SM!

...

kuka voittaa tänä vuonna suomenmestaruuden?

8

2055

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kameramies ........

No pistetään nyt oikein isolla että ILVES sen voittaa,mutta ketä kiinnostaa,ja KÄRPÄT miehissä.Haluutko vielä A,B ja C junnutkin.

• sorinas

aika tiukille taitaa vetää toi blues-kärpät matsi... kuinkas monta jatkoerää pelataan?? onkos rankkareita tulossa vai miten se homma oikeen
      menee..??

• myyrää

se siis loppu jo. no, hyvä peli tais olla kummaltakin molkelta, kun noita torjuntoja näytti kertyvän...hyvä mira!!!!

• katsoja
        myyrää kirjoitti:

se siis loppu jo. no, hyvä peli tais olla kummaltakin molkelta, kun noita torjuntoja näytti kertyvän...hyvä mira!!!!

Tiukka peli oli! Bluessilta hieno nousu, vaikkakin pitää sanoa että Kuisman avustuksella ensimmäinen maali. Jatkoerästä tulikin sitten maalivahtientaistelu ja Kuisma päätti imaista oikein kunnolla.! Näitä pelejä lisää!

• naiskiekonseuraaja
        katsoja kirjoitti:

Tiukka peli oli! Bluessilta hieno nousu, vaikkakin pitää sanoa että Kuisman avustuksella ensimmäinen maali. Jatkoerästä tulikin sitten maalivahtientaistelu ja Kuisma päätti imaista oikein kunnolla.! Näitä pelejä lisää!

Tosiaan, erittäin hyvin ilmaistu! Kuisma pelasi aluksi vakuuttavasti, mutta lopussa imi kaksi maalia aivan omaan piikkiin, joista toinen jatkoajalla joka ratkaisi voiton Bluesille.

Kunnia Bluesille hienosta noususta sekä myös Kärpille hienosta ottelusta!

• höh.
        katsoja kirjoitti:

Siis vaikka oli tollaset torjunnat, niin oliks siä jotain ihan helppoja maaleja oikeesti??? ..Sain sen käsityksen, että on varmaan ollu maalivahtien puolella tosi kovatasoinen matsi. No, ottiko ees haamuja?

• Bundies
        höh. kirjoitti:

Siis vaikka oli tollaset torjunnat, niin oliks siä jotain ihan helppoja maaleja oikeesti??? ..Sain sen käsityksen, että on varmaan ollu maalivahtien puolella tosi kovatasoinen matsi. No, ottiko ees haamuja?

Kärppien toinen maali, Bluesin omassa päädyssä vastustaja vei kiekon kun tarpeeksi kauan yksi bluesilainen pyöri kulmauksessa. Bluesin ensimmäinen maali kärppien maalin takana kärppien kiekon menetykseen, kummassakin maalissa puolustus alueen kunnon munaus kiekon kanssa. Ei ollut pahemmin haamuja ollenkaan kummallakaan ei ollut kummoista maalinedusta peliä.

• ana17

minun mielestäni taitaa blues viedä mestaruuden! tänään he voittivat toisen kerran jo ilveksen. tänäänki blues sai luotua paljon enemmän maalipaikkoja...minä olen seurannut lähes koko kauden näiden joukkueiden keskinäisiä pelejä ja kummastuttaa miten runkosarjassa oli aivan eri tatsi ilveksellä kun näissä kahdessa finaalissa!? vloppuna olin tampereella käymässä ja hämmästyksissäni näin pelaajia yöelämässä lasi kädessä, vaikka finaalit olivat alkamassa. taitaa tampereella olla jo takkien napit auki!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2186
    2. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1423
    3. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      341
      1423
    4. 168
      1291
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1081
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      978
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      940
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      939
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      872
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      849
    Aihe