KILPAILU 22.2.2008

M.a.n.c.h.e.s.t.e.r

Kassat tässä:
Kilpailija   Kassa
47. Bethoven   27782
16. jorkayeff82   17440
13. Payday   3004,45
42. raulix   2173
44. Niqe92   1845
10. Veto-Expertti   1581,4
1. M.a..n.c.h.e.s.t.e.r   1500
24. Limbo-Rally...   1458,3
3. taavetti2   1266,2
29. puolijuoksu   1054,2
40. Advisor   907
2. Tiedemiäs   654,5
18. Pelitietäjä   500
43. pitkämiinus   460
46. piparisirpa   433,5
5. C.Kunitz   350
49. pelihemmo84   300
12. tommy05   150

18 enää mukana, joten joukko jatkaa harvenemistaan. Yli puolet jäljellä olevista kassan puolesta plussalla. Mutta onnea jälleen kaikille päivän koitoksiin. :)

14

1383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niqe92

      Expektille..

      Vera Zvonareva - Bammer Sybille erät 1-2 kerroin:5,00
      Na Li - Jelena Jankovic erät 0-2 kerroin: 2,30
      FC Haka - FC Lahti 1 kerroin : 1,87

      Kokonaiskerroin: 21,505
      Panos: 845 merkkiä

    • jorkayeff82

      Onnea Bethoven! Hurjat pisteet sait..uskomattomia vetoja..

      Paf tarjoaa helppoja pisteitä..

      Oberstdorf HS213 (4 kierrosta)
      Romoeren B E - Ahonen Janne 2 (2.20)
      panos 10000

      eihän tämä mikään todellisen veikkaajan veto ole....mutta otetaan nyt pisteet kotiin..taistellaan kokonaiskassan voitosta..
      Tasapanos kilpailu jo ratkennut..

      vielä yksi veto

      Oberstdorf HS213 (4 kierrosta)
      Romoeren B E - Ahonen Janne 2 (2.20)
      Jacobsen Anders - Koch Martin 2 (1.90)
      kokonaiskerroin 4.18
      panos 2000

    • Tupla Betssonille:

      Romören - Ahonen 1 (1,75)
      Martin Koch - Adam Malysz 1 (1,45)
      Kerroin 2,53
      panos 400

      Maailman pisimmän hypyn omaava Romören on kisan suurin ennakkosuosikki ja voittanee Jannen, huolimatta siitä, että Jannekin on kovassa iskussa.

      Itävallan Koch, lentomäkien erikoismies , on selvä suosikki Puolan poikaa, Aatamia, vastaan!

      • Onko vetosi

        Myös 4 hyppyä vai miten noi menee? Kahtena eri päivänä kai se ratkee?


      • Onko vetosi kirjoitti:

        Myös 4 hyppyä vai miten noi menee? Kahtena eri päivänä kai se ratkee?

        henkilökohtaisessa kisassa 4 kierrosta. (2 pe ja 2 la)..eli kaikkien kierrosten yhteistulos


      • onnelatta
        Tiedemiäs kirjoitti:

        henkilökohtaisessa kisassa 4 kierrosta. (2 pe ja 2 la)..eli kaikkien kierrosten yhteistulos

        Romoeren tasaisuus ei vakuuta..yksi hyvä hyppy ja kaksi huonoa..ahonen hyppäi kaksi kohtalaista hyppyä..on paljon parantamisen varaa..molempien ponnistus myöhästyi..
        1.75 ei ole hyvä kerroin riskiin nähden


      • (tiedemiäs)
        onnelatta kirjoitti:

        Romoeren tasaisuus ei vakuuta..yksi hyvä hyppy ja kaksi huonoa..ahonen hyppäi kaksi kohtalaista hyppyä..on paljon parantamisen varaa..molempien ponnistus myöhästyi..
        1.75 ei ole hyvä kerroin riskiin nähden

        no harjoitushypyt on aina asia erikseen!! Totta, on kuitenkin, että mäkihypyssä on aina paljon ulkoisia muuttujia, etenkin olosuhteet, jotka usein ovat ratkaisevia.. ei tuo 1,75 mielestäni huono kerroin ole kuitenkaan tähän pariin..


      • tiedossa?

        swansean motiovaatio, lutonin taloustilanne???


      • pitkämiinus kirjoitti:

        http://i32.tinypic.com/k05ats.jpg

        http://i31.tinypic.com/213gbw0.jpg


    • C.Kunitz

      Tänään tripla Nordicbetille.

      Hoffenheim - SC Freiburg 1
      Fc Köln - 1860 Munchen 1
      Angers - Niort 1

      Kerroin: 6.43
      Panos: 350

    • Bethoven

      Kiirettä pukkaa ettei koneella ehdi kuin piipahtaa, mutta laitan ainakin aluksi pari kvartettia Expektille.

      Eka.
      Mainz 05 - Carl Z. Jena (1.40)

      VfL Bochum - Hannover 96
      Yli 2,5 maalia kyllä (1.70)

      Sparta - Utrecht X2 (1.35)

      Hoffenheim - Freiburg X2 (1.55)

      Yhteiskerroin 4.98
      Panos 1082 merkkiä


      Toka.
      Mainz 05 - Carl Z. Jena (1.40)

      VfL Bochum - Hannover 96
      Yli 2,5 maalia kyllä (1.70)

      Sparta - Utrecht X2 (1.35)

      Dallas - Edmonton X (4.25)

      Yhteiskerroin 13.65
      Panos 700 merkkiä

      Pelionnea kaikille!

      • Bethoven

        Olipa surkea haku tuo ensimmäinen vetoni, mutta tehdään uusi. Odotusarvo ei tässäkään ole järin mahtava, mutta intuitioni sanoo Dallasin kompuroivan. Edelleen olen sitä mieltä, että Bochumin ottelu on maalirikas, joten siihen yli 2,5 maalia. Belgiasta suurehko suosikki RC Genk mukaan ja Hollannista tuplamahdollisuudella Utrecht.

        Kvartetti
        Sparta - Utrecht X2 (1.35)

        RC Genk - Sint-Truiden 1 (1.50)

        Bochum - Hannover 96
        Yli 2,5 maalia kyllä (1.70)

        Dallas - Edmonton X2 (2.00)

        Yhteiskerroin 6.88
        Panos 1000 merkkiä

        Bookkerina edelleen Expekt!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe