elämä heittelee puoleen jos toiseenkin

blondi-72hki

Kiitti te jotka kaipasitte minua pus pus'

Kone klikkasi yhtäkkiä ja luulimme menneen hajalla.
Noo eka ei soitettu huoltoon koska tuli stoppi netille ja en jaksanmut ajkatella koneella oloa mutta sitten kun soitin kolme kertaa saunalahteen josta liittymä hommattu niin ei mitään tietoo tullut joten päätimme aloittaa halvimmasta päästä ja eka uusimme kaikki johdot ja seuraavaksi ois ollut modeemi mutta onneksi ekan kerran tänään sattui fiksu auttaja joka kertoi että elisan sammuttanut kaikki liittymät koska elisalla vikaa aaaargh kele helvetti ku ois ees tiennyt miksi;((((((

58

2628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi-72hki

      likkojen kavereita meil jatkuvasti mutta tää viikko ollut kieltoo koska ukon kanssa tehty 16t työpäiviä ja erhkä hieman olo ollut väsynyt.

      88v mummia käytetty kaupoilla.

      Oli kiva jutella likan kaverin veljen ja tytön poikakaverin veljen kanssa;)))))

      Kaverini meillä kahtena viikonloppuna dokaamassa ja yritin saada se n tajuamaan että meni himaansa mutta ei ennen kuin pakotettiin ja tyttö saattoi kotiinsa.Oli kaatuilllut,oksentanut ja lauleskellut ulkona...

      Mulle ei sovi kirkas joten tietty satutin huuleni kun kerrankin sitten teini-iän kaaduin ja soholsin.

    • blondi-72hki

      mies mulkku!edessäpäin näyttää hyvää mutta usuttaa poikapuolensa äitiään vastaan ja sanoo "vartoi ettei äiti juo" eli käyttää poikaa hyväksi äitiä vastaan vaikka äiti juo harvoin!!!Sairasta paskaa kun antaa muille neuvoja päinvastoin just samasta siasta!!!!!!!!!!!!

      Siskon tyttö oli meil tätinsä kanssa ja oli hauskaa.

      Unohtui taas kaikki joten kertoilen kun muistan.
      '

      Kivaa lauantaita!!

      Kulunut viikko oli sairas töissä siis tappotahtia niin joo ja jaa mä irtisanoin ihteni ja nyt kaik paremmin ja jee tuleva viikko lomaa!

      • prunette

        kerroit aiemmin etttä menit uuteen hyväpalkkaiseen työhön. Oliko tää se työ mistä sanoit ittes nyt irti ´? Minkä alan hommia teet?


      • blondi-72hki
        prunette kirjoitti:

        kerroit aiemmin etttä menit uuteen hyväpalkkaiseen työhön. Oliko tää se työ mistä sanoit ittes nyt irti ´? Minkä alan hommia teet?

        äitiyslomasijaisena ja pidin siellä olosta koska asiakkaat kivoja ja pomo mahtavat.Oisin jäänyt sinne koska se ois ainakin toukokuulle jatkunut-homma kilpailutuksessa-mutta kun pomo vaihtui ja tilalle tuli täys paska akka niin lähin veke ja tokan viikon irtisanimisesta otin sairista.

        Nyt pikkufirmassa ja pomo sekä sen mies,kirjanpitäjä,palkanlaskija ym kivoja ja tietty yks mätäpaise oltava joka paikassa mutta en onneksi ainakaan viel oo sitä ku kerran nähnyt.

        Kaikenlaisia ammatteja kokeillut mutta tällä hetkellä siivoustöitä teen eli siivoan rappuja,toimistoja,halleja,vahaan ja peruspesen,teen pieniä remonttitöitä ja maalaushommia ym ym ja kaikki tälle samalle firmalle.

        Tänään oltiin likan futismatsia katsomassa Myntisyrjässä.Tyttö oli maalissa ja ekan voittivat tokasta tappio.Kanssamme oli kaverini sen mies ja kaksi nuorinta poikaa sekä meijän nuorin pimu.

        Vanhin sisko ottanut luokseen juopon miesystävänsä kera juopn siskomme ja sen dokuäijän ja sisko ollut selvinpäin joten se kireenä ja odottaa innoissaan tulevaa Tallinnan matkaamme.


      • blondi-72hki
        prunette kirjoitti:

        kerroit aiemmin etttä menit uuteen hyväpalkkaiseen työhön. Oliko tää se työ mistä sanoit ittes nyt irti ´? Minkä alan hommia teet?

        että siivoustyöstä sais hyvää liksaa mutta ihan kohtalaista kuiteskin jolla pärjää ja ehkä jotain saan säästöönkin mutta pääasiana pidän että rakastan työtäni ja pomo kiva.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        että siivoustyöstä sais hyvää liksaa mutta ihan kohtalaista kuiteskin jolla pärjää ja ehkä jotain saan säästöönkin mutta pääasiana pidän että rakastan työtäni ja pomo kiva.

        työstäni maininnut profiilissani siis ei siellä nyt sitä lue mutta joskus aikaisemmin.

        Vanhin tytär lähti tekemään mun työt jotka on neljä kertaa viikossa ja isänsä vie sen jälkeen kouluun.

        Toisiks vanhin likka tekee tällä viikolla ne alueet jotka on kolmesti ja kahdesti viikossa.Liksa tulee mulle ja mä maksan tytöille.

        Ne on helppoja töitä.


    • blondi-72hki

      uusia huonekaluja ja teimme kämppään uuden järjestyksen.Paljon heitettiin vanhaa turhaa kamaa veke.

      Eilen käytiin äitini luona kahvilla.

      • prunette

        varaa ostella uusia huonekaluja. Vanha sohva on jo aika ikävän näköinen ja tasot ja kirjahyllytkin ovat jo parhaat päivänsä nähneet... Kevät tulee ja kaikki näyttää entistä suttusemmalta.


      • blondi-72hki
        prunette kirjoitti:

        varaa ostella uusia huonekaluja. Vanha sohva on jo aika ikävän näköinen ja tasot ja kirjahyllytkin ovat jo parhaat päivänsä nähneet... Kevät tulee ja kaikki näyttää entistä suttusemmalta.

        katsella tarjouksia niin hyvin löytyy;)


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        katsella tarjouksia niin hyvin löytyy;)

        Hyvin meni ja lähinnä huvittavaa oli.

        Artisti oli niiiiin kaamee - tangokuningatar Jenna - että menimme jo klo 22 jälkeen hyttiin ... mutta kerron enempi kohta nyt tehtävä ruoka.


    • blondi-72hki

      potut kiehumaan.

      Eilen tilattiin pizzat.

      Muutama tunti juteltiin illalla hytissä naurettiin pelattiin korttia ja kuunneltiin musaa.

      Eilen aamupalan jälkeen mentiin eka MEREKESKUKSEEN josta ostin kaksi ihanaa paitaa ja siskon löysi itselleen huivin neuletakin ja housut.

      Lähdettiin takaisin terminaaliin mutta mentiin A-terminaaliin ja ruvettiin ihmettelemään kun näyttää oudolta...

      • blondi-72hki

        kysymään että mistä päästään Galaxyyn kun ruvettiin sikana nauramaan minun unohdettua laivalle nimen joten kysyin systeriltä että mihis laivaan meijän pitikään mennä ja ihan selvinpäin olimme ;D

        Sanoi että pitää kiertää koko kanava ja mennä D-terminaaliin.Siellä sitten istuttiin hetki drinkillä ja naurettiin taas kun ei meinattu osata mennä oikeaan kerrokseen josta päästiin sisälle laivaan ;O)))))

        Hetki oltiin hytissä ja kierreltiin.Oli hauska reissu ja ei mitään negatiivista sanottavaa!!!

        Onneksi ollaan systerin kanssa aina iloisia ja meillä ei oo tapana skitsoilla eikä hermoilla pikkujutista ;O>

        Tänään meillä kävi äitini sekä kaverini kummipoikani kanssa kahvilla.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kysymään että mistä päästään Galaxyyn kun ruvettiin sikana nauramaan minun unohdettua laivalle nimen joten kysyin systeriltä että mihis laivaan meijän pitikään mennä ja ihan selvinpäin olimme ;D

        Sanoi että pitää kiertää koko kanava ja mennä D-terminaaliin.Siellä sitten istuttiin hetki drinkillä ja naurettiin taas kun ei meinattu osata mennä oikeaan kerrokseen josta päästiin sisälle laivaan ;O)))))

        Hetki oltiin hytissä ja kierreltiin.Oli hauska reissu ja ei mitään negatiivista sanottavaa!!!

        Onneksi ollaan systerin kanssa aina iloisia ja meillä ei oo tapana skitsoilla eikä hermoilla pikkujutista ;O>

        Tänään meillä kävi äitini sekä kaverini kummipoikani kanssa kahvilla.

        suksiboxi.

        Mennään tänään nuorimman likan kanssa elokuviin.Muut tytöt halusivat mieluiten rahaa.Oltais muuten menty kaikki.

        Nyt pitää nauttia tästä viikonlopusta kun maananatina taas töitä.

        13v tytön kaverit ovat sanoneet että sillä on ihana poikaystävä ihanat vanhemmat ihanat koirat eli ihana täydellinen elämä no just joo ei kellään ole täydellistä kaikki vaikka kuinka hyvin menisi.

        Hönttimäistä KARKAUSPÄIVÄÄ kaikille lukijoille!!!


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        suksiboxi.

        Mennään tänään nuorimman likan kanssa elokuviin.Muut tytöt halusivat mieluiten rahaa.Oltais muuten menty kaikki.

        Nyt pitää nauttia tästä viikonlopusta kun maananatina taas töitä.

        13v tytön kaverit ovat sanoneet että sillä on ihana poikaystävä ihanat vanhemmat ihanat koirat eli ihana täydellinen elämä no just joo ei kellään ole täydellistä kaikki vaikka kuinka hyvin menisi.

        Hönttimäistä KARKAUSPÄIVÄÄ kaikille lukijoille!!!

        koska nuorin tyttö meni taas serkuilleen viikonlopuksi.

        10v tyttö on nytten elokuvissa kavereidensa kanssa.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        koska nuorin tyttö meni taas serkuilleen viikonlopuksi.

        10v tyttö on nytten elokuvissa kavereidensa kanssa.

        perjantaina oltiin naapurissa drinkillä ite en juonut kun ärsytti äijän dokaaminen.En koskaan valita kun se juo mutta silloin oli tosi rasittava ja ylimielinen.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        perjantaina oltiin naapurissa drinkillä ite en juonut kun ärsytti äijän dokaaminen.En koskaan valita kun se juo mutta silloin oli tosi rasittava ja ylimielinen.

        10v likan kaveri alhaalta meillä ja lauantaina yläkerrasta ja 13v tytön kamuja oli myös.

        Tyttöjen 15v serkku oli meil koko viikonlopun.


    • blondi-72hki

      ottamaan miehen kanssa yhteinen tili ja kortti sekä tunnukset vain minulla.

      Ihan kivaa oli palata töihin vaik loma liian nopeasti menikin ohi.

      • blondi-72hki

        uutta e90 nokian kännyåni tås rajaton netin kåyttö ym ostettiin mulle-ja-ukolle-ja--aikasemmat annettiin likoille ne-n95-nokiat-tsori-alku kirjoitus viel-hankalaa


      • -punatukka
        blondi-72hki kirjoitti:

        uutta e90 nokian kännyåni tås rajaton netin kåyttö ym ostettiin mulle-ja-ukolle-ja--aikasemmat annettiin likoille ne-n95-nokiat-tsori-alku kirjoitus viel-hankalaa

        Miten sää ehdit ja viitsit niintarkkaan tänne asioita kirjoitella, jotenkin mua naurattaa hyväntahtoisesti nämä sun jutut. Ja sitäkin mietin, miten mää jaksan ja ehdin niitä lukea :)

        Kirjoititko siis kännyllä ton edellisen viestin? Ja kännyssä ei ole ä näppäintä?


      • blondi-72hki
        -punatukka kirjoitti:

        Miten sää ehdit ja viitsit niintarkkaan tänne asioita kirjoitella, jotenkin mua naurattaa hyväntahtoisesti nämä sun jutut. Ja sitäkin mietin, miten mää jaksan ja ehdin niitä lukea :)

        Kirjoititko siis kännyllä ton edellisen viestin? Ja kännyssä ei ole ä näppäintä?

        o ainut jta ns-kiehtoo pikkasen oudot immeiset jep nytkin töissä oon pakko välillä tätä kännyå testata kun nettti ei maksa- ylimååråisiå kuluja hih itekin vålil ihmettelen ihteeni mut kait se on tåå-hulluus blondius nuoruus kierohuumori jne-joka-auttaa jaksamaan on tåsså ååååt mutta en viel oikein hallitse tätä-vekotinta mut nyt toimistolle ja takas töihin eli mukavaa påivän jatkoa


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        o ainut jta ns-kiehtoo pikkasen oudot immeiset jep nytkin töissä oon pakko välillä tätä kännyå testata kun nettti ei maksa- ylimååråisiå kuluja hih itekin vålil ihmettelen ihteeni mut kait se on tåå-hulluus blondius nuoruus kierohuumori jne-joka-auttaa jaksamaan on tåsså ååååt mutta en viel oikein hallitse tätä-vekotinta mut nyt toimistolle ja takas töihin eli mukavaa påivän jatkoa

        tässä tavallisessa koneessa on helpompaa.

        Mies lähti käyttämään 88v mummiaan asioilola kun poikansa taas ryyppää.

        Isommat tytöt meni mattoa pesemään.

        13v on kipeenä mutta 14v oli luvaton - ensimmäinen - poissaolo.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        tässä tavallisessa koneessa on helpompaa.

        Mies lähti käyttämään 88v mummiaan asioilola kun poikansa taas ryyppää.

        Isommat tytöt meni mattoa pesemään.

        13v on kipeenä mutta 14v oli luvaton - ensimmäinen - poissaolo.

        vanhin likka kaverinsa kanssa sekasin ku seinäkellot.

        Likan kaveri soitti 13v tytölle koska se tiesi että tytär ei juo ja aina siskostaan huolehtii.

        Mies soitti sen toisen likan isälle että hakevat tyttärensä pihalta kun tyttöjen isä ja kaverini mies hakevat ne kotiin.Asuvat tossa naapurissa.Eivät tieneet likkansa juovan mutta kerrottiin koska ovat hyviä tuttujamme ja koska itsekin aina haluamme tietää jos omat likat koheltaa jotain.

        Tyttöjen serkku 15v tulee yöksi.


      • vipinää riittävän
        blondi-72hki kirjoitti:

        vanhin likka kaverinsa kanssa sekasin ku seinäkellot.

        Likan kaveri soitti 13v tytölle koska se tiesi että tytär ei juo ja aina siskostaan huolehtii.

        Mies soitti sen toisen likan isälle että hakevat tyttärensä pihalta kun tyttöjen isä ja kaverini mies hakevat ne kotiin.Asuvat tossa naapurissa.Eivät tieneet likkansa juovan mutta kerrottiin koska ovat hyviä tuttujamme ja koska itsekin aina haluamme tietää jos omat likat koheltaa jotain.

        Tyttöjen serkku 15v tulee yöksi.

        miten pysytte perässä? Minä täällä perheineni vietän toooosi tylsää elämä kun teidän perheen juttuja lukee... mukavaa naistenpäivää :)


      • blondi-72hki
        vipinää riittävän kirjoitti:

        miten pysytte perässä? Minä täällä perheineni vietän toooosi tylsää elämä kun teidän perheen juttuja lukee... mukavaa naistenpäivää :)

        liikaakin vipinää riittävän tai monien mielesä-näin on mutta-kait itse tottunut kun tunnen oman elämäniolevan usein liiankin tylsää. Nyt katson tyhmää-leffaa ja kirjoitan kännyllä-tätä. Mies joutui eilen kantamaan likan olallaan himaan kun ei pentu pystysså pysynyt. Ainakin ens su asti tytöllä-aresti,nettikielto,,känny ja-avaimet pois. Käytiin juttelemassa sen tytön äidin kanssaa-jonka- likka oli pitänyt bileet ilman lupaa kuten viikko-sitten. Vitutti sen tytön sekä äitinsä välinpitämätön asenne. Aamukahvit juotiin kaverini luonaja-sit-käytiin äitillä pikkaisesti ja kupassa.


      • ottivat opikseen
        blondi-72hki kirjoitti:

        liikaakin vipinää riittävän tai monien mielesä-näin on mutta-kait itse tottunut kun tunnen oman elämäniolevan usein liiankin tylsää. Nyt katson tyhmää-leffaa ja kirjoitan kännyllä-tätä. Mies joutui eilen kantamaan likan olallaan himaan kun ei pentu pystysså pysynyt. Ainakin ens su asti tytöllä-aresti,nettikielto,,känny ja-avaimet pois. Käytiin juttelemassa sen tytön äidin kanssaa-jonka- likka oli pitänyt bileet ilman lupaa kuten viikko-sitten. Vitutti sen tytön sekä äitinsä välinpitämätön asenne. Aamukahvit juotiin kaverini luonaja-sit-käytiin äitillä pikkaisesti ja kupassa.

        ikävvä jos vanhemman suhtautuminen välinpitämätöntä, ei juuri auta asiaa.


      • blondi-72hki
        ottivat opikseen kirjoitti:

        ikävvä jos vanhemman suhtautuminen välinpitämätöntä, ei juuri auta asiaa.

        mutta saas nähä miten käy. Likkojen15v serkku meil toisenkin yön ja 10v tyttö yläkerran likalla yökylässä. Kännyllä tätäkin kirjoitan.. Kohta aamupala ja sit töihin. Illalla kuntosalillekaverini kanssa jos se vaan saa kummipoikani hoitoon tai siis jos sen mies-tulee pilkiltä-ajoissa. Joo mua rasittaa sellaset vanhemmat jotka ei regoi lapsensa tekemisiin. Se toinen tyttö vaan naureskeli eikä äitinsä sanonut mitään. - nykyään lapset saa viinaa liian helposti. Kun en itse anna niin aina kuulemma hakijoita riittää aaargh


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        mutta saas nähä miten käy. Likkojen15v serkku meil toisenkin yön ja 10v tyttö yläkerran likalla yökylässä. Kännyllä tätäkin kirjoitan.. Kohta aamupala ja sit töihin. Illalla kuntosalillekaverini kanssa jos se vaan saa kummipoikani hoitoon tai siis jos sen mies-tulee pilkiltä-ajoissa. Joo mua rasittaa sellaset vanhemmat jotka ei regoi lapsensa tekemisiin. Se toinen tyttö vaan naureskeli eikä äitinsä sanonut mitään. - nykyään lapset saa viinaa liian helposti. Kun en itse anna niin aina kuulemma hakijoita riittää aaargh

        pyykkikoneen loppumista. Kohta lastenuojeluun keskustelu ja taas töihin. 15v serkkulikka syyttää-tytärtä jos jää-luokalleen-..


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        pyykkikoneen loppumista. Kohta lastenuojeluun keskustelu ja taas töihin. 15v serkkulikka syyttää-tytärtä jos jää-luokalleen-..

        ja keväinen ilma ulkona,eiks ookki;O)?!

        Se lastensuojelu tapaaminen oli vika koska meil menee niin hyvin nykyään.

        1700e maksais huvila heinäkuussa mökiksi viikon mutta saadaan se 500e kun isä järjestää.
        Näin kuvia ja wau!Sinne mahtuis noin 20 henkilöä,ranta ja rantasauna pihalla,kaksi aittaa jossa myös nukkuma mahdollisuus .... ym ym ym ...

        Töitä ollut ihan riittämiin eikä loppua näy mutta rahaahan se vain tietää.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        ja keväinen ilma ulkona,eiks ookki;O)?!

        Se lastensuojelu tapaaminen oli vika koska meil menee niin hyvin nykyään.

        1700e maksais huvila heinäkuussa mökiksi viikon mutta saadaan se 500e kun isä järjestää.
        Näin kuvia ja wau!Sinne mahtuis noin 20 henkilöä,ranta ja rantasauna pihalla,kaksi aittaa jossa myös nukkuma mahdollisuus .... ym ym ym ...

        Töitä ollut ihan riittämiin eikä loppua näy mutta rahaahan se vain tietää.

        kaverini ja sen mies meillä kahvilla kummipoikamme kanssa ja me käytiin tänään niillä.


      • kahvileipää?
        blondi-72hki kirjoitti:

        kaverini ja sen mies meillä kahvilla kummipoikamme kanssa ja me käytiin tänään niillä.

        ???


      • blondi-72hki
        kahvileipää? kirjoitti:

        ???

        kääretorttu,pasteijaa keksejä sekä kaakkua ;)


      • blondi-72hki
        kahvileipää? kirjoitti:

        ???

        unohus eli just tulin kaveriltani ja se känmnäs noo optin kaksi lonkeroa mutta en tajua miksi sen pitää aiheuttaa riitaa miehensä kanssa kun en oo bailipäällä niin kaveri saattoi mut ja meni paikalliseen kun en ite lähtenyt mukaan......


        Vamnhinta siskoani en tajua koska se vaan on ukon kanssa jota se pelkää siis haloo pahvi ja sanoinkin että kuuntelen mutta fvittuakos valittaa...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kivaa pertjantaita ;D


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        unohus eli just tulin kaveriltani ja se känmnäs noo optin kaksi lonkeroa mutta en tajua miksi sen pitää aiheuttaa riitaa miehensä kanssa kun en oo bailipäällä niin kaveri saattoi mut ja meni paikalliseen kun en ite lähtenyt mukaan......


        Vamnhinta siskoani en tajua koska se vaan on ukon kanssa jota se pelkää siis haloo pahvi ja sanoinkin että kuuntelen mutta fvittuakos valittaa...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kivaa pertjantaita ;D

        Minä en siis omasta kirjoituksestani nooh hienoo kun sen ite tiiän ja myönnän että oon sekopää ;D

        Tein pienemmän koiran kanssa tunnin kävelylenkin ja isomman kanssa puolisen tuntia ja kävin kaverilla kahvilla.Tosi ihana ja piristävä ilma!

        13v likka lähti futisleirille ja unohti eväänsä kotio ;/


      • teillä on?
        blondi-72hki kirjoitti:

        Minä en siis omasta kirjoituksestani nooh hienoo kun sen ite tiiän ja myönnän että oon sekopää ;D

        Tein pienemmän koiran kanssa tunnin kävelylenkin ja isomman kanssa puolisen tuntia ja kävin kaverilla kahvilla.Tosi ihana ja piristävä ilma!

        13v likka lähti futisleirille ja unohti eväänsä kotio ;/

        Meillä on yksi pikkuinen koira ja pian tulee toinen. Tuskin maltan odottaa sitä pentusta.


      • blondi-72hki
        teillä on? kirjoitti:

        Meillä on yksi pikkuinen koira ja pian tulee toinen. Tuskin maltan odottaa sitä pentusta.

        seropeja eli 2v on dalmatialaista karjalan karhukoiraa ja australian karjakoiraa
        ja
        pikkupirussa on
        bichon havanna ja kääpiöspinseriä.

        Ihania ovat vaikka välillä tekis mieli "heittää seinään" jos ovat riehuneet tai hajottaneet jotain mutta EN IKINÄ POIS ANTAIS!!!!!
        Jos ei jostain syystä oo pakko.

        Onnea uudelle perheenlisäykselle ;O)))!!!!!!!!

        Minkä rotuisia sinun koirat on?Tai siis nykyinen ja tuleva?


    • :o)

      piti laittaa vastaus tähän kun tuli ilmoitus että "viestin hierarkia on liian syvä" meidän molemmat koirat nykyinen ja tuleva ovat kääpiösnautsereita. Mahtava rotu. Hauskalta kuulostaa tuo teidän pienempi seropiyhdistelmä, minkänäköinen se on kun rodut ovat niin erilaisia?

      • blondi-72hki

        ihan kuulemma hyeenan näköinen tai ku susi.Hopeanharmaa turkki ja alla dalmatialais laikkuja... kuulemma kukaan ei oo moista ennen nähnyt.

        Pestiin miehen kanssa kaikki matot ja saatiin pyykitkin pestyä kun oli jäänyt tulematta se joka ajan varasi.


    • blondi-72hki

      vanhin tyttö serkullaan.

      Oltiin tänään mieheni kanssa töissä kuten lähes joka sunnuntai.

    • blondi-72hki

      äitillä kahvilla ja nyt 13v likka tekee lettuja.

      • blondi-72hki

        töissä mutta ihanaa.

        Odotan kuitenkin pääsiäisvapaiata!

        Käytettiin tänään 88v mummia kaupoilla ja nyt on kaikki matot pesty sekä lattiat,vessa ja kylppäri.

        13v likka oli tehnyt ruokaa kun tulimme töistä;O)


      • perhe ja sukua
        blondi-72hki kirjoitti:

        töissä mutta ihanaa.

        Odotan kuitenkin pääsiäisvapaiata!

        Käytettiin tänään 88v mummia kaupoilla ja nyt on kaikki matot pesty sekä lattiat,vessa ja kylppäri.

        13v likka oli tehnyt ruokaa kun tulimme töistä;O)

        ympärillä , monellakaan ei ole.


      • blondi-72hki
        perhe ja sukua kirjoitti:

        ympärillä , monellakaan ei ole.

        Juuh mulla noi neljä penskaa joihin hyvät välit,samoin äitiini ja siskoihini,mieheni mummiin ym ym ym ,onhan se ihan kivaa ja hauskaa,en oo ikinä yksin vaikka enkä yksinäinen vaikka joskus tuntuu että piirit on liian pienet kun kaikki tietää toistensa asiat mutta se kivointa kun autamme toisiamme ja aina olemme valmiita kuuntelemaan ja tähän lukeutuu myös jokunen erittäin läheinen ystävä;O))

        Parin tunnun kuluttua mentävä toimistolle hakemaan ensi viikon tuuraus avaimet,hetkeksi himaan taas töihin ja sit pääsee aloittamaan vapaista nauttimisen.

        Oikein hyvää kevätpäiväntasausta,kiirastorstaita ja tänään myös venäjän maan päivä ;D!!!


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        Juuh mulla noi neljä penskaa joihin hyvät välit,samoin äitiini ja siskoihini,mieheni mummiin ym ym ym ,onhan se ihan kivaa ja hauskaa,en oo ikinä yksin vaikka enkä yksinäinen vaikka joskus tuntuu että piirit on liian pienet kun kaikki tietää toistensa asiat mutta se kivointa kun autamme toisiamme ja aina olemme valmiita kuuntelemaan ja tähän lukeutuu myös jokunen erittäin läheinen ystävä;O))

        Parin tunnun kuluttua mentävä toimistolle hakemaan ensi viikon tuuraus avaimet,hetkeksi himaan taas töihin ja sit pääsee aloittamaan vapaista nauttimisen.

        Oikein hyvää kevätpäiväntasausta,kiirastorstaita ja tänään myös venäjän maan päivä ;D!!!

        ois kaapissa mutta ei maistu.

        Eilen menin jo klo 21 nukkumaan ja aamulla klo 6 kun nuorin tyttökin heräsi vietiin koirat 30 min lenkille.Ihana raikas ilma ulkona!

        13v likka viimeyön serkullaan.

        Rauhallista PITKÄPERJANTAITA lukijoilleni!!!


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        ois kaapissa mutta ei maistu.

        Eilen menin jo klo 21 nukkumaan ja aamulla klo 6 kun nuorin tyttökin heräsi vietiin koirat 30 min lenkille.Ihana raikas ilma ulkona!

        13v likka viimeyön serkullaan.

        Rauhallista PITKÄPERJANTAITA lukijoilleni!!!

        vasta nyt välähti että kaverini täyttää tänään vuosia ja minä täytän sunnuntaina.

        Pitää soittaa myöhemmin ja onnitella.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        vasta nyt välähti että kaverini täyttää tänään vuosia ja minä täytän sunnuntaina.

        Pitää soittaa myöhemmin ja onnitella.

        ja meni hyvin mutta en halua sitä tyyppiä uudestaan nähdä vaikka sehaluaakoskaoli liian ns päällekäyvä... 13v likka oli yötäserkullaan ja nuorin tyttö kipeenä,kova kuume,nukkuu vaan.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        vasta nyt välähti että kaverini täyttää tänään vuosia ja minä täytän sunnuntaina.

        Pitää soittaa myöhemmin ja onnitella.

        ja meni hyvin mutta en halua sitä tyyppiä uudestaan nähdä vaikka sehaluaakoskaoli liian ns päällekäyvä... 13v likka oli yötäserkullaan ja nuorin tyttö kipeenä,kova kuume,nukkuu vaan.


      • ole omakin
        blondi-72hki kirjoitti:

        ja meni hyvin mutta en halua sitä tyyppiä uudestaan nähdä vaikka sehaluaakoskaoli liian ns päällekäyvä... 13v likka oli yötäserkullaan ja nuorin tyttö kipeenä,kova kuume,nukkuu vaan.

        mies, vai oletteko eronneet? onko mulla mennyt nyt jotakin ohi???? :)


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        ja meni hyvin mutta en halua sitä tyyppiä uudestaan nähdä vaikka sehaluaakoskaoli liian ns päällekäyvä... 13v likka oli yötäserkullaan ja nuorin tyttö kipeenä,kova kuume,nukkuu vaan.

        kahteen kertaan höh;(


      • blondi-72hki
        ole omakin kirjoitti:

        mies, vai oletteko eronneet? onko mulla mennyt nyt jotakin ohi???? :)

        mitään ohi eli kaverina halusin tavata ja ihan vaan muutakin juttuseuraa eli mulla ei oo aikeissa ettiä salasuhdetta ja miehen kanssa menee hyvin mutta se jätkä heti rupes kopeloimaan ja ois pitänyt suudella,ehdotti hotelli huonetta ym ym ,osasi fiksustikin puhua.

        Häivyin hyvin äkkiä paikalta kun rupesi ahdistamaan ja ällöttämään tuollainen!

        Ihan ku helvetti oisin joku seksipetobarbara josta ei oo muuhun ku sänky hommiin siis aaarrrgh anna mun taas kaikki kestää;/

        Sillä itelläkin muija tai sanoi että ovat eronneet...


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        mitään ohi eli kaverina halusin tavata ja ihan vaan muutakin juttuseuraa eli mulla ei oo aikeissa ettiä salasuhdetta ja miehen kanssa menee hyvin mutta se jätkä heti rupes kopeloimaan ja ois pitänyt suudella,ehdotti hotelli huonetta ym ym ,osasi fiksustikin puhua.

        Häivyin hyvin äkkiä paikalta kun rupesi ahdistamaan ja ällöttämään tuollainen!

        Ihan ku helvetti oisin joku seksipetobarbara josta ei oo muuhun ku sänky hommiin siis aaarrrgh anna mun taas kaikki kestää;/

        Sillä itelläkin muija tai sanoi että ovat eronneet...

        eilen kämppä täys likkojen kavereita ja yöksi jäivät tyttöjen serkku ja 10v tytön 12v kaveri.

        Käytin aamulla molemmat koirat ulkona.Fantastinen sää!

        Oltiin eilen illalla naapurissa drinkillä.Oli kivaa.He ovat noin 60v pariskunta.

        Tänään meille tulee laitoksesta vapaille 13v tytön kaveri.

        Siskoni entinen mies soitti ja pyysi lastensa seuraksi nuorinta tyttöä yöksi mutta en päästä koska likka kuumeessa.Se vaan sanoi että ei haittaa kun sen omatkin tytöt sairaita..


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        eilen kämppä täys likkojen kavereita ja yöksi jäivät tyttöjen serkku ja 10v tytön 12v kaveri.

        Käytin aamulla molemmat koirat ulkona.Fantastinen sää!

        Oltiin eilen illalla naapurissa drinkillä.Oli kivaa.He ovat noin 60v pariskunta.

        Tänään meille tulee laitoksesta vapaille 13v tytön kaveri.

        Siskoni entinen mies soitti ja pyysi lastensa seuraksi nuorinta tyttöä yöksi mutta en päästä koska likka kuumeessa.Se vaan sanoi että ei haittaa kun sen omatkin tytöt sairaita..

        likan kavereita ihan riittämiin ja laulavat SING STAR LEGENDAT ja sanoin että kovennalle kiitos ;O)

        On kivaa!

        Mies just ruokaa tekee.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        likan kavereita ihan riittämiin ja laulavat SING STAR LEGENDAT ja sanoin että kovennalle kiitos ;O)

        On kivaa!

        Mies just ruokaa tekee.

        kummempaa sattunut.

        Kirosin alimpaan helvettiin äijän sekä sampopankin uudeistuksen;(

        Kaverini oli meijän mukana parisen päivää töissä ja tulee jälleen maanataina.

        Ostettiin vitriini,pöytä ym ja heivattiin veke vanhaa kamaa ja taas järjestystäkin vaihdettu.Nyt kämppä valoisampi ja kodikkaampi.

        Tänään meillä bailut.Teineille tulee kavereita ja meitä aikuisia ainakin 9.Isompi koira on kotona mutta pienempi hauva menee alakertaan 10v likan kanssa ja nuorin likka menee äitilleni 10v serkkunsa kans.


      • kyselen vaan
        blondi-72hki kirjoitti:

        kummempaa sattunut.

        Kirosin alimpaan helvettiin äijän sekä sampopankin uudeistuksen;(

        Kaverini oli meijän mukana parisen päivää töissä ja tulee jälleen maanataina.

        Ostettiin vitriini,pöytä ym ja heivattiin veke vanhaa kamaa ja taas järjestystäkin vaihdettu.Nyt kämppä valoisampi ja kodikkaampi.

        Tänään meillä bailut.Teineille tulee kavereita ja meitä aikuisia ainakin 9.Isompi koira on kotona mutta pienempi hauva menee alakertaan 10v likan kanssa ja nuorin likka menee äitilleni 10v serkkunsa kans.

        että miten pirskeet sujuivat... onnea uusille huonekaluille, ei ole meillä varaa jatkuvasti uutta ostella :(


      • blondi-72hki
        kyselen vaan kirjoitti:

        että miten pirskeet sujuivat... onnea uusille huonekaluille, ei ole meillä varaa jatkuvasti uutta ostella :(

        erittäin hauskasti ja iloisesti.

        Lopulta teinejä oli jossain vaiheessa lähes 30 mutta heivattiin ylimääräiset veke siis ne joilla ei ollut lupa olla kuin hetken ja aikuisiakin noin 20.

        Musiikki soi ,naurettin,naposteltiin eikä kukaan ollut kaatokännissä eikä riitoja kellään.

        Jengiä tuli meille heti klo 15 jälkeen ja vikat lähti klo23 joko kapakkaan tai koteihinsa mutta ite en mennyt raflaan kun liian vähän rahaa.

        Lauantaina kaverin kanssa kaksi lonkeroa paikallisessa ja sit himas vuokrattiin leffoja ja nautittiin rauhassa.

        Laitoin jo heti maananataina rapun alas että meteliä saataa olla.

        Eilen käytiin töissä ja tänäänkin heti klo 5 hommiin samoin huomenna.

        Just kotiuduin ja laitoin ruuan uuniin ja pyykit koneeseen.


      • blondi-72hki
        kyselen vaan kirjoitti:

        että miten pirskeet sujuivat... onnea uusille huonekaluille, ei ole meillä varaa jatkuvasti uutta ostella :(

        kun unohdin niin ei meilläkään ois varaa ostella mutta tavallaan saatiin ne miehen siskolta kun hemuuttivat isompaan asuntoon ja ostivat sinne kaikki alusta alkaen uudet huonekalut.

        Se pöytä ja kuusi tuolia on maksanut sotkassa -silloin kun ostivat - 600e,vitriini,verhoja ym ym niin niistä maksetaan 50e yhteensä.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kun unohdin niin ei meilläkään ois varaa ostella mutta tavallaan saatiin ne miehen siskolta kun hemuuttivat isompaan asuntoon ja ostivat sinne kaikki alusta alkaen uudet huonekalut.

        Se pöytä ja kuusi tuolia on maksanut sotkassa -silloin kun ostivat - 600e,vitriini,verhoja ym ym niin niistä maksetaan 50e yhteensä.

        lahjoja kun oli ne bailut;)

        Just lähti meiltä talotoimikunnan ihmiset.Kokous kesti tunti ja 30min.

        Kohta suihkuun.


    • '''

      '''

      • minä aloittaja vastaan

        kun suomi24 kiukuttelee jälleen eli kiitti tuostakin kommentista ;)) "


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe