elikkäs oliskos täällä Raumalla autokoulun käyneitä??
itellä suunnitteilla autokouluun meno, mutta vieraassa kaupungissa kun olen, ei mitään hajua mikä olisi hinta-laatusuhteeltaan hyvä..tuttujakaan täällä ei ole keneltä voisi kysyä...=/
ei toi hintakaan niin älyttömän tärkeä asia ole, kunhan olisi hyvät opettajat tossa koulussa....
Rauman autokoulut
5
2318
Vastaukset
- Maya
Selkämö taitaa olla Raumalla aika suosittu. Ehkä osaksi sen takia kun niillä on Bemari ja Mersu... :) Itse kävin siellä ja opetus oli mielestäni hyvä ja opettajat mukavia. Hinta ei ehkä ole Rauman halvimpia. Toimisto sijaitsee Satamakadulla.
Muista autokouluista en kyllä osaa sanoa, mut pari osotetta löysin:
http://www.ajokoulutus.net
http://www.autokoulumaikola.net- Kati
Jep, Selkämöllä tuli opiskeltua itsekin ja en voi kuin suositella paikkaa. Ei ehkä halvin, mutta on hintansa väärti.
- Make
Kati kirjoitti:
Jep, Selkämöllä tuli opiskeltua itsekin ja en voi kuin suositella paikkaa. Ei ehkä halvin, mutta on hintansa väärti.
Ite vois taas suositella maikolan autokouluu. Mukavat opettejat ja muutenkin hommaa toimii.
- kaalepin kaveri
No mene ihmeessä Ajokoulutus Elsilään linja-autoasemaa vastapäätä. Varmasti Rauman paras ope ja hyvät pirssit. Homma toimii asiallisesti ja joustavasti.
- Sepe
Kalle on hyvä mies. Mee sinne. Opit varmasti ajamaan liikenteessä. Opetus ei perustu paikkojen ulkoa opetteluun kuten ainakin eräässä muussa, josta olen kuullut, että heti alusta alkaen "opetetaan" ja käskytetään paikkoja ulkoa ja että "tästä ajat inssissä näin... jne..." Lieneekö sitä poliisimentaliteettia?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155