Narttukoira kyseessä ja lähes valkoinen,mutta musta laikku silmän ympärillä.( siis turpiinsa saanut ;D )
sekarotuinen koira kyseessä,pitkäkarvainen ja keskikokoinen.
Heitelkääs ideoita mulle,oette varmasti luovempia keksimään nimeä tyttöselle kuin minä.:)
Kiitos.
ideoita koiranpennun nimeen?
18
3514
Vastaukset
- ehdotusta
Ihan selvästi Hulda ;)
Hilda olis toinen. - ideaa myös
Nanna, Minttu, Emppu?:)
- kivisunkengässä
Britney, Muffy, Lippi, Pirpana, Rupsu, Tiuhti, Puffy.. :D Tämähän on hauskaa..
- Sarjis
Olen nimennyt koirulini aina sarjakuvien mukaan. Masi, Leevi, Milo, yms.
Nyt on ensimmäinen tyttöhauva, joka sai nimekseen Siru (Retu Kivisen tytär). Kun koira jäi pieneksi, siitä tuli MicroSiru.
Yhtenä päivänä aamulla en vielä tiennyt, että illalla minulla jo on pieni koirapoika; siis ilmiselvästi PikaOtto, Kersantti Ärjylän Oton kaima.
- lissu
Luci
Elma
Doris
ulla
ursula
Lumi
Donna
Luna
Nala
Serafina
Sara
Alma
tässä nää kun en parempiakaan keksi... - .aa.a.
nanna
ninni
Sissi :D - Psöö
Moi. Sun koiralles nimi ehdotuksia:
Pallero
Niina
Likka
Minni
Niuppa- ..on äitini
Kannattaa antaa koiralle jokin sellainen nimi, joka on 3-5 kirjaiminen.Silloin koira muistaa nimen nopeammin mitä lyhyempi se on.
Pari esimerkkiä:
Sue,Lola,Lana..
- tarjottukin
Lotta,Sohvi,Lulu,Pimu,Alpi,Sissi-Cesilia,Milla,
Tella,Typy,Sani,tässä muutama helppoja suomalaisia nimiä. - Tarjolla!
Ehdotuksia:
-Laika
-Rosa/rose
-Sugar
-Minttu
-Mindy
-Becca
-Snow
-Lumi
-White
-Cecilia
- Lulu
-Cassie
-Whitney
-Della
-Dina
-Dana
-Satcy
-Daisy
-Lola
-Lolette
-Lily
-Lili
Toivottavasti nuo kelpasivat..=D- Rusina123
Ei ainakaan noita yliällöjä täällä ehdotettuja nimiä kuten Lolette, Daisy, Becca ja mitälie Rosalie, Kultu Nuppu Ihana Britney Söpö Löllö Pöllö ällösöpönimiä. Kuulostaa ihan 10v keksimiltä. Varsinkin noi amerikkalaisista nimistä väännetyt ällöttää. Edellä mainittu Jake on jo paljon parempi ;) Tai perus ihmisen nimet kuten Anni, Minttu tms..En nyt kuitenkaan esim. Päiviä suosittele ;D Nuo sarjakuvista keksityt olivat hyviä myös. Oman marsun nimi oli Rusina ja se olikin söpö -muttei ällösöpö- :)
- tuli nopeasti
ensin mietimme yhdessä mieheni kanssa maailman tyhmimmät nimet (mielestämme) ja lyhensimme sen.
jarkko erkki = JAKE :) - .m.rosvo
mun mielestä tilli ilis kiva..vähän niinku tillikka..tai tälli..pläsi..ja sit mielestäni oikein kauniita nartun nimiä ovat luna,lara,muru,sofi,nene,taika,jade ym...milli.jne..
- Ninnu;D
Niin liian ällö se ei saa olla.
Tosin kannattaa ottaa huomioon, että mikäli koira halutaan kouluttaa ja kasvattaa näyttelyyn, tai metsälle, täytyy nimi olla topakka, jotta sitä on helppo napakasti komentaa;D
Itselläni oli tyttöpennulle nimen keksiminen työn alla vähän aikaa sitten, ja kun metsälle koiraa meinaan,ovat esim: Peppi, Donna, Lotta ja Sofi topakoita;D
Itse en suosi suosittuja ihmistennimiä. - Vauvasta
Ninnu;D kirjoitti:
Niin liian ällö se ei saa olla.
Tosin kannattaa ottaa huomioon, että mikäli koira halutaan kouluttaa ja kasvattaa näyttelyyn, tai metsälle, täytyy nimi olla topakka, jotta sitä on helppo napakasti komentaa;D
Itselläni oli tyttöpennulle nimen keksiminen työn alla vähän aikaa sitten, ja kun metsälle koiraa meinaan,ovat esim: Peppi, Donna, Lotta ja Sofi topakoita;D
Itse en suosi suosittuja ihmistennimiä.Tuli IPPU:)
- jadessan
Vauvasta kirjoitti:
Tuli IPPU:)
bella,minni,vera, kiira, susan,marelle ja essi.
- jadessan
jadessan kirjoitti:
bella,minni,vera, kiira, susan,marelle ja essi.
meidän kissat ovat saaneet nimensä näin nipsu oli jo ostaessa nipsu ja ronja on rotukissa nimellään henrietta ,mutta annoimme lempinimen joka on nykyinen nimi ronja.
- :o)
jadessan kirjoitti:
meidän kissat ovat saaneet nimensä näin nipsu oli jo ostaessa nipsu ja ronja on rotukissa nimellään henrietta ,mutta annoimme lempinimen joka on nykyinen nimi ronja.
Meillä on kultainennoutaja Cindy :)
- Lady?
-stacy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908