SM!

...

kuka voittaa tänä vuonna suomenmestaruuden?

8

2089

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kameramies ........

No pistetään nyt oikein isolla että ILVES sen voittaa,mutta ketä kiinnostaa,ja KÄRPÄT miehissä.Haluutko vielä A,B ja C junnutkin.

• sorinas

aika tiukille taitaa vetää toi blues-kärpät matsi... kuinkas monta jatkoerää pelataan?? onkos rankkareita tulossa vai miten se homma oikeen
      menee..??

• myyrää

se siis loppu jo. no, hyvä peli tais olla kummaltakin molkelta, kun noita torjuntoja näytti kertyvän...hyvä mira!!!!

• katsoja
        myyrää kirjoitti:

se siis loppu jo. no, hyvä peli tais olla kummaltakin molkelta, kun noita torjuntoja näytti kertyvän...hyvä mira!!!!

Tiukka peli oli! Bluessilta hieno nousu, vaikkakin pitää sanoa että Kuisman avustuksella ensimmäinen maali. Jatkoerästä tulikin sitten maalivahtientaistelu ja Kuisma päätti imaista oikein kunnolla.! Näitä pelejä lisää!

• naiskiekonseuraaja
        katsoja kirjoitti:

Tiukka peli oli! Bluessilta hieno nousu, vaikkakin pitää sanoa että Kuisman avustuksella ensimmäinen maali. Jatkoerästä tulikin sitten maalivahtientaistelu ja Kuisma päätti imaista oikein kunnolla.! Näitä pelejä lisää!

Tosiaan, erittäin hyvin ilmaistu! Kuisma pelasi aluksi vakuuttavasti, mutta lopussa imi kaksi maalia aivan omaan piikkiin, joista toinen jatkoajalla joka ratkaisi voiton Bluesille.

Kunnia Bluesille hienosta noususta sekä myös Kärpille hienosta ottelusta!

• höh.
        katsoja kirjoitti:

Siis vaikka oli tollaset torjunnat, niin oliks siä jotain ihan helppoja maaleja oikeesti??? ..Sain sen käsityksen, että on varmaan ollu maalivahtien puolella tosi kovatasoinen matsi. No, ottiko ees haamuja?

• Bundies
        höh. kirjoitti:

Siis vaikka oli tollaset torjunnat, niin oliks siä jotain ihan helppoja maaleja oikeesti??? ..Sain sen käsityksen, että on varmaan ollu maalivahtien puolella tosi kovatasoinen matsi. No, ottiko ees haamuja?

Kärppien toinen maali, Bluesin omassa päädyssä vastustaja vei kiekon kun tarpeeksi kauan yksi bluesilainen pyöri kulmauksessa. Bluesin ensimmäinen maali kärppien maalin takana kärppien kiekon menetykseen, kummassakin maalissa puolustus alueen kunnon munaus kiekon kanssa. Ei ollut pahemmin haamuja ollenkaan kummallakaan ei ollut kummoista maalinedusta peliä.

• ana17

minun mielestäni taitaa blues viedä mestaruuden! tänään he voittivat toisen kerran jo ilveksen. tänäänki blues sai luotua paljon enemmän maalipaikkoja...minä olen seurannut lähes koko kauden näiden joukkueiden keskinäisiä pelejä ja kummastuttaa miten runkosarjassa oli aivan eri tatsi ilveksellä kun näissä kahdessa finaalissa!? vloppuna olin tampereella käymässä ja hämmästyksissäni näin pelaajia yöelämässä lasi kädessä, vaikka finaalit olivat alkamassa. taitaa tampereella olla jo takkien napit auki!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1131
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      727
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      53
      634
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      632
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      567
    Aihe