Ette huomanneet eilenkään,

että olin taas ns. pihalla - siis pois näppikseni takaa..., ja moniko muuten on huomannut, että perjantain ja lauantain aikana palstalle on tullut yhteensä n. 1000 viestiä:

- perjantaina reilut 600 (josta poistetut vähennetty)

- eilen jotain 450 kieppeillä

Selityksiä moiselle ilmiölle? Eihän tämän näin pitänyt alkaa mennä, vaan aina vaan alaspäin....

Huomenta kaikille - ei tämä korvaa riko, voi linkin avata ainakin siinä mielessä:

http://youtube.com/watch?v=FlnYvglS-K4

T. MM.

13

1074

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hilda-hymy

esitä vaatimatonta......

Silti me ollaan oltu ihan kiltisti, ei tapeltu yhtään.
      Paitti toi yks tuuppas mua, ja mä tuuppasin takas, ja sit me leikittiin....

Anna karkki.....

• kun aiheet olivat ihan muualla kuin meikäläisessä, sitä silppua täällä nytkin on mitä on tottunut näkemään......

Leikkiähän tämä onkin.....

• kbasa

olitko shadows-keikalla Helsingissa vuosi-pari sitten...?
      itse olin nauttimassa.. vanhusten kera.. lapsuus nimittain kului pitkalti niissa savelissa.

sunnuntaiset huomenet sorvin aarelta.

• mutta olihan paikalla mulle jotain peräti läheistä - Agents-orkesteri oli edustettuna, kuinka ollakaan...*esikuvallanikin on esikuvansa jne.*

• kbasa
        Man-of-Mystery kirjoitti:

mutta olihan paikalla mulle jotain peräti läheistä - Agents-orkesteri oli edustettuna, kuinka ollakaan...*esikuvallanikin on esikuvansa jne.*

kuten knopflerin
        joka taas on monen esikuva..
        hank b lienee suorastaan esikuvien esikartanossa!

• kbasa kirjoitti:

kuten knopflerin
        joka taas on monen esikuva..
        hank b lienee suorastaan esikuvien esikartanossa!

muuten, Hank B. Marvin ei ole hänen oikea nimensä, viisastuin itsekin joku vuosi sitten erään lehtiartikkelin luettuani - Brian Rankin hän on ns. oikealta nimeltään.

Taisi olla "Rytmi"-niminen musiikkialan lehti, jolle Hank antoi puhelinhaastattelun ollessaan kiertueella Australiassa....

• kbasa
        Man-of-Mystery kirjoitti:

muuten, Hank B. Marvin ei ole hänen oikea nimensä, viisastuin itsekin joku vuosi sitten erään lehtiartikkelin luettuani - Brian Rankin hän on ns. oikealta nimeltään.

Taisi olla "Rytmi"-niminen musiikkialan lehti, jolle Hank antoi puhelinhaastattelun ollessaan kiertueella Australiassa....

hank b marvin on niin "normaali" nimi jotta olisin uskonut sen olevan hanen omansa..

• Alien-8

Hank Marvin..suosikkibiisini on Apache.Hyvää "rautalankaa".

Eräät tosiaan väittivät,että huuhaa pienenee kuin pyy maailmanlopun edellä,mutta eipäs niin käynytkään.Arvasin näin käyvän,kun ne pari nimeltämainitsematonta häirikköä poistuivat..huuhaa alkaa olemaan pikkuhiljaa taas ennallaan:)

• E.P:n kuolemattoman lausahduksen 80-luvulta "Rautalanka on isänmaallista"....

Mielenkiintoista nähdä, kun tämä vuosi on lopuillaan, että onko huuhaalla menty alaspäin (epäilen!) vai niinkuin wanhoina hyvinä aikoina...

• mikhaildenisov

Turusta lähettää terveisiä!

• tömpsis

...jos eilen ei huomattu, niin tänään senkin edestä oikein isot halit ja kevään odotukset. Se on nyt mäenlaskua...huopsista keikkaa!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4672
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3182
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2929
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      80
      1690
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1470
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1274
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      1007
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      921
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      25
      900
    10. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      894
    Aihe