Mistä saisi sinkkuelämää shoeboxin halvimmalla?
shoebox
7
2192
Vastaukset
- m i e. . .
huuto.netistä luulisin, mutta siinähän ei oo suomenkielisiä tekstejä.
- Maritzaa
Onko tietoa mistä saisi suomenkielisellä tekstillä olevan boxin?? Oon kuullut että jollain sellainen olis...
- eiole
Maritzaa kirjoitti:
Onko tietoa mistä saisi suomenkielisellä tekstillä olevan boxin?? Oon kuullut että jollain sellainen olis...
oot kuullu väärin
- Maritzaa
eiole kirjoitti:
oot kuullu väärin
Kyllä niitä vaan on,,
jossain. Ainakin pian vissiin tulee!! - tiinale1
Maritzaa kirjoitti:
Kyllä niitä vaan on,,
jossain. Ainakin pian vissiin tulee!!just tänään luin jostain lehestä että shoeboxin saa nyt vihdoin suomenkielisillä teksteillä. sokkarilta muka erityisen halvalla..
- Sokoksesta
Maritzaa kirjoitti:
Ainakin Porvoon Sokos on myynyt Shoeboxia ties kuinka kauan (suomenkielisillä teksteillä). Boxin saa omakseen pulittamalla 99,00 euroa. Mulla ainakin ensimmäinen tuotantokausi jumitti ja särisi (ei ole meidän tekniikassa vikaa) joten palautin sen, ja sain toisen tilalle. Nyt on toiminut hyvin KOLMANTEEN TUOTANTOKAUTEEN SAAKKA! Eli joudun taaskin menemään Sokokseen valittamaan.. turhauttavaa -__-
- sinkkissinkkis
http://salattu.huuto.net/kohteet/sinkkuelamaa---sex-and-the-city-kaudet-1-6-kenkalaatikko/132432341
Tuolla oli ainakin tommonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976