AMWAY

mietiskelen..

kiinnostaisin amwayta kyllä, koska kuulostaa hyvältä kun tienaa parempaa sekä mahdollisuus on.menisin varmasti amwayn jäseneksi joku päivä.
suosittelisitko minulle että menisin amwayn jäseneksi ja jatkan silti tienamalla?
jos minä aloittanut amwayta niin kertoisin mielellääni esittelyssä ,mutta ei ole pakko liityminen mukaan tai tilata tuotteet jos ei halua/tykkä.voi toki kuunnella esittelyssä ennen kuin päätät itse.haluaisin ehkä hiukan lisätietoja tai jotakin amwaysta vielä.

Kiitos!

80

7176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      siellä on huonot tuotteet ja palkkiojärjestelmä.

    • nimimerkillä kokemusta on

      Liity vaikka Zepter Finland Internationaaliin. Erinomaiset, jopa ainutlaatuiset tuotteet ja TODELLA hyvät palkkiot.

    • firmasta..

      zepter finland internationaal?en ole nähnyt tuota nimellä tai kuullut sitä.pitäisi käydä tsekkamassa sitten tiedän tarkemmin.onko zepter uusi firma vai?olisi hyvä lisätietoja esim.uusi firman nimellä jos kuullut näin jotakin sekä ollut kokemusta.

      • alalla pitää osata

        keskittyä yrityksiin joilla on jo vähintään 10 vuoden historia sekä koulutusjärjestelmä ja näyttöä menestymisestä. "Uusilta jutuilta" kaikki tämä puuttuu. 8/10:stä "uudesta jutusta" häviää 5:ssä vuodessa kuin pieru saharaan.


      • sanottu
        alalla pitää osata kirjoitti:

        keskittyä yrityksiin joilla on jo vähintään 10 vuoden historia sekä koulutusjärjestelmä ja näyttöä menestymisestä. "Uusilta jutuilta" kaikki tämä puuttuu. 8/10:stä "uudesta jutusta" häviää 5:ssä vuodessa kuin pieru saharaan.

        "näyttöä menestymisestä"

        Englannissa 1/1000 ILH:sta tienaa reilu 30.000 euroa vuodessa. Palkkatyössä vastaavaan pääsee puolet, eli ainakin Amwayn voit heti jättää pois jos mietit rikastumista. Asema pyramidissa on tärkein asia koko bisneksessä: esim. Amway UK viimeisen 6v aikana liittyneiden TOP12 tienaa n. 800 euroa kuukaudessa. Siis parhaat tienaajat tienaavat alle Suomen minimipalkan! Ei siis tarvitse ihmetellä miksi Amwayta ollaan kieltämässä "yleisen edun nimissä" Englannissa.


      • ymmärtänyt että
        sanottu kirjoitti:

        "näyttöä menestymisestä"

        Englannissa 1/1000 ILH:sta tienaa reilu 30.000 euroa vuodessa. Palkkatyössä vastaavaan pääsee puolet, eli ainakin Amwayn voit heti jättää pois jos mietit rikastumista. Asema pyramidissa on tärkein asia koko bisneksessä: esim. Amway UK viimeisen 6v aikana liittyneiden TOP12 tienaa n. 800 euroa kuukaudessa. Siis parhaat tienaajat tienaavat alle Suomen minimipalkan! Ei siis tarvitse ihmetellä miksi Amwayta ollaan kieltämässä "yleisen edun nimissä" Englannissa.

        rahalla on 2 toisistaan poikkeaavaa maailmaa, omistajan (passiivinen raha) jossa ihmiset opettelevat rakentamaan systeemin josta saa rahaa (amwayn malli) ja palkansaajan (ainoa jonka sinä ymmärrät) maailma. Sinun mallissa ihmisten vaihtavat jatkuvasti aikaa rahaan 40 vuotta. Amwaynmallissa taas raha tekee työtä heille passiivisesti. Nyt kysymys kuuluu kumpi on parempi? Passiivinen raha voittaa aina. Kysymys ei monesti ole rahasta vaan ajasta. Ihmiset rakentavat amwayliiketoiminnan saadakseen vapauden. Tätä ihmisten päätöstä sinun on syytä arvostaa ja kunnioittaa. Korostetaan nyt vielä erityisesti että Amway ei ole palkkatyöhön verrattava asiaa. Näillä ei ole keskenään mitään tekemistä. Amway liiketoiminta on suunnattu heille jotka haluavat parantaa omaa elämänlaatua sen avulla. Sinua tämä ei koske. On myös tiedetty että sinunlaisia ihmisiä mahtuu 13 tusinaan, entä sitten?


      • vuodatuksesta
        ymmärtänyt että kirjoitti:

        rahalla on 2 toisistaan poikkeaavaa maailmaa, omistajan (passiivinen raha) jossa ihmiset opettelevat rakentamaan systeemin josta saa rahaa (amwayn malli) ja palkansaajan (ainoa jonka sinä ymmärrät) maailma. Sinun mallissa ihmisten vaihtavat jatkuvasti aikaa rahaan 40 vuotta. Amwaynmallissa taas raha tekee työtä heille passiivisesti. Nyt kysymys kuuluu kumpi on parempi? Passiivinen raha voittaa aina. Kysymys ei monesti ole rahasta vaan ajasta. Ihmiset rakentavat amwayliiketoiminnan saadakseen vapauden. Tätä ihmisten päätöstä sinun on syytä arvostaa ja kunnioittaa. Korostetaan nyt vielä erityisesti että Amway ei ole palkkatyöhön verrattava asiaa. Näillä ei ole keskenään mitään tekemistä. Amway liiketoiminta on suunnattu heille jotka haluavat parantaa omaa elämänlaatua sen avulla. Sinua tämä ei koske. On myös tiedetty että sinunlaisia ihmisiä mahtuu 13 tusinaan, entä sitten?

        Kun kokemusta löytyy kerran.
        Kerroppa minkälaiset passiisviset rahasummat tekemättä mitään saat Amwayltä tilille.
        Esim viime vuonna.


      • james 007
        ymmärtänyt että kirjoitti:

        rahalla on 2 toisistaan poikkeaavaa maailmaa, omistajan (passiivinen raha) jossa ihmiset opettelevat rakentamaan systeemin josta saa rahaa (amwayn malli) ja palkansaajan (ainoa jonka sinä ymmärrät) maailma. Sinun mallissa ihmisten vaihtavat jatkuvasti aikaa rahaan 40 vuotta. Amwaynmallissa taas raha tekee työtä heille passiivisesti. Nyt kysymys kuuluu kumpi on parempi? Passiivinen raha voittaa aina. Kysymys ei monesti ole rahasta vaan ajasta. Ihmiset rakentavat amwayliiketoiminnan saadakseen vapauden. Tätä ihmisten päätöstä sinun on syytä arvostaa ja kunnioittaa. Korostetaan nyt vielä erityisesti että Amway ei ole palkkatyöhön verrattava asiaa. Näillä ei ole keskenään mitään tekemistä. Amway liiketoiminta on suunnattu heille jotka haluavat parantaa omaa elämänlaatua sen avulla. Sinua tämä ei koske. On myös tiedetty että sinunlaisia ihmisiä mahtuu 13 tusinaan, entä sitten?

        Taas tätä höpöhöpöä.
        90 % agenteista toimii 0 tuloilla tai
        tienaa mitättömiä summia.

        Nämä 90% eivät vain osaa, muuta kuin menettää rahansa aloituspakettiin..

        Jokaisen liittyjän kannattaa miettiä, miksei itse kuuluisi tähän 90% ryhmään.

        Onhan sieltä menestystäkin saatu, muttei takuulla passiivisesti tekemättä mitään. Parhaalla tienarilla kun on 26v :n ura takana.

        Katteettomat lupauksenantajat ovat hiivaa syöneitä valehtelijoita.


      • pysty vaikuttamaan
        james 007 kirjoitti:

        Taas tätä höpöhöpöä.
        90 % agenteista toimii 0 tuloilla tai
        tienaa mitättömiä summia.

        Nämä 90% eivät vain osaa, muuta kuin menettää rahansa aloituspakettiin..

        Jokaisen liittyjän kannattaa miettiä, miksei itse kuuluisi tähän 90% ryhmään.

        Onhan sieltä menestystäkin saatu, muttei takuulla passiivisesti tekemättä mitään. Parhaalla tienarilla kun on 26v :n ura takana.

        Katteettomat lupauksenantajat ovat hiivaa syöneitä valehtelijoita.

        kenenkään toisen ihmisen päätösentekoon! Ihminen jolla on painava syy liittymiseen, opettelevat kaiken vaihe vaiheelta. Oikeat ihmiset osaavat katsoa asioita mahdollisuuksina joille löytyy aikaa. Eihän kukaan hae satoja tai tuhansia ihmisiä vaan ihmisiä joilta löytyy aikaa panostaa omiin tavoitteisiin. Rekrynumerothan aina toimii samalla tavalla. 90%:lla puuttuu motiivi käyttää siihen omaa aikaa, mitä sitten?. Tätä ryhmää ei olla hakemassa. Tämä ei ole mikään uutinen. Jokaisella on kuitenkin vapaus valita haluaako panostaa aikaansa tähän, ilman sinun antamaa lupaa. Kyse on heidän elämästä ja tavoitteista, ei sinun! Koulutusjärjestelmä pystyy tarvittaessa opettamaan kaiken vaadittavan tieto/taidon mitä oma menestyminen vaatii. Kukaan ei myöskään ole väittänyt että raha tulee tekemättä mitään. Oma menestys syntyy muiden ihmisten menestymisestä ensin.


      • ulos....
        pysty vaikuttamaan kirjoitti:

        kenenkään toisen ihmisen päätösentekoon! Ihminen jolla on painava syy liittymiseen, opettelevat kaiken vaihe vaiheelta. Oikeat ihmiset osaavat katsoa asioita mahdollisuuksina joille löytyy aikaa. Eihän kukaan hae satoja tai tuhansia ihmisiä vaan ihmisiä joilta löytyy aikaa panostaa omiin tavoitteisiin. Rekrynumerothan aina toimii samalla tavalla. 90%:lla puuttuu motiivi käyttää siihen omaa aikaa, mitä sitten?. Tätä ryhmää ei olla hakemassa. Tämä ei ole mikään uutinen. Jokaisella on kuitenkin vapaus valita haluaako panostaa aikaansa tähän, ilman sinun antamaa lupaa. Kyse on heidän elämästä ja tavoitteista, ei sinun! Koulutusjärjestelmä pystyy tarvittaessa opettamaan kaiken vaadittavan tieto/taidon mitä oma menestyminen vaatii. Kukaan ei myöskään ole väittänyt että raha tulee tekemättä mitään. Oma menestys syntyy muiden ihmisten menestymisestä ensin.

        Heh..
        Maolaisia totuuksia upotettuna verkostomarkkinointiin.
        "Jonkun täytyy rikastua ensin"
        Lopputulema lienee myös sama, kuin värssyn alkuperäisellä keksijälläkin.
        1% tienaa ja 99% tekee tämän 1%:n rikkaaksi.

        Tältä 90%lta jota ei verkostoon muka kaivata
        saadaan kuitenkin suurin osa verkoston tuotoista.

        Tunnettu tosiasiahan kuitenkin on, että itse tuotteiden myynti ei kerrytä liikevaihtoa vaan uusien agenttien värväämisestä syntyvät tuotot.


      • ole ymmärtänyt
        ymmärtänyt että kirjoitti:

        rahalla on 2 toisistaan poikkeaavaa maailmaa, omistajan (passiivinen raha) jossa ihmiset opettelevat rakentamaan systeemin josta saa rahaa (amwayn malli) ja palkansaajan (ainoa jonka sinä ymmärrät) maailma. Sinun mallissa ihmisten vaihtavat jatkuvasti aikaa rahaan 40 vuotta. Amwaynmallissa taas raha tekee työtä heille passiivisesti. Nyt kysymys kuuluu kumpi on parempi? Passiivinen raha voittaa aina. Kysymys ei monesti ole rahasta vaan ajasta. Ihmiset rakentavat amwayliiketoiminnan saadakseen vapauden. Tätä ihmisten päätöstä sinun on syytä arvostaa ja kunnioittaa. Korostetaan nyt vielä erityisesti että Amway ei ole palkkatyöhön verrattava asiaa. Näillä ei ole keskenään mitään tekemistä. Amway liiketoiminta on suunnattu heille jotka haluavat parantaa omaa elämänlaatua sen avulla. Sinua tämä ei koske. On myös tiedetty että sinunlaisia ihmisiä mahtuu 13 tusinaan, entä sitten?

        1. Jos Amway kielletään Englannissa, se kielletään automaattisesti myös muissa EU-maissa. Mitä sinulle jää jos näin tapahtuu? Se mitä olet saanut jemmattua JONNEKIN MUUALLE kun Amway-bisnekseen. Jos kaikki raha satsataan "liiketoimintaan", sinulle ei tässä tilanteessa jää kun tuulen huuhtoma perse!

        2. Mihin tarvitaan verkostomarkkinointia kun halutaan kerätä sijoitettavaa? Muutaman pyramidin huipulla olevan jälkeen muut tienaa vain alle tonnin kuukaudessa. Tästä rahasta ei sijoiteta kovin isoja summia. Sen sijaan KAIKKI palkkatyö tuo tuplasti rahaa ja Amwayhin verrattuna jää sijoitettavaa 800€/kk eli 10.000€ vuodessa. Laske huviksesi vaikka nordea.fi tai millä tahansa laskurilla paljonko tämä summa olisi tuottanut kuudessa vuodessa esim. osake- tai kiinteistörahastoihin laitettuna. Tavoitteesi on sinänsä ihan fiksu, eli taloudellinen riippumattomuus, mutta siinä olet väärässä, että aika paljon nopeammin ja todennäköisemmin sen saavuttaa kun pitää näpit erossa Amwaysta.


      • varmaankin
        ole ymmärtänyt kirjoitti:

        1. Jos Amway kielletään Englannissa, se kielletään automaattisesti myös muissa EU-maissa. Mitä sinulle jää jos näin tapahtuu? Se mitä olet saanut jemmattua JONNEKIN MUUALLE kun Amway-bisnekseen. Jos kaikki raha satsataan "liiketoimintaan", sinulle ei tässä tilanteessa jää kun tuulen huuhtoma perse!

        2. Mihin tarvitaan verkostomarkkinointia kun halutaan kerätä sijoitettavaa? Muutaman pyramidin huipulla olevan jälkeen muut tienaa vain alle tonnin kuukaudessa. Tästä rahasta ei sijoiteta kovin isoja summia. Sen sijaan KAIKKI palkkatyö tuo tuplasti rahaa ja Amwayhin verrattuna jää sijoitettavaa 800€/kk eli 10.000€ vuodessa. Laske huviksesi vaikka nordea.fi tai millä tahansa laskurilla paljonko tämä summa olisi tuottanut kuudessa vuodessa esim. osake- tai kiinteistörahastoihin laitettuna. Tavoitteesi on sinänsä ihan fiksu, eli taloudellinen riippumattomuus, mutta siinä olet väärässä, että aika paljon nopeammin ja todennäköisemmin sen saavuttaa kun pitää näpit erossa Amwaysta.

        ...uskoo ihan vakavissaan, että vm:lla hankitut osakkeet tai kiinteistöt tuottaa paremmin tai on helppohoitoisempia kun palkkatyöllä hankitut. Niin kauan sitä voi uskoa kaikenlaista kun vm:lla hankittuja sijoituksia ei vielä ole...


        Muistuksena ketkä ovat ne, jotka tosielämässä työllistävät pankkien sijoitusneuvojia eikä kunnallista velkaneuvojaa:

        33.000 euroa = 12 kertaa Suomea isomman Englannin 37. parhaan Amway-myyjän vuositulo.

        33.000 euroa = tällä ei pääse miljoonan suurituloisimman palkansaajan joukkoon Suomessa.


      • mistä puhut`?
        varmaankin kirjoitti:

        ...uskoo ihan vakavissaan, että vm:lla hankitut osakkeet tai kiinteistöt tuottaa paremmin tai on helppohoitoisempia kun palkkatyöllä hankitut. Niin kauan sitä voi uskoa kaikenlaista kun vm:lla hankittuja sijoituksia ei vielä ole...


        Muistuksena ketkä ovat ne, jotka tosielämässä työllistävät pankkien sijoitusneuvojia eikä kunnallista velkaneuvojaa:

        33.000 euroa = 12 kertaa Suomea isomman Englannin 37. parhaan Amway-myyjän vuositulo.

        33.000 euroa = tällä ei pääse miljoonan suurituloisimman palkansaajan joukkoon Suomessa.

        Itse ansaitsin 62000 euroa Amwayliiketoiminnnalla viime vuonna, enkä ole se joka aloitti ensimmäisenä. Ei enempää ei vähempää, mutta tämä riittää hyvin toimeentuloon. Yksikään omassa verkostossa ei ole rakentanut minulle mitään vaan itselleen. Se on heidän oma liiketoiminta , josta he kantavat vastuun itse. Nykyään se pyörii aikatavalla itsestään. Tänä vuonna ajattelin kasvattaa liikevaihtoa eli mikä oli ongelma?


        Eräs toinen ALH


      • asuinkunta ?
        mistä puhut`? kirjoitti:

        Itse ansaitsin 62000 euroa Amwayliiketoiminnnalla viime vuonna, enkä ole se joka aloitti ensimmäisenä. Ei enempää ei vähempää, mutta tämä riittää hyvin toimeentuloon. Yksikään omassa verkostossa ei ole rakentanut minulle mitään vaan itselleen. Se on heidän oma liiketoiminta , josta he kantavat vastuun itse. Nykyään se pyörii aikatavalla itsestään. Tänä vuonna ajattelin kasvattaa liikevaihtoa eli mikä oli ongelma?


        Eräs toinen ALH

        Ja minä ansaitsen WM-wayllä saman summan.
        Puheiden painoarvo ilman nimeä täysi 0.
        Mikä voisikaan olla parempaa mainosta, kuin nyt kerrot edes nimesi ja asuinkuntasi, jotta liiketoiminnasta kiinnostuvat voivat vahvistaa tarinasi verokalenterista.

        Samalla voisit kertoa kuinkamonta olet rekrytoinyt mukaan amway toimintaan.


      • tosiaan?
        mistä puhut`? kirjoitti:

        Itse ansaitsin 62000 euroa Amwayliiketoiminnnalla viime vuonna, enkä ole se joka aloitti ensimmäisenä. Ei enempää ei vähempää, mutta tämä riittää hyvin toimeentuloon. Yksikään omassa verkostossa ei ole rakentanut minulle mitään vaan itselleen. Se on heidän oma liiketoiminta , josta he kantavat vastuun itse. Nykyään se pyörii aikatavalla itsestään. Tänä vuonna ajattelin kasvattaa liikevaihtoa eli mikä oli ongelma?


        Eräs toinen ALH

        "Tänä vuonna ajattelin kasvattaa liikevaihtoa eli mikä oli ongelma?"

        Tienasitko palkkaa/osinkoa 62.000 vai teitkö 62.000 liikevaihtoa? Kummasta puhut?


      • agentmax
        mistä puhut`? kirjoitti:

        Itse ansaitsin 62000 euroa Amwayliiketoiminnnalla viime vuonna, enkä ole se joka aloitti ensimmäisenä. Ei enempää ei vähempää, mutta tämä riittää hyvin toimeentuloon. Yksikään omassa verkostossa ei ole rakentanut minulle mitään vaan itselleen. Se on heidän oma liiketoiminta , josta he kantavat vastuun itse. Nykyään se pyörii aikatavalla itsestään. Tänä vuonna ajattelin kasvattaa liikevaihtoa eli mikä oli ongelma?


        Eräs toinen ALH

        no niin nimi ja paikkakunta vai oletko valehtelija niin kuin teitillä on tapana.


      • Veka-58
        mistä puhut`? kirjoitti:

        Itse ansaitsin 62000 euroa Amwayliiketoiminnnalla viime vuonna, enkä ole se joka aloitti ensimmäisenä. Ei enempää ei vähempää, mutta tämä riittää hyvin toimeentuloon. Yksikään omassa verkostossa ei ole rakentanut minulle mitään vaan itselleen. Se on heidän oma liiketoiminta , josta he kantavat vastuun itse. Nykyään se pyörii aikatavalla itsestään. Tänä vuonna ajattelin kasvattaa liikevaihtoa eli mikä oli ongelma?


        Eräs toinen ALH

        Loppujen lopuksi ihmisten suostuttelu mukaan on erittäin helppoa, ei tarvitse kertoa kuin nimi ja asuinpaikkakunta ja pyytää tarkistamaan verotustiedoista kuinka paljon sitä tuli edellisenä vuonna Amway:llä ansaittua. Jostain syystä yksikään Amwayn ILH ei ole tähän suostunut. Amwayn lehdissä julkaistujen timanttien tulot verotuksessa ovat siivojien tasolla. Vuoteen 2006 mennessä Suomessa 2 ILH-pariskuntaa pääsi edes siivojien tulotasolle.


      • mies 28 v.
        ole ymmärtänyt kirjoitti:

        1. Jos Amway kielletään Englannissa, se kielletään automaattisesti myös muissa EU-maissa. Mitä sinulle jää jos näin tapahtuu? Se mitä olet saanut jemmattua JONNEKIN MUUALLE kun Amway-bisnekseen. Jos kaikki raha satsataan "liiketoimintaan", sinulle ei tässä tilanteessa jää kun tuulen huuhtoma perse!

        2. Mihin tarvitaan verkostomarkkinointia kun halutaan kerätä sijoitettavaa? Muutaman pyramidin huipulla olevan jälkeen muut tienaa vain alle tonnin kuukaudessa. Tästä rahasta ei sijoiteta kovin isoja summia. Sen sijaan KAIKKI palkkatyö tuo tuplasti rahaa ja Amwayhin verrattuna jää sijoitettavaa 800€/kk eli 10.000€ vuodessa. Laske huviksesi vaikka nordea.fi tai millä tahansa laskurilla paljonko tämä summa olisi tuottanut kuudessa vuodessa esim. osake- tai kiinteistörahastoihin laitettuna. Tavoitteesi on sinänsä ihan fiksu, eli taloudellinen riippumattomuus, mutta siinä olet väärässä, että aika paljon nopeammin ja todennäköisemmin sen saavuttaa kun pitää näpit erossa Amwaysta.

        Mistä sä revit noita summia? Vai että 800 e voi sijoittaa joka kuukausi...Ei ainakaan keskiverto (40h/vk) pysty 800 euroa säästämään kuukaudessa. Jos sinä pystyt, niin ei todellakaan silti moni muu pysty. Itse hyvä jos saan 300 e säästettyä eikä minulla ole autoa eikä paljon muitakaan ylimääräisiä kuluja. Ehkä jos asuisin vanhempieni luona ilmaiseksi, pystyisin sen 800 säästämään per kk.


      • oikein---------------------...
        mies 28 v. kirjoitti:

        Mistä sä revit noita summia? Vai että 800 e voi sijoittaa joka kuukausi...Ei ainakaan keskiverto (40h/vk) pysty 800 euroa säästämään kuukaudessa. Jos sinä pystyt, niin ei todellakaan silti moni muu pysty. Itse hyvä jos saan 300 e säästettyä eikä minulla ole autoa eikä paljon muitakaan ylimääräisiä kuluja. Ehkä jos asuisin vanhempieni luona ilmaiseksi, pystyisin sen 800 säästämään per kk.

        kiristäisin taloutta voisin ehkä 10 saada säästöön. Tekisi se 120 euroa vuosi. Johan silläkin tietenkin aika paljon kerää kun panee paljon aikaa.

        Tuotto on varmaan hirmuinen tuolle summalle.

        Niin pankista saa 0,15 euroa vuosi ja kun pankki kirjaa sen tilille siitä menee 1,50 euroa. Kyllä on köyhän kannattavaa "sijoittaa".


      • Anonyymi
        ole ymmärtänyt kirjoitti:

        1. Jos Amway kielletään Englannissa, se kielletään automaattisesti myös muissa EU-maissa. Mitä sinulle jää jos näin tapahtuu? Se mitä olet saanut jemmattua JONNEKIN MUUALLE kun Amway-bisnekseen. Jos kaikki raha satsataan "liiketoimintaan", sinulle ei tässä tilanteessa jää kun tuulen huuhtoma perse!

        2. Mihin tarvitaan verkostomarkkinointia kun halutaan kerätä sijoitettavaa? Muutaman pyramidin huipulla olevan jälkeen muut tienaa vain alle tonnin kuukaudessa. Tästä rahasta ei sijoiteta kovin isoja summia. Sen sijaan KAIKKI palkkatyö tuo tuplasti rahaa ja Amwayhin verrattuna jää sijoitettavaa 800€/kk eli 10.000€ vuodessa. Laske huviksesi vaikka nordea.fi tai millä tahansa laskurilla paljonko tämä summa olisi tuottanut kuudessa vuodessa esim. osake- tai kiinteistörahastoihin laitettuna. Tavoitteesi on sinänsä ihan fiksu, eli taloudellinen riippumattomuus, mutta siinä olet väärässä, että aika paljon nopeammin ja todennäköisemmin sen saavuttaa kun pitää näpit erossa Amwaysta.

        Tähän on turhaa täällä mutta pähkinän kuoressa.Mitä jos mitä jos.vaan eipä lopu miksi luuletko että koska olet indoktrinoitu Suomi k ja S ajatteluun niin et se on ainoa” oikea.”niille Kotka kateudesta ja tietämättömyydessään eivät hiffaa ..Amway on yritys älä sekoita liiketoimintaanjoka jakelee eri mallilla tuotteita kun k ja S kun ostat k ja S tuotteita maksat km ja SN kiinteistö omistusta kun ostat Amway tuotteen saat kuluttajana100% tyytyväisyystakuun ja 50 v toimineen yrityksen laadukkaat ja kuluttaja ystävällisemmän tuotteet jos kulutat älä vaivaa päätäsi muulla jakeluverkoston rakentajat. Ihan eri juttu mutta siinä usein kysymys ajoituksesta eli momentumista. Liiketoimintaa taas ovat normi ihmiset rakentaneet aloista riippumatta niin Suomessa kun maailmalla jos olet sitä mieltä että kusetus tai ei niin ihan sama maailma pyörii edelleen . Omalta puolelta tääkin oli täällä ajanhukkaa:) koska tälle porukalle ei mee jakeluun!


    • Milianna

      Itse olen Amwayssa ollut mukana syyskuusta saakka. Liityin lähinnä siksi, että pidän todella paljon tuotteista, jotka ovat huippuja. MM. Glisterin hammastahna. Lisäksi esim. Artistryn kosmetiikkatuotteet ovat maailman 4 myydyimmän joukossa, (CLinique, Lancome ym.) eli laatukamaa, mutta hinta on Amwaylla edullisempi. Myös käyttötavarat voivat ensin tuntua kalliimmalta kuin kaupassa mut tuotteet ovat tiivisteitä ja näin ollen riittoisampia.

      Mitä tulee ansiomahdollisuuksiin niin itse en ole vielä alkanut bisnestä tekemään, mutta omassa lähipiirissäni on ihmisiä jotka sitä tekevät - mm. tätini on pian Platina-tasolla ja olen läheltä seurannut että miten homma toimii ja hyvinhän se toimii. Amwaylla on ainakin hyvät koulutusjutut ja todella upeita ja auttavaisia ihmisiä mukana.

      Ja parasta se, että jokaisella tuotteella on se 3 kk:n palautusoikeus ja myös jälleenmyyjäksi ryhtymisen voi perua 3 kk:n sisällä.....

      • mutta....

        ...eiköhän sovita, että ei väitetä Amwayn kosmetiikan olevan maailman 4:nneksi myydyin sarja jos sille ei löydy muuta näyttöä kun Amwayn omat puheet.

        Onpa hienoa että tätisi on "pian" platinatasolla. Koska tämä muuten tapahtuu? Kysyn siksi, että 60 miljoonan asukkaan Englannissa kestää yli 6 vuotta että alkaa tienata edes 800 euroa kuukaudessa. Suosittelen katsomaan Speden leffoja jotta ymmärät että prosenteilla (eikä jalokivien nimikkeillä) ei saa ostettua mitään, vaan euroja tarvitaan.


      • liittynyt

        amwayn mukana.sain tietää vasta alle puoli vuotta sitten amwaysta.kuinka tätisi ollut amwaylla kauan kun lähestyy platina-tasolle?kuulemma pitää 15krt kuukaudessa esittelyt mutta pitäisikö tehdä joka kuukausi näin?vai mitä?ei kai amway pitää kiire saada ansiot kuin vähittellen?mielellääni kyllä kuulla lisää vaikkapa sinulta:-).

        jos haluat niin voisit mailia [email protected]


      • luotettava lähde...

        Tätä 5. myydyin juttua viljellään kovasti.
        Miltään tunnetun talousjulkaisun artikkeleistä tämä sija 5 ei tunnu ilmeävän.
        Kerrotko lähteen tälle sijalle 5.
        Ja omat sivut tai galabakos saarilla toimiva puolueeton taho ei kelpaa.

        En ymmärrä miksi ostaisin hammastahnaa verkostomyyjältä. Sitä saa helposti ja edullisesti lähikaupasta. Onko hammastahnakin "tiivistettä" ?

        Onko sinulla käsitystä Artistryn liikevaihdosta.
        Onko sinulla käsitystä kuinka paljon esim. Lancome käyttää tuloksestaan tuotekehitykseen.
        Selvitä nämä kaksi asiaa, niin saattaa simmut aueta.


      • Milianna
        mutta.... kirjoitti:

        ...eiköhän sovita, että ei väitetä Amwayn kosmetiikan olevan maailman 4:nneksi myydyin sarja jos sille ei löydy muuta näyttöä kun Amwayn omat puheet.

        Onpa hienoa että tätisi on "pian" platinatasolla. Koska tämä muuten tapahtuu? Kysyn siksi, että 60 miljoonan asukkaan Englannissa kestää yli 6 vuotta että alkaa tienata edes 800 euroa kuukaudessa. Suosittelen katsomaan Speden leffoja jotta ymmärät että prosenteilla (eikä jalokivien nimikkeillä) ei saa ostettua mitään, vaan euroja tarvitaan.

        Eihän tässä liiketoiminnassa sitä rahaa ilmaiseksi saa, vaan töitä pitää tehdä. Tädilläni on mennyt n. 1 vuosi


      • todiste
        mutta.... kirjoitti:

        ...eiköhän sovita, että ei väitetä Amwayn kosmetiikan olevan maailman 4:nneksi myydyin sarja jos sille ei löydy muuta näyttöä kun Amwayn omat puheet.

        Onpa hienoa että tätisi on "pian" platinatasolla. Koska tämä muuten tapahtuu? Kysyn siksi, että 60 miljoonan asukkaan Englannissa kestää yli 6 vuotta että alkaa tienata edes 800 euroa kuukaudessa. Suosittelen katsomaan Speden leffoja jotta ymmärät että prosenteilla (eikä jalokivien nimikkeillä) ei saa ostettua mitään, vaan euroja tarvitaan.

        Väite myynnistä Perustuu Euromonitorin tekemään tutkimukseen vuoden 2003 maailmanlaajuisesta myynnistä. Muut ryhmään kuuluvat tuotteet ovat Clinique, Lancôme, Estée Lauder ja Chanel.


      • linkki siihen
        todiste kirjoitti:

        Väite myynnistä Perustuu Euromonitorin tekemään tutkimukseen vuoden 2003 maailmanlaajuisesta myynnistä. Muut ryhmään kuuluvat tuotteet ovat Clinique, Lancôme, Estée Lauder ja Chanel.

        Nyt muuttui fakta 5 vuotta vanhaksi tiedoksi.
        Onko sinulla, jopa linkki tähän tutkimukseen.
        Vai onko tutkimus "valitettavasti" poistettu euromonitorilta vanhentuneena ?

        Amwayhän ulotti lonkeroitaan, myös Kiinaan.
        Kunnes Kiinan hallitus kielsi verkostomarkkinoinnin.


      • Jasperiina
        linkki siihen kirjoitti:

        Nyt muuttui fakta 5 vuotta vanhaksi tiedoksi.
        Onko sinulla, jopa linkki tähän tutkimukseen.
        Vai onko tutkimus "valitettavasti" poistettu euromonitorilta vanhentuneena ?

        Amwayhän ulotti lonkeroitaan, myös Kiinaan.
        Kunnes Kiinan hallitus kielsi verkostomarkkinoinnin.

        Tietääkseni pitää maksaa monta tonnii et pääsee Euromonitorille tuloksia katselemaan, mutta eiköhän tuo ihan luotettava firma ole.


      • lähteisiin...
        Jasperiina kirjoitti:

        Tietääkseni pitää maksaa monta tonnii et pääsee Euromonitorille tuloksia katselemaan, mutta eiköhän tuo ihan luotettava firma ole.

        Yleensä kun yritykset käyttävät markkinoinnissaan tutkimustuloksia. Tutkimukset julkaistaan markkinointimateriaalin ohessa.

        Pistin euromonitorille kyselyn ko. tutkimuksesta.


      • ALH:n ukko
        lähteisiin... kirjoitti:

        Yleensä kun yritykset käyttävät markkinoinnissaan tutkimustuloksia. Tutkimukset julkaistaan markkinointimateriaalin ohessa.

        Pistin euromonitorille kyselyn ko. tutkimuksesta.

        Euromonitor on tutkinut "prestige products" tuoteryhmän ja siinä Artistry on saanut tiettävästi viidennen sijan. Mutta ei ole tiedossa, mikä on tuon "prestige" ryhmän rajaus.

        Artistry on myös tutkimusten mukaan "globaali tavaramerkki". Niitä globaaleita tavaramerkkejä on kuitenkin yli 3100 ja mukana sellaisiakin kuin KESKO ja VALIO. Niinkun maailmanlaajuisesti.

        Tuotteet ovat kyllä saaneet käyttäjiltä enimmäkseen kiitosta - yleisin moite on ehkä amerikkalaiseen tyyliin voimakas hajusteiden käyttö - eivät ne siis mitään ihan totaalista humpuukkia ole. Mutta hypetys on tämän asian kohdalla aika runsasta ja lähteet vähissä...


      • Hyvää hammastahnaa

        "Liityin lähinnä siksi, että pidän todella paljon tuotteista, jotka ovat huippuja. MM. Glisterin hammastahna."

        Mm. Pepsodent ja Colgate tekevät tosi hyviä hammastahnoja. Voi ostaa suoraan kaupasta ruokaostosten lomassa. Todella kätevää.

        "Ja parasta se, että jokaisella tuotteella on se 3 kk:n palautusoikeus ja myös jälleenmyyjäksi ryhtymisen voi perua 3 kk:n sisällä....."

        Riskit on TODELLA vähäiset - vasta 3 kk jälkeen on loppuiäksi kiinni Amwayssä.


    • Faktoja :-)

      Amway Scandinavia
      Tietoa Amwaystä yrityksenä

      �� Amwayn perustivat Rich DeVos
      ja Jay Van Andel vuonna 1959
      Yhdysvalloissa, Michiganin
      Adassa

      �� Amway Scandinavia (Suomi,
      Ruotsi, Norja ja Tanska) aloitti
      toimintansa heinäkuussa 1999

      �� Amway harjoittaa liiketoimintaa
      80 markkina-alueella. Viimeksi
      avattiin Venäjän markkinat, eikä Amway ole toistaiseksi vetäytynyt yksiltäkään markkinoilta

      �� Amway harjoittaa liiketoimintaa yli 30 kielellä eri puolilla maailmaa

      �� Amway toimii 26 Euroopan maassa

      �� Amwayllä on maailmanlaajuisesti yli 13 000 työntekijää

      �� Amway työllistää yli 400 tutkijaa ja tutkimusassistenttia Yhdysvalloissa ja yli 50 henkilöä
      liikekumppaneiden palveluksessa

      �� Yli 3,6 miljoonaa ILH:ta on tarttunut Amwayn liiketoimintamahdollisuuteen myymällä
      Amwayn tuotteita

      �� NUTRILITE™/NUTRIWAY™ on maailman johtava vitamiinien, kivennäisaineiden ja
      ravintolisien tuotemerkki (Lähde: Euromonitor Internationalin tiedot vuodelta 2004.)

      �� Amway myy vuosittain yli 6 miljardia NUTRILITE-/NUTRIWAY-tablettia ja -kapselia

      �� ARTISTRY-sarja on yksi viidestä eniten myydystä kasvojenhoito- ja
      kosmetiikkatuotteiden laatumerkistä. Muut ryhmään kuuluvat tuotemerkit ovat Clinique,
      Estée Lauder, Lancôme ja Chanel. (Lähde: Euromonitor Internationalin tiedot vuodelta 2003.)

      �� Amwayllä on yli 600 kansainvälistä patenttia
      Tietoa Amway Suomesta

      �� Amway on maailman johtava kulutustuotteiden suoramyyntiyritys. Amway on tarjonnut jo yli
      3,6 miljoonalle ihmiselle eri puolilla maailmaa tuottavan liiketoimintamahdollisuuden, johon
      liittyvät riskit ja kustannukset ovat pienet. Amwayn pääkonttori sijaitsee Yhdysvalloissa
      Michiganin Adassa, ja yrityksen omistavat DeVosin ja Van Andelin perheet

      �� Amway Scandinavia on osa Amway Corporationia. Amway Scandinavian pääkonttori
      sijaitsee Tåstrupissa Tanskassa. Amway Scandinavian tuotevalikoima on laaja ja sisältää
      tuotteita kodin ja henkilökohtaisen hygienian hoitoon – ARTISTRY-ihonhoito- ja -
      kosmetiikkatuotteista NUTRILITE-/NUTRIWAY-vitamiineihin ja -ravintolisiin.

      Amway Suomi
      on vuodesta 2000 ollut Suomen Suoramarkkinointiliiton aktiivinen jäsen

      Maailmanlaajuisesti Amwayn ILH:t myyvät yli 450 ensiluokkaista kulutustuotetta, joille tarjotaan täysi tyytyväisyystakuu. Jos et ole täysin
      tyytyväinen Amway-tuotteeseen, saat rahasi takaisin. Amway Scandinavian ILH:t myyvät laajaa valikoimaa erilaisia tuotteita:

      �� Kodinhoitotuotteet: pyykinpesutuotteet, keittiönpuhdistusaineet ja yleispuhdistusaineet.

      �� Henkilökohtainen hygienia: vartalonhoitotuotteet,hiustenhoitotuotteet, tuoksut, suuhygieniatuotteet, miesten ja
      naisten tuotteet sekä sukat

      �� ARTISTRY: ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteet

      �� E.FUNKHOUSER NEW YORK: kosmetiikkatuotteet

      �� Ravintolisä- ja hyvinvointituotteet: MAGNA BLOC™ -magneetit,NUTRILITE-/NUTRIWAY-vitamiinit ja -ravintolisät, POSITRIM Lifestyle Balanced Solutions -ohjelma, kahvit ja teet, oliiviöljy ja
      balsamiviinietikka sekä pastat ja pastakastikkeet

      �� Pysyvät kulutustuotteet: iCook-ruoanvalmistusjärjestelmä, sakset
      ja eSpring™ Water Treatment System

      �� Amway-liiketoimintaa harjoittaa Pohjoismaissa tällä hetkellä yli 30 000
      itsenäistä liikkeenharjoittajaa

      �� Amwayn liiketoimintamahdollisuus merkitsee pieniä kustannuksia ja pientä riskiä, ja tukena on täysi tyytyväisyystakuu kaikille tuotteille.
      ILH:n ei myöskään edellytetä hankkivan tuotteita varastoon. Jos ILH haluaa irtisanoa itsenäisen Amway-liiketoimintansa 90 päivän kuluessa
      sen aloittamisesta, koko aloituspaketin hinta palautetaan hänelle ja Amway ostaa takaisin ILH:lle mahdolliset jäljelle jääneet tuotteet (takaisinostosta veloitetaan pieni käsittelymaksu)

      �� Amwayn myynti- ja markkinointisuunnitelma perustuu sekä henkilökohtaiseen tuotemyyntiin
      että kykyyn luoda tehokas myyntitiimi muista tuotteita markkinoivista ja myyvistä ILH:ista.
      Liiketoiminnan keskeisin osa on Amwayn laatutuotteiden ja -palvelujen myynti
      vähittäisasiakkaille. Amwayn myynti- ja markkinointisuunnitelma tarjoaa mahdollisuuden
      luoda oma liiketoiminta myymällä tuotteita ja sponsoroimalla muita, jotka myyvät tuotteita ja
      tarjoavat liiketoimintamahdollisuutta muille. Sitä mukaa kuin Amwayn ILH:n liiketoiminta
      kasvaa, kasvaa myös sen tuottama taloudellinen hyöty. ILH:t voivat tehostaa omaa
      toimintaansa ja kasvattaa Amwayn tuotemyyntiä kuluttajille jakamalla myynti- ja
      markkinointiosaamistaan muille ILH:ille ja luomalla tuottoisan myyntitiimin


      �� Amway suorittaa jokaiselle ILH:lle bonuksia perustuen ILH:n kuluttajille myymien tuotteiden
      ja palvelujen liikevaihtoon. Tärkeä osa Amwayn myynti- ja markkinointisuunnitelmaa on, että
      pelkkä uusien ILH:ien sponsoroiminen ei oikeuta palkkioihin

      �� Amway-liiketoiminta ei tarjoa mitään tiettyä keskiansiota. Kunkin Amwayn ILH:n tulot
      perustuvat ILH:n itse itselleen asettamiin tavoitteisiin. Amway ei aseta ILH:ille tavoitteita.
      ILH:t voivat ansaita niin vähän tai paljon kuin itse haluavat myymällä Amway-tuotteita ja
      tarjoamalla liiketoimintamahdollisuutta muille, jotka voivat toimia samoin. Suurin osa ILH:ista
      harjoittaa itsenäistä Amway-liiketoimintaa osa-aikaisesti. Monet heistä haluavat vain saada
      hieman lisäansioita jotakin tiettyä tarkoitusta, kuten lomaa tai suurehkoja hankintoja varten.
      Kuten kaikessa muussakin liiketoiminnassa, tulos riippuu toiminnan eteen uhratusta ajasta
      ja rahasta riippumatta siitä, mitkä liiketoiminnalle asetetut tavoitteet ovat.

      ILH solmii Amwayn kanssa sopimuksen ja sitoutuu noudattamaan itsenäisen Amwayliiketoimintansa
      harjoittamisessa tiettyjä sääntöjä, joiden tarkoituksena on suojella Amwayn
      nimeä ja mainetta sekä liiketoimintaympäristöä ja samalla taata hyvä kuluttajansuoja

      �� Amway keskittyy voimakkaasti ILH:ien kouluttamiseen ja käyttää runsaasti resursseja
      auttaakseen ILH:iansa luomaan menestyvää liiketoimintaa. Amwayllä on osaava tiimi, joka
      koostuu neljästä ammattikouluttajasta ja lisäksi käyttössään lukuisia kouluttajia muualla
      Euroopassa,. Kouluttajat pitävät vuosittain useita tuote- ja liiketoimintaseminaareja. Amway
      Scandinavia tarjoaa lisäksi ILH:ien käyttöön koulutustiloja paikallisesti pienehköä vuokraa
      vastaan. Amwayllä on Wienissä ja Munchenissä elämyskeskukset, joihin yritys on sijoittanut
      miljoonia euroja. Elämyskeskuksissa esitellään Amwayn tuotteita ja tuotemerkkejä ja
      tarjotaan ilmaisia koulutustiloja ILH:ille kaikkialta Euroopasta.
      Amwayn ja ILH:n välisessä sopimuksessa todetaan myös, että ILH vastaa itse muiden
      kouluttamisesta.

      �� Amway Suomi on eettisesti ja laillisesti toimiva suoramyyntialan yritys, ja se on ollut Suomen Suoramarkkinointiliiton jäsen vuodesta 2000. Amwayn myynti- ja markkinointisuunnitelma
      perustuu laatutuotteisiin, ja sitä käytetään esimerkkinä muille suoramyyntiyrityksille eri
      puolilla maailmaa. Amwayn liiketoimintamahdollisuus on osoittanut toimivuutensa ja
      menestyvyytensä jo yli 47 vuotta

      �� Maailman johtavana suoramyyntialan yrityksenä ja Suomen Suoramarkkinointiliiton
      jäsenenä Amwayn filosofia on tukea lainsäädäntöä, joka erottaa lainmukaisen suoramyynninlaittomista pyramidijärjestelmistä, jotka kopioivat Amwayn toimintaa ja heikentävät koko alan
      mainetta (www.ssml-fdma.fi)

      �� Pyramidijärjestelmä on laitonta toimintaa, jossa palkkioita maksetaan ensisijaisesti uusien
      jäsenien rekrytoinnista. Pyramidijärjestelmien periaate on yleensä, että pyramidin pohjalla
      olevat ihmiset kasvattavat huipulla olevien voittoja maksamalla suuria aloitusmaksuja
      saadakseen olla mukana toiminnassa. Jotta yksittäinen jäsen saisi ansaittua maksamansa
      suuren aloitusmaksun takaisin, hänen on rekrytoitava suuri määrä jäseniä, jotka puolestaan maksavat aloitusmaksun. Pyramidijärjestelmät eivät tarjoa kannattavia tuotteita tai liiketoimintamahdollisuuksia, ja niiden elinkaari on lyhyt

      �� Amway-liiketoiminta ei ole helppo tapa ansaita rahaa. Ne Amwayn ILH:t, jotka ovat
      menestyneet, ovat työskennelleet kovasti ja ansainneet bonuksia myymällä Amway-tuotteita
      ja tarjoamalla liiketoimintamahdollisuutta muille. Menestyvän Amway-liiketoiminnan
      luominen vaatii aikaa ja vaivaa. Väite, jonka mukaan tämä liiketoiminta olisi oikotie
      rikkauteen, ei siis kuvaa Amway-liiketoimintaa osuvasti

      �� Amway ei maksa palkkioita uusien ILH:ien sponsoroimisesta. Amwayn ILH:t eivät saa rahaa,
      jos he pelkästään sponsoroivat muita

      �� Jokainen määrittelee menestyksen omalla tavallaan, ja tulokset riippuvat ILH:n
      henkilökohtaisesta panostuksesta. Vaikka Amway-liiketoiminta voikin – muun liiketoiminnan
      tavoin – olla hyvä tulonlähde, Amway ei tarjoa minkäänlaisia takeita menestykselle. Suuret
      tulot ovat yleensä vuosien ahkeran aherruksen tulosta. Useimpien ILH:ien alkutavoitteet
      ovat hyvin vaatimattomat ja he aloittavat luomalla liiketoimintaa osa-aikaisesti

      • sivulauseessa

        "Ne Amwayn ILH:t, jotka ovat
        menestyneet, ovat työskennelleet kovasti ja ansainneet bonuksia myymällä Amway-tuotteita
        ja tarjoamalla liiketoimintamahdollisuutta muille."

        Miksi pitää hankkia lisää ILH:ta? Omat myyntimahdollisuudethan siinä vähenee....

        Ja aloittajan kannattaa mennä suomenkielen kurssille, jos aikoo ryhtyä myyntityöhön.


      • tietopaketti

        ***


      • tuotteita
        sivulauseessa kirjoitti:

        "Ne Amwayn ILH:t, jotka ovat
        menestyneet, ovat työskennelleet kovasti ja ansainneet bonuksia myymällä Amway-tuotteita
        ja tarjoamalla liiketoimintamahdollisuutta muille."

        Miksi pitää hankkia lisää ILH:ta? Omat myyntimahdollisuudethan siinä vähenee....

        Ja aloittajan kannattaa mennä suomenkielen kurssille, jos aikoo ryhtyä myyntityöhön.

        jotka myös kasvattaa liikevaihtoa eli mikä oli ongelma?


      • menee ihan oikein
        tietopaketti kirjoitti:

        ***

        Myyntinumerothan menee juuri niinkuin niiden kuuluu mennäkin.Kaikista ihmisistä ei ole verkostomarkkinointiin, entä sitten? Tottakait myynti on vaikea laji. Paljon ihmisiä liittyy aina mukaan helpon rahan toivossa ja kun he huomaavat että pitäisi itse tehdä töitä he myös lopettavat. Tämä on ihan normaalia. Ne vain lasketaan jotka tekevät tulosta. Tottakait kovat tekijät opettelevat kaiken eivätkä keskity vaikeuksiin vaan ylittävät ne. Mitään ongelmaa ei siis ole.Jos et ole valmis opettelemaan ja panostamaan aikaa niin näkemiin. Tämähän ei ole yhdestä ihmisestä kiinni.


      • sitten...
        menee ihan oikein kirjoitti:

        Myyntinumerothan menee juuri niinkuin niiden kuuluu mennäkin.Kaikista ihmisistä ei ole verkostomarkkinointiin, entä sitten? Tottakait myynti on vaikea laji. Paljon ihmisiä liittyy aina mukaan helpon rahan toivossa ja kun he huomaavat että pitäisi itse tehdä töitä he myös lopettavat. Tämä on ihan normaalia. Ne vain lasketaan jotka tekevät tulosta. Tottakait kovat tekijät opettelevat kaiken eivätkä keskity vaikeuksiin vaan ylittävät ne. Mitään ongelmaa ei siis ole.Jos et ole valmis opettelemaan ja panostamaan aikaa niin näkemiin. Tämähän ei ole yhdestä ihmisestä kiinni.

        ***It claims that the company overstates potential earnings and that its main activity is encouraging agents to recruit other people to its sales force. ***


      • taas kerran höpö
        sitten... kirjoitti:

        ***It claims that the company overstates potential earnings and that its main activity is encouraging agents to recruit other people to its sales force. ***

        Myyntityön eräs perusta on kohdata tälläinen roska joka esiintyy tällä palstalla. Jokainen joka on myynyt jotakin ammatimaisesti on joutunut kohtaamaan negatiivisen vastarinnan. Tämä on myös ihan normaalia. On paljon ihmisiä joilta ei löydy riittää johtajuutta kohdata tuhansia ja taas tuhansia ihmisiä. Myyntityössä joutuu kohtaamaan oman pelot. Se suurin pelko mitä ihmiset kohtaa myyntityössä on torjutuksi tulemisen pelko. "Hiiret" eivät pärjää ennenkuin osaa kasvattaa itsestään "tiikerin" joka osaa kohdata ihmiset.


        ***It claims that the company overstates potential earnings and that its main activity is encouraging agents to recruit other people to its sales force. ***

        Tämä väite on roskaa......yli 6 vuotta mukana.


      • totuus ?
        taas kerran höpö kirjoitti:

        Myyntityön eräs perusta on kohdata tälläinen roska joka esiintyy tällä palstalla. Jokainen joka on myynyt jotakin ammatimaisesti on joutunut kohtaamaan negatiivisen vastarinnan. Tämä on myös ihan normaalia. On paljon ihmisiä joilta ei löydy riittää johtajuutta kohdata tuhansia ja taas tuhansia ihmisiä. Myyntityössä joutuu kohtaamaan oman pelot. Se suurin pelko mitä ihmiset kohtaa myyntityössä on torjutuksi tulemisen pelko. "Hiiret" eivät pärjää ennenkuin osaa kasvattaa itsestään "tiikerin" joka osaa kohdata ihmiset.


        ***It claims that the company overstates potential earnings and that its main activity is encouraging agents to recruit other people to its sales force. ***

        Tämä väite on roskaa......yli 6 vuotta mukana.

        Tämä oli suora lainaus Times julkaisusta.
        Tutkimuksen suorittivat Englannnin viranomaiset

        Jokainen valitkoon:

        A)
        Englannin viranomaisten tutkimukset ovat täyttä roskaa.
        Times lehti on täyttä roskaa.
        Anonyymin kirjoittajan kirjoitukset suomi 24 vm- palstalla 110% TOTUUS!

        vai

        B)
        Se toinen vaihtoehto.

        Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä.


      • on se, että...
        tuotteita kirjoitti:

        jotka myös kasvattaa liikevaihtoa eli mikä oli ongelma?

        Tämäkin "tietopläjäys" oli suora copypaste Amwayn omilta sivuilta kun pyydettiin PUOLUEETONTA tietoa.


      • ammattitaito
        totuus ? kirjoitti:

        Tämä oli suora lainaus Times julkaisusta.
        Tutkimuksen suorittivat Englannnin viranomaiset

        Jokainen valitkoon:

        A)
        Englannin viranomaisten tutkimukset ovat täyttä roskaa.
        Times lehti on täyttä roskaa.
        Anonyymin kirjoittajan kirjoitukset suomi 24 vm- palstalla 110% TOTUUS!

        vai

        B)
        Se toinen vaihtoehto.

        Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä.

        Mitä merkitystä on täällä tutkimuksella , ei mitään. Samanlaisia tutkimuksia löytyy varmasti satoja, mitä sitten?
        Jos ihminen tekee lehtitoimittajan työtä se ei tarkoita, että olisi ammattilainen verkostomarkkinoinnissa. Valtionvirkamies ei myöskään ole bisnesmaailman ammattilainen. Jos oma käytännön kokemus puuttuu oikeasta liiketoiminnan pyörittämisestä, ei voi asiantuntevasti ottaa kantaa siitä mitä vaaditaan menestymiseen liiketoiminnassa. Aivan sama vaikka olisi Englannin kuningas. Kaikki valtionvirat on rinnastettava "suojatyöhön" ja ne on suunnattu kädettömille ihmisille, jotka eivät kykyne johtamaan itseään. Toisekseen netti on täynnä erilaista vastustusta joka elää täysin omaa elämää vailla totuuspohjaa. Sitä voi verrata lehtien etusivulööppeihin. Jokainen voi näistä päätellä ihan mitä vaan, mutta menestyjät osaavat aina poimia sen oikeantiedon jonka tarvitsevat että voisivat menestyä ja muitahan verkostot eivät edes hae!



        Ihmettelen vain miksi sinä olet takertunut tälläiseen yksityiskohtaan? On varmasti olemassa myös tuhansia kirjoituksia, jotka tukevat omaa menestymistä. Miksi et hae ja opiskele tätä tietoa? Antaako virheiden hakeminen nyt hyvän tekosyyn olla osallistumasta ja tekemättä itse mitään? Tätäkö haet näillä jutuilla vai mikä oli taka-ajatus? Minulle on aivan sama vaikka et koskaan rakenna yhtään mitään. On varaa valita ihmiset.


      • ruputoimittaja
        ammattitaito kirjoitti:

        Mitä merkitystä on täällä tutkimuksella , ei mitään. Samanlaisia tutkimuksia löytyy varmasti satoja, mitä sitten?
        Jos ihminen tekee lehtitoimittajan työtä se ei tarkoita, että olisi ammattilainen verkostomarkkinoinnissa. Valtionvirkamies ei myöskään ole bisnesmaailman ammattilainen. Jos oma käytännön kokemus puuttuu oikeasta liiketoiminnan pyörittämisestä, ei voi asiantuntevasti ottaa kantaa siitä mitä vaaditaan menestymiseen liiketoiminnassa. Aivan sama vaikka olisi Englannin kuningas. Kaikki valtionvirat on rinnastettava "suojatyöhön" ja ne on suunnattu kädettömille ihmisille, jotka eivät kykyne johtamaan itseään. Toisekseen netti on täynnä erilaista vastustusta joka elää täysin omaa elämää vailla totuuspohjaa. Sitä voi verrata lehtien etusivulööppeihin. Jokainen voi näistä päätellä ihan mitä vaan, mutta menestyjät osaavat aina poimia sen oikeantiedon jonka tarvitsevat että voisivat menestyä ja muitahan verkostot eivät edes hae!



        Ihmettelen vain miksi sinä olet takertunut tälläiseen yksityiskohtaan? On varmasti olemassa myös tuhansia kirjoituksia, jotka tukevat omaa menestymistä. Miksi et hae ja opiskele tätä tietoa? Antaako virheiden hakeminen nyt hyvän tekosyyn olla osallistumasta ja tekemättä itse mitään? Tätäkö haet näillä jutuilla vai mikä oli taka-ajatus? Minulle on aivan sama vaikka et koskaan rakenna yhtään mitään. On varaa valita ihmiset.

        Tällä tutkimuksella(esitutkinta) on se merkitys, että mikäli vm-talo häviää jutun, sen toiminta mahdollisesti kielletään Englannissa. Tässä tapauksessa toimintakielto levittynee myös muihin EU maihin.

        Valtion virkamiehiä ovat mm. lautamiehet ja tuomarit. Heidän tehtävänsä on tutkia onko jonkin yrityksen toiminta laillista vai ei.
        Heidän ei tarvitse hankkia omaa käytännön kokemustaan. Luvut puhuvat puolestaan.

        En usko, että yhtiötä vastaan nostettua kannetta ja oikeusprosessia voidaan sivuttaa nimittämällä sitä "nettivastustukseksi, joka elää omaa elämäänsä".

        Menestyjä ei tarvitse verkostomarkkinointia mihinkään.
        Miksi antaisin katteistani penniäkään ahneelle ylätasolle, kun voin ottaa koko siivun itselleni?

        Vai, että oikein varaa valita. Hienosti on valinta toiminut 94% agenteista ei ole myynyt yhtäkään tuotetta. Näiden agenttien rahat ovat kuitenkin kelvanneet. Se siitä valinnasta...

        Takaa-ajatus on se, että jokaisen liittyjän kannattaa todellakin miettiä miksi itse ei kuuluisi tähän 90% siivuun, jotka ovat pelkkiä nettomaksajia.


      • on täysin per***stä!!!!!!
        taas kerran höpö kirjoitti:

        Myyntityön eräs perusta on kohdata tälläinen roska joka esiintyy tällä palstalla. Jokainen joka on myynyt jotakin ammatimaisesti on joutunut kohtaamaan negatiivisen vastarinnan. Tämä on myös ihan normaalia. On paljon ihmisiä joilta ei löydy riittää johtajuutta kohdata tuhansia ja taas tuhansia ihmisiä. Myyntityössä joutuu kohtaamaan oman pelot. Se suurin pelko mitä ihmiset kohtaa myyntityössä on torjutuksi tulemisen pelko. "Hiiret" eivät pärjää ennenkuin osaa kasvattaa itsestään "tiikerin" joka osaa kohdata ihmiset.


        ***It claims that the company overstates potential earnings and that its main activity is encouraging agents to recruit other people to its sales force. ***

        Tämä väite on roskaa......yli 6 vuotta mukana.

        Huijaavat ihmisiä mukaan tarjoten unelmia ilman perustaa. Melkeinpä pakotetaan ostamaan koulutusmateriaalia sillä muuten ei voi menestyä. Aivottomien hommaa.


      • tässä olla edes
        ruputoimittaja kirjoitti:

        Tällä tutkimuksella(esitutkinta) on se merkitys, että mikäli vm-talo häviää jutun, sen toiminta mahdollisesti kielletään Englannissa. Tässä tapauksessa toimintakielto levittynee myös muihin EU maihin.

        Valtion virkamiehiä ovat mm. lautamiehet ja tuomarit. Heidän tehtävänsä on tutkia onko jonkin yrityksen toiminta laillista vai ei.
        Heidän ei tarvitse hankkia omaa käytännön kokemustaan. Luvut puhuvat puolestaan.

        En usko, että yhtiötä vastaan nostettua kannetta ja oikeusprosessia voidaan sivuttaa nimittämällä sitä "nettivastustukseksi, joka elää omaa elämäänsä".

        Menestyjä ei tarvitse verkostomarkkinointia mihinkään.
        Miksi antaisin katteistani penniäkään ahneelle ylätasolle, kun voin ottaa koko siivun itselleni?

        Vai, että oikein varaa valita. Hienosti on valinta toiminut 94% agenteista ei ole myynyt yhtäkään tuotetta. Näiden agenttien rahat ovat kuitenkin kelvanneet. Se siitä valinnasta...

        Takaa-ajatus on se, että jokaisen liittyjän kannattaa todellakin miettiä miksi itse ei kuuluisi tähän 90% siivuun, jotka ovat pelkkiä nettomaksajia.

        hakemassa mitään "nettomaksajaa" vaan ihmistä joka OSAA JA KYKENEE pyörittämään bisnestä itsekin ja OSAA TEHDÄ TULOSTA. Huom näitäkin ihmisiä on ihan riittävästi! Huomioidaan myös tämä puoli , KAIKISTA EI OLE TÄHÄN, mitä sitten. Saat tehtävän käyt nyt myymässä vapaasti valitsemiasi tuotteita ja samalla retrytoit pari huippumyyjää, kun olet tämän tehnyt kelpaat verkostoon. Ymmärrä myös tämä että SINUN PITÄÄ OSOITTAA verkostolle että kelpaat mukaan. Heillä riittää tuhansia ihmisiä muutenkin. Miksi he tuhlaisivat aikaansa sinuun? Korostetaan myös että jokainen "nettomaksaja" joka ei ole muutenkaan vaivautunut tekemään itse mitään voi palauttaa kaikki tuotteet vaikka seuraavat 10 vuotta ja saa rahat takaisin eli mikä oli ongelma? Verkostomarkkinointi on kuitenkin laji, jonka voi oppia kuka vaan jos oma asenne ja motiivi on kunnossa.


      • rahat
        tässä olla edes kirjoitti:

        hakemassa mitään "nettomaksajaa" vaan ihmistä joka OSAA JA KYKENEE pyörittämään bisnestä itsekin ja OSAA TEHDÄ TULOSTA. Huom näitäkin ihmisiä on ihan riittävästi! Huomioidaan myös tämä puoli , KAIKISTA EI OLE TÄHÄN, mitä sitten. Saat tehtävän käyt nyt myymässä vapaasti valitsemiasi tuotteita ja samalla retrytoit pari huippumyyjää, kun olet tämän tehnyt kelpaat verkostoon. Ymmärrä myös tämä että SINUN PITÄÄ OSOITTAA verkostolle että kelpaat mukaan. Heillä riittää tuhansia ihmisiä muutenkin. Miksi he tuhlaisivat aikaansa sinuun? Korostetaan myös että jokainen "nettomaksaja" joka ei ole muutenkaan vaivautunut tekemään itse mitään voi palauttaa kaikki tuotteet vaikka seuraavat 10 vuotta ja saa rahat takaisin eli mikä oli ongelma? Verkostomarkkinointi on kuitenkin laji, jonka voi oppia kuka vaan jos oma asenne ja motiivi on kunnossa.

        Osoittaaksesi olevasi "huippumyyjä", sinun tulee osallistua maksullisiin hurmostilaisuuksiin.
        Palautetaanko myös nämä rahat ?


      • kaukaa haettu
        ruputoimittaja kirjoitti:

        Tällä tutkimuksella(esitutkinta) on se merkitys, että mikäli vm-talo häviää jutun, sen toiminta mahdollisesti kielletään Englannissa. Tässä tapauksessa toimintakielto levittynee myös muihin EU maihin.

        Valtion virkamiehiä ovat mm. lautamiehet ja tuomarit. Heidän tehtävänsä on tutkia onko jonkin yrityksen toiminta laillista vai ei.
        Heidän ei tarvitse hankkia omaa käytännön kokemustaan. Luvut puhuvat puolestaan.

        En usko, että yhtiötä vastaan nostettua kannetta ja oikeusprosessia voidaan sivuttaa nimittämällä sitä "nettivastustukseksi, joka elää omaa elämäänsä".

        Menestyjä ei tarvitse verkostomarkkinointia mihinkään.
        Miksi antaisin katteistani penniäkään ahneelle ylätasolle, kun voin ottaa koko siivun itselleni?

        Vai, että oikein varaa valita. Hienosti on valinta toiminut 94% agenteista ei ole myynyt yhtäkään tuotetta. Näiden agenttien rahat ovat kuitenkin kelvanneet. Se siitä valinnasta...

        Takaa-ajatus on se, että jokaisen liittyjän kannattaa todellakin miettiä miksi itse ei kuuluisi tähän 90% siivuun, jotka ovat pelkkiä nettomaksajia.

        "Tällä tutkimuksella(esitutkinta) on se merkitys, että mikäli vm-talo häviää jutun, sen toiminta mahdollisesti kielletään Englannissa. Tässä tapauksessa toimintakielto levittynee myös muihin EU maihin."

        Amway on ollut oikeudessa satoja kertoja eli ei ole mitään uutta. Näitä oikeusjuttuja pyörittää kaltaisesi ihmiset ympäri maailmaa. Pääsääntöisesti he ovat ihmisiä jotka eivät ole olleet valmiita vastaamaan haasteeseen mitä menestyvä liiketoiminnan pyörittäminen vaatii. On kuitenkin kaukaa haettu tämä sinun henkilökohtainen "uhkakuva" jonka olet itsellesi luonut.Tämä on siis pelko miksi sinä et pysty tekemään mitään, voi, voi. Et varmaan edes tiedä toimintamallia mitä pitäisi tehdä? Kuitenkin jakelet täällä ns. "toisenkäden tietoa", et omaa kokemusta esim asiakashankinnasta MIKSI? Kyllä 50 vuotta historiaa maailmanlaajuisesti antaa tiettyä uskottavuutta ja ennenkaikkea OSAAMISTA mitä ei muuten saa.


        Amwaylla on useita eri markkina-alueita euroopassa ja se toimii esimerkiksi Vietnamissa eritavalla kuin euroopassa. Nämä markkina-alueet ovat riippumattomia toisistaan. On ihan sama mitä englannissa tehdään. Pahin mahdollinen asia mitä voi olla on toimintatapojen säätämistä huom vain englannissa ja taas kaikki jatkuu näillä uusilla säännöillä. Bisneksen omistaa ALH:t ympäri maailmaa. Amwaylla ei ole osaa ei arpaa tämän asian kanssa. Amway on vain tukku joka toimittaa tuotteet kotiovelle ja maksaa bonukset. Liiketoimintaan sillä ei ole mitään sanomista. Se ei ole Amwayn vastuulla.


      • että ihmisten
        on täysin per***stä!!!!!! kirjoitti:

        Huijaavat ihmisiä mukaan tarjoten unelmia ilman perustaa. Melkeinpä pakotetaan ostamaan koulutusmateriaalia sillä muuten ei voi menestyä. Aivottomien hommaa.

        huijaaminen kolahtaa aina omaan nilkkaan! Ihmisiä ei voi koskaan huijata. Tiedetään 50 vuoden ja miljoonien ihmisten käyttökokemuksella syyt ja seuraukset mitkä erottaa menestyjät niistä jotka eivät menesty. Huom tämä tiedetään myös ihan etukäteen että ilman koulutusta ei voi menestyä. Huomioi tässä erityisesti miljoonien ihmisten käytännön kokemus tässä asiassa!!!! Tiedätkö sinä miten voi menestyä?

        Unelmahan on asia jota ei vielä ole, mutta sinä haluat olevan totta vaikka 5 vuoden päästä ja olet valmis sitoutumaan ja käyttämään omaa aikaa sen saavuttamiseksi. Amway on vain se "kulkuneuvo" omille tavoitteille ja sinä olet se moottori.


      • AdaFlink
        että ihmisten kirjoitti:

        huijaaminen kolahtaa aina omaan nilkkaan! Ihmisiä ei voi koskaan huijata. Tiedetään 50 vuoden ja miljoonien ihmisten käyttökokemuksella syyt ja seuraukset mitkä erottaa menestyjät niistä jotka eivät menesty. Huom tämä tiedetään myös ihan etukäteen että ilman koulutusta ei voi menestyä. Huomioi tässä erityisesti miljoonien ihmisten käytännön kokemus tässä asiassa!!!! Tiedätkö sinä miten voi menestyä?

        Unelmahan on asia jota ei vielä ole, mutta sinä haluat olevan totta vaikka 5 vuoden päästä ja olet valmis sitoutumaan ja käyttämään omaa aikaa sen saavuttamiseksi. Amway on vain se "kulkuneuvo" omille tavoitteille ja sinä olet se moottori.

        ... sellaset vouhotukset koulusta, jossa aivopestään ihminen niin, ettei se enää tiedä, jotta miten päin pitää kävellä salista ulos? "Kouluttajat eli aivopesijät" myyvät omaa unelmaansa eli aivopesu-CD:tä ja muuta halpakauppakrääsää, koska itse päätuotteiden myynti ei ole heille kannattavaa. He ovat huomanneet, että sillä AmWayn tuotteella ei rahoiksi lyödä.

        Miten siellä teidän "koulutus"tilaisuuksissanne keskitytään esim. tuottetietouteen, verotukseen, lakipykäliin, markkinointiin, yms. tärkeisiin asioihin sen pienen pikkuruisen myyjän kannalta? Siis ihan yksinkertaisiin asioihin, jollaisia koulutustilaisuudet pitäisi olla.

        Annapa, kun mä arvaan. Jos aikaa tilaisuudelle on varattu 8 h, niin suur-hihhulit käyttävät omien tavoitteidensa saavuttamiseen valehtelemalla 6 h yleisölle, tuotetietoutta on noin 0,5 h ja hirveetä värväyshuu-haata on tollaset 1,5 h (eli käännytetään niitä vierailijoita ja aivopestään ne niin, että silmät seisoo päässä, puhe sammaltaa, hengitys katkeilee, posket punottavat... jne...). Ja tietenkin niillä ILH:lla, jotka ovat tulleet sinne kuuntelemaan messiastaan ja tuoneet kokemattoman uunotettavan matkassaaa on kämmenet vereslihalla, kun ovat taputtaneet puheita pitäneille "puoli-jumaloilleen" niin ahkerasti.

        Tollaset eivät ole koulutustilaisuuksia, ne ovat silkkaa humpuukia ja raukkamaista aivopesua. Ja voihan kiesus, että tollasista pitää vielä maksaa jotakin.

        Ja mitaan ette voi...


      • ada taas
        AdaFlink kirjoitti:

        ... sellaset vouhotukset koulusta, jossa aivopestään ihminen niin, ettei se enää tiedä, jotta miten päin pitää kävellä salista ulos? "Kouluttajat eli aivopesijät" myyvät omaa unelmaansa eli aivopesu-CD:tä ja muuta halpakauppakrääsää, koska itse päätuotteiden myynti ei ole heille kannattavaa. He ovat huomanneet, että sillä AmWayn tuotteella ei rahoiksi lyödä.

        Miten siellä teidän "koulutus"tilaisuuksissanne keskitytään esim. tuottetietouteen, verotukseen, lakipykäliin, markkinointiin, yms. tärkeisiin asioihin sen pienen pikkuruisen myyjän kannalta? Siis ihan yksinkertaisiin asioihin, jollaisia koulutustilaisuudet pitäisi olla.

        Annapa, kun mä arvaan. Jos aikaa tilaisuudelle on varattu 8 h, niin suur-hihhulit käyttävät omien tavoitteidensa saavuttamiseen valehtelemalla 6 h yleisölle, tuotetietoutta on noin 0,5 h ja hirveetä värväyshuu-haata on tollaset 1,5 h (eli käännytetään niitä vierailijoita ja aivopestään ne niin, että silmät seisoo päässä, puhe sammaltaa, hengitys katkeilee, posket punottavat... jne...). Ja tietenkin niillä ILH:lla, jotka ovat tulleet sinne kuuntelemaan messiastaan ja tuoneet kokemattoman uunotettavan matkassaaa on kämmenet vereslihalla, kun ovat taputtaneet puheita pitäneille "puoli-jumaloilleen" niin ahkerasti.

        Tollaset eivät ole koulutustilaisuuksia, ne ovat silkkaa humpuukia ja raukkamaista aivopesua. Ja voihan kiesus, että tollasista pitää vielä maksaa jotakin.

        Ja mitaan ette voi...

        Tämä sinun näkemys ei ollut sitä mitä koulutukset ovat. Suomi on vapaa maa jossa toisilla on motiivi menestyä ja toisille riittää se mitä on nyt. Jos kuitenkin kävisi niin että sinä haluasit menestyä niin mistä lähtisit sitä tietoa hakemaan? Kuinka paljon aikaa täällä palstalla olon sijasta, olisit valmis vaihtamaan siihen että sinäkin menestyisit?


      • jotain oikeinkin teki
        kaukaa haettu kirjoitti:

        "Tällä tutkimuksella(esitutkinta) on se merkitys, että mikäli vm-talo häviää jutun, sen toiminta mahdollisesti kielletään Englannissa. Tässä tapauksessa toimintakielto levittynee myös muihin EU maihin."

        Amway on ollut oikeudessa satoja kertoja eli ei ole mitään uutta. Näitä oikeusjuttuja pyörittää kaltaisesi ihmiset ympäri maailmaa. Pääsääntöisesti he ovat ihmisiä jotka eivät ole olleet valmiita vastaamaan haasteeseen mitä menestyvä liiketoiminnan pyörittäminen vaatii. On kuitenkin kaukaa haettu tämä sinun henkilökohtainen "uhkakuva" jonka olet itsellesi luonut.Tämä on siis pelko miksi sinä et pysty tekemään mitään, voi, voi. Et varmaan edes tiedä toimintamallia mitä pitäisi tehdä? Kuitenkin jakelet täällä ns. "toisenkäden tietoa", et omaa kokemusta esim asiakashankinnasta MIKSI? Kyllä 50 vuotta historiaa maailmanlaajuisesti antaa tiettyä uskottavuutta ja ennenkaikkea OSAAMISTA mitä ei muuten saa.


        Amwaylla on useita eri markkina-alueita euroopassa ja se toimii esimerkiksi Vietnamissa eritavalla kuin euroopassa. Nämä markkina-alueet ovat riippumattomia toisistaan. On ihan sama mitä englannissa tehdään. Pahin mahdollinen asia mitä voi olla on toimintatapojen säätämistä huom vain englannissa ja taas kaikki jatkuu näillä uusilla säännöillä. Bisneksen omistaa ALH:t ympäri maailmaa. Amwaylla ei ole osaa ei arpaa tämän asian kanssa. Amway on vain tukku joka toimittaa tuotteet kotiovelle ja maksaa bonukset. Liiketoimintaan sillä ei ole mitään sanomista. Se ei ole Amwayn vastuulla.

        Kiinassa asia hoidettiin oikein.
        Myyjille työsopimukset ja myynti kauppoihin.


      • eivät hakeudu
        jotain oikeinkin teki kirjoitti:

        Kiinassa asia hoidettiin oikein.
        Myyjille työsopimukset ja myynti kauppoihin.

        demarit, koska kysymyksessä ei ole ne asiat mitä palkansaaja on tottunut ajattelemaan. Amwayhin hakeutuvat ihmiset joilla on tavoitteita ja halua saavuttaa jotakin. Yrittäjähenkiset ihmiset jotka haluavat olla vapaita sopii amwayhin. Amway on vain "kulkuneuvo" jonka ajamisesta itse vastaa. Tämä jokaisen oma valinta.


      • ja käänteinen totuus
        eivät hakeudu kirjoitti:

        demarit, koska kysymyksessä ei ole ne asiat mitä palkansaaja on tottunut ajattelemaan. Amwayhin hakeutuvat ihmiset joilla on tavoitteita ja halua saavuttaa jotakin. Yrittäjähenkiset ihmiset jotka haluavat olla vapaita sopii amwayhin. Amway on vain "kulkuneuvo" jonka ajamisesta itse vastaa. Tämä jokaisen oma valinta.

        Jälleen.
        Amwayhin sopii kuin nenä päähän ihmiset jotka ovat mukana jonkun sortin liikkeessä. Oli se sitten herätysliike, ammattiyhdistysliike tai poliittinen puolue. Joku, jossa ylempi taho kertoo alaisille kuinka asiat ovat ja yleisö katsoo puhujaa Junnu Vainion sanoin "kuin yököt aurinkoon". Joukkosuggestion periaatteiden mukaan rakennetut "kolutustilaisuudet" ovat kuin SAK:n liittokokouksia.

        Luulisin, että demarit ovat hyvinkin tyypillisiä amwayn uhreja ja se on tietysti hyvä, vähenee ne kumpikin yhtä kerrallaan...


      • takia
        menee ihan oikein kirjoitti:

        Myyntinumerothan menee juuri niinkuin niiden kuuluu mennäkin.Kaikista ihmisistä ei ole verkostomarkkinointiin, entä sitten? Tottakait myynti on vaikea laji. Paljon ihmisiä liittyy aina mukaan helpon rahan toivossa ja kun he huomaavat että pitäisi itse tehdä töitä he myös lopettavat. Tämä on ihan normaalia. Ne vain lasketaan jotka tekevät tulosta. Tottakait kovat tekijät opettelevat kaiken eivätkä keskity vaikeuksiin vaan ylittävät ne. Mitään ongelmaa ei siis ole.Jos et ole valmis opettelemaan ja panostamaan aikaa niin näkemiin. Tämähän ei ole yhdestä ihmisestä kiinni.

        semmareissa, CD:llä, "koulutuksissa" ei kouluteta ihmisiä MYYNTITYÖHÖN, jos se kerran on niin tärkeää?!? Kaikki koulutusmateriaali on vain saman toistoa siitä, miten tärkeää on värvätä uusia jäseniä mukaan "businekseen", ja puhutaan vaan siitä, miten tyrkytät Amwayta muille. Myynnistä ei puhuta mitään, myyntityön kehittämisestä ei ole missään mitään.

        Tuotteiden myynti ei ole tärkeää, koska kyse on käytännön tasolta katsottuna pelkästään pyramidipelistä.


      • VM ei kannata
        menee ihan oikein kirjoitti:

        Myyntinumerothan menee juuri niinkuin niiden kuuluu mennäkin.Kaikista ihmisistä ei ole verkostomarkkinointiin, entä sitten? Tottakait myynti on vaikea laji. Paljon ihmisiä liittyy aina mukaan helpon rahan toivossa ja kun he huomaavat että pitäisi itse tehdä töitä he myös lopettavat. Tämä on ihan normaalia. Ne vain lasketaan jotka tekevät tulosta. Tottakait kovat tekijät opettelevat kaiken eivätkä keskity vaikeuksiin vaan ylittävät ne. Mitään ongelmaa ei siis ole.Jos et ole valmis opettelemaan ja panostamaan aikaa niin näkemiin. Tämähän ei ole yhdestä ihmisestä kiinni.

        "Kaikista ihmisistä ei ole verkostomarkkinointiin, entä sitten?"

        Paljon helpompi on mennä työhaastatteluihin ja lähteä saman tein tienaamaan.

        Verkostomarkkinoinnin hämärämiehet ovat pilanneet alan maineen, että jos VM-touhuilla meinaa edes tavallisen palkansaajan kuukausiansioihin ja sosiaaliturvaan niin saa kyllä vuoden päivät ensin paiskia töitä.

        Palkkatyössä on se kätevyys, että palkka maksetaan heti tehdystä työstä, samana kuukautena. VM-palkka tulee ehkä vuosien päästä - jos tulee - jos on ahkera, tekee töitä, löytää markkinoita, pistää koko elämänsä peliin. Eli riskipuuhaa verkostomarkkinointi, ei kannata.


      • haetaankin
        VM ei kannata kirjoitti:

        "Kaikista ihmisistä ei ole verkostomarkkinointiin, entä sitten?"

        Paljon helpompi on mennä työhaastatteluihin ja lähteä saman tein tienaamaan.

        Verkostomarkkinoinnin hämärämiehet ovat pilanneet alan maineen, että jos VM-touhuilla meinaa edes tavallisen palkansaajan kuukausiansioihin ja sosiaaliturvaan niin saa kyllä vuoden päivät ensin paiskia töitä.

        Palkkatyössä on se kätevyys, että palkka maksetaan heti tehdystä työstä, samana kuukautena. VM-palkka tulee ehkä vuosien päästä - jos tulee - jos on ahkera, tekee töitä, löytää markkinoita, pistää koko elämänsä peliin. Eli riskipuuhaa verkostomarkkinointi, ei kannata.

        muita asioita ja arvoja omaan elämään, mitä taas ei saa palkkatyöllä!!!!! Sehän ei ole palkkatyöhön verrattava asia. On paljon ihmisiä joilla halua ja motivaatiota tehdä työtä niiden asioiden hyväksi jotka ovat oman palkkatyön ulkopuolella. Verkostomarkkinointi on tarkoitettu näille ihmisille. Verkostomarkkinointia ei ole tarkoitettu palkansaajille, jolle riittää vain se palkkatyö. Yleisin arvo miksi ihmiset käyttävät aikaansa verkostomarkkinointiin on vapaus. Tätä ei saa palkkatyöllä.


      • järjestetään myös
        takia kirjoitti:

        semmareissa, CD:llä, "koulutuksissa" ei kouluteta ihmisiä MYYNTITYÖHÖN, jos se kerran on niin tärkeää?!? Kaikki koulutusmateriaali on vain saman toistoa siitä, miten tärkeää on värvätä uusia jäseniä mukaan "businekseen", ja puhutaan vaan siitä, miten tyrkytät Amwayta muille. Myynnistä ei puhuta mitään, myyntityön kehittämisestä ei ole missään mitään.

        Tuotteiden myynti ei ole tärkeää, koska kyse on käytännön tasolta katsottuna pelkästään pyramidipelistä.

        tuotteisiin sekä myyntiin liittyviä tapahtumia ja koulutusta. Et ole ilmeisesti koskaan ollut paikalla. Koulutuksellahan on vasta sitten merkitystä kun siirrät sen itse käytäntöön ja taas myös siitä kokemusta ja osaamista. Et ole ilmeisesti vielä tehnyt näin?


      • kuuleppas
        että ihmisten kirjoitti:

        huijaaminen kolahtaa aina omaan nilkkaan! Ihmisiä ei voi koskaan huijata. Tiedetään 50 vuoden ja miljoonien ihmisten käyttökokemuksella syyt ja seuraukset mitkä erottaa menestyjät niistä jotka eivät menesty. Huom tämä tiedetään myös ihan etukäteen että ilman koulutusta ei voi menestyä. Huomioi tässä erityisesti miljoonien ihmisten käytännön kokemus tässä asiassa!!!! Tiedätkö sinä miten voi menestyä?

        Unelmahan on asia jota ei vielä ole, mutta sinä haluat olevan totta vaikka 5 vuoden päästä ja olet valmis sitoutumaan ja käyttämään omaa aikaa sen saavuttamiseksi. Amway on vain se "kulkuneuvo" omille tavoitteille ja sinä olet se moottori.

        Se on mielestäni huijausta, kun sanotaan, että jokainen voi menestyä tässä, jos haluaa. On selvää, että vain harva tähänkin mukaan lähtevä oikeasti on kykenevä rakentamaan itselleen riittävän suuren myyvän verkoston. Puhumattakaan ympäristön ja markkinaraon vaikutuksesta alueellaan.

        Ja jos joku harva onnistuukin vähän tienaamaan tällä amwaylla, niin se tarkoittaa satoja/tuhansia värväämisplaneja ja lukemattomia kutsuja ym. Ja sitä, että saat allesi suuren määrän nimen omaa aktiivisia alh:ta. Suurin osa jää kuitenkin melko passiiviseksi tai jopa lopettaa toimintansa lyhyessä ajassa.

        Minusta tuntuu aika nihkeältä tyrkyttää tätä liiketoimintaa päivätyökseen. Sitä se kuitenkin on pitkälti, jotta saa edellisen lopettaneen tilalle uusia.

        Itse olen alh, ja nauratti se touhu openissa. Oli se noloa. Siellä tuntui olevan juuri niitä alh:ta, jotka ihan huumassa rakentavat verkostoaan tajuamatta ehkä kuitenkaan sitä, kuinka pienet mahdollisuudet heillä loppupelissä on menestyä.

        En siis mitenkään kiistä, etteikö joku voisi tällakin menestyä, mutta vain hyvin harva. Eikä se välttämättä aina ole itsestä kiini


      • mies 28 v.
        haetaankin kirjoitti:

        muita asioita ja arvoja omaan elämään, mitä taas ei saa palkkatyöllä!!!!! Sehän ei ole palkkatyöhön verrattava asia. On paljon ihmisiä joilla halua ja motivaatiota tehdä työtä niiden asioiden hyväksi jotka ovat oman palkkatyön ulkopuolella. Verkostomarkkinointi on tarkoitettu näille ihmisille. Verkostomarkkinointia ei ole tarkoitettu palkansaajille, jolle riittää vain se palkkatyö. Yleisin arvo miksi ihmiset käyttävät aikaansa verkostomarkkinointiin on vapaus. Tätä ei saa palkkatyöllä.

        Onko se vapautta, kun käy säännöllisesti iltaisin ja viikonloppuisin pitämässä kutsuja ja kotimeetingejä sekä seminaareissa ja muissa? Ei minusta. Sitä paitsi itse työ on melko arvelluttavaa soittelemista, ylipuhumista ja korulauseita. En väitä etteikö sillä joku voisi pitkässä juoksussa menestyä, mutta kyllä tässä työssä on suuret riskit menettää ystäviä ja aikaa perheeltään. Sitäkö vapaus on?

        Ja vaikka kuinka näkisi vaivaa, niin ei se automaattisesti tarkoita, että menestyisi. Minusta siinä johdetaan harhaan ihmisiä, kun sanotaan menestyvän jos itse haluaa. Ei se ole niin yksinkertaista.


      • ei ole väittänyt
        mies 28 v. kirjoitti:

        Onko se vapautta, kun käy säännöllisesti iltaisin ja viikonloppuisin pitämässä kutsuja ja kotimeetingejä sekä seminaareissa ja muissa? Ei minusta. Sitä paitsi itse työ on melko arvelluttavaa soittelemista, ylipuhumista ja korulauseita. En väitä etteikö sillä joku voisi pitkässä juoksussa menestyä, mutta kyllä tässä työssä on suuret riskit menettää ystäviä ja aikaa perheeltään. Sitäkö vapaus on?

        Ja vaikka kuinka näkisi vaivaa, niin ei se automaattisesti tarkoita, että menestyisi. Minusta siinä johdetaan harhaan ihmisiä, kun sanotaan menestyvän jos itse haluaa. Ei se ole niin yksinkertaista.

        että se on yksinkertaista. Mahdollisuus kuitenkin aukeaa vain jos lähtee itse toimimaan. Suurin osa ei koskaan tee edes ensimmäistä liikettä, koska odottavat että muut "palikat" elämässä ovat ensin kohdallaan. Kenelläkään ne eivät milloinkaan ole kohdallaan, mutta ne ihmiset joilla on vahva motiivi saada muuta /halu menestyä, pystyvät toimimaan ja opettelemaan kaiken vaihe vaiheelta vaikeuksista huolimatta ja juuri siksi he menestyvät. Vapaus voidaan määritellä monella tavalla. Toisille se on mahdollisuus saada olla itsensä pomo joka saa/voi johtaa itseään. Toisille se on taas oman ajan/rahan tasapaino ja se että rahan takia ei tarvitse aamulla herätä. Soittelu ja ihmisten tapaaminen on jokaisen myyntimiehen arkipäivää. Ihmisiä pitää olla valmis tapaamaan ainakin 10000. Se on kokonaan rutiinijuttu jonka pystyy tekemään kuka vaan ja se vie aikaa. Tämä kasvattaa osaamista. Sukulaiset ja kaverit on käyty läpi viikossa ja harvoin näistä löytyy hyvää tekijää. Tämä ryhmä kelpaa vain harjoitteluun. Bisnes rakennetaan muiden kanssa. Jokainen ammattilainen myös tietää ettei ihmisiä voi milloinkaan ylipuhua, pakottaa, huijata, kusettaa. Tästä ei ole mitään hyötyä. Ne jotka ovat uusi ja kokemattomia usein sortuvat tähän. Kun oma kokemus karttuu oman tekemisen myötä ymmärtää myös bisneksen syvimmän olemuksen ja näin oppii hakemaan oikeanlaisia ihmisiä. Alussa ihmiset tuplaa aloittamista, koska eivät ymmärrä koko bisneksestä mitään. Aloittamisella ei ole merkitystä, joten kokeneet ihmiset osaavat tuplata ihmisten AJALLISTA PANOSTUSTA tähän bisnekseen. Niin kauan kuin ei aikaa löydy on ihan sama onko paperit täytetty tai aloituspaketti ostettu. Omassa organisaatiossani on useissa jaloissa useita ihmisiä jotka kilpailevat pääsystä 21%:iin ja minä olen vaan ihmeissään. Ilman todellista ajallista panostusta ja opettelua näitä ihmisiä ei milloinkaan olisi tullut omaan organisaatioon. Menestys tulee vain jos valmistautuu siihen todella hyvin, jos ei tee mitään ei koskaan voi menestyä. Pitää olla valmis uskomaan itseensä ja omiin mahdollisuuksiin saavuttaa omat tavoitteet.

        Verkostotimantti


      • mies 28 v.
        ei ole väittänyt kirjoitti:

        että se on yksinkertaista. Mahdollisuus kuitenkin aukeaa vain jos lähtee itse toimimaan. Suurin osa ei koskaan tee edes ensimmäistä liikettä, koska odottavat että muut "palikat" elämässä ovat ensin kohdallaan. Kenelläkään ne eivät milloinkaan ole kohdallaan, mutta ne ihmiset joilla on vahva motiivi saada muuta /halu menestyä, pystyvät toimimaan ja opettelemaan kaiken vaihe vaiheelta vaikeuksista huolimatta ja juuri siksi he menestyvät. Vapaus voidaan määritellä monella tavalla. Toisille se on mahdollisuus saada olla itsensä pomo joka saa/voi johtaa itseään. Toisille se on taas oman ajan/rahan tasapaino ja se että rahan takia ei tarvitse aamulla herätä. Soittelu ja ihmisten tapaaminen on jokaisen myyntimiehen arkipäivää. Ihmisiä pitää olla valmis tapaamaan ainakin 10000. Se on kokonaan rutiinijuttu jonka pystyy tekemään kuka vaan ja se vie aikaa. Tämä kasvattaa osaamista. Sukulaiset ja kaverit on käyty läpi viikossa ja harvoin näistä löytyy hyvää tekijää. Tämä ryhmä kelpaa vain harjoitteluun. Bisnes rakennetaan muiden kanssa. Jokainen ammattilainen myös tietää ettei ihmisiä voi milloinkaan ylipuhua, pakottaa, huijata, kusettaa. Tästä ei ole mitään hyötyä. Ne jotka ovat uusi ja kokemattomia usein sortuvat tähän. Kun oma kokemus karttuu oman tekemisen myötä ymmärtää myös bisneksen syvimmän olemuksen ja näin oppii hakemaan oikeanlaisia ihmisiä. Alussa ihmiset tuplaa aloittamista, koska eivät ymmärrä koko bisneksestä mitään. Aloittamisella ei ole merkitystä, joten kokeneet ihmiset osaavat tuplata ihmisten AJALLISTA PANOSTUSTA tähän bisnekseen. Niin kauan kuin ei aikaa löydy on ihan sama onko paperit täytetty tai aloituspaketti ostettu. Omassa organisaatiossani on useissa jaloissa useita ihmisiä jotka kilpailevat pääsystä 21%:iin ja minä olen vaan ihmeissään. Ilman todellista ajallista panostusta ja opettelua näitä ihmisiä ei milloinkaan olisi tullut omaan organisaatioon. Menestys tulee vain jos valmistautuu siihen todella hyvin, jos ei tee mitään ei koskaan voi menestyä. Pitää olla valmis uskomaan itseensä ja omiin mahdollisuuksiin saavuttaa omat tavoitteet.

        Verkostotimantti

        Olet mitä ilmeisimmin ollut tässä mukana siitä lähtien, kun tämä tuli suomeen, eikö? Tässä kun anonyymeja ollaan, niin voisit kertoa kuinka paljon organisaatiossasi on alh:ta ja kuinka paljon tienaat kuukaudessa. Antaisi vähän näkökulmaa tekemällesi työlle. Ja kuinka kauan meni, että pääsit 2000 e kk ansioihin ja kuinka paljon silloin oli alh:ta allasi? Vai saatko edelleenkään 2000 e bonuksina?


      • Milloin meillä?

        Suomalainen ei usko ennenkuin näkee ite: Network 21 on kiinni Englannissa.


      • tuskainen paatti
        Milloin meillä? kirjoitti:

        Suomalainen ei usko ennenkuin näkee ite: Network 21 on kiinni Englannissa.

        Omistan 2 amwayn hurmoshehkutuskoulutuslevyä. Ei tällästä skeidaa kukaan täysjärkinen voi kuunnella.


    • Verccomaha

      Käännös suomeksi
      Kirjoittanut: on karua luettavaa 18.2.2008 klo 10.53


      The Times, lokakuun 27, 2007

      Marketing group merely ‘selling a dream’
      Verkostomarkkinointi yritys myy vain "unelmia" (David Brown)

      Yhden maailman suurimman markkinointiryhmän brittiläisen tytäryhtiötä syytetään markkinointirikoksesta, "myyden unelmia" joita ei voi saavuttaa.

      Oikeudessa on esitetty, että Amway, jolla on 39.000 agenttia eli itsenäistä liikkeenharjoittajaa) Iso-Britanniassa 2005-06, toimii arpajaisten tapaan ja myy tuotteitaan laittomasti.

      Mark Cunningham, yleinen syyttäjä, kertoi oikeudelle, että John Hutton, valtiosihteeri Englannin kauppa- ja yritysministeriöstä (BERR), tutkii mahdollisuutta lopettaa Amwayn toiminta yleisen edun nimissä, nyt kun yrityksen liiketoimintakäytännöt ovat tutkittu.

      Hallituksen tutkimuksissa on ilmennyt, että vain 10 prosenttia Amwayn agenteista Iso-Britanniassa saa mitään voittoa. Cunningham kertoi, että Amway houkuttelee uusia agenteja, eli tsenäisiä liikkeenharjoittajia (ILH), tarjoamalla "huomattavia taloudellisia palkkioita tai helppoa rahaa". Hän totesi että lupaukset menestyksestä ovat "harhaanjohtavia" ja että kyseessä on "unelmien kauppaamista". Viraston tutkimuksissa on selvinnyt, että vain 6 prosenttia agenteista myy tuotteita eteenpäin.

      Cunningham sanoi, että suurin osa Amwayn tuotevalikoimasta on ylihinnoiteltu, vaikka otettaisiin huomioon jäsenalennus 20 - 25 %. "Kilpailukyvyttömät hinnat selittävät muut ongelmat jotka ovat syynä tähän sulkemisuhkaan," kertoi Cunningham. Amwayn toimintamalli on "turmiollinen" ja kohdistuu ihmisiin, jotka ovat "hyväuskoisia", "harhautettuja" ja "alttiita" systeemiin joka myy "unelmia".

      Tutkimuksessa ilmeni että, 71 % liikkeenharjoittajista ei saanut tuloa lainkaan (2005-06) ja 90 % jäi tappiolle, kun ottaa huomioon 25 € vuosimaksun. 75 % tuloista meni huipulla oleville 101 henkilölle. Itse asiassa osa-aika opiskelukin olisi kannattavampaa, kun liiketoiminnan "rakentaminen". Vain kaksi pariskuntaa tienasi vuodessa enemmän kuin 100.000 €, pääsy 20 parhaan joukkoon vie keskimäärin 14 vuotta. 12 parasta uutta jäsentä (vuodesta 2001) tienasi keskimäärin 200 € viikossa.

      Virallisia numeroita
      39.000
      agentia Amway UK:lla
      27.000
      (71 %) menot suuremmat kuin tulot
      11.410
      (30%) ansaitsi jotain
      7.492
      (edellä mainituista 11.410) ansaitsi keskimäärin 18,25 € vuodessa
      101
      agentia veivät 75 % bonuksista
      156.000 €
      paras ALH Trevor Lowe
      26
      vuotta on Mr Lowe tehnyt töitä

      (tekemäni käännös on vapaasti käytettävissä, kunhan muistaa mainita alkuperäisen lähteen)

      • Miriandra

        Eiköhän jokaikisessä liiketoiminnassa ole mukana ihmisiä, jotka petkuttaa? On myös niitä, jotka tekevät työtä aidosti ja sydämellä, maksavat verot, alvit ja kaikki mahdolliset kulut. Tietääkseni Suomessa Amway toimii kaikkien eettisten sääntöjen mukaan, eikä ole mitään oikeusjuttujakaan menossa, Lisäksi Amway on myös suoramyyntiliiton jäsen.

        Toki alussa puhutaan unelmista - että mitä unelmia sulla on ja jos teet kovasti töitä niin Amwayn avulla unelmat on mahdollista saavuttaa.


      • EU:n jäseneksi
        Miriandra kirjoitti:

        Eiköhän jokaikisessä liiketoiminnassa ole mukana ihmisiä, jotka petkuttaa? On myös niitä, jotka tekevät työtä aidosti ja sydämellä, maksavat verot, alvit ja kaikki mahdolliset kulut. Tietääkseni Suomessa Amway toimii kaikkien eettisten sääntöjen mukaan, eikä ole mitään oikeusjuttujakaan menossa, Lisäksi Amway on myös suoramyyntiliiton jäsen.

        Toki alussa puhutaan unelmista - että mitä unelmia sulla on ja jos teet kovasti töitä niin Amwayn avulla unelmat on mahdollista saavuttaa.

        Elämme kuitenkin EU:ssa.
        Englannissa on oikeuskäsittely menossa.
        Lopputulos vaikuttanee koko EU:n alueelle.

        Saattaako panostus mennä tässä tapauksessa hukkaan ?


      • Verccomaha
        Miriandra kirjoitti:

        Eiköhän jokaikisessä liiketoiminnassa ole mukana ihmisiä, jotka petkuttaa? On myös niitä, jotka tekevät työtä aidosti ja sydämellä, maksavat verot, alvit ja kaikki mahdolliset kulut. Tietääkseni Suomessa Amway toimii kaikkien eettisten sääntöjen mukaan, eikä ole mitään oikeusjuttujakaan menossa, Lisäksi Amway on myös suoramyyntiliiton jäsen.

        Toki alussa puhutaan unelmista - että mitä unelmia sulla on ja jos teet kovasti töitä niin Amwayn avulla unelmat on mahdollista saavuttaa.

        Ei noudata suoramyyntiliiton sääntöjä. Eikä edes omia sääntöjä.


        Suuri sydän on venyvä kuin kasettinauha ja sydämmellä voi petkuttaa kun toisetkin petkuttaa. Sille ketjun viimeiselle ei jää mahdollisuuksia toteuttaa unelmiaan. Ketjupetkutus tekee rehellisestäkin petkuttajan.


      • arkipäiväistää asioita
        Miriandra kirjoitti:

        Eiköhän jokaikisessä liiketoiminnassa ole mukana ihmisiä, jotka petkuttaa? On myös niitä, jotka tekevät työtä aidosti ja sydämellä, maksavat verot, alvit ja kaikki mahdolliset kulut. Tietääkseni Suomessa Amway toimii kaikkien eettisten sääntöjen mukaan, eikä ole mitään oikeusjuttujakaan menossa, Lisäksi Amway on myös suoramyyntiliiton jäsen.

        Toki alussa puhutaan unelmista - että mitä unelmia sulla on ja jos teet kovasti töitä niin Amwayn avulla unelmat on mahdollista saavuttaa.

        Kuitenkin juuri hypetys ja täysin epärealististen ansioiden saamisen mahdollisuuden korostaminen sekä tarkka valvonta alalinjalaisille 2oo pisteen kuukausikulutuksen saavuttamiseksi ovat asioita jotka eniten mättää toki kaikki laillista. Rahastaminen koulutusohjelmilla on myös väärin, toki kai laillista. Etiikan kanssa noilla toimintatavoilla on vähän tekemistä. Se, ettei suomessa ole oikeusjuttuja käynnissä kertoo kait ettei amwaysyöpä ole levinnyt kovin laajalle.
        On aivan turha väittää että suomessa on "eri amway", kuten eräs ILH minulle kertoi kysellessäni näistä oikeusjutuista. Firma on aivan sama ja sillä on samat johtajat sekä omistajat.

        Se, että viitataan asiakkuusmarkkinointiliiton jäsenyyteen ja annetaan ymmärtää jäsenyyden jotenkin vindikoivan amway toiminnan on outoa.
        Tässä lainaus ko. puljun www-sivuilta:

        "ASML:n tehtävänä on tehdä asiakkuuksista elävien yritysten liiketoimintaympäristöstä mahdollisimman suotuisa, joustava ja kestävä."
        Siis tuo on ko. liiton tehtävä, ei etiikasta huolehtiminen vaan maaperän muokkaaminen liiton asiakkaille suotuisaksi.


      • mitään "Suomessa laill...
        Miriandra kirjoitti:

        Eiköhän jokaikisessä liiketoiminnassa ole mukana ihmisiä, jotka petkuttaa? On myös niitä, jotka tekevät työtä aidosti ja sydämellä, maksavat verot, alvit ja kaikki mahdolliset kulut. Tietääkseni Suomessa Amway toimii kaikkien eettisten sääntöjen mukaan, eikä ole mitään oikeusjuttujakaan menossa, Lisäksi Amway on myös suoramyyntiliiton jäsen.

        Toki alussa puhutaan unelmista - että mitä unelmia sulla on ja jos teet kovasti töitä niin Amwayn avulla unelmat on mahdollista saavuttaa.

        "Yhdessä EU-maassa annettu oikeuden ratkaisu voidaan panna täytäntöön toisessa EU-maassa"

        http://ec.europa.eu/publications/booklets/others/58/panorama_fi.doc


      • ja parempi?

        Amwayhan on myöntänyt, että vain 37:lle britille on maksettu yli 25.000£ (33.000€) palkkioita. Amway sanoi näin oikeudessa valaehtoisesti, joten ehkä uskomme tämän olevan totta.

        Tämä tarkoittaa sitä, että 1/1000 saa yli 33.000 euron vuosipalkkiota. Jos menen Casino RAY:lle ja laitan tonnin haluamalleni numerolle ja se osuu, saan 35.000 euroa. Todennäköisyys tienata sama summa on 1:35 eli aika paljon parempi kun 1:1000.

        (hörhön pyynnöstä en verranut palkkatyöhön vaan arvontaan kuten Englannin KTM)


      • siis oikeudessa
        Miriandra kirjoitti:

        Eiköhän jokaikisessä liiketoiminnassa ole mukana ihmisiä, jotka petkuttaa? On myös niitä, jotka tekevät työtä aidosti ja sydämellä, maksavat verot, alvit ja kaikki mahdolliset kulut. Tietääkseni Suomessa Amway toimii kaikkien eettisten sääntöjen mukaan, eikä ole mitään oikeusjuttujakaan menossa, Lisäksi Amway on myös suoramyyntiliiton jäsen.

        Toki alussa puhutaan unelmista - että mitä unelmia sulla on ja jos teet kovasti töitä niin Amwayn avulla unelmat on mahdollista saavuttaa.

        Onhan Movekin suoramyyntiliiton jäsen eli mitä haluat kertoa. AmerikanWeijareiden toiminnassa ei voi saavuttaa muuta kuin rahan menetyksen, mutta sitähän sinä et huomaa kun et laske minkäänlaista hintaa käytetylle ajalle, puhelimen käyttökin on tietysti ilmaista puhumattakaan menopelin löpö. Sinä et vaan osaa. Ilman joka viikkoista aivopesuseminaareja kusetus olisi loppunut jo aikoja sitten myös Suomessa


      • ALH:n ukko
        ja parempi? kirjoitti:

        Amwayhan on myöntänyt, että vain 37:lle britille on maksettu yli 25.000£ (33.000€) palkkioita. Amway sanoi näin oikeudessa valaehtoisesti, joten ehkä uskomme tämän olevan totta.

        Tämä tarkoittaa sitä, että 1/1000 saa yli 33.000 euron vuosipalkkiota. Jos menen Casino RAY:lle ja laitan tonnin haluamalleni numerolle ja se osuu, saan 35.000 euroa. Todennäköisyys tienata sama summa on 1:35 eli aika paljon parempi kun 1:1000.

        (hörhön pyynnöstä en verranut palkkatyöhön vaan arvontaan kuten Englannin KTM)

        Näin se on, tipuset. Casinossa voittaa todennäköisemmin kuin VM liiketoiminnassa. Mutta häviämisessä VM liiketoiminnassa jää enemmän jäännösarvoa:
        1) Kaappisi on täynnä ihan hyviä pesuaineita. Ja hätätilassa voit tosiaankin palauttaa ne sinne "tukkuun".
        2) Olet oppinut kuinka ihmisiin vaikutetaan (tosin enimmäkseen tiskin väärällä puolella - sinä olet ollut se, johon vaikutettiin).
        3) Olet tutustunut verottajaan paljon läheisemmin kun palkansaajaana ikinä.
        4) Olet päässyt tutustumaan liikkeenharrastajan pakollisiin eläkevakuutusmaksuihin.
        5) Sinulle on jäänyt hyvä Y-tunnus, sitä voi käyttää myöhemmin johonkin muuhunkin.
        6) Olet hetken aikaa nauttinut vapaudesta: ei kiinteää työaikaa eikä kiinteitä tuloja.
        7) Olet "virkistänyt" kaikki sukulaissuhteet ja vanhat tuttavuudet, eipä niihin epäkiitollisiin lurjuksiin, jotka eivät tajunneet lähteä mukaan businekseen, kannata taas aikoihin ottaa yhteyttä.
        8) Olet mahdollisesti löytänyt uusia ystäviä, sellaisia kuin hurmaava Tuomo-setä. (he tosin pahastuvat kovin, jos katkaiset tappiokierteesi ja palaat tuottavaan palkkatyöhön - LUUSERIKSI.)

        Eihän kasinolla heittämällä tonnin pöytään jää näin monia arvokkaita asioita käteen?


      • vielä liiketoiminassa
        ALH:n ukko kirjoitti:

        Näin se on, tipuset. Casinossa voittaa todennäköisemmin kuin VM liiketoiminnassa. Mutta häviämisessä VM liiketoiminnassa jää enemmän jäännösarvoa:
        1) Kaappisi on täynnä ihan hyviä pesuaineita. Ja hätätilassa voit tosiaankin palauttaa ne sinne "tukkuun".
        2) Olet oppinut kuinka ihmisiin vaikutetaan (tosin enimmäkseen tiskin väärällä puolella - sinä olet ollut se, johon vaikutettiin).
        3) Olet tutustunut verottajaan paljon läheisemmin kun palkansaajaana ikinä.
        4) Olet päässyt tutustumaan liikkeenharrastajan pakollisiin eläkevakuutusmaksuihin.
        5) Sinulle on jäänyt hyvä Y-tunnus, sitä voi käyttää myöhemmin johonkin muuhunkin.
        6) Olet hetken aikaa nauttinut vapaudesta: ei kiinteää työaikaa eikä kiinteitä tuloja.
        7) Olet "virkistänyt" kaikki sukulaissuhteet ja vanhat tuttavuudet, eipä niihin epäkiitollisiin lurjuksiin, jotka eivät tajunneet lähteä mukaan businekseen, kannata taas aikoihin ottaa yhteyttä.
        8) Olet mahdollisesti löytänyt uusia ystäviä, sellaisia kuin hurmaava Tuomo-setä. (he tosin pahastuvat kovin, jos katkaiset tappiokierteesi ja palaat tuottavaan palkkatyöhön - LUUSERIKSI.)

        Eihän kasinolla heittämällä tonnin pöytään jää näin monia arvokkaita asioita käteen?

        niin näiden kirjoitusten perusteella herää kysymys että miksi? Miksi edes alunperin aloitit sen?


      • ALH:N ukko
        vielä liiketoiminassa kirjoitti:

        niin näiden kirjoitusten perusteella herää kysymys että miksi? Miksi edes alunperin aloitit sen?

        Kuka, minäkö? En MINÄ ole mukana, ekonomina ei noin pienet tulot juuri kiinnosta. Rouva lähti mukaan ystävien kanssa ja ajattelin, että ihan hyvä, saahan tuo siitä vähän ajankulua.

        Nyt hän ajattelee, että muutaman vuoden päästä hän tuo kotiimme enemmän rahaa ja minun epäilyt ovat vain miehistä ylpeyttä ja kateutta.

        Nyt olen aitiopaikalla seurannut suurta draamaa, hyviä ja huonoja juttuja sekä hämmästellyt tämän Amwayn nerokkuutta talous- ja lakiasioiden suhteen. Ei ihme, että herrat De Vos ja Van Andel ovat miljardöörejä!


    • meille...
    • Jälleenmyyjä

      Hei!

      Olen ollut pitkään Amwayn jälleenmyyjä ja itsenäinen yrittäjä.Suosittelen vilpittömästi, on turvallinen ja varma.Pienellä panoksella (omavastuulla) voi luoda itsellensä toimivan ja turvallisen liiketoiminnan.

      • tai muu eläin

        Hevosella on turpa, mutta mitä turvallista on Amwayssä?

        OK, kerralla kiinni oleva rahamäärä on pieni. Työaikaahan ei puolestaan lasketa.... Mutta niin se vain pienistä virroista herrat DeVos ja VanAndel imevät "vapaista" orjistaan viimeisetkin mehut. Eric Scheibeler on kokenut kaiken itse: www.merchantsofdeception.com

        Muutkin voisivat käydä oppimassa. Näissä kuviossa pahinta ei ole olla luuseri, kaikkein huonoimmin sinun käy jos olet menestyjä!


    • Erkki K

      Tämä keskustelu on jo monen sivun päässä, mutta siis ehkä hieman rauhoittunut. Siispä voimme vähän kerrata, mistä Amwayssä on kyse.

      Jep - myymisestäpä hyvinkin. Tuotteet ovat ihan hyviä, vaikka ainakin listahinta on monissa tuotteissa korkea. Rahaa saat, kun myyt TAI sinun alalinja myy tuotteita. Tässä on ehkä ensimmäinen rasti. Tunnetko paljon ihmisiä, osaatko myydä ja houkutella mukaan sellaisia ihmisiä, jotka osaavat myös molempia? Tällöin sinulla on - vaikka tilastojen valossa hyvin pieni - mahdollisuus vaikka mihin.

      Mutta sitten pitää osata varoa, että osaa pitää kulut pieninä. Koulutusmateriaaliin ja iltamiin kuluu rahaa, salakavalasti pieniä eriä, mutta kuitenkin niin paljon, että voitot helposti hupenevat lähes olemattomiin.

      Hommaan kuuluu myös lähes järjetön hypettäminen, psyykkaaminen ja hengen nostatus. Jos kyse olisi taivaspaikasta, ko. meuhkaamisen ymmärtäisi. Mutta kun kyse on pesujauheista ja meikeistä, menee juttu yli hilseen. Tässä onkin rasti kaksi. Heti kun tämä alkaa tuntua loistavalta idealta, olet saanut psyykkaamisesta yliannoksen. Kaikille Amway ihmisille käy niin, enemmän tai vähemmän. Itsellenikin kävi...

      Kolmas rasti on siinä, että ystävät ja kaverit mielellään kokeilevat jotain uutta. Mutta pidä jatkuvaa myyntiä yllä, se onkin ihan toinen juttu. Monet Amwayn tuotteet ovat älyttömän riitoisia tiivisteitä, ne eivät lopu millään. Vaikka olisitkin päässyt jo paremmille prosenteille, takaisku tulee väistämättä. Ja nyt sinulle kerrotaan, että oma vika - et ostanut tarpeeksi koulutusmateriaalia tai olet ollut laiska ja laiminlyönyt systeemin noudattamisen. Monet lopettavat tässä vaiheessa ja masentuvat suuresti.

      Entäpä menestystarinat, onhan niitä? Kyllä vain, mutta oikeastaan yllättävän vähän. Suomessa verotiedot ovat julkisia ja Amwayn johtotähdilläkin on vain suht' vaatimattomat tulot.

      Jos otat nämä ohjeet tosissaan, etkä tavoittele suuria rikkauksia, homma voi olla ihan viihdyttävää ja tuottaa mukavia taskurahoja. Ja silloinkin muista verottajaa ja pakollisia yrittäjäin eläkemaksuja!

      Soon moro, sano Erkki

      • yks DI

        Minua koetettiin taannoin värvätä mutten lähtenyt mukaan. Päällimmäisenä syynä oli se valehtelun, harhaanjohtamisen ja kiertelyn määrä jota värväysproseduurissa sain kokea.

        Tuttu soitti yksi ilta, ja ilmoitti että perhetuttujen itävaltalainen (tai saattoi olla svetsiläinenkin, en tässä vaiheessa tehnyt muistiinpanoja) firma on laajentamassa Suomeen ja hakee avainhenkilöitä, ja hänpä heti ajatteli minua. Sovittiin sitten palaveri.

        Pistin myöhemmin tekstiviestiä että mikäs oli firman nimi että voisi etukäteen tutkailla taustoja. Vastauksena sain 159 merkin mittaisen tekstarin jossa selitettiin että yhteistyökumppaneita on paljon ja on ollut tosi kiireinen päivä ja katsotaan kaikki detaljit sitten palaverissa kuntoon. Ok...

        Planin esittely meni kaavan mukaan. Nimi Amway mainittiin 35 minuutin kohdalla. "Näyttää ehkä verkostomarkkinoinnilta mutta ei ei ei suinkaan tämä varsinkaan ole sellainen." Lupauduin tulemaan seuraavana lauantaina oleville herätyspäiville. Näin jälkeenpäin hirvittää itseäkin kuinka innoissaan kotiin päästyä oli, että kyllähän se ihan hyvin voisi toimia... (onneksi meni ohi parissa päivässä)

        Herätyskokouksessa oli ehkä 3 uutta tulokasta ja parikymmentä jo mukana olevaa. Kertaus on opintojen äiti? Antina oli lähinnä "eikö olisikin mukavaa olla enemmän rahaa käytössä?" ja "liiketoiminnan rakentaminen on uudenlainen tapa saada lisätuloja". Koitin kysellä isolta kiholta mikä bisneslogiikka Amwaylla on pitää erinomaiset tuotteensa piilossa ja salaisessa nettikaupassa, sen sijaan että antaisi kenen vaan ostaa sieltä. Syyksi esitettiin vaan että sillonhan ei olisi mahdollisuutta "rakentaa liiketoimintaa" jos kuka vaan voisi suoraan ostaa tuotteensa. Loput kysymykset kiho kiersi taitavasti (ja katsoi koko ajan suoraan silmiin niin että alkoi huimata).

        Eipä siinä muuta, grillasin vielä tuttuani ja hänen sponsoriaan muutamista pointeista, esim. värväyksessä painotettu "passiivinen tulo" ei tarkoitakaan passiivista tuloa vaan että "rahaa tulee juuri sen verran kuin mitä sen eteen tekee työtä". Kaikki on "itsestä kiinni" mutta kuitenkin alalinjaa pitää koko ajan tukea.

        Omia päätelmiä: Rahaa touhussa liikkuu kuitenkin sen verran (Suomen liikevaihto näytti olevan Hobby Hallin luokkaa) että epäilemättä joku sillä tienaa. Totesin kuitenkin etten ehkä halua olla siinä porukassa. Kun piirtelee kaavion alalinjoista ja laskee systeemin läpi, huomaa että 99% verkostosta väistämättä pysyy tappioilla tai plusmiinus nollassa, ja todennäköisesti vaihtuu muutaman kuukauden - vuoden välein. En yhtään epäile että suurin osa pitempään mukana olleista tienaa ainakin jonkin verran, koska kukapa vuodesta toiseen käyttää vapaa-aikansa businekseen josta tulee takkiin koko ajan. Systeemihän sinänsä on pirullisen nerokas, kun epäonnistuminen on aina omaa syytä ja johtuu yrityksen/panostuksen puutteesta tai siitä ettei tilannut jokaista kirjaa ja äänitettä mitä tarjottiin.


    • Anonyymi

      Niin no miettimisestä ei makseta kyseisessä toiminnassa kuten ei missään muuallakaan!

    • Anonyymi

      Onpassivesta on hyötyä jokaiselle verkostomarkkinoijalle. Tutustukaa onpassive.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe