Ette huomanneet eilenkään,

että olin taas ns. pihalla - siis pois näppikseni takaa..., ja moniko muuten on huomannut, että perjantain ja lauantain aikana palstalle on tullut yhteensä n. 1000 viestiä:

- perjantaina reilut 600 (josta poistetut vähennetty)

- eilen jotain 450 kieppeillä


Selityksiä moiselle ilmiölle? Eihän tämän näin pitänyt alkaa mennä, vaan aina vaan alaspäin....


Huomenta kaikille - ei tämä korvaa riko, voi linkin avata ainakin siinä mielessä:


http://youtube.com/watch?v=FlnYvglS-K4



T. MM.

13

1136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hilda-hymy

      esitä vaatimatonta......

      Silti me ollaan oltu ihan kiltisti, ei tapeltu yhtään.
      Paitti toi yks tuuppas mua, ja mä tuuppasin takas, ja sit me leikittiin....

      Anna karkki.....

      • kun aiheet olivat ihan muualla kuin meikäläisessä, sitä silppua täällä nytkin on mitä on tottunut näkemään......



        Leikkiähän tämä onkin.....


    • kbasa

      olitko shadows-keikalla Helsingissa vuosi-pari sitten...?
      itse olin nauttimassa.. vanhusten kera.. lapsuus nimittain kului pitkalti niissa savelissa.

      sunnuntaiset huomenet sorvin aarelta.

      • mutta olihan paikalla mulle jotain peräti läheistä - Agents-orkesteri oli edustettuna, kuinka ollakaan...*esikuvallanikin on esikuvansa jne.*


      • kbasa
        Man-of-Mystery kirjoitti:

        mutta olihan paikalla mulle jotain peräti läheistä - Agents-orkesteri oli edustettuna, kuinka ollakaan...*esikuvallanikin on esikuvansa jne.*

        kuten knopflerin
        joka taas on monen esikuva..
        hank b lienee suorastaan esikuvien esikartanossa!


      • kbasa kirjoitti:

        kuten knopflerin
        joka taas on monen esikuva..
        hank b lienee suorastaan esikuvien esikartanossa!

        muuten, Hank B. Marvin ei ole hänen oikea nimensä, viisastuin itsekin joku vuosi sitten erään lehtiartikkelin luettuani - Brian Rankin hän on ns. oikealta nimeltään.


        Taisi olla "Rytmi"-niminen musiikkialan lehti, jolle Hank antoi puhelinhaastattelun ollessaan kiertueella Australiassa....


      • kbasa
        Man-of-Mystery kirjoitti:

        muuten, Hank B. Marvin ei ole hänen oikea nimensä, viisastuin itsekin joku vuosi sitten erään lehtiartikkelin luettuani - Brian Rankin hän on ns. oikealta nimeltään.


        Taisi olla "Rytmi"-niminen musiikkialan lehti, jolle Hank antoi puhelinhaastattelun ollessaan kiertueella Australiassa....

        hank b marvin on niin "normaali" nimi jotta olisin uskonut sen olevan hanen omansa..


    • Alien-8

      Hank Marvin..suosikkibiisini on Apache.Hyvää "rautalankaa".

      Eräät tosiaan väittivät,että huuhaa pienenee kuin pyy maailmanlopun edellä,mutta eipäs niin käynytkään.Arvasin näin käyvän,kun ne pari nimeltämainitsematonta häirikköä poistuivat..huuhaa alkaa olemaan pikkuhiljaa taas ennallaan:)

      • E.P:n kuolemattoman lausahduksen 80-luvulta "Rautalanka on isänmaallista"....




        Mielenkiintoista nähdä, kun tämä vuosi on lopuillaan, että onko huuhaalla menty alaspäin (epäilen!) vai niinkuin wanhoina hyvinä aikoina...


    • mikhaildenisov

      Turusta lähettää terveisiä!

      • tömpsis

        ...jos eilen ei huomattu, niin tänään senkin edestä oikein isot halit ja kevään odotukset. Se on nyt mäenlaskua...huopsista keikkaa!


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe