumoria" mutta jos nainen sanoo samat sanat, se onkin ittuilua. ;)

      • Tuossa

        Noin edes väitetty.


      • Tuossa kirjoitti:

        Noin edes väitetty.

        kokemuksiani kuten pyydettiin... :D


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe