Kassat tässä:
Kilpailija Kassa
47. Bethoven 27782
16. jorkayeff82 17440
13. Payday 3004,45
42. raulix 2173
44. Niqe92 1845
10. Veto-Expertti 1581,4
1. M.a..n.c.h.e.s.t.e.r 1500
24. Limbo-Rally... 1458,3
3. taavetti2 1266,2
29. puolijuoksu 1054,2
40. Advisor 907
2. Tiedemiäs 654,5
18. Pelitietäjä 500
43. pitkämiinus 460
46. piparisirpa 433,5
5. C.Kunitz 350
49. pelihemmo84 300
12. tommy05 150
18 enää mukana, joten joukko jatkaa harvenemistaan. Yli puolet jäljellä olevista kassan puolesta plussalla. Mutta onnea jälleen kaikille päivän koitoksiin. :)
KILPAILU 22.2.2008
14
1383
Vastaukset
- Niqe92
Expektille..
Vera Zvonareva - Bammer Sybille erät 1-2 kerroin:5,00
Na Li - Jelena Jankovic erät 0-2 kerroin: 2,30
FC Haka - FC Lahti 1 kerroin : 1,87
Kokonaiskerroin: 21,505
Panos: 845 merkkiä - jorkayeff82
Onnea Bethoven! Hurjat pisteet sait..uskomattomia vetoja..
Paf tarjoaa helppoja pisteitä..
Oberstdorf HS213 (4 kierrosta)
Romoeren B E - Ahonen Janne 2 (2.20)
panos 10000
eihän tämä mikään todellisen veikkaajan veto ole....mutta otetaan nyt pisteet kotiin..taistellaan kokonaiskassan voitosta..
Tasapanos kilpailu jo ratkennut..
vielä yksi veto
Oberstdorf HS213 (4 kierrosta)
Romoeren B E - Ahonen Janne 2 (2.20)
Jacobsen Anders - Koch Martin 2 (1.90)
kokonaiskerroin 4.18
panos 2000 Tupla Betssonille:
Romören - Ahonen 1 (1,75)
Martin Koch - Adam Malysz 1 (1,45)
Kerroin 2,53
panos 400
Maailman pisimmän hypyn omaava Romören on kisan suurin ennakkosuosikki ja voittanee Jannen, huolimatta siitä, että Jannekin on kovassa iskussa.
Itävallan Koch, lentomäkien erikoismies , on selvä suosikki Puolan poikaa, Aatamia, vastaan!- Onko vetosi
Myös 4 hyppyä vai miten noi menee? Kahtena eri päivänä kai se ratkee?
Onko vetosi kirjoitti:
Myös 4 hyppyä vai miten noi menee? Kahtena eri päivänä kai se ratkee?
henkilökohtaisessa kisassa 4 kierrosta. (2 pe ja 2 la)..eli kaikkien kierrosten yhteistulos
- onnelatta
Tiedemiäs kirjoitti:
henkilökohtaisessa kisassa 4 kierrosta. (2 pe ja 2 la)..eli kaikkien kierrosten yhteistulos
Romoeren tasaisuus ei vakuuta..yksi hyvä hyppy ja kaksi huonoa..ahonen hyppäi kaksi kohtalaista hyppyä..on paljon parantamisen varaa..molempien ponnistus myöhästyi..
1.75 ei ole hyvä kerroin riskiin nähden - (tiedemiäs)
onnelatta kirjoitti:
Romoeren tasaisuus ei vakuuta..yksi hyvä hyppy ja kaksi huonoa..ahonen hyppäi kaksi kohtalaista hyppyä..on paljon parantamisen varaa..molempien ponnistus myöhästyi..
1.75 ei ole hyvä kerroin riskiin nähdenno harjoitushypyt on aina asia erikseen!! Totta, on kuitenkin, että mäkihypyssä on aina paljon ulkoisia muuttujia, etenkin olosuhteet, jotka usein ovat ratkaisevia.. ei tuo 1,75 mielestäni huono kerroin ole kuitenkaan tähän pariin..
- tiedossa?
swansean motiovaatio, lutonin taloustilanne???
pitkämiinus kirjoitti:
- C.Kunitz
Tänään tripla Nordicbetille.
Hoffenheim - SC Freiburg 1
Fc Köln - 1860 Munchen 1
Angers - Niort 1
Kerroin: 6.43
Panos: 350 - Bethoven
Kiirettä pukkaa ettei koneella ehdi kuin piipahtaa, mutta laitan ainakin aluksi pari kvartettia Expektille.
Eka.
Mainz 05 - Carl Z. Jena (1.40)
VfL Bochum - Hannover 96
Yli 2,5 maalia kyllä (1.70)
Sparta - Utrecht X2 (1.35)
Hoffenheim - Freiburg X2 (1.55)
Yhteiskerroin 4.98
Panos 1082 merkkiä
Toka.
Mainz 05 - Carl Z. Jena (1.40)
VfL Bochum - Hannover 96
Yli 2,5 maalia kyllä (1.70)
Sparta - Utrecht X2 (1.35)
Dallas - Edmonton X (4.25)
Yhteiskerroin 13.65
Panos 700 merkkiä
Pelionnea kaikille!- Bethoven
Olipa surkea haku tuo ensimmäinen vetoni, mutta tehdään uusi. Odotusarvo ei tässäkään ole järin mahtava, mutta intuitioni sanoo Dallasin kompuroivan. Edelleen olen sitä mieltä, että Bochumin ottelu on maalirikas, joten siihen yli 2,5 maalia. Belgiasta suurehko suosikki RC Genk mukaan ja Hollannista tuplamahdollisuudella Utrecht.
Kvartetti
Sparta - Utrecht X2 (1.35)
RC Genk - Sint-Truiden 1 (1.50)
Bochum - Hannover 96
Yli 2,5 maalia kyllä (1.70)
Dallas - Edmonton X2 (2.00)
Yhteiskerroin 6.88
Panos 1000 merkkiä
Bookkerina edelleen Expekt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592