Etsin ystävää

tsitkö sinäkin?

Olen 30-vuotias kahden lapsen äiskä täältä Tuusulasta.

Juuret lähtevät Vaasasta. Oulun kautte 5-vuotta sitten muutin tänne mieheni kanssa.

Ihan hyvin olen viihtynyt. Ainakin luulin niin. Nyt karu totuus ihmisten kylmyydestä, pinnallisuudesta ja itsekkyydestä on isenyt vasten kasvojani. Itse olen kuitenkin jotain aivan muuta joten en meinaa sulautua porukkaan. Kamalan yksinäistä vaikka onhan noita kavereita.

Niin mieluusti anatisin kaikki kaverini poi jos saisin yhden ystävän tilalle.

Kaiken ikäni olen todellista ystävää etsinyt. Pari "omistanut".

Ethän ole pinnallinen, ethän koita haavoittaa minua. En enään jaksaisi sellaista. En meinaa edes enään ystävyyteen uskoa.

En ole mikään ruikuttaja tai muutenkaan sulkeutunut. Iloinen, elämänmyönteinen, sosiaalinen, empaattinen ja taatusti hyvä ystävä.

Laitatko yhteystietoja jos haet samaa...

5

2292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsimässä minäkin
    • kirjoitukseni =)

Hei!

Kuin omasta kädestäni kirjoitettu =) Samat ovat mietteet ja murheet minullakin! Luonteetkin kolahtavat =) Vaikkakaan en ole Tuusulasta vaan Järvenpäästä..mutta eihän se ole matka eikä mikään!
      Täytän juhannuksen alla 30.v ja minulla on kolme lasta..5.v,6.v ja 8.v! Sekä tietysti aviomies,mutta se oma rakas YSTÄVÄ puuttuu jonka kanssa voi jakaa ilot ja surut ja soittaa vaikka keskellä yötä jos siltä tuntuu!

Kirjoita: [email protected]

• hakuon

Onko ystäviä koskaan liikkaa?

Jos kaipailet vielä ystävää täältä löytyisi 37-vuotias kahden poitsun 4v ja 7v äippä vailla ystävää kaikkeen hassutteluun ja yhdessäoloon. Asustellaan Vantaalla ja se tosi ystävä puuttuu. Kirjoittele!

[email protected]

• Mamamimi

Täällä olis kans yks 28-vuotias ystäväehdokas Tuusulasta!:)

Perheeseen kuuluu lisäkseni poikani,mieheni ja koiramme.

Olen avoin,iloinen,puhelias ja huumorintajuinen immeinen:)

Kirjoittele: [email protected],jos kiinnostuit?:)

• Jupiter 78

Moi!
      Huomasin sinun ilmoituksen et haet ystävää tosin olit jättänyt viestin jo jokunen vuos sitten:) Jos olet ystävää vielä vailla niin kirjoittele t.Tuija sähkö[email protected]

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1208
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56