että olin taas ns. pihalla - siis pois näppikseni takaa..., ja moniko muuten on huomannut, että perjantain ja lauantain aikana palstalle on tullut yhteensä n. 1000 viestiä:
- perjantaina reilut 600 (josta poistetut vähennetty)
- eilen jotain 450 kieppeillä
Selityksiä moiselle ilmiölle? Eihän tämän näin pitänyt alkaa mennä, vaan aina vaan alaspäin....
Huomenta kaikille - ei tämä korvaa riko, voi linkin avata ainakin siinä mielessä:
http://youtube.com/watch?v=FlnYvglS-K4
T. MM.
Ette huomanneet eilenkään,
13
1058
Vastaukset
- hilda-hymy
esitä vaatimatonta......
Silti me ollaan oltu ihan kiltisti, ei tapeltu yhtään.
Paitti toi yks tuuppas mua, ja mä tuuppasin takas, ja sit me leikittiin....
Anna karkki.....kun aiheet olivat ihan muualla kuin meikäläisessä, sitä silppua täällä nytkin on mitä on tottunut näkemään......
Leikkiähän tämä onkin.....
- kbasa
olitko shadows-keikalla Helsingissa vuosi-pari sitten...?
itse olin nauttimassa.. vanhusten kera.. lapsuus nimittain kului pitkalti niissa savelissa.
sunnuntaiset huomenet sorvin aarelta.mutta olihan paikalla mulle jotain peräti läheistä - Agents-orkesteri oli edustettuna, kuinka ollakaan...*esikuvallanikin on esikuvansa jne.*
- kbasa
Man-of-Mystery kirjoitti:
mutta olihan paikalla mulle jotain peräti läheistä - Agents-orkesteri oli edustettuna, kuinka ollakaan...*esikuvallanikin on esikuvansa jne.*
kuten knopflerin
joka taas on monen esikuva..
hank b lienee suorastaan esikuvien esikartanossa! kbasa kirjoitti:
kuten knopflerin
joka taas on monen esikuva..
hank b lienee suorastaan esikuvien esikartanossa!muuten, Hank B. Marvin ei ole hänen oikea nimensä, viisastuin itsekin joku vuosi sitten erään lehtiartikkelin luettuani - Brian Rankin hän on ns. oikealta nimeltään.
Taisi olla "Rytmi"-niminen musiikkialan lehti, jolle Hank antoi puhelinhaastattelun ollessaan kiertueella Australiassa....- kbasa
Man-of-Mystery kirjoitti:
muuten, Hank B. Marvin ei ole hänen oikea nimensä, viisastuin itsekin joku vuosi sitten erään lehtiartikkelin luettuani - Brian Rankin hän on ns. oikealta nimeltään.
Taisi olla "Rytmi"-niminen musiikkialan lehti, jolle Hank antoi puhelinhaastattelun ollessaan kiertueella Australiassa....hank b marvin on niin "normaali" nimi jotta olisin uskonut sen olevan hanen omansa..
- Alien-8
Hank Marvin..suosikkibiisini on Apache.Hyvää "rautalankaa".
Eräät tosiaan väittivät,että huuhaa pienenee kuin pyy maailmanlopun edellä,mutta eipäs niin käynytkään.Arvasin näin käyvän,kun ne pari nimeltämainitsematonta häirikköä poistuivat..huuhaa alkaa olemaan pikkuhiljaa taas ennallaan:)E.P:n kuolemattoman lausahduksen 80-luvulta "Rautalanka on isänmaallista"....
Mielenkiintoista nähdä, kun tämä vuosi on lopuillaan, että onko huuhaalla menty alaspäin (epäilen!) vai niinkuin wanhoina hyvinä aikoina...
- mikhaildenisov
Turusta lähettää terveisiä!
- tömpsis
...jos eilen ei huomattu, niin tänään senkin edestä oikein isot halit ja kevään odotukset. Se on nyt mäenlaskua...huopsista keikkaa!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450