Ette huomanneet eilenkään,

että olin taas ns. pihalla - siis pois näppikseni takaa..., ja moniko muuten on huomannut, että perjantain ja lauantain aikana palstalle on tullut yhteensä n. 1000 viestiä:

- perjantaina reilut 600 (josta poistetut vähennetty)

- eilen jotain 450 kieppeillä

Selityksiä moiselle ilmiölle? Eihän tämän näin pitänyt alkaa mennä, vaan aina vaan alaspäin....

Huomenta kaikille - ei tämä korvaa riko, voi linkin avata ainakin siinä mielessä:

http://youtube.com/watch?v=FlnYvglS-K4

T. MM.

13

1129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hilda-hymy

esitä vaatimatonta......

Silti me ollaan oltu ihan kiltisti, ei tapeltu yhtään.
      Paitti toi yks tuuppas mua, ja mä tuuppasin takas, ja sit me leikittiin....

Anna karkki.....

• kun aiheet olivat ihan muualla kuin meikäläisessä, sitä silppua täällä nytkin on mitä on tottunut näkemään......

Leikkiähän tämä onkin.....

• kbasa

olitko shadows-keikalla Helsingissa vuosi-pari sitten...?
      itse olin nauttimassa.. vanhusten kera.. lapsuus nimittain kului pitkalti niissa savelissa.

sunnuntaiset huomenet sorvin aarelta.

• mutta olihan paikalla mulle jotain peräti läheistä - Agents-orkesteri oli edustettuna, kuinka ollakaan...*esikuvallanikin on esikuvansa jne.*

• kbasa
        Man-of-Mystery kirjoitti:

mutta olihan paikalla mulle jotain peräti läheistä - Agents-orkesteri oli edustettuna, kuinka ollakaan...*esikuvallanikin on esikuvansa jne.*

kuten knopflerin
        joka taas on monen esikuva..
        hank b lienee suorastaan esikuvien esikartanossa!

• kbasa kirjoitti:

kuten knopflerin
        joka taas on monen esikuva..
        hank b lienee suorastaan esikuvien esikartanossa!

muuten, Hank B. Marvin ei ole hänen oikea nimensä, viisastuin itsekin joku vuosi sitten erään lehtiartikkelin luettuani - Brian Rankin hän on ns. oikealta nimeltään.

Taisi olla "Rytmi"-niminen musiikkialan lehti, jolle Hank antoi puhelinhaastattelun ollessaan kiertueella Australiassa....

• kbasa
        Man-of-Mystery kirjoitti:

muuten, Hank B. Marvin ei ole hänen oikea nimensä, viisastuin itsekin joku vuosi sitten erään lehtiartikkelin luettuani - Brian Rankin hän on ns. oikealta nimeltään.

Taisi olla "Rytmi"-niminen musiikkialan lehti, jolle Hank antoi puhelinhaastattelun ollessaan kiertueella Australiassa....

hank b marvin on niin "normaali" nimi jotta olisin uskonut sen olevan hanen omansa..

• Alien-8

Hank Marvin..suosikkibiisini on Apache.Hyvää "rautalankaa".

Eräät tosiaan väittivät,että huuhaa pienenee kuin pyy maailmanlopun edellä,mutta eipäs niin käynytkään.Arvasin näin käyvän,kun ne pari nimeltämainitsematonta häirikköä poistuivat..huuhaa alkaa olemaan pikkuhiljaa taas ennallaan:)

• E.P:n kuolemattoman lausahduksen 80-luvulta "Rautalanka on isänmaallista"....

Mielenkiintoista nähdä, kun tämä vuosi on lopuillaan, että onko huuhaalla menty alaspäin (epäilen!) vai niinkuin wanhoina hyvinä aikoina...

• mikhaildenisov

Turusta lähettää terveisiä!

• tömpsis

...jos eilen ei huomattu, niin tänään senkin edestä oikein isot halit ja kevään odotukset. Se on nyt mäenlaskua...huopsista keikkaa!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      23
      3111
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2239
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      71
      2113
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1909
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1613
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      41
      1411
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1329
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1285
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1115
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1086
    Aihe