Olis kaks vaihtoehtoo opiskelukämpäks, solu Lukonmäessä tai yksiö Härmälässä...
Kumpi on parempaa seutua? Häiriköt ja juopot nurkissa ei juuri kiinnosta. Uskaltaako kävellä iltasin yksin? Tietääkö kukaan millasia ne yksiöt on Härmälän opiskelijatalossa?
Toimiiko kaikki systeemit kunnolla?
Tänx!
Kumpaan muutan?
8
1300
Vastaukset
- Tre
Ainahan yksiö kuullostaa paremmalta.. Mutta ehkä itse olen saanut paremman kuvan Lukonmäestä ja Härmälästä hieman "renttumaisen". Lukonmäki on pieni paikka, yksi kauppa, Hervannan palvelut on kylläkin lähellä. Lukonmäessä on pääasiassa omakoti-rivitaloasutusta ja eiköhän ulkona uskalla ihan liikkua, teinejä kannattaa aina pelätä =D Mutta enpä nyt ala Härmälää mitenkään haukkumaan koska en siellä asu.
- Tampereen tyttö
Itse valitsisin ehdottomasti Härmälän. Yksiö voittaa solun mennen tullen ja sitä paitsi Härmälä on vieläpä lähempänä keskustaa kuin Lukonmäki. Härmälän opiskelijakämpät ovat pieniä mutta halpoja ja hyviä. Sinne voi vielä kävellä (juopot lähinnä näköhaitta, harvoin häiriöksi) mutta Lukonmäessä asuessasi olisit bussien varassa. Ei olisi vaikea valinta minulle.
- tyyppi
Jos TTYlle, niin muuta Lukonmäkeen, pääset pyörällä kouluun. Mäen polkeminen voi ottaa koville, mutta alussa talutat... :D
Tai kävellenkin. - Siivooja
Moi.
Jos tarjolla on yksiö Nuolialantieltä, Härmälän opiskelijataloista, voin kertoa, että olen ollut siivoamassa niitä huoneita ja olen siis valmis kertomaan millaisia ovat, jos kyseessä ovat samat huoneistot..- alkuperäinen kyselijä
Just, tarkotin härmälän opiskelijatalon yksiöitä.
Kyllähän se tieto siitä kämpästä kelpaa, kun nyt kerran oon muuttamassa sinne, yksiö kuiteskin ennemmin kuin solu.
Missä kunnossa se kämppä mahtaakaan olla kun ovesta astuu sisään..? - siivooja
alkuperäinen kyselijä kirjoitti:
Just, tarkotin härmälän opiskelijatalon yksiöitä.
Kyllähän se tieto siitä kämpästä kelpaa, kun nyt kerran oon muuttamassa sinne, yksiö kuiteskin ennemmin kuin solu.
Missä kunnossa se kämppä mahtaakaan olla kun ovesta astuu sisään..?Ensinnäkin vähän huonoja uutisia:
Kun astut ulko-ovesta sinne aulaan sisään, siinä on baari/ravintola alakerrassa ja voit varmaan arvata, miltä siellä haisee.. Tupakka, viina jne. Harmittavaa.
Asunnot on ihan kivoja, kyllä niissä alkuun pääsee ja aina voi sit kattella parempaa. Huoneistot on suunnittelultaan sellaisia, että ovesta astuessa toisissa huoneissa on erillinen vaatekomero, toisissa muutama vaatekaappi eteisessä. Komeroa/kaappeja vastapäätä on vessa ja suihku, kohtuullisen kokoinen (?). Huoneiston perällä on avara tila, josta löytyy vielä hyllytilaa ja sitten keittonurkkaus. Löytyy liesi ja pieni jääkaappi. Mun mielestä useimmat niistä huoneista on kyllä ihan hyvässä kunnossa, että niissä pystyy asumaan ja sisustuksellahan saa paljon aikaan. Netistä kai pitäisi löytä YH-rakennuttajien (opintanner) sivuilta pohjapiirrustukset..
Ainut todella huono puoli siellä on se ravintola, josta saattaa viikollakin kuulua melua, etenkin jos sattuu saamaan huoneen siitä ravintolan yläpuolelta.
Kysy, jos haluat tietää vielä jotain. - alkuperäinen
siivooja kirjoitti:
Ensinnäkin vähän huonoja uutisia:
Kun astut ulko-ovesta sinne aulaan sisään, siinä on baari/ravintola alakerrassa ja voit varmaan arvata, miltä siellä haisee.. Tupakka, viina jne. Harmittavaa.
Asunnot on ihan kivoja, kyllä niissä alkuun pääsee ja aina voi sit kattella parempaa. Huoneistot on suunnittelultaan sellaisia, että ovesta astuessa toisissa huoneissa on erillinen vaatekomero, toisissa muutama vaatekaappi eteisessä. Komeroa/kaappeja vastapäätä on vessa ja suihku, kohtuullisen kokoinen (?). Huoneiston perällä on avara tila, josta löytyy vielä hyllytilaa ja sitten keittonurkkaus. Löytyy liesi ja pieni jääkaappi. Mun mielestä useimmat niistä huoneista on kyllä ihan hyvässä kunnossa, että niissä pystyy asumaan ja sisustuksellahan saa paljon aikaan. Netistä kai pitäisi löytä YH-rakennuttajien (opintanner) sivuilta pohjapiirrustukset..
Ainut todella huono puoli siellä on se ravintola, josta saattaa viikollakin kuulua melua, etenkin jos sattuu saamaan huoneen siitä ravintolan yläpuolelta.
Kysy, jos haluat tietää vielä jotain....ihan hyvältä, kelpaa näin aluks, vaikka ei varmasti mistään luksuksesta olekaan kyse.
Se mun huoneisto on kuulemma kaukana siitä ravintolasta, että jospa niitä häiröääniä ei sitten hirveeemmin kuuluis.
Kiitti tiedoista! =)
Nyt vaan kokoamaan muuttokuormaa.
- lukonmäki
lukonmäki on luotettavampi ja parempi henkinen paikka. kokemusta löytyy molemmista, härmälä on hämärämpää, pelottavampaa ja epäilyttävämpää seutua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275